eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › BZP/PN/56/2014 - Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Przeprowadzenie autorskich szkoleń/warsztatów specjalistycznych oraz z zakresu kompetencji miękkich, tj. osobistych i społecznych oraz przedsiębiorczości na kierunku zamawianym Mechatronika na Wydziale Mechanicznym Politechniki Lubelskiej w ramach realizacji projektu Kierunek przyszłości - zamawianie kształcenia na kierunku Mechatronika na Politechnice Lubelskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-08

Lublin: BZP/PN/56/2014 - Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Przeprowadzenie autorskich szkoleń/warsztatów specjalistycznych oraz z zakresu kompetencji miękkich, tj. osobistych i społecznych oraz przedsiębiorczości na kierunku zamawianym Mechatronika na Wydziale Mechanicznym Politechniki Lubelskiej w ramach realizacji projektu Kierunek przyszłości - zamawianie kształcenia na kierunku Mechatronika na Politechnice Lubelskiej
Numer ogłoszenia: 76981 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska , ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, faks 081 5384372.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP/PN/56/2014 - Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Przeprowadzenie autorskich szkoleń/warsztatów specjalistycznych oraz z zakresu kompetencji miękkich, tj. osobistych i społecznych oraz przedsiębiorczości na kierunku zamawianym Mechatronika na Wydziale Mechanicznym Politechniki Lubelskiej w ramach realizacji projektu Kierunek przyszłości - zamawianie kształcenia na kierunku Mechatronika na Politechnice Lubelskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa/edukacyjna - Przeprowadzenie autorskich szkoleń/warsztatów specjalistycznych oraz z zakresu kompetencji miękkich, tj. osobistych i społecznych oraz przedsiębiorczości na kierunku zamawianym Mechatronika na Wydziale Mechanicznym Politechniki Lubelskiej w ramach realizacji projektu Kierunek przyszłości - zamawianie kształcenia na kierunku Mechatronika na Politechnice Lubelskiej, zadanie od 1 do 8, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ W ramach realizacji projektu Kierunek przyszłości - zamawianie kształcenia na kierunku Mechatronika na Politechnice Lubelskiej współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, nr umowy UDA-POKL-04.01.02-00-178/12-00 zawartej pomiędzy Politechniką Lubelską a Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, przewidziano do realizacji: Zadanie 3 - Uatrakcyjnienie kształcenia na kierunku Mechatronika - szkolenia specjalistyczne techniczne (podzadania 4, 6, 7) Zadanie 1 - Szkolenie specjalistyczne techniczne Modelowanie bryłowe i powierzchniowe w systemie NX (2 gr. x 8 os./ 30godz.), łącznie 60 h Zadanie 2 - Szkolenie specjalistyczne techniczne Wykorzystanie MES w obliczeniach inżynierskich w systemie Abaqus (2 gr. x 8 os./ 30godz.), łącznie 60 h Zadanie 3 - Szkolenie specjalistyczne techniczne Modelowanie hybrydowe w systemie Catia (2 gr. x 8 os./ 30godz.), łącznie 60 h Zadanie 3 - Uatrakcyjnienie kształcenia na kierunku Mechatronika - szkolenia specjalistyczne techniczne (podzadania 14) Zadanie 4 - Szkolenia z języka angielskiego technicznego (2gr*10os./ 30h na grupę), łącznie 60 h Zadanie 4 - Uatrakcyjnienie kształcenia na kierunku Mechatronika szkolenia/warsztaty z kompetencji miękkich tj. społecznych i osobistych oraz z przedsiębiorczości (podzadania 35, 37, 38, 39) Zadanie 5 - Warsztaty - Zarządzanie czasem (16h/1 grupa/15 os.) Zadanie 6 - Warsztaty - Marketing branży technicznej (16h/1 grupa/ 15 os.) Zadanie 7 - Warsztaty - Jak przeżyć w korporacji - organizacja i komunikacja (16h/1 grupa/ 15 os.) Zadanie 8 - Blok przedsiębiorczość: Warsztaty - Negocjacje w biznesie (16h/1 grupa/ 15 os.) Zamówienie poniżej kwot określonych zgodnie z art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.43.00.00-7, 80.30.00.00-7, 80.31.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca wykaże spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi dysponowanie osobami, przewidzianymi do realizacji zamówienia, które legitymują się minimalnym wykształceniem i doświadczeniem zawodowym określonym poniżej: Dotyczy Zadania 1-3 A) Wykształcenie: prowadzący muszą posiadać wykształcenie wyższe o kierunku technicznym, posiadać minimum stopień magistra inżyniera. B) Doświadczenie zawodowe: minimum 5 - letni staż pracy w charakterze pracownika naukowo-dydaktycznego lub dydaktycznego szkoły wyższej technicznej oraz posiadanie kwalifikacji do prowadzenia zajęć w postaci certyfikatów i zaświadczeń odbytych szkoleń w zakresie systemów CAD/CAE, co pozwoli to na właściwą realizację programu szkolenia zgodnie z ramami kwalifikacji dla kierunku zamawianego Mechatronika na Wydziale Mechanicznym Politechniki Lubelskiej (link do Uchwały nr 27/2012/IV Senatu Politechniki Lubelskiej z dnia 24 maja 2012 r. w sprawie określenia efektów kształcenia dla studiów pierwszego stopnia na kierunku mechatronika, prowadzonych wspólnie przez Wydział Mechaniczny oraz Wydział Elektrotechniki i Informatyki: http://www.pollub.pl/pl/news/get/id/2479), Dotyczy zadania 4 A) Wykształcenie: tytuł magistra filologii angielskiej lub lingwistyki stosowanej B) Doświadczenie zawodowe: Przynajmniej 5-letni staż dydaktycznej pracy zawodowej na uczelni wyższej, wymagane uzyskane przynajmniej 5-letniego doświadczenie szkoleniowo-edukacyjne w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego technicznego, metodą tradycyjną i blended-learning, włączając tematykę szkolenia określoną przez Zamawiającego, w tym uzyskane doświadczenie w tłumaczeniu dokumentów technicznych, co pozwoli na właściwą realizację programu szkolenia zgodnie z ramami kwalifikacji dla kierunku zamawianego Mechatronika na Wydziale Mechanicznym Politechniki Lubelskiej (link do Uchwały nr 27/2012/IV Senatu Politechniki Lubelskiej z dnia 24 maja 2012 r. w sprawie określenia efektów kształcenia dla studiów pierwszego stopnia na kierunku mechatronika, prowadzonych wspólnie przez Wydział Mechaniczny oraz Wydział Elektrotechniki i Informatyki: http://www.pollub.pl/pl/news/get/id/2479) Dotyczy zadania 5-8 A) Wykształcenie: wyższe B) Doświadczenie zawodowe: - ukończenie co najmniej jednej z niżej podanych pozycji (do wyboru): szkoła trenerów lub kurs trenerski w wymiarze min. 80 godzin (w jednym cyklu szkoleniowym); oraz - co najmniej 36-miesięczne doświadczenie w pracy w instytucji rynku pracy lub dziale HR - co najmniej 100 godzinne doświadczenie w prowadzeniu warsztatów, szkoleń, konsultacji, doradztwa o tematyce zamówienia dla studentów uczelni wyższych, co pozwoli to na właściwą realizację programu szkolenia zgodnie z ramami kwalifikacji dla kierunku zamawianego Mechatronika na Wydziale Mechanicznym Politechniki Lubelskiej (link do Uchwały nr 27/2012/IV Senatu Politechniki Lubelskiej z dnia 24 maja 2012 r. w sprawie określenia efektów kształcenia dla studiów pierwszego stopnia na kierunku mechatronika, prowadzonych wspólnie przez Wydział Mechaniczny oraz Wydział Elektrotechniki i Informatyki: http://www.pollub.pl/pl/news/get/id/2479)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią data wymaganą dla tych dokumentów. 2. Formularz oferty Wypełniony formularz Wzór oferty, podpisany przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

19.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.), a także w przypadkach określonych w ust. 19.3. 19.3. Pozostałe istotne zmiany postanowień Umowy mogą dotyczyć zakresu i terminu wykonania umowy w przypadku zmiany harmonogramu programu studiów/szkoleń oraz w przypadku zdarzeń losowych takich jak choroba Wykonawcy itp. 19.4. Zmiany, o których mowa powyżej dla swojej ważności muszą być zaakceptowane w formie pisemnej przez obydwie strony umowy w postaci aneksu. 19.5. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 19.6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 19.7. W przypadku, gdyby okazało się, że poszczególne postanowienia Umowy są nieważne albo nie wywołują zamierzonych skutków prawnych nie będzie to naruszało ani ważności ani skuteczności pozostałych postanowień Umowy. W takich przypadkach Strony zobowiązują się do zastąpienia tych postanowień innymi, które w sposób najbardziej zbliżony wyrażą ekonomiczny i prawny sens postanowień zastąpionych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pollub.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A/5 20-618 Lublin tel. (81) 538-46-32 fax (81) 538-43-72 e-mail: bzp@pollub.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2014 godzina 08:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A/5 20-618 Lublin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach realizacji projektu Kierunek przyszłości - zamawianie kształcenia na kierunku Mechatronika na Politechnice Lubelskiej współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, nr umowy UDA-POKL-04.01.02-00-178/12-00 zawartej pomiędzy Politechniką Lubelską a Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie specjalistyczne techniczne Modelowanie bryłowe i powierzchniowe w systemie NX (2 gr. x 8 os./ 30godz.), łącznie 60 h.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie specjalistyczne techniczne Modelowanie bryłowe i powierzchniowe w systemie NX (2 gr. x 8 os./ 30godz.), łącznie 60 h, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.43.00.00-7, 80.30.00.00-7, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Wykształcenie (mgr inż. - 0 pkt.;dr inż. - 1 pkt.;dr hab. inż. - 2 pkt.;prof. dr hab. inż. - 3 pkt.) - 25
    • 3. Staż pracy zawodowej (każdy rok pracy wykładowcy - 1 pkt.) - 15
    • 4. Posiadane certyfikaty lub zaświadczenia o ukończonych szkoleniach lub kursach z zakresu CAD/CAE (każdy certyfikat lub zaświadczenie - 2 pkt.) - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie specjalistyczne techniczne Wykorzystanie MES w obliczeniach inżynierskich w systemie Abaqus (2 gr. x 8 os./ 30godz.), łącznie 60 h.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie specjalistyczne techniczne Wykorzystanie MES w obliczeniach inżynierskich w systemie Abaqus (2 gr. x 8 os./ 30godz.), łącznie 60 h, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.43.00.00-7, 80.30.00.00-7, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Wykształcenie (mgr inż. - 0 pkt.;dr inż. - 1 pkt.;dr hab. inż. - 2 pkt.;prof. dr hab. inż. - 3 pkt.) - 25
    • 3. Staż pracy zawodowej (każdy rok pracy wykładowcy - 1 pkt.) - 15
    • 4. Posiadane certyfikaty lub zaświadczenia o ukończonych szkoleniach lub kursach z zakresu CAD/CAE (każdy certyfikat lub zaświadczenie - 2 pkt.) - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie specjalistyczne techniczne Modelowanie hybrydowe w systemie Catia (2 gr. x 8 os./ 30godz.), łącznie 60 h.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie specjalistyczne techniczne Modelowanie hybrydowe w systemie Catia (2 gr. x 8 os./ 30godz.), łącznie 60 h, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.43.00.00-7, 80.30.00.00-7, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Wykształcenie (mgr inż. - 0 pkt.;dr inż. - 1 pkt.;dr hab. inż. - 2 pkt.;prof. dr hab. inż. - 3 pkt.) - 25
    • 3. Staż pracy zawodowej (każdy rok pracy wykładowcy - 1 pkt.) - 15
    • 4. Posiadane certyfikaty lub zaświadczenia o ukończonych szkoleniach lub kursach z zakresu CAD/CAE (każdy certyfikat lub zaświadczenie - 2 pkt.) - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenia z języka angielskiego technicznego (2gr*10os./ 30h na grupę), łącznie 60 h.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia z języka angielskiego technicznego (2gr*10os./ 30h na grupę), łącznie 60 h, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.43.00.00-7, 80.30.00.00-7, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 10
    • 2. Staż pracy zawodowej na uczelni wyższej (za każdy rok - 1 pkt) - 40
    • 3. Doświad.szkol-eduk.w pr.szkoleń z j.ang.tech.met.trad,blended-lear,włącz.tem.szkol.okreś.przez Zam.w tym uzysk.dośw.w tł.dok.tech każdy rok 1p - 50

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Warsztaty - Zarządzanie czasem (16h/1 grupa/ 15 os.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty - Zarządzanie czasem (16h/1 grupa/ 15 os.), zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.43.00.00-7, 80.30.00.00-7, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 25
    • 2. Wykształcenie (mgr - 1 pkt; dr lub dr. hab. lub prof. dr hab.- 2 pkt) - 15
    • 3. Ukończenie szkoły trenerów lub kursu trenerskiego (po 1 pkt za każdą z ukończonych pozycji) - 20
    • 4. Doświadczenie w pracy w instytucji rynku pracy lub dziale HR (za każdy miesiąc pracy - 1 punkt) - 20
    • 5. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów,szkoleń,konsultacji,doradztwa o tematyce zamówienia dla studentów uczel.wyższych (każde 20 godzin-1 pkt) - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Warsztaty - Marketing branży technicznej (16h/ 1 grupa/ 15 os.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty - Marketing branży technicznej (16h/ 1 grupa/ 15 os.), zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.43.00.00-7, 80.30.00.00-7, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 25
    • 2. Wykształcenie (mgr - 1 pkt; dr lub dr. hab. lub prof. dr hab.- 2 pkt) - 15
    • 3. Ukończenie szkoły trenerów lub kursu trenerskiego (po 1 pkt za każdą z ukończonych pozycji) - 20
    • 4. Doświadczenie w pracy w instytucji rynku pracy lub dziale HR (za każdy miesiąc pracy - 1 punkt) - 20
    • 5. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów,szkoleń,konsultacji,doradztwa o tematyce zamówienia dla studentów uczel.wyższych (każde 20 godzin-1 pkt) - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Warsztaty - Jak przeżyć w korporacji - organizacja i komunikacja (16h/ 1 grupa/ 15 os.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty - Jak przeżyć w korporacji - organizacja i komunikacja (16h/ 1 grupa/ 15 os.), zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.43.00.00-7, 80.30.00.00-7, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 25
    • 2. Wykształcenie (mgr - 1 pkt; dr lub dr. hab. lub prof. dr hab.- 2 pkt) - 15
    • 3. Ukończenie szkoły trenerów lub kursu trenerskiego (po 1 pkt za każdą z ukończonych pozycji) - 20
    • 4. Doświadczenie w pracy w instytucji rynku pracy lub dziale HR (za każdy miesiąc pracy - 1 punkt) - 20
    • 5. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów,szkoleń,konsultacji,doradztwa o tematyce zamówienia dla studentów uczel.wyższych (każde 20 godzin-1 pkt) - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Blok przedsiębiorczość: Warsztaty - Negocjacje w biznesie (16h/1 grupa/ 15 os.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Blok przedsiębiorczość: Warsztaty - Negocjacje w biznesie (16h/1 grupa/ 15 os.), zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8, 80.43.00.00-7, 80.30.00.00-7, 80.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 25
    • 2. Wykształcenie (mgr - 1 pkt; dr lub dr. hab. lub prof. dr hab.- 2 pkt) - 15
    • 3. Ukończenie szkoły trenerów lub kursu trenerskiego (po 1 pkt za każdą z ukończonych pozycji) - 20
    • 4. Doświadczenie w pracy w instytucji rynku pracy lub dziale HR (za każdy miesiąc pracy - 1 punkt) - 20
    • 5. Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów,szkoleń,konsultacji,doradztwa o tematyce zamówienia dla studentów uczel.wyższych (każde 20 godzin-1 pkt) - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.