Ogłoszenie z dnia 2016-01-07
Łódź: Dostawa środków czystości, materiałów higienicznych i drobnych artykułów gospodarstwa domowego dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego.
Numer ogłoszenia: 765 - 2016; data zamieszczenia: 07.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 635 43 54, faks 42 635 43 26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, materiałów higienicznych i drobnych artykułów gospodarstwa domowego dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa środków czystości, materiałów higienicznych i drobnych artykułów gospodarstwa domowego dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części: Pakiet 1 - dostawa środków czystości i materiałów higienicznych, Pakiet 2 - dostawa drobnych artykułów gospodarstwa domowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 24.95.50.00 - Chemiczne preparaty toaletowe 33.71.10.00 - Perfumy i produkty toaletowe 33.74.10.00 - Produkty do pielęgnacji rąk 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.51.40.00 - Bielizna toaletowa i kuchenna 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: a) Pakiet 1 - dostawa środków czystości i materiałów higienicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma ADPRIMA Adam Lesiak, Felsztyńskiego 20, 93-582 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 330000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 377625,00
Oferta z najniższą ceną: 377625,00 / Oferta z najwyższą ceną: 380258,05
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2 - dostawa drobnych artykułów gospodarstwa domowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma ADPRIMA Adam Lesiak, Felsztyńskiego 20, 93-582 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76307,65
Oferta z najniższą ceną: 76307,65 / Oferta z najwyższą ceną: 80266,80
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza, niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 41/ZP/2025 Usługa szkolenia dla kadry prowadzącej dydaktykę na Uniwersytecie Łódzkim w ramach projektu "Potęga dydaktyki - program rozwoju kwalifikacji i kompetencji kadry Uniwersytetu Łódzkiego"
- Wykonanie badań laboratoryjnych dla potrzeb robót utrzymaniowych w 2025 roku na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi.
- Dostarczanie posiłków dla Mieszkańców Zamawiającego wraz z dzierżawą kuchni
- 96/TP/ZP/D/2025 - Dostawy paliw ciekłych
- Dostawa samochodu specjalnego dla Komendy Miejskiej PSP w Łodzi
- Dostawa drobnego sprzętu II
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie budynku przedszkola i żłobka przy ul. Topolowej 6 w Mosinie
- "Dostawa środków czystości: część 5 - artykuły do sprzątania i zamiatania (miotły, mopy)"
- Dostawa wyposażenia kuchennego w ramach zadania pn.: "Przedszkole "Promyki Bałtyku" w Mścicach - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Będzino"
- Dostawę artykułów do utrzymania czystości i worków foliowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- ARTYKUŁY I AKCESORIA DO USŁUGI SPRZĄTANIA, POJEMNIKI NA ZUŻYTE IGŁY, PODAJNIKI
- ZP.271.9.2025 Budowa budynku wychowania przedszkolnego w Pruszczu - zakup niezbędnego sprzętu oraz wyposażenia kuchni
więcej: Chemiczne preparaty toaletowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.