Ogłoszenie z dnia 2016-01-07
Łódź: Dostawa środków czystości, materiałów higienicznych i drobnych artykułów gospodarstwa domowego dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego.
Numer ogłoszenia: 765 - 2016; data zamieszczenia: 07.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 635 43 54, faks 42 635 43 26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, materiałów higienicznych i drobnych artykułów gospodarstwa domowego dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa środków czystości, materiałów higienicznych i drobnych artykułów gospodarstwa domowego dla jednostek Uniwersytetu Łódzkiego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części: Pakiet 1 - dostawa środków czystości i materiałów higienicznych, Pakiet 2 - dostawa drobnych artykułów gospodarstwa domowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 24.95.50.00 - Chemiczne preparaty toaletowe 33.71.10.00 - Perfumy i produkty toaletowe 33.74.10.00 - Produkty do pielęgnacji rąk 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.51.40.00 - Bielizna toaletowa i kuchenna 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: a) Pakiet 1 - dostawa środków czystości i materiałów higienicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma ADPRIMA Adam Lesiak, Felsztyńskiego 20, 93-582 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 330000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 377625,00
Oferta z najniższą ceną: 377625,00 / Oferta z najwyższą ceną: 380258,05
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2 - dostawa drobnych artykułów gospodarstwa domowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma ADPRIMA Adam Lesiak, Felsztyńskiego 20, 93-582 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76307,65
Oferta z najniższą ceną: 76307,65 / Oferta z najwyższą ceną: 80266,80
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza, niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Inowłódz na odcinku od km 17+090 do km 17+800
- "Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji ogólnobudowlanej budynków znajdujących się w zasobach Łódzkich Nieruchomości Sp. z o.o."
- 93/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż zasilaczy awaryjnych UPS do zasilania awaryjnego oddziałów szpitalnych
- Wymiana układu spalinowego kotłów grzewczych na biomasę, pracujących na kotłowni Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
- DZP.26.169.2025 Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 3 części.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach - Zdroju
- Dostawa środków czystości, artykułów higienicznych oraz gospodarczych
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSZCZĄCYCH, MATERIAŁÓW I AKCESORIÓW DO SPRZĄTANIA, URZĄDZEŃ ORAZ ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- Sukcesywna dostawa artykułów czystościowych na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ropczycach w 3 częściach.
- Dostawa środków czystości i worków foliowych do Szpitala Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
- D/51/2025/A1 Sukcesywny zakup i dostawa środków czystości na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego, część nr 1 - Zakup profesjonalnych środków czystości
więcej: Chemiczne preparaty toaletowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.