eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › 1. Dzierżawa fabrycznie nowych drukarek wysokonakładowych w ilość dwóch sztuk wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz pełną usługą serwisową niezbędną do prawidłowego funkcjonowania drukarek wraz z dostawą, montażem, podłączeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi eksploatacyjnej w siedzibie Zamawiającego 2. Dzierżawa kopertownicy wraz z pełną i profesjonalną usługą serwisową ( w tym z papierem i kopertami potrzebnymi do druków serwisowych niezbędnych do funkcjonowania kopertownicy)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-26

Gliwice: 1. Dzierżawa fabrycznie nowych drukarek wysokonakładowych w ilość dwóch sztuk wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz pełną usługą serwisową niezbędną do prawidłowego funkcjonowania drukarek wraz z dostawą, montażem, podłączeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi eksploatacyjnej w siedzibie Zamawiającego 2. Dzierżawa kopertownicy wraz z pełną i profesjonalną usługą serwisową ( w tym z papierem i kopertami potrzebnymi do druków serwisowych niezbędnych do funkcjonowania kopertownicy)
Numer ogłoszenia: 76465 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58793 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Dzierżawa fabrycznie nowych drukarek wysokonakładowych w ilość dwóch sztuk wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz pełną usługą serwisową niezbędną do prawidłowego funkcjonowania drukarek wraz z dostawą, montażem, podłączeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi eksploatacyjnej w siedzibie Zamawiającego 2. Dzierżawa kopertownicy wraz z pełną i profesjonalną usługą serwisową ( w tym z papierem i kopertami potrzebnymi do druków serwisowych niezbędnych do funkcjonowania kopertownicy).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia była : 1. Dzierżawa fabrycznie nowych drukarek wysokonakładowych w ilość dwóch sztuk wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz pełną usługą serwisową niezbędną do prawidłowego funkcjonowania drukarek wraz z dostawą, montażem, podłączeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi eksploatacyjnej w siedzibie Zamawiającego, celem realizacji zadania pn. (Organizacja wysyłki zaproszeń na poziomie wojewódzkim)zleconego przez Ministerstwo Zdrowia Wojewódzkiemu Ośrodkowi Koordynującemu zgodnie z umową nr 1/2-3/22/2015/27/133 z dnia 25 marca 2015 r. 2. Dzierżawa kopertownicy wraz z pełną i profesjonalną usługą serwisową ( w tym z papierem i kopertami potrzebnymi do druków serwisowych niezbędnych do funkcjonowania kopertownicy), celem prawidłowej realizacji zadania pn. (Organizacja wysyłki zaproszeń na poziomie wojewódzkim) zleconego przez Ministerstwo Zdrowia Wojewódzkiemu Ośrodkowi Koordynującemu zgodnie z umową nr 1/2-3/22/2015/27/133 z dnia 25 marca 2015 r. 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty był w formularzach Opis przedmiotu zamówienia stanowiących załącznik nr 2.1A-2.2A do SIWZ oraz w formularzach specyfikacji asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki nr 2.1 B -2.2 B do SIWZ 4. Przedmiot zamówienia podzielony był na 2 odrębne zadania w tym: 1. Dzierżawa dwóch drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi i usługą serwisową niezbędną do prawidłowego funkcjonowania drukarek 2. Dzierżawa kopertownicy wraz z materiałami eksploatacyjnymi i usługą serwisową niezbędną do prawidłowego funkcjonowania kopertownicy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dzierżawa dwóch drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi i usługą serwisową niezbędną do prawidłowego funkcjonowania drukarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DKS Sp. z o.o., Energetyczna 15, 80-180 Kowale, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23191,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18066,03

  • Oferta z najniższą ceną: 18066,03 / Oferta z najwyższą ceną: 28525,32

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dzierżawa kopertownicy wraz z materiałami eksploatacyjnymi i usługą serwisową niezbędną do prawidłowego funkcjonowania kopertownicy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Arcus S.A, ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30767,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47542,21

  • Oferta z najniższą ceną: 47542,21 / Oferta z najwyższą ceną: 47542,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.