eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › 1. Dzierżawa fabrycznie nowych drukarek wysokonakładowych w ilość dwóch sztuk wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz pełną usługą serwisową niezbędną do prawidłowego funkcjonowania drukarek wraz z dostawą, montażem, podłączeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi eksploatacyjnej w siedzibie Zamawiającego 2. Dzierżawa kopertownicy wraz z pełną i profesjonalną usługą serwisową ( w tym z papierem i kopertami potrzebnymi do druków serwisowych niezbędnych do funkcjonowania kopertownicy)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-24

Gliwice: 1. Dzierżawa fabrycznie nowych drukarek wysokonakładowych w ilość dwóch sztuk wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz pełną usługą serwisową niezbędną do prawidłowego funkcjonowania drukarek wraz z dostawą, montażem, podłączeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi eksploatacyjnej w siedzibie Zamawiającego 2. Dzierżawa kopertownicy wraz z pełną i profesjonalną usługą serwisową ( w tym z papierem i kopertami potrzebnymi do druków serwisowych niezbędnych do funkcjonowania kopertownicy)
Numer ogłoszenia: 58793 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.io.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Dzierżawa fabrycznie nowych drukarek wysokonakładowych w ilość dwóch sztuk wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz pełną usługą serwisową niezbędną do prawidłowego funkcjonowania drukarek wraz z dostawą, montażem, podłączeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi eksploatacyjnej w siedzibie Zamawiającego 2. Dzierżawa kopertownicy wraz z pełną i profesjonalną usługą serwisową ( w tym z papierem i kopertami potrzebnymi do druków serwisowych niezbędnych do funkcjonowania kopertownicy).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : 1. Dzierżawa fabrycznie nowych drukarek wysokonakładowych w ilość dwóch sztuk wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz pełną usługą serwisową niezbędną do prawidłowego funkcjonowania drukarek wraz z dostawą, montażem, podłączeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi eksploatacyjnej w siedzibie Zamawiającego, celem realizacji zadania pn. (Organizacja wysyłki zaproszeń na poziomie wojewódzkim)zleconego przez Ministerstwo Zdrowia Wojewódzkiemu Ośrodkowi Koordynującemu zgodnie z umową nr 1/2-3/22/2015/27/133 z dnia 25 marca 2015 r. 2. Dzierżawa kopertownicy wraz z pełną i profesjonalną usługą serwisową ( w tym z papierem i kopertami potrzebnymi do druków serwisowych niezbędnych do funkcjonowania kopertownicy), celem prawidłowej realizacji zadania pn. (Organizacja wysyłki zaproszeń na poziomie wojewódzkim) zleconego przez Ministerstwo Zdrowia Wojewódzkiemu Ośrodkowi Koordynującemu zgodnie z umową nr 1/2-3/22/2015/27/133 z dnia 25 marca 2015 r. 3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzach Opis przedmiotu zamówienia stanowiących załącznik nr 2.1A-2.2A do SIWZ oraz w formularzach specyfikacji asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki nr 2.1 B -2.2 B do SIWZ 4. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 odrębne zadania w tym: 1. Dzierżawa dwóch drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi i usługą serwisową niezbędną do prawidłowego funkcjonowania drukarek 2. Dzierżawa kopertownicy wraz z materiałami eksploatacyjnymi i usługą serwisową niezbędną do prawidłowego funkcjonowania kopertownicy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00-2, 50.30.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ,że wykonawca spełnia powyższy warunek , jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: w zakresie zadania 1 - co najmniej 3 zadań związanych z dzierżawą drukarek wraz z usługą serwisową niezbędną do ich prawidłowego funkcjonowania w ilościach minimum po 700 000 szt. wydruków dla jednego Zleceniodawcy (700 000 szt. wydruków = 1 zadanie) Zamawiający poprzez zrealizowanie ww. usługi rozumie usługę która na dzień składania ofert została zrealizowana w zakresie przedstawionym powyżej w zakresie zadania 2 - co najmniej 3 zadań związanych z dzierżawą kopertownic wraz z usługą serwisową niezbędną do ich prawidłowego funkcjonowania, w ilościach minimum 700 000 szt. zakopertowań dla jednego Zleceniodawcy( 700 000 szt. zakopertowań = 1 zadanie) Zamawiający poprzez zrealizowanie ww. usługi rozumie usługę która na dzień składania ofert została zrealizowana w zakresie przedstawionym powyżej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie świadczenia usług serwisowych dla firmy serwisującej która będzie świadczyła Zamawiającemu usługi serwisowe opisane w SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą 2. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający wymaga przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów o których mowa w SIWZ w rozdziale VII w pkt. 2 w ppkt.2.1 - 2.2 . 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy pzp, zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga przedłożenia dokumentów dotyczących w szczególności: a ) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b ) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia c ) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem d ) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia załącznik nr 8 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Czas przywrócenia sprawności urządzenia - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 2) obniżenia ceny jednostkowej netto określonej w Specyfikacji Asortymentowo-Cenowej stanowiącej załącznik nr 8 do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44-101 Gliwice Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.020.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2015 godzina 09:30, miejsce: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44-101 Gliwice Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. 2.020.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dzierżawa dwóch drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi i usługą serwisową niezbędną do prawidłowego funkcjonowania drukarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00-8, 50.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przywrócenia sprawności urządzenia - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dzierżawa kopertownicy wraz z materiałami eksploatacyjnymi i usługą serwisową niezbędną do prawidłowego funkcjonowania kopertownicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00-8, 50.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Czas przywrócenia sprawności urządzenia - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.