eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeglądy i naprawy sprzętu medycznego w podziale na zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-07



Ogłoszenie nr 762921-N-2020 z dnia 2020-12-07 r.

Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.:

Przeglądy i naprawy sprzętu medycznego w podziale na zadania

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 16441803000000, ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 223 211 470
faks: 223 211 406
e-mail: przetargi@attis.com.pl
www: www.attis.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Spółka Prawa Handlowego art. 3 ust. 1 pkt 3 lit. a)
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.attis.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy i naprawy sprzętu medycznego w podziale na zadania

Numer referencyjny: DFA.26.ZP.U.11.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: brak danych


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie przeglądów i naprawy sprzętu medycznego w Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o. o. w Warszawie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 55 oddzielnych zadań, jednocześnie jest to podział zamówienia na części:
zadanie nr 1 – poz. 1; zadanie nr 2 - poz. 1-3; zadanie nr 3 - poz. 1-26; zadanie nr 4 - poz. 1-8; zadanie nr 5 – poz. 1-9; zadanie nr 6 - poz. 1-85; zadanie nr 7 - poz. 1-13; zadanie nr 8 - poz. 1-10; zadanie nr 9 - poz. 1-8; zadanie nr 10 - poz. 1-14; zadanie nr 11 - poz. 1-40; zadanie nr 12 - poz. 1-4; zadanie nr 13 - poz. 1-78; zadanie nr 14 - poz. 1-92; zadanie nr 15 - poz. 1-10; zadanie nr 16 - poz. 1-1; zadanie nr 17 - poz. 1-3; zadanie nr 18 - poz. 1-1; zadanie nr 19 - poz. 1-3; zadanie nr 20 - poz. 1-26; zadanie nr 21 - poz. 1-18; zadanie nr 22 - poz. 1-29; zadanie nr 23 - poz. 1-22; zadanie nr 24 - poz. 1-35; zadanie nr 25 - poz. 1-96; zadanie nr 26 - poz. 1-30; zadanie nr 27 - poz. 1-12; zadanie nr 28 - poz. 1-8; zadanie nr 29 - poz. 1-2; zadanie nr 30 - poz. 1-79; zadanie nr 31 - poz. 1-3; zadanie nr 32 - poz. 1-3; zadanie nr 33 - poz. 1-1; zadanie nr 34 - poz. 1-2; zadanie nr 35 - poz. 1-12; zadanie nr 36 - poz. 1-8; zadanie nr 37 - poz. 1-2; zadanie nr 38 - poz. 1; zadanie nr 39 - poz. 1-2; zadanie nr 40 - poz. 1-2; zadanie nr 41 - poz. 1; zadanie nr 42 - poz. 1-2; zadanie nr 43 - poz. 1; zadanie nr 44 - poz. 1-7; zadanie nr 45 - poz. 1-3; zadanie nr 46 - poz. 1-6; zadanie nr 47 - poz. 1; zadanie nr 48 - poz. 1; zadanie nr 49 - poz. 1; zadanie nr 50 - poz. 1-5; zadanie nr 51 - poz. 1-8; zadanie nr 52 - poz. 1; zadanie nr 53 - poz. 1; zadanie nr 54 - poz. 1; zadanie nr 55 - poz. 1;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ oraz formularze asortymentowo - cenowe dla zadań nr 1-55, stanowiące załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. (Załącznik nr 7 do SIWZ będzie załącznikiem do umowy).
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych na jedną lub dowolną liczbę części zamówienia.
Zamówienie może zostać udzielone jednemu wykonawcy w odniesieniu do jednej lub dowolnej liczby części zamówienia lub kilku wykonawcom w odniesieniu do jednej części zamówienia albo w odniesieniu do dowolnej liczby części zamówienia.


II.5) Główny kod CPV: 50.42.10.00

Dodatkowe kody CPV:
50.42.10.02


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 36

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że: 1) Administratorem Danych Osobowych Wykonawcy jest Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa. 2) wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, kontakt w sprawach związanych z ochroną danych osobowych na adres e-mail: iod@attis.com.pl* ; 3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), w celu zawarcia i realizacji umowy o zamówienie publiczne. 4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp lub ustawy z dnia 13 października 2016 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) lub inne przepisy prawa lub umowy zawarte przez Zamawiającego; 5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy) oraz przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów wewnętrznych administratora danych; 6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - także z zawarciem i realizacją umowy, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) Wykonawcy przysługuje: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Wykonawcy dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Wykonawcy danych osobowych ; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Wykonawca, że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy dotyczących narusza przepisy RODO; 9) Wykonawcy nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (a w przypadku Wykonawcy, którego oferta została wybrana i z którym Zamawiający zawrze umowę - także art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z danego zadania,
(potencjał osobowy)
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną upoważnioną osobą posiadającą kwalifikacje w zakresie dokonywania przeglądów i wszelkich działań niezbędnych do orzekania o przydatności do użytkowania sprzętu z danego zadania.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 26 ust. 6 ustawy W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII ust. 4 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, którego wzór znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokumenty te mogą złożyć łącznie
b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych także wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane (wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). (Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem);
c) dowody określające czy usługi wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.4 powyżej, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto:1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy złożony na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ uzupełnionym przez Wykonawcę o oferowany asortyment zgodnie z częścią zamówienia, której dotyczy oferta, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych), złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 4) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ, 5) uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy), 6) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
gwarancja na naprawę:10,00
Rabat na części:20,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
2) siłą wyższą;
3) zmiana terminu obowiązywania umowy, tj. przedłużenia go, w sytuacji nie zrealizowania usługi będącej przedmiotem umowy w pierwotnym terminie, przy czym zmiana ta nie może prowadzić do zmiany maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 4 ust. 2 pkt 1;
4) zmiana danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.);
5) zmiana terminu usługi - w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć (termin może zostać wydłużony o czas trwania tych okoliczności).
6) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia powierzonego podwykonawcom;
7) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.

Strony przewidują możliwość zmiany miejsca świadczenia usługi lub zmniejszenia zakresu usług objętych przedmiotem zamówienia - w wyniku wycofania urządzenia z eksploatacji, prowadzonych remontów, modernizacji, przebudowy, zmian organizacyjnych. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu ww. okoliczności z dwumiesięcznym wyprzedzeniem, pisemnie lub drogą elektroniczną.
4. Strony dokonają zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, Strony dokonają stosownej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy na mocy Umowy.
W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 1), wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 2), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia albo zmienionej minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej.
W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 3), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób wykonujących zamówienie.
W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 4), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób wykonujących zamówienie.
Zmiany, o których mowa w ust. 4-8, będą dokonywane na pisemny, umotywowany wniosek Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić oraz wykazać Zamawiającemu, w jaki sposób zmiany, o których mowa w ust. 4 wpływają na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wniosek Wykonawcy powinien zawierać szczegółowe wyliczenie wpływu zmian, o których mowa ust. 4 pkt2) pkt3) i 4) na koszty wykonania zamówienia, poparte odpowiednimi dokumentami. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże wpływ zmian przepisów prawa na koszty wykonania zamówienia, Strony dokonają stosownej zmiany Umowy.
Istotne zmiany postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 15.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Zadanie nr 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 1 – poz. 1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
gwarancja na naprawę:10,00
rabat na części:20,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
Część nr: 2
Nazwa: Zadanie nr 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 2 - poz. 1-3

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
gwarancja na naprawę:10,00
rabat na części:20,00
Część nr: 3
Nazwa: zadanie nr 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 3 - poz. 1-26

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
rabat na części:20,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
gwarancja na naprawę:10,00
Część nr: 4
Nazwa: Zadanie nr 4

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 4 - poz. 1-8

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
rabat na części:20,00
gwarancja na naprawę:10,00
cena:60,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
Część nr: 5
Nazwa: Zadanie nr 5

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 5 – poz. 1-9

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na naprawę:10,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
rabat na części:20,00
cena:60,00
Część nr: 6
Nazwa: Zadanie nr 6

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 6 - poz. 1-85

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
rabat na części:20,00
gwarancja na naprawę:10,00
cena:60,00
Część nr: 7
Nazwa: Zadanie nr 7

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 7 - poz. 1-13

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
rabat na części:20,00
cena:60,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
gwarancja na naprawę:10,00
Część nr: 8
Nazwa: Zadanie nr 8

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 8 - poz. 1-10

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na naprawę:10,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
cena:60,00
rabat na części:20,00
Część nr: 9
Nazwa: Zadanie nr 9

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 9 - poz. 1-8

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
rabat na części:20,00
cena:60,00
gwarancja na naprawę:10,00
Część nr: 10
Nazwa: Zadanie nr 10

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 10 - poz. 1-14

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
gwarancja na naprawę:10,00
rabat na części:20,00
cena:60,00
Część nr: 11
Nazwa: Zadanie nr 11

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 11 - poz. 1-40

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
gwarancja na naprawę:10,00
rabat na części:20,00
Część nr: 12
Nazwa: Zadanie nr 12

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 12 - poz. 1-4

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421002-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
cena:60,00
gwarancja na naprawę:10,00
rabat na części:20,00
Część nr: 13
Nazwa: Zadanie nr 13

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 13 - poz. 1-78

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
rabat na części:20,00
gwarancja na naprawę:10,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
cena:60,00
Część nr: 14
Nazwa: Zadanie nr 14

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 14 - poz. 1-92

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
cena:60,00
gwarancja na naprawę:10,00
rabat na części:20,00
Część nr: 15
Nazwa: Zadanie nr 15

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 15 - poz. 1-10

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
rabat na części:20,00
gwarancja na naprawę:10,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
cena:60,00
Część nr: 16
Nazwa: Zadanie nr 16

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 16 - poz. 1-1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
gwarancja na naprawę:10,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
rabat na części:20,00
Część nr: 17
Nazwa: Zadanie nr 17

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 17 - poz. 1-3

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na naprawę:10,00
rabat na części:20,00
cena:60,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
Część nr: 18
Nazwa: Zadanie nr 18

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 18 - poz. 1-1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
rabat na części:20,00
cena:60,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
gwarancja na naprawę:10,00
Część nr: 19
Nazwa: Zadanie nr 19

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 19 - poz. 1-3

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
cena:60,00
rabat na części:20,00
gwarancja na naprawę:10,00
Część nr: 20
Nazwa: Zadanie nr 20

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 20 - poz. 1-26

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na naprawę:10,00
rabat na części:20,00
cena:60,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
Część nr: 21
Nazwa: Zadanie nr 21

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 21 - poz. 1-18

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
cena:60,00
rabat na części:20,00
gwarancja na naprawę:10,00
Część nr: 22
Nazwa: Zadanie nr 22

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 22 - poz. 1-29

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
cena:60,00
gwarancja na naprawę:10,00
rabat na części:20,00
Część nr: 23
Nazwa: Zadanie nr 23

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 23 - poz. 1-22

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
rabat na części:20,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
gwarancja na naprawę:10,00
cena:60,00
Część nr: 24
Nazwa: Zadanie nr 24

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 24 - poz. 1-35

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
rabat na części:20,00
gwarancja na naprawę:10,00
cena:60,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
Część nr: 25
Nazwa: Zadanie nr 25

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 25 - poz. 1-96

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na naprawę:10,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
rabat na części:20,00
cena:60,00
Część nr: 26
Nazwa: Zadanie nr 26

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 26 - poz. 1-30

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
cena:60,00
rabat na części:20,00
gwarancja na naprawę:10,00
Część nr: 27
Nazwa: Zadanie nr 27

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 27 - poz. 1-12

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
gwarancja na naprawę:10,00
rabat na części:20,00
cena:60,00
Część nr: 28
Nazwa: Zadanie nr 28

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 28 - poz. 1-8

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
rabat na części:20,00
cena:60,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
gwarancja na naprawę:10,00
Część nr: 29
Nazwa: Zadanie nr 29

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 29 - poz. 1-2

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
cena:60,00
rabat na części:20,00
gwarancja na naprawę:10,00
Część nr: 30
Nazwa: Zadanie nr 30

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 30 - poz. 1-79

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
cena:60,00
gwarancja na naprawę:10,00
rabat na części:20,00
Część nr: 31
Nazwa: Zadanie nr 31

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 31 - poz. 1-3

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
rabat na części:20,00
cena:60,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
gwarancja na naprawę:10,00
Część nr: 32
Nazwa: Zadanie nr 32

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 32 - poz. 1-3

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
gwarancja na naprawę:10,00
rabat na części:20,00
Część nr: 33
Nazwa: Zadanie nr 33

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 33 - poz. 1-1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
gwarancja na naprawę:10,00
rabat na części:20,00
Część nr: 34
Nazwa: Zadanie nr 34

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 34 - poz. 1-2

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
rabat na części:20,00
gwarancja na naprawę:10,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
cena:60,00
Część nr: 35
Nazwa: Zadanie nr 35

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 35 - poz. 1-12

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
rabat na części:20,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
cena:60,00
gwarancja na naprawę:10,00
Część nr: 36
Nazwa: Zadanie nr 36

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 36 - poz. 1-8

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na naprawę:10,00
cena:60,00
rabat na części:20,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
Część nr: 37
Nazwa: Zadanie nr 37

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 37 - poz. 1-2

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na naprawę:10,00
rabat na części:20,00
cena:60,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
Część nr: 38
Nazwa: Zadanie nr 38

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 38 - poz. 1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na naprawę:10,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
cena:60,00
rabat na części:20,00
Część nr: 39
Nazwa: Zadanie nr 39

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 39 - poz. 1-2

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
rabat na części:20,00
cena:60,00
gwarancja na naprawę:10,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
Część nr: 40
Nazwa: Zadanie nr 40

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 40 - poz. 1-2

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
rabat na części:20,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
cena:60,00
gwarancja na naprawę:10,00
Część nr: 41
Nazwa: Zadanie nr 41

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 41 - poz. 1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na naprawę:10,00
rabat na części:20,00
cena:60,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
Część nr: 42
Nazwa: Zadanie nr 42

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 42 - poz. 1-2

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
rabat na części:20,00
gwarancja na naprawę:10,00
cena:60,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
Część nr: 43
Nazwa: Zadanie nr 43

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 43 - poz. 1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
rabat na części:20,00
gwarancja na naprawę:10,00
Część nr: 44
Nazwa: Zadanie nr 44

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 44 - poz. 1-7

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
rabat na części:20,00
cena:60,00
gwarancja na naprawę:10,00
Część nr: 45
Nazwa: Zadanie nr 45

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 45 - poz. 1-3

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
cena:60,00
rabat na części:20,00
gwarancja na naprawę:10,00
Część nr: 46
Nazwa: Zadanie nr 46

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 46 - poz. 1-6

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
rabat na części:20,00
cena:60,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
gwarancja na naprawę:10,00
Część nr: 47
Nazwa: Zadanie nr 47

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 47 - poz. 1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
rabat na części:20,00
cena:60,00
gwarancja na naprawę:10,00
Część nr: 48
Nazwa: Zadanie nr 48

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 48 - poz. 1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
rabat na części:20,00
cena:60,00
gwarancja na naprawę:10,00
Część nr: 49
Nazwa: Zadanie nr 49

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 49 - poz. 1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
rabat na części:20,00
cena:60,00
gwarancja na naprawę:10,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
Część nr: 50
Nazwa: Zadanie nr 50

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 50 - poz. 1-5

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
rabat na części:20,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
gwarancja na naprawę:10,00
cena:60,00
Część nr: 51
Nazwa: Zadanie nr 51

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 51 - poz. 1-8

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na naprawę:10,00
rabat na części:20,00
cena:60,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
Część nr: 52
Nazwa: Zadanie nr 52

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 52 - poz. 1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
gwarancja na naprawę:10,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
rabat na części:20,00
Część nr: 53
Nazwa: Zadanie nr 53

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 53 - poz. 1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na naprawę:10,00
cena:60,00
cena:20,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
Część nr: 54
Nazwa: Zadanie nr 54

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 54 - poz. 1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
rabat na części:20,00
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
gwarancja na naprawę:10,00
cena:60,00
Część nr: 55
Nazwa: Zadanie nr 55

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zadanie nr 55 - poz. 1

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
gwarancja na części użyte przy naprawie lub/i przeglądzie:10,00
gwarancja na naprawę:10,00
rabat na części:20,00
cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.