eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeglądy i naprawy sprzętu medycznego w podziale na zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-02-18

Ogłoszenie nr 510417165-N-2021 z dnia 2021-02-18 r.
Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.:

Przeglądy i naprawy sprzętu medycznego w podziale na zadania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 762921-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540542583-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 16441803000000, ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 223 211 470
faks: 223 211 406
e-mail: przetargi@attis.com.pl
www: www.attis.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Spółka Prawa Handlowegoart 3. ust. 1 pkt. 3 lit.a)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeglądy i naprawy sprzętu medycznego w podziale na zadania

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DFA.26.ZP.U.11.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie przeglądów i naprawy sprzętu medycznego w Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o. o. w Warszawie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 55 oddzielnych zadań, jednocześnie jest to podział zamówienia na części: zadanie nr 1 – poz. 1; zadanie nr 2 - poz. 1-3; zadanie nr 3 - poz. 1-26; zadanie nr 4 - poz. 1-8; zadanie nr 5 – poz. 1-9; zadanie nr 6 - poz. 1-85; zadanie nr 7 - poz. 1-13; zadanie nr 8 - poz. 1-10; zadanie nr 9 - poz. 1-8; zadanie nr 10 - poz. 1-14; zadanie nr 11 - poz. 1-40; zadanie nr 12 - poz. 1-4; zadanie nr 13 - poz. 1-78; zadanie nr 14 - poz. 1-92; zadanie nr 15 - poz. 1-10; zadanie nr 16 - poz. 1-1; zadanie nr 17 - poz. 1-3; zadanie nr 18 - poz. 1-1; zadanie nr 19 - poz. 1-3; zadanie nr 20 - poz. 1-26; zadanie nr 21 - poz. 1-18; zadanie nr 22 - poz. 1-29; zadanie nr 23 - poz. 1-22; zadanie nr 24 - poz. 1-35; zadanie nr 25 - poz. 1-96; zadanie nr 26 - poz. 1-30; zadanie nr 27 - poz. 1-12; zadanie nr 28 - poz. 1-8; zadanie nr 29 - poz. 1-2; zadanie nr 30 - poz. 1-79; zadanie nr 31 - poz. 1-3; zadanie nr 32 - poz. 1-3; zadanie nr 33 - poz. 1-1; zadanie nr 34 - poz. 1-2; zadanie nr 35 - poz. 1-12; zadanie nr 36 - poz. 1-8; zadanie nr 37 - poz. 1-2; zadanie nr 38 - poz. 1; zadanie nr 39 - poz. 1-2; zadanie nr 40 - poz. 1-2; zadanie nr 41 - poz. 1; zadanie nr 42 - poz. 1-2; zadanie nr 43 - poz. 1; zadanie nr 44 - poz. 1-7; zadanie nr 45 - poz. 1-3; zadanie nr 46 - poz. 1-6; zadanie nr 47 - poz. 1; zadanie nr 48 - poz. 1; zadanie nr 49 - poz. 1; zadanie nr 50 - poz. 1-5; zadanie nr 51 - poz. 1-8; zadanie nr 52 - poz. 1; zadanie nr 53 - poz. 1; zadanie nr 54 - poz. 1; zadanie nr 55 - poz. 1; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ oraz formularze asortymentowo - cenowe dla zadań nr 1-55, stanowiące załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. (Załącznik nr 7 do SIWZ będzie załącznikiem do umowy). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych na jedną lub dowolną liczbę części zamówienia. Zamówienie może zostać udzielone jednemu wykonawcy w odniesieniu do jednej lub dowolnej liczby części zamówienia lub kilku wykonawcom w odniesieniu do jednej części zamówienia albo w odniesieniu do dowolnej liczby części zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 50.42.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że: 1) Administratorem Danych Osobowych Wykonawcy jest Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa. 2) wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych Osobowych, kontakt w sprawach związanych z ochroną danych osobowych na adres e-mail: iod@attis.com.pl* ; 3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), w celu zawarcia i realizacji umowy o zamówienie publiczne. 4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp lub ustawy z dnia 13 października 2016 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) lub inne przepisy prawa lub umowy zawarte przez Zamawiającego; 5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy) oraz przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów wewnętrznych administratora danych; 6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - także z zawarciem i realizacją umowy, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) Wykonawcy przysługuje: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Wykonawcy dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Wykonawcy danych osobowych ; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Wykonawca, że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy dotyczących narusza przepisy RODO; 9) Wykonawcy nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (a w przypadku Wykonawcy, którego oferta została wybrana i z którym Zamawiający zawrze umowę - także art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5340.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5767.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5767.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10980.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4200.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 4536.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4536.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4536.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: zadanie nr 5

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1896 ze zm.),

Uzasadnienie:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienie.
W przedmiotowym postępowaniu na zadanie nr 5 wpłynęło pięć ofert, w tym trzy oferty zostały odrzucone, pozostałe dwie oferty niepodlegające odrzuceniu:
Oferta nr 4 - BIAMEDITEK Sp. z o.o., Ul. Elewatorska 58, 15-620 Białystok,
Oferta nr 19 - ZALIM Sp. z o.o., Ul. Czerniakowska 38A lok.29, 00-714 Warszawa,
w których najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienie.
W związku z powyższym, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 pkt 4.
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: zadanie nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16200.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 17496.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 16713.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17850.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: zadanie nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3180.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3434.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3434.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7273.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: zadanie nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11550.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 12474.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12474.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16200.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: zadanie nr 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1080.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1166.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1166.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5184.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: zadanie nr 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 35280.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 38102.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 38102.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 38102.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: zadanie nr 11

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5400.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5832.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5832.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 20178.72
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: zadanie nr 12

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1896 ze zm.),
Uzasadnienie:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

W przedmiotowym postępowaniu na zadanie nr 12 wpłynęły dwie oferty.
Wszystkie oferty zostały odrzucone. W związku z powyższym, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp.

CZĘŚĆ NR: 13
NAZWA: zadanie nr 13

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1896 ze zm.),
Uzasadnienie:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu zadania nr 13 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona. W związku z powyższym, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp.

CZĘŚĆ NR: 14
NAZWA: zadanie nr 14

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1896 ze zm.),
Uzasadnienie:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu zadania nr 14 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona. W związku z powyższym, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp.

CZĘŚĆ NR: 17
NAZWA: zadanie nr 17

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13500.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 14580.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14580.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14580.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 19
NAZWA: zadanie nr 19

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1800.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1944.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1620.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7776.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 20
NAZWA: zadanie nr 20

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1896 ze zm.),
Uzasadnienie:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

W przedmiotowym postępowaniu zadania nr 20 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona. W związku z powyższym, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp.

CZĘŚĆ NR: 21
NAZWA: zadanie nr 21

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4698.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5073.84

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3780.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8160.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 22
NAZWA: zadanie nr 22

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7458.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8054.64

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6090.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11275.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 23
NAZWA: zadanie 23

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5907.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6379.56

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6379.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11469.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 24
NAZWA: zadanie nr 24

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1896 ze zm.),
Uzasadnienie:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

W przedmiotowym postępowaniu na zadanie nr 24 wpłynęły trzy oferty.
Wszystkie oferty zostały odrzucone. W związku z powyższym, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp.

CZĘŚĆ NR: 25
NAZWA: zadanie nr 25

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 23715.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 25612.20

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 25612.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25612.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 26
NAZWA: zadanie nr 26

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7470.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8067.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8067.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8067.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 27
NAZWA: zadanie nr 27

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7830.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 6

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8456.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8456.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12117.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30%
CZĘŚĆ NR: 28
NAZWA: zadanie nr 28

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1896 ze zm.),
Uzasadnienie:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na zadanie nr 28, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienie.
W przedmiotowym postępowaniu na zadanie nr 28 wpłynęło cztery oferty, w tym dwie oferty zostały odrzucone, pozostałe dwie oferty niepodlegające odrzuceniu:
Oferta nr 3 firmy OLTECH Sp. z o.o., Ul. Modrzejewskiej 30, 62-020 Swarzędz,
Oferta nr 15 firmy P.U.H.P. ENDOMED PIOTR NIEWIADOMY Ul. Zawiła 65L, 30-390 Kraków
w których, najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienie.
W związku z powyższym, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 pkt 4.

CZĘŚĆ NR: 29
NAZWA: zadanie nr 29

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 444.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 479.52

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 479.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9072.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 30
NAZWA: zadanie nr 30

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9360.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 10108.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10108.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11372.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 32
NAZWA: zadanie nr 32

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1896 ze zm.),

Uzasadnienie:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienie.

W przedmiotowym postępowaniu na zadanie nr 32 wpłynęły dwie oferty, w tym jedna oferta została odrzucona, pozostała oferta niepodlegająca odrzuceniu Oferta nr 19 firmy ZALIM Sp. z o.o., Ul. Czerniakowska 38A lok.29,
00-714 Warszawa, oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienie.
W związku z powyższym, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 pkt 4.

CZĘŚĆ NR: 33
NAZWA: zadanie nr 33

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3600.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3888.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3888.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3888.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 34
NAZWA: zadanie nr 34

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 660.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 712.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 712.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 712.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 35
NAZWA: zadanie nr 35

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12600.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 13608.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13608.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17496.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 36
NAZWA: zadanie nr 36

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 475.20 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 513.22

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 513.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 513.22
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 38
NAZWA: zadanie nr 38

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 360.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 360.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 360.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2754.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 40
NAZWA: zadanie nr 40

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 420.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 420.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 420.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 420.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 41
NAZWA: zadanie nr 41

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 360.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 388.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 388.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 388.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 42
NAZWA: zadanie nr 42

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 28500.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 30780.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30780.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 30780.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 43
NAZWA: zadanie nr 43

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 225.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 243.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 243.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 243.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 44
NAZWA: zadanie nr 44

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1896 ze zm.),

Uzasadnienie:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na zadanie nr 44, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienie.

W przedmiotowym postępowaniu na zadanie nr 44 wpłynęła jedna oferta nr 21 firmy TART MEDICAL Michał Lewczuk, Ul. Zamiany 6/75, 02-786 Warszawa, niepodlegająca odrzuceniu która, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienie.
W związku z powyższym, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 pkt 4

CZĘŚĆ NR: 46
NAZWA: zadanie nr 46

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1896 ze zm.),

Uzasadnienie:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na zadanie nr 46, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienie.
W przedmiotowym postępowaniu na zadanie nr 46 wpłynęły trzy oferty, w tym dwie oferty zostały odrzucona, pozostała oferta niepodlegająca odrzuceniu Oferta nr 21 - TART MEDICAL Michał Lewczuk, Ul. Zamiany 6/75, 02-786 Warszawa, oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienie.
W związku z powyższym, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 pkt 4

CZĘŚĆ NR: 47
NAZWA: zadanie nr 47

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1896 ze zm.),

Uzasadnienie:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienie.

W przedmiotowym postępowaniu na zadanie nr 47 wpłynęła jedna oferta nr 19 firmy ZALIM Sp. z o.o., Ul. Czerniakowska 38A lok.29, 00-714 Warszawa, niepodlegająca odrzuceniu która, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienie.
W związku z powyższym, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 pkt 4.

CZĘŚĆ NR: 48
NAZWA: zadanie nr 48

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1896 ze zm.),
Uzasadnienie:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu zadania nr 48 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona. W związku z powyższym, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 pkt 1.

CZĘŚĆ NR: 50
NAZWA: zadanie nr 50

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1896 ze zm.),

Uzasadnienie:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na zadanie nr 50, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienie.

W przedmiotowym postępowaniu na zadanie nr 50 wpłynęła jedna oferta nr 21 firmy TART MEDICAL Michał Lewczuk, Ul. Zamiany 6/75, 02-786 Warszawa, niepodlegająca odrzuceniu która, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienie.
W związku z powyższym, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy.

CZĘŚĆ NR: 51
NAZWA: zadanie nr 51

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1896 ze zm.),
Uzasadnienie:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na zadanie nr 51, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienie.
W przedmiotowym postępowaniu na zadanie nr 51 wpłynęły dwie oferty, w tym jedna oferta została odrzucona, pozostała oferta niepodlegająca odrzuceniu Oferta nr 21 firmy TART MEDICAL Michał Lewczuk, Ul. Zamiany 6/75, 02-786 Warszawa, oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienie.
W związku z powyższym, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.