eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego , nieużywanego , nieuszkodzonego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania antywirusowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-12

Toruń: Dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego , nieużywanego , nieuszkodzonego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania antywirusowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu
Numer ogłoszenia: 7330 - 2015; data zamieszczenia: 12.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 388906 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu, ul. Konstytucji 3 Maja 40c, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6508565, faks 56 6486447.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego , nieużywanego , nieuszkodzonego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania antywirusowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania antywirusowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie Toruniu Przedmiot zamówienia składa się z 4 części: 1. Część I zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 9 urządzeń wielofunkcyjnych ; 2. Część II zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 8 drukarek laserowych; 3. Część III zamówienia - dostawa, instalacja i konfiguracja 33 komputerów przenośnych typu notebook wraz z 33 torbami do przechowywania; 4. Część IV zamówienia - dostawa oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Security Client - przedłużenie 108 licencji na okres 1 roku. Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ Ponadto Zamawiający informuje, że : 1. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia, zainstaluje i skonfiguruje go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Dostarczenie, instalacja i konfiguracja przedmiotu umowy nastąpi w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. 3. Odbiór ilościowo-jakościowy nastąpi w momencie dostarczenia całości zamówienia do Zamawiającego oraz po otrzymaniu przez Zamawiającego podpisanych protokołów odbioru. 4. W dniu dostarczenia przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu szczegółowe informacje dotyczące trybu zgłoszenia awarii (formularz zgłoszenia) oraz punktów serwisowych (adresy, numery telefonów i faksów) w okresie gwarancji. W przypadku jakichkolwiek zmian danych o serwisie Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego. 5. Po dostarczeniu sprzętu Zamawiający dokona odbioru ilościowo-jakościowego w celu potwierdzenia zgodności dostarczonego przedmiotu umowy ze specyfikacją techniczną i ilościową. 6. Potwierdzeniem wykonania przedmiotu umowy będzie protokół odbioru ilościowo- jakościowego, podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Protokół zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach (1 egzemplarz dla Wykonawcy, 1 egzemplarz dla Zamawiającego). 7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu zestawienie dostarczonych elementów dostawy, zawierające, co najmniej numery fabryczne elementów dostawy. 8. Wykonawca gwarantuje, że sprzęt komputerowy dostarczony w ramach niniejszej umowy jest fabrycznie nowy i nieużywany. 9. Wykonawca udziela gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu komputerowego na okres minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo- jakościowego. 10. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne dostarczonego sprzętu komputerowego. 11. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność sprzętu komputerowego z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. 12. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne dostarczonego sprzętu komputerowego, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem dostarczonego sprzętu komputerowego do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 13. Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu, że sprzęt komputerowy dostarczony w ramach umowy jest wolny od wad fizycznych. Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu gwarancji niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne dostarczonego sprzętu komputerowego. 14. Gwarancja obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji sprzętu oraz oprogramowania usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją jego użytkowania. 15. Sposób zgłaszania nieprawidłowości działania sprzętu (awarii) zostanie określony przez Wykonawcę, który dostarczy dla Zamawiającego wraz ze sprzętem informacje dotyczące zasad gwarancji i sposobu zgłaszania wad, usterek i zleceń serwisowych. 16. Zamawiający powinien mieć możliwość zgłaszania nieprawidłowego działania sprzętu (awarii) w godzinach pracy, od 7:30 do 16:00 od poniedziałku do piątku. Zgłoszenia wad, usterek i zleceń serwisowych powinno być przesyłane za pomocą telefonu, faksu, poczty komputerowej lub listownie. 17. Rozpoczęcie naprawy następuje w miejscu instalacji najpóźniej następnego dnia roboczego po zgłoszeniu awarii (w ciągu 24 godzin od daty zgłoszenia). Zakończenie naprawy nastąpi najdalej po 48 godzinach od zgłoszenia, z tym, że czas naprawy wyłączony jest z okresu gwarancyjnego. Wymiana sprzętu na nowy nastąpi po 3 bezskutecznych naprawach. 18. Podczas naprawy sprzętu komputerowego Wykonawca zapewni nieodpłatnie sprawny sprzęt zastępczy. 19. W przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonego sprzętu będzie dłuższy niż 3 tygodnie lub naprawa nastąpi po raz trzeci w czasie okresu gwarancyjnego Wykonawca wymieni na własny koszt naprawiany sprzęt na nowy, taki sam lub inny uzgodniony z Zamawiającym, o co najmniej takich samych parametrach, funkcjonalności i standardzie. 20. W przypadku awarii dysku twardego, powodującej konieczność jego wymiany, uszkodzony dysk pozostanie u Zamawiającego. Koszty dysków twardych wymienianych z powodu awarii ponosi Wykonawca. Na żądanie Wykonawcy Zamawiający przekaże podzespół elektroniki uszkodzonego dysku twardego Wykonawcy. 21. Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. 22. W okresie gwarancji Zamawiający ma prawo do przenoszenia dostarczonego sprzętu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 51.60.00.00 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: dostawa, instalacja i konfiguracja 9 urządzeń wielofunkcyjnych - minimalne wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia znajdują się w szczegółowym przedmiocie zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFOCOMP SP.Z O.O., ul. Szosa Chełmińska 191, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16098,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18819,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18819,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18819,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa, instalacja i konfiguracja 8 drukarek laserowych; minimalne wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia znajdują się w szczegółowym przedmiocie zamówienia, który stanowi załacznik nr 1 do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFOCOMP SP. Z O.O., ul. Szosa Chełmińska 191, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6494,40

  • Oferta z najniższą ceną: 6494,40 / Oferta z najwyższą ceną: 6494,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa, instalacja i konfiguracja 33 komputerów przenośnych typu notebook wraz z 33 torbami do przechowywania;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFOCOMP SP. Z O.O., ul. Szosa Chełmińska 191, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61707,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65552,85

  • Oferta z najniższą ceną: 65552,82 / Oferta z najwyższą ceną: 69936,57

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: dostawa oprogramowania antywirusowego ESET Endpoint Security Client - przedłużenie 108 licencji na okres 1 roku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFOCOMP SP. Z O.O., ul. Szosa Chełmińska 191, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5104,50

  • Oferta z najniższą ceną: 5104,50 / Oferta z najwyższą ceną: 5104,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.