eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wykonanie przebudowy tablicy głównej i poszczególnych tablic piętrowych instalacji elektrycznej w budynku biurowym ANR OT w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, gmina Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-08

Olsztyn: Wykonanie przebudowy tablicy głównej i poszczególnych tablic piętrowych instalacji elektrycznej w budynku biurowym ANR OT w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, gmina Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie.
Numer ogłoszenia: 72915 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie , ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5248800, faks 089 5248802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy tablicy głównej i poszczególnych tablic piętrowych instalacji elektrycznej w budynku biurowym ANR OT w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, gmina Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: robota budowlana: wykonanie przebudowy tablicy głównej i poszczególnych tablic piętrowych instalacji elektrycznej w budynku biurowym ANR OT w Olsztynie ul. Głowackiego 6, Gmina Olsztyn , woj. warmińsko-mazurskie. Jest to zamówienie na roboty budowlane o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego . 2. Prace będą polegały na wykonaniu: 1) Opis stanu istniejącego Istniejące tablice rozdzielcze usytuowane są we wnękach, na ścianach korytarzy poszczególnych kondygnacji. Tablice wykonane są wg. katalogu FAEL typ RWN 4x12 i wyposażone w wyłączniki nadprądowe i różnicowoprądowe. W trakcie inwentaryzacji tablic( i obwodów) stwierdzono, że niektóre wyłączniki nadprądowe są wyeksploatowane i należy je wymienić na nowe. Tablica główna usytuowana jest w korytarzu na parterze. Z tablicy tej zasilane są wszystkie odbiory w budynku- poprzez tablice pomocnicze-piętrowe. Tablica główna wykonana jest z zestawu tablic typu ZP -obudowa z blachy- i wyposażona jest - po stronie ZE w zabezpieczenie główne 160 A. Zabezpieczenia WLZ są błędnie opisane i są wyeksploatowane. Część zabezpieczeń usytuowana jest na tablicy bakelitowej. Istniejąca tablica główna przeznaczona jest do wymiany na nową 2) Opis przyjętych rozwiązań modernizacyjnych Istniejącą tablicę główną należy zdemontować i w tym miejscu zainstalować nową tablicę. Schemat ideowy nowej tablicy TG określa rysunek E1 i E-2 projektu. Tablica podzielona będzie na dwa segmenty. Jeden segment będzie zawierał aparaturę należącą do Zakładu Energetycznego będzie zaplombowany a drugi segment będzie należał do odbiorcy. W części ZE, zainstalowane będzie zabezpieczenie główne, pomiar energii, przekładniki prądowe, a w części odbiorcy zainstalowane będą nowe, odpowiednio dobrane zabezpieczenia wszystkich tablic piętrowych i odbiorów znajdujących się na parterze w piwnicy. W związku z licznymi przebudowami pomieszczeń i zwiększeniem liczby odbiorników energii elektrycznej, w projekcie przebudowy, ujęto dostosowanie tablic rozdzielczych do aktualnych obciążeń oraz linii zasilających Należy wymienić niektóre WLZ na przewody, których opis zawarto w tabeli obliczeń i na poszczególnych rysunkach. Wykonawca stwierdzi, które WLZ muszą być wymienione - po rozkręceniu tablic rozdzielczych i ustaleniu jakie są obecnie przekroje przewodów. Zaleca się stosować przewody o zwiększonej odporności na temperaturę. Zasilenie tablicy głównej wykonane kablem YAKY 4x185 mm2 - pozostaje bez zmian. 3) Uwagi dotyczące wykonawstwa - Ze względu na konieczność zabezpieczenia pracy serwerów oraz bezpieczeństwo systemu informatycznego Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego, minimum na 3 dni przed planowanymi wyłączeniami energii, o zamiarze wyłączenia. W razie konieczności Wykonawca zabezpieczy zasilenie tymczasowe. - Wykonawca zobowiązuje się w miarę możliwości do wykonywania prac głośnych, oraz prac , które wiążą się z wyłączeniami dostawy energii elektrycznej, po godzinie 15.30 lub w dni wolne od pracy to jest w soboty i niedziele. - Wszystkie zdemontowane zabezpieczenia mają zostać przekazane Zamawiającemu. 3. Szczegółowy zakres robót określa specyfikacja techniczna zawierająca: przedmiar robót, dokumentację techniczną oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zawierającą zbiory wymagań w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania robót elektrycznych, która stanowi Załącznik Nr 7 do specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.53.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków: 1) W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; b. spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej: - dwie instalacje elektryczne w budynku administracyjnym, biurowym lub użyteczności publicznej o mocy przyłączeniowej min. 30 KW dla każdej z tych instalacji. Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony do wykonywania funkcji: administracji państwowej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, nauki, służby zdrowia, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym i wodnym, poczty i telekomunikacji. d. dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego; e. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami w specjalności: - instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych. f. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców opisanych w pkt 1, zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, o których mowa poniżej, wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 5) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt 4 posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane - decyzje o nadaniu uprawnień wymaganych przepisami prawa budowlanego oraz zaświadczenia lub decyzje potwierdzające wpis do centralnego rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego zgodnie z obowiązującym przepisami prawa budowlanego oraz aktualne zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależności tych osób do izby i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (dotyczy kierowników budowy i robót)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, pok. Nr 211 (II piętro) odpłatnie. Kwota za SIWZ 100 zł + opłata za przesłanie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 08:30, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, pok. Nr 103 (I piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.