To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-07
Kraków: Organizacja jednodniowego spotkania standaryzującego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 70988 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26580 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja jednodniowego spotkania standaryzującego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja jednodniowego spotkania standaryzującego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, na które składa się: a) udostępnienie sali konferencyjnej, wyposażonej w niezbędny sprzęt, mogącej pomieścić 280 osób w ustawieniu teatralnym, b) zapewnienie obsługi gastronomicznej, c) zapewnienie pełnego personelu obsługowego, d) zapewnienie uczestnikom spotkania ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych na terenie obiektu, w którym odbędzie się konferencja oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe na terenie obiektu, w którym odbędzie się konferencja. 2. W spotkaniu standaryzującym udział weźmie łącznie 280 uczestników. 3. Obiekt, w którym odbędzie się spotkanie standaryzujące winien znajdować się w Krakowie w odległości nie większej niż 7 km od centrum Krakowa (odległość mierzona od Dworca Głównego w Krakowie, Plac Kolejowy 1, 31-154 Kraków, za pomocą portali umoSliwiających pomiar odległości tj. mapa.pf.pl; www.targeo.pl; www.zumi.pl lub podobnych). Obiekt w ramach prowadzonej działalności musi mieć możliwość serwowania całodziennego wyżywienia oraz udostępnienia sal konferencyjnych wraz z wyposażeniem. Obiekt nie może być w trakcie prac remontowych. Obiekt musi dysponować parkingiem z liczbą miejsc parkingowych min. 50, dostępnych dla Zamawiającego w trakcie trwania spotkania. Część konferencyjna oraz restauracyjna obiektu winny znajdować się w tym samym budynku. 4. Sala konferencyjna winna być wyposażona w klimatyzację, posiadać dostęp do zaplecza sanitarnego oraz pełne zabezpieczenie technicznym tj. rzutnik + ekran multimedialny, dostęp do komputera, dostęp do sieci internetowej, nagłośnienie, co najmniej dwa mikrofony - w tym jeden mikrofon bezprzewodowy, odpowiednia ilość krzeseł do ilości uczestników (w ustawieniu teatralnym). 5. W ramach wykonania zamówienia Wykonawca zapewni obsługę gastronomiczną, wykonując następujące świadczenia: - 2x przerwa kawowa (kaSda dla 280 osób) - kawa 200ml/os, herbata 200ml/os, woda mineralna 200ml/os, ciastka (kruche lub bankietowe, min. 2 szt/os), mleko do kawy, cytryna, cukier. Podane wartości dotyczą 1 przerwy kawowej. - lunch w formie bufetowej (dla 280 osób) - 2 wersje ciepłego dania (mięsna/bezmięsna) 1 porcja/os każdego z dań, dodatki (ziemniaki, 2 rodzaje sałatek), napoje (2 rodzaje soku owocowego, woda mineralna 200ml/os). Wykonawca winien dostosować czas obsługi gastronomicznej do harmonogramu spotkania przesłanego przez Zamawiającego na dwa dni przed terminem realizacji zamówienia. 6. Wykonawca zapewni na czas spotkania personel obsługowy, w tym w szczególności: - pracowników odpowiedzialnych za obsługę sali konferencyjnej (podłączenie/odłączenie sprzętu technicznego), - pracowników recepcji, - co najmniej dwóch kelnerów/kelnerek na czas serwowania posiłków oraz podczas przerw kawowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Działanie 9.2.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hotel Swing Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Dobrego Pasterza 124, 31-416 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19700,00
Oferta z najniższą ceną: 19700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53852,36
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej do budynku dyspozytorni pętli Pleszów
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
- Obsługa Zamawiającego w zakresie sukcesywnej rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych realizowanych na terenie Polski oraz poza jej granicami w latach 2025-2026
- "Spawacz TIG - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) stali zwykłej i nierdzewnej" wraz z egzaminem
- Dostawy radiofarmaceutyków i odczynników
- Remont sal laboratoryjnych i wykładowych nr 13, 102, 118, 119,218 i 218b w pawilonie A-1 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-468/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usług hotelarskich w zakresie organizacji spotkań, konferencji, szkoleń i seminariów na potrzeby Narodowego Centrum Badań i Rozwoju z podziałem na 2 zadania
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Team Building z wykorzystaniem gry terenowej
- Usługa przygotowania i organizacji 2-dniowej konferencji na temat profilaktyki uzależnień dla 250 osób z terenu województwa mazowieckiego.
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas konferencji na terenie miasta Łodzi"
- Organizacja Wydarzenia CEMS Block Seminar w dniach 15-19 września 2025 r.
- Organizacja 6 szkolnych wycieczek językowych do Warszawy
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.