eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › sukcesywne dostawy (według potrzeb zamawiającego) części zamiennych do samochodów marki Polonez Caro Plus

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-04

POZYCJA 7091

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: sukcesywne dostawy (według potrzeb zamawiającego) części zamiennych do samochodów marki Polonez Caro Plus Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Stołeczna Policji, do kontaktów: Jadwiga Kęska, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 6038608, +48 022 6037672, fax 022 6037642, e-mail: ksp.wzamowien@policja.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://zamowienia.policja.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy (według potrzeb zamawiającego) części zamiennych do samochodów marki Polonez Caro Plus 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy: Warszawa, ul. Karolkowa 46, Warszawa, ul. Jagiellońska 72, Warszawa (Iwiczna), ul. Puławska 44. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne (według potrzeb zamawiającego) dostawy części zamiennych do samochodów marki Polonez Caro Plus. 2. W przypadku dostawy części zamiennych związanych z bezpieczeństwem ich użytkowania (dotyczy to w szczególności części do zawieszenia, układu kierowniczego lub układu hamulcowego), wykonawca każdorazowo przy dostawie przedstawi zamawiającemu atesty i certyfikaty dopuszczenia ich do montażu. 3. Dostarczane części muszą być oznakowane - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 r. Nr 32 poz. 262). 4. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot zamówienia na własny koszt do obiektów określonych w pkt II.1.2) ppkt b, z uwzględnieniem kosztów rozładunku w miejscu wskazanym przez zamawiającego. 5. Wykonawca udzieli na zaoferowany przedmiot zamówienia min. 12-miesięcznej gwarancji (jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta), licząc od daty podpisania bez uwag protokołu odbioru. 6. Ilości zamawianego asortymentu przyjęte zostały przez zamawiającego szacunkowo. Faktyczna wielkość zamówienia wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb zamawiającego w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy zamawiający dokona zamówienia o wartości mniejszej niż kwota wynikająca z oferty wykonawcy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przypadku dostawy części zamiennych związanych z bezpieczeństwem ich użytkowania (dotyczy to w szczególności części do zawieszenia, układu kierowniczego lub układu hamulcowego), wykonawca każdorazowo przy dostawie przedstawi zamawiającemu atesty i certfikaty dopuszczenia ich do montażu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Kod CPV wg słownika 2008: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie o zamówienie publiczne o wartości do 137 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wnieseina wadium w wysokości 5000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustawy i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale IV SIWZ. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca "spełnia" albo "nie spełnia" poszczególne warunki. 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały one spełnione, to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a. podpisanego oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, d. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f. dowodu wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.policja.waw.pl.(nieodpłatnie). Opłata: 82,50; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: pisemnie (odpłatnie) - po złożeniu wniosku o przesłanie specyfikacji na numer faxu: (0-22) 60-376-42 i dokonaniu wpłaty na konto zamawiającego 49 1010 1010 0056 5613 9150 0000 (potwierdzenie dokonania zapłaty należy przesłać razem z wnioskiem o SIWZ). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2007 godzina 12:00. Oferty należy składać na adres: Komenda Stołeczna Policji - Wydział Zamówień Publicznych, 00-150 Warszawa, ul Nowolipie 2 - z dopiskiem "Oferta - dostawy części zamiennych do samochodów marki Polonez Caro Plus". Oferty można składać w siedzibie zamawiającego - Punkt Obsługi Interesanta w godz. 08:00-16:00, wyłącznie w dni robocze, lub przesłać pocztą (pocztą kurierską) pod adres podany powyżej. Dla ofert przesyłanych pocztą kurierską liczy się data i godzina dostarczenia do Punktu Obsługi Interesanta KSP. Dla ofert przesłanych pocztą liczy się data i godzina dostarczenia do Wydziału Zamówień Publicznych KSP. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.01.2007, godzina 12:30, siedziba zamawiającego - Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.