eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na zagraniczne przewozy pasażerskie wraz z rezerwacją hoteli, zagranicznych biletów kolejowych oraz wykup ubezpieczenia na czas podróży na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2010 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-12

Warszawa: Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na zagraniczne przewozy pasażerskie wraz z rezerwacją hoteli, zagranicznych biletów kolejowych oraz wykup ubezpieczenia na czas podróży na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 70426 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5788 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, faks 022 8270843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na zagraniczne przewozy pasażerskie wraz z rezerwacją hoteli, zagranicznych biletów kolejowych oraz wykup ubezpieczenia na czas podróży na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2010 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje: a) rezerwacje i sprzedaż biletów lotniczych stosownie do składanych przez Zamawiającego zleceń w zakresie: tras, terminów i klas lotniczych, według obowiązujących taryf określonych przez przewoźników, z uwzględnieniem najkorzystniejszych w danym momencie cen, b) stosownie do potrzeb Zamawiającego w zakresie tras, terminów podróży oraz klas lotniczych, przedstawianie przez Wykonawcę różnych wariantów połączenia uwzględniających najkorzystniejsze na rynku ceny i promocje (tzn. uwzględniające zniżki: grupowe, o ile występują warunki ich przyznania, wynikające z terminu rezerwacji, połączeń weekendowych oraz wszelkich promocji, w tym także na zlecenie Zamawiającego tzw. biletów przewoźników low cost airlines), wraz z podaniem informacji dotyczących:-jak przesunięcie terminu wyjazdu (np. wylot jeden dzień wcześniej/powrót jeden dzień później) wpłynie na zmianę ceny biletu lotniczego, nazw linii lotniczych, najkorzystniejszych tras podróży, długości trasy i czasu podróży, doradztwa w zakresie zmian w czasie trwania podróży, c) stosownie do składanych przez Zamawiającego zleceń określających kierunek, klasę oraz termin podróży - sprzedaż biletów na zagraniczne przewozy kolejowe, d) pośrednictwo w przejęciu obowiązków pomiędzy UOKiK a przewoźnikiem w sprawach reklamacyjnych i składania ewentualnych odwołań w sprawie zwrotu lub niewykorzystanych biletów z winy przewoźnika, e) bezpłatne dostarczanie dokumentów podróży (biletów), dokumentów ubezpieczeń oraz faktur do siedziby UOKiK lub w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Warszawy, f) bezpłatne dostarczenie w sytuacjach nagłych dokumentów podróży (biletów), dokumentów ubezpieczeń w miejsca wskazane przez Zamawiającego lub do własnego punktu obsługi klientów na lotnisku, ewentualnie do punktu sprzedaży biletów lotniczych przewoźnika, który realizuje przelot, niezwłocznie od momentu złożenia zlecenia, g) każdorazowe informowanie Zamawiającego drogą elektroniczną, na wskazane adresy, w kwestii dokonywanych rezerwacji biletów, obejmujące: dane rezerwacji, cenę biletu oraz informowania o terminie wykupu biletów przy dokonanych wcześniej rezerwacjach, h) każdorazowo w dniu wykupu biletu informowanie wyznaczonego pracownika UOKiK, że tego dnia upływa termin rezerwacji, i) każdorazowe informowanie Zamawiającego drogą elektroniczną w kwestii zmiany ceny biletu, wpisania na listę rezerwową, j) dostęp do wszystkich taryf publikowanych i niepublikowanych linii lotniczych. k) stosownie do zleceń składanych przez Zamawiającego dokonywanie rezerwacji noclegów hotelowych za granicą w hotelach o standardzie minimum trzygwiazdkowym, l) ubezpieczenie na czas podróży - w wariancie standardowym europejskim oraz w wariancie standardowym reszta świata - w zależności od celu podróży, m) posiadanie lub uruchomienie dla Zamawiającego hot-line czynnego w godzinach od 7.00 do 20.00, umożliwiającego dokonanie zmian w rezerwacji lub rezerwacji poza godzinami otwarcia biura, n) Wykonawca i Zamawiający wyznaczą osoby uprawnione do wzajemnych kontaktów w sprawach będących przedmiotem zamówienia, o) przydzielenie do realizacji umowy co najmniej trzech numerów telefonicznych ze stanowiskami rezerwacji, p)fakturowanie: termin płatności - 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego. 1.2. Zamawiający informuje, iż szacunkowa skala jego potrzeb na 2010 rok przedstawia się następująco:- Bilety lotnicze zagraniczne ok. 320 sztuk, główne kierunki: Belgia, Francja, Wielka Brytania, Niemcy, Holandia, Federacja Rosyjska, - rezerwacje głównie w klasie ekonomicznej, zagraniczne przewozy kolejowe ok. 30 sztuk głównie w II klasie, bez zakupu miejscówek chyba, że zaistnieje taka konieczność. Hotele ok. 320 rezerwacji - co najmniej standard trzy gwiazdki (***) główne miejsca: Belgia, Francja, Wielka Brytania, Niemcy, Holandia, Federacja Rosyjska, Ubezpieczenia na każdy dzień wyjazdu głównie kraje europejskie oraz incydentalnie kraje pozaeuropejskie, wyjazdy UOKiK w większości są wyjazdami jedno - dwudniowymi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na zagraniczne przewozy pasażerskie wraz z rezerwacją hoteli, zagranicznych biletów kolejowych oraz wykup ubezpieczenia na czas podróży na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2010 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FURNEL TRAVEL INTERNATIONAL Sp. z o.o., ul. Kopernika 3, 00-367 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 0,01

  • Oferta z najniższą ceną: 0,01 / Oferta z najwyższą ceną: 35,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.