eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na zagraniczne przewozy pasażerskie wraz z rezerwacją hoteli, zagranicznych biletów kolejowych oraz wykup ubezpieczenia na czas podróży na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2010 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-07

Warszawa: Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na zagraniczne przewozy pasażerskie wraz z rezerwacją hoteli, zagranicznych biletów kolejowych oraz wykup ubezpieczenia na czas podróży na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2010 r
Numer ogłoszenia: 5788 - 2010; data zamieszczenia: 07.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów , Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, faks 022 8270843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na zagraniczne przewozy pasażerskie wraz z rezerwacją hoteli, zagranicznych biletów kolejowych oraz wykup ubezpieczenia na czas podróży na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2010 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje: a) rezerwacje i sprzedaż biletów lotniczych stosownie do składanych przez Zamawiającego zleceń w zakresie: tras, terminów i klas lotniczych, według obowiązujących taryf określonych przez przewoźników, z uwzględnieniem najkorzystniejszych w danym momencie cen, b) stosownie do potrzeb Zamawiającego w zakresie tras, terminów podróży oraz klas lotniczych, przedstawianie przez Wykonawcę różnych wariantów połączenia uwzględniających najkorzystniejsze na rynku ceny i promocje (tzn. uwzględniające zniżki: grupowe, o ile występują warunki ich przyznania, wynikające z terminu rezerwacji, połączeń weekendowych oraz wszelkich promocji, w tym także na zlecenie Zamawiającego tzw. biletów przewoźników low cost airlines), wraz z podaniem informacji dotyczących: - jak przesunięcie terminu wyjazdu (np. wylot jeden dzień wcześniej/powrót jeden dzień później) wpłynie na zmianę ceny biletu lotniczego, - nazw linii lotniczych, - najkorzystniejszych tras podróży, długości trasy i czasu podróży, - doradztwa w zakresie zmian w czasie trwania podróży, c) stosownie do składanych przez Zamawiającego zleceń określających kierunek, klasę oraz termin podróży - sprzedaż biletów na zagraniczne przewozy kolejowe, d) pośrednictwo w przejęciu obowiązków pomiędzy UOKiK a przewoźnikiem w sprawach reklamacyjnych i składania ewentualnych odwołań w sprawie zwrotu lub niewykorzystanych biletów z winy przewoźnika, e) bezpłatne dostarczanie dokumentów podróży (biletów), dokumentów ubezpieczeń oraz faktur do siedziby UOKiK lub w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Warszawy, f) bezpłatne dostarczenie w sytuacjach nagłych dokumentów podróży (biletów), dokumentów ubezpieczeń w miejsca wskazane przez Zamawiającego lub do własnego punktu obsługi klientów na lotnisku, ewentualnie do punktu sprzedaży biletów lotniczych przewoźnika, który realizuje przelot, niezwłocznie od momentu złożenia zlecenia, g) każdorazowe informowanie Zamawiającego drogą elektroniczną, na wskazane adresy, w kwestii dokonywanych rezerwacji biletów, obejmujące: dane rezerwacji, cenę biletu oraz informowania o terminie wykupu biletów przy dokonanych wcześniej rezerwacjach, h) każdorazowo w dniu wykupu biletu informowanie wyznaczonego pracownika UOKiK, że tego dnia upływa termin rezerwacji, i) każdorazowe informowanie Zamawiającego drogą elektroniczną w kwestii zmiany ceny biletu, wpisania na listę rezerwową, j) dostęp do wszystkich taryf publikowanych i niepublikowanych linii lotniczych. k) stosownie do zleceń składanych przez Zamawiającego dokonywanie rezerwacji noclegów hotelowych za granicą w hotelach o standardzie minimum trzygwiazdkowym, l) ubezpieczenie na czas podróży - w wariancie standardowym europejskim oraz w wariancie standardowym reszta świata - w zależności od celu podróży, m) posiadanie lub uruchomienie dla Zamawiającego hot-line czynnego w godzinach od 7.00 do 20.00, umożliwiającego dokonanie zmian w rezerwacji lub rezerwacji poza godzinami otwarcia biura, n) Wykonawca i Zamawiający wyznaczą osoby uprawnione do wzajemnych kontaktów w sprawach będących przedmiotem zamówienia, o) przydzielenie do realizacji umowy co najmniej trzech numerów telefonicznych ze stanowiskami rezerwacji, p) fakturowanie: termin płatności - 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego. 1.2. Zamawiający informuje, iż szacunkowa skala jego potrzeb na 2010 rok przedstawia się następująco: - bilety lotnicze zagraniczne - ok. 320 sztuk, główne kierunki: Belgia, Francja, Wielka Brytania, Niemcy, Holandia, Federacja Rosyjska, rezerwacje głównie w klasie ekonomicznej, - zagraniczne przewozy kolejowe - ok. 30 sztuk, głównie w II klasie, bez zakupu miejscówek chyba, że zaistnieje taka konieczność, - hotele - ok. 320 rezerwacji, co najmniej standard trzy gwiazdki (***) główne miejsca: Belgia, Francja, Wielka Brytania, Niemcy, Holandia, Federacja Rosyjska, - ubezpieczenia na każdy dzień wyjazdu, głównie kraje europejskie oraz incydentalnie kraje pozaeuropejskie, wyjazdy UOKiK w większości są wyjazdami jedno - dwudniowymi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą złożyć oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 1 do SIWZ 1.2 W przypadku Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, przedmiotowe oświadczenie: w zakresie spełniania wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - składa każdy odrębnie, natomiast w zakresie określonym w art. 22 ust.1 pkt 2,3 i 4 - wszyscy łącznie. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca musi złożyć: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Wykonawcy zagraniczni. 2.2.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 2.1.lit. B - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2.2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 2.1. Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tego dokumentu. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca musi złożyć: 3.1 Dokumenty na podstawie których Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia jak określony w SIWZ o wartości 100 000,00 zł brutto każde. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy) - Załącznik nr 2 do SIWZ. Do powyższego wykazu Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego / odbiorcę zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uokik.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, pl. Powstańców Warszawy 1, pok. 415 (IV piętro), 00 - 950 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, pl. Powstańców Warszawy 1, pok. 415 (IV piętro), 00 - 950 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.