eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup systemu terminalowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-12-30

Nr: NP/2015/12/1161/PS

Przedmiot zamówienia: Zakup systemu terminalowego

Typ: Niepubliczne

Tryb: Przetarg nieograniczony

Kategoria: Dostawy

Miasto: Warszawa

Województwo: mazowieckie

Data publikacji: 2015-12-30

Data wygaśnięcia: 2016-01-15

CPV: -

Osoba kontaktowa: Jarosław Kalisz (ZA) jaroslaw.kalisz@gaz-system.pl 22 220 18 33

Zamawiający: Operator Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A.
Adres ul. Mszczonowska 4
Miejscowość Warszawa
Telefon +48 (022) 220 14 49
www.gaz-system.pl/przetargi

Szczegółowa Specyfikacja Zamówienia

Opis postępowania : 1. Przedmiotem Zamówienia jest zakup usług Wsparcia Technicznego i Subskrypcji oprogramowania Citrix XenDesktop Platinum Edition. Zakup Citrix NetScaler VPX 200 Mbps Platinum Edition Upgrade from 200 Mbps z usługą Wsparcia technicznego i Subskrypcją oprogramowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z postanowieniami ,,Kodeksu Postępowania dla Dostawców Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A." i stosować się do jego postanowień. ,,Kodeks Postępowania dla Dostawców Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM S.A." jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.gaz-system.pl/przetargi/kodeks-postepowania-dla-dostawcow/.
4. Dopuszcza się rozwiązania równoważne normom zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać w ofercie, że oferowany przedmiot Zamówienia spełnia określone wymagania.
Miejsce uzyskania SIWZ : Strona Zamawiającego www.gaz-system.pl - zakładka ,,przetargi".
Zastrzeżenia dotyczące SIWZ : 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia (SIWZ) do upływu terminu składania ofert. Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić
wniosek bez rozpoznania.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany treści SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu
składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji
postępowania i jest wiążąca.
3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w
ofertach zmian wynikających ze zmiany treści SIWZ.
4. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia negocjacji handlowych po zakończeniu badania ofert, które
będą prowadzone w formie osobistych spotkań, telekonferencji, wideokonferencji lub drogą elektroniczną
udokumentowanych protokołem.
5. Przeprowadzenie negocjacji handlowych może dotyczyć wyłącznie tych warunków ofert, które podlegają ocenie
zgodnie z kryterium oceny ofert w postępowaniu. W wyniku przeprowadzonych negocjacji handlowych nie mogą ulec
zmianie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ - zmiany mogą dotyczyć wyłącznie treści oferty złożonej przez
Wykonawcę i nie mogą być to zmiany na niekorzyść Zamawiającego.
Zastrzeżenia dotyczące postępowania : 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w SIWZ.
2. Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia zamówienia niepublicznego, w którym w odpowiedzi na publiczne
ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym, oferty mogą złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy chcą wziąć w nim udział.
Ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
publikuje się na stronie internetowej Zamawiającego.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).
4. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty bez
konieczności podania przyczyny takiej czynności.
5. O zakończeniu postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich
Wykonawców, którzy:
a) ubiegali się o udzielenie zamówienia - w przypadku zakończenia postępowania przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli SIWZ udostępniony jest na stronie internetowej Zamawiającego, zamieszcza odpowiednie informacje na
tej stronie,
b) złożyli oferty - w przypadku zakończenie postępowania po upływie terminu składania ofert.
Dodatkowe informacje : Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Przedmiotu Umowy w następujących terminach:
1. Czynności określonych w § 1 ust. 1 pkt 1) i 4) Załącznika nr 3 do SIWZ - w terminie 10 Dni roboczych od dnia podpisania Umowy.
2. Czynności określonych w § 1 ust. 1 pkt 2) i 3) Załącznika nr 3 do SIWZ - w terminie do 28.03.2019 roku od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru bez uwag i zastrzeżeń.
Warunki udziału w postępowaniu : I. INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego, zgodnie z Rozdziałem VII pkt
1 SIWZ.
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień.
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia niepublicznego.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia niepublicznego.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły ,,spełnia" - ,,nie
spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty złożonej w postępowaniu.
Uwaga:
Zamawiający podkreśla, iż Wykonawca ubiegający się o udzielenie Zamówienia, warunek opisany w pkt 3. a) powyżej,
musi spełnić samodzielnie tj. Zamawiający nie dopuszcza możliwości polegania na zasobach podmiotu trzeciego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek opisany w pkt 1 powyżej
musi spełnić każdy z Wykonawców odrębnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia warunek opisany w pkt 2 - 4 powyżej mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy;
II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Na potwierdzenie spełnienia warunków opisanych w Rozdziale I powyżej, Wykonawca winien przedstawić:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert, z którego treści będą wynikać zasady reprezentacji Wykonawcy w obrocie. Dopuszcza się składanie
dokumentów wystawionych z datą wcześniejszą, jeśli w tym okresie dane zawarte w rejestrze nie uległy zmianie i
Wykonawca złoży w tym zakresie stosowane oświadczenie lub Zamawiający samodzielnie zweryfikuje aktualność
danych Wykonawcy zawartych w rejestrze. Wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do
rejestru mają moc zrównaną z mocą dokumentów wydawanych w formie pisemnej, jeżeli posiadają cechy
umożliwiające ich weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze na podstawie właściwych przepisów.
2) Oświadczenie Wykonawcy, iż może ubiegać się o udzielenie zamówienia niepublicznego i nie podlega wykluczeniu
z postępowania na podstawie okoliczności wymienionych w Rozdziale VIII pkt 1 lit. b)-d) SIWZ (zgodnie z treścią
Załącznika nr 4 do SIWZ).
2. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty
zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż zł polski, Zamawiający przeliczy je na zł polski. Do przeliczenia
zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
W przypadku braku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniu, o którym mowa powyżej, zastosowanie mają
kursy ostatnio ogłoszone, przed ww. dniem zgodnie z treścią §8 pkt 5 Uchwały Nr 51/2002 Zarządu Narodowego
Banku Polskiego z dnia 23 września 2002 r. w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walut
obcych (Dz. Urz. NBP z 2002 r. Nr 14, poz. 39 ze zm.).
3. Dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej w niniejszym Rozdziale z wyłączeniem pełnomocnictwa muszą być
złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem
kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez mocodawcę.
5. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z
oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski
poświadczonymi przez Wykonawcę.
7. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymóg
złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) - ppkt2) powyżej dotyczy każdego z ww. Wykonawców.
8. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów,
oświadczeń lub pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa zawierające błędy,
do ich uzupełnienia w określonym terminie.
9. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących
treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty oraz wyjaśnień
dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny.
10. Jeżeli w postępowaniu oferty zostaną złożone przez więcej niż trzech Wykonawców, Zamawiający zastrzega
możliwość dokonania badania i oceny tylko tych trzech Wykonawców, których oferty po wstępnej ocenie będą
najkorzystniejsze. W takiej sytuacji oferty złożone przez pozostałych Wykonawców, Zamawiający pozostawi bez
badania i oceny.
11. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
-niezwłocznie informując o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Informacje dotyczące wadium : Zamawiający odstępuje od obowiązku żądania wadium.
Termin realizacji zamówienia : Wymagane
Słownie : Patrz. informacje dodatkowe
Miejsce realizacji zamówienia : patrz: OPZ i Wzór umowy
Termin składania ofert : 2016-01-15 23:59
Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert nie jest jawne
Termin otwarcia ofert : 2016-01-12 10:00
Miejsce otwarcia ofert : Otwarcie ofert nie jest jawne
Okres związania ofertą : 60 dni
Pełna treść ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.