eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubsza › Dostawa zabawek, sprzętu i pomocy dydaktycznych na doposażenie Oddziału Przedszkolnego w Dobrzyniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-31

Lubsza: Dostawa zabawek, sprzętu i pomocy dydaktycznych na doposażenie Oddziału Przedszkolnego w Dobrzyniu
Numer ogłoszenia: 68973 - 2014; data zamieszczenia: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54951 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubsza, ul. Brzeska 16, 49-313 Lubsza, woj. opolskie, tel. 077 418630, faks 077 4118630.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zabawek, sprzętu i pomocy dydaktycznych na doposażenie Oddziału Przedszkolnego w Dobrzyniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu: wyposażenia placu zabaw, wypoczynkowego dla dzieci, szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, modernizacji toalet oraz zakup wyposażenia: do utrzymania czystości, mebli do sali przedszkolnej, zabawek, sprzętu, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, sprzętu i oprogramowania ICT, sprzętu audiowizualnego i tablicy interaktywnej. Miejsce dostawy: Oddział Przedszkolny przy Filialnej Szkole Podstawowej w Dobrzyniu nr 35, 49-312 Szydłowice. Szczegółowy wykaz zamawianego towaru, ilość i opisy przedmiotów dostawy zawarte są w załączniku nr 1 do siwz. Wszystkie dostarczone materiały i sprzęt muszą być fabrycznie nowe (w oryginalnych opakowaniach), pełnowartościowe, niewadliwe, dopuszczone do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Powinny posiadać odpowiednie atesty, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa i świadectwa jakości. Dostawa będzie realizowana w jednym pakiecie, zabezpieczonym przed i oznaczonym. Do pakietu należy załączyć spis wszystkich towarów. Pakiet należy dostarczyć do siedziby szkoły i po obustronnym sprawdzeniu zawartości przekazać za pokwitowaniem odbioru Dyrektorowi PSP w Lubszy (lub osobie przez niego wskazanej). Dostawa musi odbyć się w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy placówki przedszkolnej, po telefonicznym uzgodnieniu na 2 dni wcześniej, terminu dostawy z Zamawiającym, przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Wykonawca zrealizuje dostawę na własny koszt, obejmujący transport, rozładunek, wniesienie do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia oraz montaż sprzętu wskazanego w załączniku nr 1 do siwz w terminie uzgodnionym z Dyrektorem PSP w Lubszy.Projekt jest współfinansowany ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 31.73.00.00 - Sprzęt elektrotechniczny 30.24.17.00 - 30.24.17.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Tęczowe przedszkole/Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sp.z o.o. Moje Bambino, ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70676,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 79500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99607,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.