Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-14
Lubsza: Dostawa zabawek, sprzętu i pomocy dydaktycznych na doposażenie Oddziału Przedszkolnego w Dobrzyniu realizowana w ramach Projektu Tęczowe Przedszkole
Numer ogłoszenia: 54951 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubsza , ul. Brzeska 16, 49-313 Lubsza, woj. opolskie, tel. 077 418630, faks 077 4118630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubsza.tensoft.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zabawek, sprzętu i pomocy dydaktycznych na doposażenie Oddziału Przedszkolnego w Dobrzyniu realizowana w ramach Projektu Tęczowe Przedszkole.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu: wyposażenia placu zabaw, wypoczynkowego dla dzieci, szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, modernizacji toalet oraz zakup wyposażenia: do utrzymania czystości, mebli do sali przedszkolnej, zabawek, sprzętu, pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, sprzętu i oprogramowania ICT, sprzętu audiowizualnego i tablicy interaktywnej. Miejsce dostawy: Oddział Przedszkolny przy Filialnej Szkole Podstawowej w Dobrzyniu nr 35, p-ta 49-312 Szydłowice. Szczegółowy wykaz zamawianego towaru, ilość i opisy przedmiotów dostawy zawarte są w załączniku nr 1 do siwz. Wszystkie dostarczone materiały i sprzęt muszą być fabrycznie nowe (w oryginalnych opakowaniach), pełnowartościowe, niewadliwe, dopuszczone do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Powinny posiadać odpowiednie atesty, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa i świadectwa jakości.Dostawa będzie realizowana w jednym pakiecie, zabezpieczonym przed uszkodzeniem o oznaczonym. Do pakietu należy załączyć spis wszystkich towarów. Pakiet należy dostarczyć do siedziby szkoły i po obustronnym sprawdzeniu zawartości przekazać za pokwitowaniem odbioru Dyrektorowi PSP w Lubszy (lub osobie przez niego wskazanej). Dostawa musi odbyć się w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy placówki przedszkolnej, po telefonicznym uzgodnieniu na 2 dni wcześniej, terminu dostawy z Zamawiającym, przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Wykonawca zrealizuje dostawę na własny koszt, obejmujący transport, rozładunek, wniesienie do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia oraz montaż sprzętu wskazanego w załączniku nr 1 do siwz w terminie uzgodnionym z Dyrektorem PSP w Lubszy. Projekt jest współfinansowany ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 31.73.00.00 - Sprzęt elektrotechniczny 30.24.17.00 - 30.24.17.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.pełnomocnictwo lub upoważnienie osób podpisujących ofertę do działania w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika ono z innych ustaw lub dokumentów przywołanych lub załąćzonych do oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubsza.tensoft.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lubszy, ul. Brzeska 16, 49-313 Lubsza.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Lubszy, ul. Brzeska 16, 49-313 Lubsza, sekretariat pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Tworzenie i doposażenie placów zabaw oraz miejsc rekreacji do prowadzenia zajęć sportowo-zabawowych dla dzieci i młodzieży
- Modernizacja Psiego Wybiegu w Podczelu
- "Budowa obiektów turystycznych i sportowych na terenie gminy Zakliczyn"
- Budowa strefy rekreacyjno-sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Bochni
- Wykonanie placów zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 4 oraz Szkole Podstawowej Nr 1 w Bochni
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.