eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › USUWANIE SKUTKÓW KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-01

Muszyna: USUWANIE SKUTKÓW KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH
Numer ogłoszenia: 68827 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna - Burmistrz Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna , Rynek 31, 33-370 Muszyna, woj. małopolskie, tel. 018 4725940, faks 018 4777921.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USUWANIE SKUTKÓW KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania: 2.ZADANIE NR 1- Odbudowa kładki pieszej o konstrukcji stalowo- drewnianej na potoku Szczawnik w miejscowości Szczawnik.( CPV - 45221113 - 7 - Mosty dla pieszych) 1.1 Odbudowa kładki na potoku Szczawnik w Szczawniku, 1.2 Zakres prac projektowych przewiduje realizację wymienionych poniżej zadań dla obiektu: a) wykonanie niezbędnych dokumentów wymaganych do zgłoszenia o którym mowa w ustawie z dnia 11 sierpnia 2001r, o szczególnych zasadach odbudowy, remontów i rozbiórek obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania żywiołu ( Dz. U. Nr 84, poz. 906, z 2001r. z późn. zmianami). b) założenia projektowe w fazie realizacji należy na bieżąco uzgadniać i konsultować z Zamawiającym, c) cała dokumentacja ma być sporządzona w 4 egzemplarzach wraz z wersją na nośniku elektronicznym ( pliki pdf,dwg,doc,xlm,) d) podstawą do opracowania projektu budowlanego i wykonawczego dla ww. obiektu jest koncepcja Programowo-przestrzenna będąca w posiadaniu Zamawiającego oraz plan Zagospodarowania Przestrzennego wsi Szczawnik. Opracowanie wymienionego projektu budowlanego i projektu wykonawczego musi być poprzedzone uzyskaniem wszelkich niezbędnych badań ( także terenowych), opinii uzgodnień, zezwoleń i innych dokumentów niezbędnych do jego zatwierdzenia przez właściwy organ administracji budowlanej, e) dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych przy przestrzeganiu zharmonizowanych Polskich Norm przenoszących Europejskie Normy, w tym wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, f) opracowaniu szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Szczegółowa Specyfikacja Techniczna ( SST), g) przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji dokumentacji projektowej w tym rysunków wykonawczych i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót przed ich skierowaniem do realizacji w aspekcie ich zgodności z ustaleniami programu funkcjonalno użytkowego i umowy, h) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującym na terytorium Polski prawodawstwem oraz regułami wynikającymi z Prawa Zamówień Publicznych, 1.3 Zakres robót budowlanych przewiduje: a) Wykonanie wszystkich robót inżynieryjno - budowlano - montażowych związanych z realizacją zamówienia, b) wyniesienie osi projektowanych obiektów i punktów wysokościowych, c) roboty rozbiórkowe w zakresie niezbędnym do wykonania projektowanych i wykonywanych robót) d) wykonanie robót ziemnych i fundamentowych dla projektowanych obiektów, e) wykonanie korpusów żelbetowych podpór ( przyczółków), f) wykonanie i montaż elementów nośnych kładki, g) montaż wyposażenia kładki, h) rozbiórka istniejących elementów, dróg i dojść do kładki, i) wykonanie nawierzchni dojść do kładki, j) wykonanie oświetlenia kładki, k) wycinkę i wykarczowanie kolidujących z zakresem robót drzew i krzewów, l) ewentualne odtworzenie chodników wraz z nawierzchnią dojść do kładki (obszary uszkodzone w trakcie realizacji robót), m) wykonanie zabezpieczenia ( na czas realizacji robót i docelowe) istniejących urządzeń technicznych w obrębie dojść do kładki, n) przywrócenie przyległego terenu do stanu sprzed realizacji robót budowlanych i rekultywacja oraz odtworzenie naruszonej szaty roślinnej i geologicznej, o) kompletacji dokumentacji odbiorowej ( w tym dokumentacji powykonawczej dokumentacji geodezyjnej), 1.4 Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu : a) powierzchnia ciągów komunikacji pieszej i rowerowej : zgodnie z koncepcją i PFU, b) powierzchnia chodników nad podporami : zgodnie z koncepcją i PFU, c) powierzchnia kładki wraz z balustradami z uwzględnieniem konstrukcji nośnej : zgodnie z koncepcją i PFU, 3. ZADANIE NR 2 - Odbudowa kładki pieszej o konstrukcji stalowo- drewnianej na potoku Muszynka w miejscowości Powroźnik ( CPV - 45221113 - 7 - Mosty dla pieszych): 2.1 Odbudowa kładki na potoku Muszynka w Powroźniku, 2.2 Zakres prac projektowych przewiduje realizację wymienionych poniżej zadań dla obiektu: a) wykonanie niezbędnych dokumentów wymaganych do zgłoszenia o którym mowa w ustawie z dnia 11 sierpnia 2001r, o szczególnych zasadach odbudowy, remontów i rozbiórek obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania żywiołu ( Dz. U. Nr 84, poz. 906, z 2001r. z późn. zmianami). b) założenia projektowe w fazie realizacji należy na bieżąco uzgadniać i konsultować z Zamawiającym, c) cała dokumentacja ma być sporządzona w 4 egzemplarzach wraz z wersją na nośniku elektronicznym ( pliki pdf,dwg,doc,xlm,) d) podstawą do opracowania projektu budowlanego i wykonawczego dla ww. obiektu jest koncepcja Programowo-przestrzenna będąca w posiadaniu Zamawiającego oraz plan Zagospodarowania Przestrzennego miasta Muszyna. Opracowanie wymienionego projektu budowlanego i projektu wykonawczego musi być poprzedzone uzyskaniem wszelkich niezbędnych badań ( także terenowych), opinii uzgodnień, zezwoleń i innych dokumentów niezbędnych do jego zatwierdzenia przez właściwy organ administracji budowlanej, e) dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych przy przestrzeganiu zharmonizowanych Polskich Norm przenoszących Europejskie Normy, w tym wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, f) opracowaniu szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Szczegółowa Specyfikacja Techniczna ( SST), g) przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji dokumentacji projektowej w tym rysunków wykonawczych i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót przed ich skierowaniem do realizacji w aspekcie ich zgodności z ustaleniami programu funkcjonalno użytkowego i umowy, h) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującym na terytorium Polski prawodawstwem oraz regułami wynikającymi z Prawa Zamówień Publicznych, 2.3 Zakres robót budowlanych przewiduje: a) Wykonanie wszystkich robót inżynieryjno - budowlano - montażowych związanych z realizacją zamówienia, b) wyniesienie osi projektowanych obiektów i punktów wysokościowych, c) roboty rozbiórkowe w zakresie niezbędnym do wykonania projektowanych i wykonywanych robót .) d) wykonanie robót ziemnych i fundamentowych dla projektowanych obiektów, e) wykonanie korpusów żelbetowych podpór ( przyczółków), f) wykonanie i montaż elementów nośnych kładki, g) montaż wyposażenia kładki, h) rozbiórka istniejących elementów, dróg i dojść do kładki, i) wykonanie nawierzchni dojść do kładki, j) wykonanie oświetlenia kładki, k) wycinkę i wykarczowanie kolidujących z zakresem robót drzew i krzewów, l) ewentualne odtworzenie chodników wraz z nawierzchnią dojść do kładki (obszary uszkodzonej w trakcie realizacji robót), m) wykonanie zabezpieczenia ( na czas realizacji robót i docelowe) istniejących urządzeń technicznych w obrębie dojść do kładki, n) przywrócenie przyległego terenu do stanu sprzed realizacji robót budowlanych i rekultywacja oraz odtworzenie naruszonej szaty roślinnej i geologicznej, o) kompletacji dokumentacji odbiorowej ( w tym dokumentacji powykonawczej dokumentacji geodezyjnej), 2.4 Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu : a) powierzchnia ciągów komunikacji pieszej i rowerowej : zgodnie z koncepcją i PFU, b) powierzchnia chodników nad podporami : zgodnie z koncepcją i PFU, c) powierzchnia kładki wraz z balustradami z uwzględnieniem konstrukcji nośnej : zgodnie z koncepcją i PFU, 4. ZADANIE NR 3 Odbudowa mostu Nr 2 w drodze gminnej przez Milik gm. Muszyna w km +2+520 ( CPV - 45221111 - 3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych): Odbudowa mostu na potoku Milik w Miliku: a) Wykonanie narzutu kamiennego w koszach siatkowo-kamiennych zabezpieczających przyczółki mosu - 20,50 m3 b) Wykonanie zabezpieczenia dna potoku pod i między przyczółkami w celu zabezpieczenia podmytych przyczółków i ich dalszemu podmywaniu - 24,09 m3, c) Wykonanie płyty jezdnej mostu wraz z barierami mostowymi - 91,20 m2 Założenia: a. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. b. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. c. Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. d. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. e. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. f. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). g. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. h. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przez okres 5 lat od daty końcowego odbioru robót. W wymienionym terminie Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. i. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. j. Podpisanie przez strony Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. k. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu komplet dokumentacji budowlanej o której mowa w art. 3 ust.13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. Nr 243 poz.1623 z późniejszymi zmianami)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.13-7, 45.22.11.11-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 3 000,00 zł, słownie; trzy tysiące złotych 00/100, Zadanie nr 2 - 7 000,00 zł, słownie; siedem tysięcy złotych 00/100, Zadanie nr 3 - 3 000,00 zł, słownie; trzy tysiące złotych 00/100, 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 16 marca 2011 r. godz. 11:50. 3. Forma wadium: 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - nie złożył dokumentów lub oświadczeń na wezwanie zamawiającego, zgodnie z art. 46 ust.4aPzp. 3) Gwarancja/poręczenia ma być nieodwołalne, bezwarunkowe, płatne na pisemne żądanie Zamawiającego i nieprzenośne na osoby trzecie. 5. Miejsce i sposób wniesienia wadium: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 35 8809 0005 2001 0000 0648 0003 z dopiskiem: wadium dla przetargu: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych 6. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy dołączyć w oryginale do oferty. 7. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wymaganej wysokości. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - uniemożliwi zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (przyczyny niezawarcia umowy leżą po stronie Wykonawcy). 9. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia / nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia / nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia / nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia / nie spełnia poszczególne warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokona na zasadzie: wykonawca spełnia / nie spełnia poszczególne warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenia o dokonaniu wizji lokalnej. 2. Zestawienie rzeczowo- finansowe.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Zamawiający zgodnie z treścią art. 144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień treści umowy, w następujących przypadkach: a) Konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub - okoliczności, ( np. przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof) Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę. - z przyczyn zależnych od Zamawiającego, tj. z powodu nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia . c) konieczność zmiany terminu umownego i harmonogramu realizacji robót z powodu: - konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. - konieczności wykonania robót zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, a koniecznych dla wykonania całości robót i uzyskania złożonego efektu użytkowego, - konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, itp. d) zmiana podwykonawców robót w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego . 2) W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego zostanie przeprowadzona następująca procedura: a) W ciągu 10 dni od chwili uświadomienia sobie, że może wystąpić opóźnienie Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zamiarze ubiegania się o przedłużenie terminu wykonania, do czego Wykonawca może uważać się upoważniony i następnie dostarczy Zamawiającemu tak szybko, jak to uzasadnione w danych okolicznościach - wyczerpujące i szczegółowe uzasadnienie swojego wniosku, aby mógł on być przeanalizowany w terminie. Zamawiający przyzna takie przedłużenie terminu wykonania, jakie może być uzasadnione, albo powiadomi Wykonawcę, że nie przysługuje mu prawo do przedłużenia terminu wykonania umowy. 3) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 4) W przypadku takich zmian jak; adres, nr rachunku bankowego, czy personelu technicznego obsługi robót, wystarczy pisemne poinformowanie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muszyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna. Pok. Nr 21..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2011 godzina 11:50, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna. Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbudowa kładki pieszej o konstrukcji stalowo- drewnianej na potoku Szczawnik w miejscowości Szczawnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Odbudowa kładki na potoku Szczawnik w Szczawniku, 1.2 Zakres prac projektowych przewiduje realizację wymienionych poniżej zadań dla obiektu: a) wykonanie niezbędnych dokumentów wymaganych do zgłoszenia o którym mowa w ustawie z dnia 11 sierpnia 2001r, o szczególnych zasadach odbudowy, remontów i rozbiórek obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania żywiołu ( Dz. U. Nr 84, poz. 906, z 2001r. z późn. zmianami). b) założenia projektowe w fazie realizacji należy na bieżąco uzgadniać i konsultować z Zamawiającym, c) cała dokumentacja ma być sporządzona w 4 egzemplarzach wraz z wersją na nośniku elektronicznym ( pliki pdf,dwg,doc,xlm,) d) podstawą do opracowania projektu budowlanego i wykonawczego dla ww. obiektu jest koncepcja Programowo-przestrzenna będąca w posiadaniu Zamawiającego oraz plan Zagospodarowania Przestrzennego wsi Szczawnik. Opracowanie wymienionego projektu budowlanego i projektu wykonawczego musi być poprzedzone uzyskaniem wszelkich niezbędnych badań ( także terenowych), opinii uzgodnień, zezwoleń i innych dokumentów niezbędnych do jego zatwierdzenia przez właściwy organ administracji budowlanej, e) dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych przy przestrzeganiu zharmonizowanych Polskich Norm przenoszących Europejskie Normy, w tym wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, f) opracowaniu szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Szczegółowa Specyfikacja Techniczna ( SST), g) przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji dokumentacji projektowej w tym rysunków wykonawczych i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót przed ich skierowaniem do realizacji w aspekcie ich zgodności z ustaleniami programu funkcjonalno użytkowego i umowy, h) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującym na terytorium Polski prawodawstwem oraz regułami wynikającymi z Prawa Zamówień Publicznych, 1.3 Zakres robót budowlanych przewiduje: a) Wykonanie wszystkich robót inżynieryjno - budowlano - montażowych związanych z realizacją zamówienia, b) wyniesienie osi projektowanych obiektów i punktów wysokościowych, c) roboty rozbiórkowe w zakresie niezbędnym do wykonania projektowanych i wykonywanych robót .) d) wykonanie robót ziemnych i fundamentowych dla projektowanych obiektów, e) wykonanie korpusów żelbetowych podpór ( przyczółków), f) wykonanie i montaż elementów nośnych kładki, g) montaż wyposażenia kładki, h) rozbiórka istniejących elementów, dróg i dojść do kładki, i) wykonanie nawierzchni dojść do kładki, j) wykonanie oświetlenia kładki, k) wycinkę i wykarczowanie kolidujących z zakresem robót drzew i krzewów, l) ewentualne odtworzenie chodników wraz z nawierzchnią dojść do kładki (obszary uszkodzone w trakcie realizacji robót), m) wykonanie zabezpieczenia ( na czas realizacji robót i docelowe) istniejących urządzeń technicznych w obrębie dojść do kładki, n) przywrócenie przyległego terenu do stanu sprzed realizacji robót budowlanych i rekultywacja oraz odtworzenie naruszonej szaty roślinnej i geologicznej, o) kompletacji dokumentacji odbiorowej ( w tym dokumentacji powykonawczej dokumentacji geodezyjnej), 1.4 Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu : a) powierzchnia ciągów komunikacji pieszej i rowerowej : zgodnie z koncepcją i PFU, b) powierzchnia chodników nad podporami : zgodnie z koncepcją i PFU, c) powierzchnia kładki wraz z balustradami z uwzględnieniem konstrukcji nośnej : zgodnie z koncepcją i PFU,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.13-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbudowa kładki pieszej o konstrukcji stalowo- drewnianej na potoku Muszynka w miejscowości Powroźnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Odbudowa kładki na potoku Muszynka w Powroźniku, 1.2 Zakres prac projektowych przewiduje realizację wymienionych poniżej zadań dla obiektu: a) wykonanie niezbędnych dokumentów wymaganych do zgłoszenia o którym mowa w ustawie z dnia 11 sierpnia 2001r, o szczególnych zasadach odbudowy, remontów i rozbiórek obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania żywiołu ( Dz. U. Nr 84, poz. 906, z 2001r. z późn. zmianami). b) założenia projektowe w fazie realizacji należy na bieżąco uzgadniać i konsultować z Zamawiającym, c) cała dokumentacja ma być sporządzona w 4 egzemplarzach wraz z wersją na nośniku elektronicznym ( pliki pdf,dwg,doc,xlm,) d) podstawą do opracowania projektu budowlanego i wykonawczego dla ww. obiektu jest koncepcja Programowo-przestrzenna będąca w posiadaniu Zamawiającego oraz plan Zagospodarowania Przestrzennego wsi Powroźnik. Opracowanie wymienionego projektu budowlanego i projektu wykonawczego musi być poprzedzone uzyskaniem wszelkich niezbędnych badań ( także terenowych), opinii uzgodnień, zezwoleń i innych dokumentów niezbędnych do jego zatwierdzenia przez właściwy organ administracji budowlanej, e) dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych przy przestrzeganiu zharmonizowanych Polskich Norm przenoszących Europejskie Normy, w tym wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, f) opracowaniu szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Szczegółowa Specyfikacja Techniczna ( SST), g) przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji dokumentacji projektowej w tym rysunków wykonawczych i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót przed ich skierowaniem do realizacji w aspekcie ich zgodności z ustaleniami programu funkcjonalno użytkowego i umowy, h) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującym na terytorium Polski prawodawstwem oraz regułami wynikającymi z Prawa Zamówień Publicznych, 1.3 Zakres robót budowlanych przewiduje: a) Wykonanie wszystkich robót inżynieryjno - budowlano - montażowych związanych z realizacją zamówienia, b) wyniesienie osi projektowanych obiektów i punktów wysokościowych, c) roboty rozbiórkowe w zakresie niezbędnym do wykonania projektowanych i wykonywanych robót .) d) wykonanie robót ziemnych i fundamentowych dla projektowanych obiektów, e) wykonanie korpusów żelbetowych podpór ( przyczółków), f) wykonanie i montaż elementów nośnych kładki, g) montaż wyposażenia kładki, h) rozbiórka istniejących elementów, dróg i dojść do kładki, i) wykonanie nawierzchni dojść do kładki, j) wykonanie oświetlenia kładki, k) wycinkę i wykarczowanie kolidujących z zakresem robót drzew i krzewów, l) ewentualne odtworzenie chodników wraz z nawierzchnią dojść do kładki (obszary uszkodzonej w trakcie realizacji robót), m) wykonanie zabezpieczenia ( na czas realizacji robót i docelowe) istniejących urządzeń technicznych w obrębie dojść do kładki, n) przywrócenie przyległego terenu do stanu sprzed realizacji robót budowlanych i rekultywacja oraz odtworzenie naruszonej szaty roślinnej i geologicznej, o) kompletacji dokumentacji odbiorowej ( w tym dokumentacji powykonawczej dokumentacji geodezyjnej), 1.4 Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu : a) powierzchnia ciągów komunikacji pieszej i rowerowej : zgodnie z koncepcją i PFU, b) powierzchnia chodników nad podporami : zgodnie z koncepcją i PFU, c) powierzchnia kładki wraz z balustradami z uwzględnieniem konstrukcji nośnej : zgodnie z koncepcją i PFU.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.13-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odbudowa mostu Nr 2 w drodze gminnej przez Milik gm. Muszyna w km +2+520.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa mostu na potoku Milik w Miliku: a) Wykonanie narzutu kamiennego w koszach siatkowo-kamiennych zabezpieczających przyczółki mosu - 20,50 m3 b) Wykonanie zabezpieczenia dna potoku pod i między przyczółkami w celu zabezpieczenia podmytych przyczółków i ich dalszemu podmywaniu - 24,09 m3, c) Wykonanie płyty jezdnej mostu wraz z barierami mostowymi - 91,20 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.