eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › USUWANIE SKUTKÓW KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-05

Muszyna: USUWANIE SKUTKÓW KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH
Numer ogłoszenia: 107161 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68827 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna - Burmistrz Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, Rynek 31, 33-370 Muszyna, woj. małopolskie, tel. 018 4725940, faks 018 4777921.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USUWANIE SKUTKÓW KLĘSK ŻYWIOŁOWYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania: 2.ZADANIE NR 1- Odbudowa kładki pieszej o konstrukcji stalowo- drewnianej na potoku Szczawnik w miejscowości Szczawnik.( CPV - 45221113 - 7 - Mosty dla pieszych) 1.1 Odbudowa kładki na potoku Szczawnik w Szczawniku, 1.2 Zakres prac projektowych przewiduje realizację wymienionych poniżej zadań dla obiektu: a) wykonanie niezbędnych dokumentów wymaganych do zgłoszenia o którym mowa w ustawie z dnia 11 sierpnia 2001r, o szczególnych zasadach odbudowy, remontów i rozbiórek obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania żywiołu ( Dz. U. Nr 84, poz. 906, z 2001r. z późn. zmianami). b) założenia projektowe w fazie realizacji należy na bieżąco uzgadniać i konsultować z Zamawiającym, c) cała dokumentacja ma być sporządzona w 4 egzemplarzach wraz z wersją na nośniku elektronicznym ( pliki pdf,dwg,doc,xlm,) d) podstawą do opracowania projektu budowlanego i wykonawczego dla ww. obiektu jest koncepcja Programowo-przestrzenna będąca w posiadaniu Zamawiającego oraz plan Zagospodarowania Przestrzennego wsi Szczawnik. Opracowanie wymienionego projektu budowlanego i projektu wykonawczego musi być poprzedzone uzyskaniem wszelkich niezbędnych badań ( także terenowych), opinii uzgodnień, zezwoleń i innych dokumentów niezbędnych do jego zatwierdzenia przez właściwy organ administracji budowlanej, e) dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych przy przestrzeganiu zharmonizowanych Polskich Norm przenoszących Europejskie Normy, w tym wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, f) opracowaniu szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Szczegółowa Specyfikacja Techniczna ( SST), g) przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji dokumentacji projektowej w tym rysunków wykonawczych i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót przed ich skierowaniem do realizacji w aspekcie ich zgodności z ustaleniami programu funkcjonalno użytkowego i umowy, h) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującym na terytorium Polski prawodawstwem oraz regułami wynikającymi z Prawa Zamówień Publicznych, 1.3 Zakres robót budowlanych przewiduje: a) Wykonanie wszystkich robót inżynieryjno - budowlano - montażowych związanych z realizacją zamówienia, b) wyniesienie osi projektowanych obiektów i punktów wysokościowych, c) roboty rozbiórkowe w zakresie niezbędnym do wykonania projektowanych i wykonywanych robót) d) wykonanie robót ziemnych i fundamentowych dla projektowanych obiektów, e) wykonanie korpusów żelbetowych podpór (przyczółków), f) wykonanie i montaż elementów nośnych kładki, g) montaż wyposażenia kładki, h) rozbiórka istniejących elementów, dróg i dojść do kładki, i) wykonanie nawierzchni dojść do kładki, j) wykonanie oświetlenia kładki, k) wycinkę i wykarczowanie kolidujących z zakresem robót drzew i krzewów, l) ewentualne odtworzenie chodników wraz z nawierzchnią dojść do kładki (obszary uszkodzone w trakcie realizacji robót), m) wykonanie zabezpieczenia ( na czas realizacji robót i docelowe) istniejących urządzeń technicznych w obrębie dojść do kładki, n) przywrócenie przyległego terenu do stanu sprzed realizacji robót budowlanych i rekultywacja oraz odtworzenie naruszonej szaty roślinnej i geologicznej, o) kompletacji dokumentacji odbiorowej ( w tym dokumentacji powykonawczej dokumentacji geodezyjnej), 1.4 Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu : a) powierzchnia ciągów komunikacji pieszej i rowerowej : zgodnie z koncepcją i PFU, b) powierzchnia chodników nad podporami : zgodnie z koncepcją i PFU, c) powierzchnia kładki wraz z balustradami z uwzględnieniem konstrukcji nośnej : zgodnie z koncepcją i PFU, 3. ZADANIE NR 2 - Odbudowa kładki pieszej o konstrukcji stalowo- drewnianej na potoku Muszynka w miejscowości Powroźnik ( CPV - 45221113 - 7 - Mosty dla pieszych): 2.1 Odbudowa kładki na potoku Muszynka w Powroźniku, 2.2 Zakres prac projektowych przewiduje realizację wymienionych poniżej zadań dla obiektu: a) wykonanie niezbędnych dokumentów wymaganych do zgłoszenia o którym mowa w ustawie z dnia 11 sierpnia 2001r, o szczególnych zasadach odbudowy, remontów i rozbiórek obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania żywiołu ( Dz. U. Nr 84, poz. 906, z 2001r. z późn. zmianami). b) założenia projektowe w fazie realizacji należy na bieżąco uzgadniać i konsultować z Zamawiającym, c) cała dokumentacja ma być sporządzona w 4 egzemplarzach wraz z wersją na nośniku elektronicznym ( pliki pdf,dwg,doc,xlm,) d) podstawą do opracowania projektu budowlanego i wykonawczego dla ww. obiektu jest koncepcja Programowo-przestrzenna będąca w posiadaniu Zamawiającego oraz plan Zagospodarowania Przestrzennego miasta Muszyna. Opracowanie wymienionego projektu budowlanego i projektu wykonawczego musi być poprzedzone uzyskaniem wszelkich niezbędnych badań ( także terenowych), opinii uzgodnień, zezwoleń i innych dokumentów niezbędnych do jego zatwierdzenia przez właściwy organ administracji budowlanej, e) dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych przy przestrzeganiu zharmonizowanych Polskich Norm przenoszących Europejskie Normy, w tym wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, f) opracowaniu szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Szczegółowa Specyfikacja Techniczna ( SST), g) przedłożenie Zamawiającemu do akceptacji dokumentacji projektowej w tym rysunków wykonawczych i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót przed ich skierowaniem do realizacji w aspekcie ich zgodności z ustaleniami programu funkcjonalno użytkowego i umowy, h) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującym na terytorium Polski prawodawstwem oraz regułami wynikającymi z Prawa Zamówień Publicznych, 2.3 Zakres robót budowlanych przewiduje: a) Wykonanie wszystkich robót inżynieryjno - budowlano - montażowych związanych z realizacją zamówienia, b) wyniesienie osi projektowanych obiektów i punktów wysokościowych, c) roboty rozbiórkowe w zakresie niezbędnym do wykonania projektowanych i wykonywanych robót .) d) wykonanie robót ziemnych i fundamentowych dla projektowanych obiektów, e) wykonanie korpusów żelbetowych podpór ( przyczółków), f) wykonanie i montaż elementów nośnych kładki, g) montaż wyposażenia kładki, h) rozbiórka istniejących elementów, dróg i dojść do kładki, i) wykonanie nawierzchni dojść do kładki, j) wykonanie oświetlenia kładki, k) wycinkę i wykarczowanie kolidujących z zakresem robót drzew i krzewów, l) ewentualne odtworzenie chodników wraz z nawierzchnią dojść do kładki (obszary uszkodzonej w trakcie realizacji robót), m) wykonanie zabezpieczenia ( na czas realizacji robót i docelowe) istniejących urządzeń technicznych w obrębie dojść do kładki, n) przywrócenie przyległego terenu do stanu sprzed realizacji robót budowlanych i rekultywacja oraz odtworzenie naruszonej szaty roślinnej i geologicznej, o) kompletacji dokumentacji odbiorowej ( w tym dokumentacji powykonawczej dokumentacji geodezyjnej), 2.4 Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu : a) powierzchnia ciągów komunikacji pieszej i rowerowej : zgodnie z koncepcją i PFU, b) powierzchnia chodników nad podporami : zgodnie z koncepcją i PFU, c) powierzchnia kładki wraz z balustradami z uwzględnieniem konstrukcji nośnej : zgodnie z koncepcją i PFU, 4. ZADANIE NR 3 Odbudowa mostu Nr 2 w drodze gminnej przez Milik gm. Muszyna w km +2+520 ( CPV - 45221111 - 3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych): Odbudowa mostu na potoku Milik w Miliku: a) Wykonanie narzutu kamiennego w koszach siatkowo-kamiennych zabezpieczających przyczółki mosu - 20,50 m3 b) Wykonanie zabezpieczenia dna potoku pod i między przyczółkami w celu zabezpieczenia podmytych przyczółków i ich dalszemu podmywaniu - 24,09 m3, c) Wykonanie płyty jezdnej mostu wraz z barierami mostowymi - 91,20 m2 Założenia: a. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. b. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. c. Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. d. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. e. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. f. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). g. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. h. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przez okres 5 lat od daty końcowego odbioru robót. W wymienionym terminie Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. i. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. j. Podpisanie przez strony Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. k. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu komplet dokumentacji budowlanej o której mowa w art. 3 ust.13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. Nr 243 poz.1623 z późniejszymi zmianami)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.13 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Odbudowa kładki pieszej o konstrukcji stalowo- drewnianej na potoku Szczawnik w miejscowości Szczawnik

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane SARATA Sarata Jan, Złockie 88, 33-370 Muszyna, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 232564,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 206757,44

  • Oferta z najniższą ceną: 206757,44 / Oferta z najwyższą ceną: 289500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Odbudowa kładki pieszej o konstrukcji stalowo- drewnianej na potoku Muszynka w miejscowości Powroźnik

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane SARATA Sarata Jan, Złockie 88, 33-370 Muszyna, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 644523,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 388686,77

  • Oferta z najniższą ceną: 388686,77 / Oferta z najwyższą ceną: 455900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: : Odbudowa mostu Nr 2 w drodze gminnej przez Milik gm. Muszyna w km +2+520

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Drogowo Budowlane Jurczak Zygmunt, ul. Dożynkowa 20, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165993,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96614,70

  • Oferta z najniższą ceną: 96614,70 / Oferta z najwyższą ceną: 144004,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.