eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Dostawa wyposażenia na potrzeby lodowiska zlokalizowanego w Lesznie przy ul. 17 Stycznia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-23

Leszno: Dostawa wyposażenia na potrzeby lodowiska zlokalizowanego w Lesznie przy ul. 17 Stycznia
Numer ogłoszenia: 66340 - 2016; data zamieszczenia: 23.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31994 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Strzelecka 7, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 065 5205640, faks 065 5205611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia na potrzeby lodowiska zlokalizowanego w Lesznie przy ul. 17 Stycznia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń wraz z dodatkowym wyposażeniem dla szatni i wypożyczalni sprzętu sportowego oraz zakup, dostawa i montaż mebli do pomieszczeń biurowych na potrzeby funkcjonowania lodowiska przy ul. 17 Stycznia w Lesznie. Przedmiot zamówienia obejmuje trzy części: Część I - dostawa profesjonalnej maszyny do ostrzenia łyżew z automatycznym posuwem oraz dostawa 180 par łyżew. Część II - dostawa dwustronnej suszarki do butów i łyżew (2 szt.) wraz z regałami na łyżwy (2 szt.) Część III - dostawa wraz z montażem wyposażenia do szatni, w tym: - szafki skrytkowe - (12 szt.) - ławki - (12 szt.) Część IV - dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych, w tym: - Biurko - (2 szt.) - Dostawka do biurka z szufladami - (2 szt.) - Krzesło obrotowe z oparciem - (3 szt.) - Szafka z trzema półkami - (2 szt.) - Szafa duża z dwoma komorami- (2 szt.) - Stół pod ostrzałkę na łyżwy - (1 szt.) - Stół - (1 szt.) UWAGA: Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej z ww. części zamówienia. Ponadto w ramach proponowanej ceny ofertowej Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) Dostarczenia przedmiotu dostawy do siedziby Zamawiającego tj. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Strzelecka 7, 64-100 Leszno. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich prac związanych z dostawą na własny koszt i ryzyko. 2) Udzielenia na każdą część przedmiotowego zamówienia gwarancji jakości na okres 24 miesięcy, liczonej od daty wykonania dostawy (protokołu odbioru). 3) W przypadku dostawy ostrzałki do łyżew oraz suszarki do łyżew Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim. 4) W przypadku dostawy ostrzałki do łyżew oraz suszarki do łyżew Wykonawca w dniu dostawy będzie zobowiązany do przeszkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń. 5) W przypadku dostawy ostrzałki do łyżew, suszarki do łyżew i butów Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia w okresie udzielonej gwarancji jakości serwisu dostarczonych urządzeń. W ramach serwisu Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania usterek i wykonywania czynności serwisowych niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie do 24 godzin od ich zgłoszenia. Jeżeli niemożliwa będzie natychmiastowa naprawa usterki, obie strony ustalą termin jej usunięcia adekwatny do jej skali. W przypadku gdy czas naprawy przekroczy 3 dni, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na czas naprawy urządzenie zastępcze o podobnych parametrach. 5. Przedmiot zamówienia dla każdej części zamówienia musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich prac związanych z dostawą, montażem przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko. 6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych przez Zamawiającego w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenie i rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić pisemnie oraz telefonicznie Zamawiającego o gotowości dostawy przedmiotu zamówienia co najmniej na 3 dni przed planowanym terminem dostawy. Do odbioru Wykonawca załącza pisemną gwarancję jakości oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Brak dokumentów wymienionych w zdaniu poprzedzającym spowoduje nie przystąpienie przez Zamawiającego do dokonania odbioru przedmiotu zamówienia. 8. Dostarczenie przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone przez Zamawiającego i Wykonawcę podpisaniem protokołu odbioru przedmiotu zamówienia objętego daną Częścią zamówienia. 9. Do odbioru każdej części zamówienia Wykonawca załącza pisemną gwarancję jakości oraz w przypadku Części I i II instrukcję obsługi w języku polskim dla ostrzałki i suszarki do łyżew. Brak jakichkolwiek dokumentów wymienionych w zdaniu poprzedzającym spowoduje nie przystąpienie przez Zamawiającego do dokonania odbioru przedmiotu zamówienia danej Części. 10. W przypadku Części I i II zamówienia do odbioru konieczne jest przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonego urządzenia. 11. Zamawiający może podjąć decyzję o przerwaniu czynności odbioru, jeżeli w czasie tych czynności dojdzie do stwierdzenia, iż dostarczony przedmiot zamówienia nie jest zgodny z postanowieniami SIWZ, umową oraz ofertą Wykonawcy lub nie funkcjonuje prawidłowo. W takiej sytuacji zostanie sporządzony i podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego protokół rozbieżności, w którym: a) zawarty zostanie wykaz zatwierdzonych wad lub nieprawidłowości w funkcjonowaniu lub niezgodności dostarczonego przedmiotu zamówienia z postanowieniami SIWZ, umową oraz ofertą Wykonawcy, b)określony zostanie termin i sposób usunięcia stwierdzonych wad, nieprawidłowości lub niezgodności. 12. Jeżeli Wykonawca odmówi usunięcia stwierdzonych wad, nieprawidłowości lub niezgodności w wyznaczonym terminie lub nie usunie ich w wyznaczonym terminie, Zamawiający może według swego uznania naliczyć karę umowną za opóźnienie w wysokości 0,1 % wynagrodzenia brutto przysługującego Wykonawcy za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia albo odstąpić od umowy z winy Wykonawcy bez wyznaczenia dodatkowego terminu. 13. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany przez Zamawiającego i wyznaczonych przez niego przedstawicieli w obecności Wykonawcy, podwykonawcy protokół odbioru przedmiotu zamówienia. 14. W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca wraz z fakturą musi złożyć w stosunku do każdego Podwykonawcy jeden z wymienionych poniżej dokumentów: a) Potwierdzone przez Podwykonawcę oświadczenie Wykonawcy, że zapłata za dostawy, które są sprzedawane daną fakturą, a zostały wykonane przez tego Podwykonawcę, została uregulowana. b) Polecenia cesji na rzecz Podwykonawcy wraz z załączeniem nieuregulowanej kopii faktury otrzymanej od tego Podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający zapłaci należność przypadającą Podwykonawcy bezpośrednio na jego konto z zachowaniem terminu i zasad płatności jak dla Wykonawcy, a należność pozostała zostanie przekazana na konto Wykonawcy. c) Potwierdzone przez Podwykonawcę oświadczenie Wykonawcy, że dostawy, które są sprzedawane daną fakturą zostały wykonane bez udziału tego Podwykonawcy. Brak złożenia przez Wykonawcę jednego z w/w dokumentów w stosunku do każdego Podwykonawcy będzie podstawą do odmowy przyjęcia przez Zamawiającego faktury od Wykonawcy. 15. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony Zamawiającego www.mosirleszno.pl lub ze strony internetowej Urzędu Miasta Leszna http://www.bip.leszno.pl.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00 - Wyposażenie różne 37.41.12.20 - Łyżwy 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.13.00 - Szafy 39.12.12.00 - Stoły 39.11.31.00 - Fotele .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa profesjonalnej maszyny do ostrzenia łyżew z automatycznym posuwem oraz dostawa 180 par łyżew

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PIRUET Sp. Cywilna Tomasz Jędrzejewski Witold Jędrzejewski, ul. Żabińskiego 9/26, 02-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59517,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54163,60

  • Oferta z najniższą ceną: 54163,60 / Oferta z najwyższą ceną: 83942,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa dwustronnej suszarki do butów i łyżew (2 szt.) wraz z regałami na łyżwy (2 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PIRUET Sp. Cywilna Tomasz Jędrzejewski Witold Jędrzejewski, ul. Żabińskiego 9/26, 02-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34296,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32348,64

  • Oferta z najniższą ceną: 32348,64 / Oferta z najwyższą ceną: 43600,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych, w tym: Biurko (2szt), dostawka do biurka z szufladami (2 szt), Krzesło obrotowe z oparciem (3 szt), Szafka z trzema półkami (2 szt), Szafa duża z dwoma komorami (2 szt), Stół pod ostrzałkę na łyżwy (1 szt), Stół (1 szt)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMA R. Kozakiewicz Sp. J., ul. Chorzowska 3 lok.3, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5681,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5681,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13870,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.