eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › P-2-APRTG-2013 na dostawę aparatu RTG

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-16

Warszawa: P-2-APRTG-2013 na dostawę aparatu RTG
Numer ogłoszenia: 64972 - 2013; data zamieszczenia: 16.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18026 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej", ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P-2-APRTG-2013 na dostawę aparatu RTG.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. aparatu rentgenowskiego do zdjęć kostnych i płucnych zwanego dalej urządzeniem, a także montaż urządzenia w przeznaczonym dla niego miejscu, uruchomienie i sprawdzenie działania urządzenia, wykonanie niezbędnych pomiarów i regulacji, przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji i konserwacji urządzenia i przekazanie poprawnie działającego urządzenia do eksploatacji protokołem zdawczo - odbiorczym, podpisanym przez przedstawiciela Wykonawcy i przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje także odbiór i utylizację urządzenia RTG będącego w posiadaniu Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dniem wykonania zamówienia będzie dzień podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego po otrzymaniu stosownych legalizacji Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. Urządzenie musi być kompletne i gotowe do uruchomienia bez dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Urządzenie musi mieć możliwość ucyfrowienia (w przyszłości). Wykonawca w okresie gwarancji będzie dokonywał bezpłatnych napraw, konserwacji i przeglądów zamontowanego urządzenia, przy czym zamontowane urządzenie medyczne będzie naprawiane, konserwowane i przeglądane zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ze szczególnym uwzględnieniem art. 90 ust.3-5 tejże ustawy, innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zamawiający dopuszcza przeniesienie odpowiedzialności związanych z naprawami, konserwacją i przeglądami urządzenia na inne podmioty pod warunkiem potwierdzenia tego faktu stosowną umową podpisaną przez obie strony. Zamawiający wymaga dokonywania wpisów do paszportu technicznego urządzenia przez podmiot wykonujący wszelkie czynności serwisowe przy dostarczonym urządzeniu od momentu jego zamontowania. Częstotliwość przeglądów i konserwacji będzie zgodna z zaleceniami producenta i odnośnymi przepisami. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu docelowego montażu urządzenia, ze szczególnym uwzględnieniem istniejących rozwiązań instalacyjnych. W przypadku stwierdzenia konieczności dostosowania miejsca i-lub urządzenia do specyficznych warunków eksploatacji (np. dostosowanie instalacji elektrycznej, teleinformatycznej, wodnej, wentylacyjnej lub zabezpieczenia radiologicznego itp.) obowiązek ten spoczywa na Wykonawcy, a Zamawiający uznaje, iż jego koszt Wykonawca uwzględnił w ofercie. 2. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi: 1) Dostarczenie i zamontowanie urządzenia niezbędnego dla sprawnego i zgodnego z zasadami sztuki oraz przepisami prawa funkcjonowania RTG, a także odbiór starego urządzenia RTG. Zamawiający wymaga, aby odbiór starego urządzenia nastąpił w dniu dostawy nowego urządzenia. 2) Montaż -instalację we wskazanych pomieszczeniach Szpitala w czasie i w sposób określony niniejszą SIWZ. 3) Uzyskanie dla dostarczonego urządzenia - o ile odnośne przepisy prawa tego wymagają - niezbędnych legalizacji i dopuszczeń. 4) Przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie eksploatacji i warunków bezpieczeństwa dostarczonego urządzenia. Szkolenie winno odbyć się bezpośrednio przed przekazaniem urządzenia Zamawiającemu do eksploatacji oraz - na życzenie Zamawiającego - do 3 razy w okresie obowiązywania gwarancji. 5) Dostarczenie instrukcji obsługi (i konserwacji) dostarczonego urządzenia w języku polskim w dwóch egzemplarzach drukowanych oraz w jednym egzemplarzu wersji elektronicznej (np. PDF). 6) Objęcie dostarczonego urządzenia gwarancją nie krótszą niż 36 miesięcy. 7) Przekazanie wraz z urządzeniem niezbędnych certyfikatów, deklaracji oraz zaświadczenie o wpisie do rejestru wyrobów medycznych. 8) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek pozostawienia miejsca dostawy w porządku i stanie nie gorszym niż przed dostawą. Wszelkie opakowania transportowe oraz inne nieczystości związane z dostarczanym urządzeniem Wykonawca usunie i zutylizuje na własny koszt. 9) Jeżeli montaż urządzenia wymaga przebudowy istniejących instalacji Wykonawca zobowiązany jest wykonać odpowiednie roboty przez dostosowanie pomieszczenia oraz infrastruktury znajdującej się w pomieszczeniu na własny koszt. 3. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Opracowania dokumentacji instalacyjnej urządzenia. 2) Opracowania dokumentu Obliczanie osłon stałych- zgodnie z planowanym stanem pracowni RTG. 3) Złożeniem odpowiednich dokumentów do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, celem dokonania odbioru zaadaptowanego pomieszczenia. 4. Dodatkowe wymagania techniczne dla przedmiotu zamówienia: 1) Dostarczone urządzenie musi być nowe i nie może mieć charakteru poekspozycyjnego. 2) Urządzenie posiadające menu (wyświetlacze alfanumeryczne) - musi wyświetlać komunikaty w języku polskim..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MDS Cardio Sp. z o.o., ul. Puławska 538, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185185,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 169560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 169560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 198720,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.