eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › "Dostawa infrastruktury serwerowo - sieciowej w ramach projektu:"Cyfrowy Powiat Mikołowski" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa II "Cyfrowe Śląskie" działanie 2.1 "Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych" .

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-12

Ogłoszenie nr 64911 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.

Mikołów: "Dostawa infrastruktury serwerowo - sieciowej w ramach projektu:"Cyfrowy Powiat Mikołowski" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa II "Cyfrowe Śląskie" działanie 2.1 "Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych" .
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt "Cyfrowy Powiat Mikołowski" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa II "Cyfrowe Śląskie" działanie 2.1 "Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 44521


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 47722


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mikołowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 27628477900000, ul. ul. Żwirki i Wigury  , 43190   Mikołów, państwo Polska, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132, e-mail zampub@powiat.mikolow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa infrastruktury serwerowo - sieciowej w ramach projektu:"Cyfrowy Powiat Mikołowski" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa II "Cyfrowe Śląskie" działanie 2.1 "Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych" .

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: dostawa infrastruktury serwerowo - sieciowej w ramach projektu:"Cyfrowy Powiat Mikołowski" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa II "Cyfrowe Śląskie" działanie 2.1 "Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych" . Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie I: "Dostawa zestawów komputerowych i skanerów wraz z oprogramowaniem", który obejmuje swoim zakresem następujace elementy: 1.1. Dostawa zestawów komputerowych ( typ 1) składajacych sie z następujacych elementów:komputer typu PC, monitor, skaner płaski i pakiet biurowy. Ilość zestawów - 40 . 1.2 Dostawa zestawów komputerowych ( typ 2) składajacych sie z następujących elementów:komputer typu PC, monitor, skaner płaski i pakiet biurowy. Ilość zestawów - 15 . 1.3. Przedmiot zamówienia w zadaniu I obejmuje także wykonanie następującego zakresu: a) Instalacja dostarczonego sytemu oraz oprogramowania biurowego. b) Instalacja i konfiguracja urządzeń peryferyjnych na dostarczonych komputerach. c) Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie poprawności działania dostarczonego sprzętu. d) Szkolenie z obsługi i prawidłowej eksploatacji dostarczonych urządzeń peryferyjnych. Dostarczony przez Wykonawce sprzęt musi być nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji u producenta sprzętu legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu. Wykonawca musi udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji na całość przedmiotu zamówienia opisanego w Zadaniu I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu określa projekt umowy dla Zadania I stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.Zadanie II: "Dostawa elementów infrastruktury sieciowo-serwerowej z oprogramowaniem". 1.4 Przedmiotem i zakresem zamówienia w Zadaniu II jest dostawa elementów infrastruktury sieciowo-serwerowej z oprogramowaniem składających się z : macierzy dyskowej NAS - 2 sztuki, dysków do rozbudowy macierzy dyskowej SAN HP - 13 sztuk, pamięć do rozbudowy serwerów - minimum 2x 64GB, upgrade oprogramowania do wirtualizacji posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania WMwar - 1 sztuka, UPS - 1 sztuka,przełączników sieciowych warstwy 2 i 3 - 2 sztuki. 1.5 Przedmiot zamówienia w Zadaniu II obejmuje także: 1. Aktualizację oprogramowania firmware serwerów HPE DL 380 G9 do najnowszej wersji, instalacja dodatkowej pamięci operacyjnej serwerów po minimum 64 GB RAM w każdym serwerze. 2. Instalację dodatkowych dysków w macierzy MSA2040 , aktualizacja oprogramowania macierzy do najnowszej wersji V3 z zachowaniem ciągłości pracy, zamiana wolumenów na wirtualne, konfiguracja dwóch wolumenów z dyskami SAS 900 GB w RAID 6 i dodatkowo 1 dysk jako global hot-spare. 3. Instalację i konfigurację oprogramowania do wirtualizacji. Upgrade oprogramowania Vmware z wersji Essentials do Essentials Plus, uruchomione funkcjonalności: wysoka dostępność - HA, migracja maszyn wirtualnych pomiędzy hostami, redundantny dostęp do odpowiednich VLAN-ów w sieci LAN poprzez konfigurację wirtualnych przełączników, testy migracji maszyn wirtualnych, konfiguracja autentykacji użytkowników VMware w oparciu o usługi katalogowe Active Directory, rekonfiguracja maszyn wirtualnych do nowych parametrów środowiska wirtualnego wg ustaleń zleceniodawcy, konfiguracja usług backupu i replikacji maszyn wirtualnych w oparciu o oprogramowanie Veeam do najnowszej wersji wg ustaleń zleceniodawcy, konfiguracja oprogramowania Veeam ONE do monitoringu nowego klastra.Prace te mogą być realizowane w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego gotowości do aktualizacji systemów. Uaktualnianie systemów nie może zakłócić pracy systemów informatycznych Zamawiającego i musi być realizowane poza godzinami pracy Zamawiającego oraz pod nadzorem osób wskazanych przez Zamawiającego. 4. Instalację dwóch przełączników służących do budowy szkieletowej sieci LAN w szafie serwerowej; dostawa i instalacja odpowiednich patchcordów UTP; konfiguracja sieci LAN na dostarczonych przełącznikach do podłączenia środowiska wirtualnego (VLAN, RSTP, routing VLAN, połączenia trunkingowe). 5. Instalację i uruchomienie UPS wraz z konfiguracją oprogramowania do zarządzania UPS i zamykania klastra w przypadku dłuższego zaniku zasilania - maszyn wirtualnych typu Windows, Linux, hostów. 6. Przeprowadzenie testów symulujących awarię każdego z elementów infrastruktury i przeszkolenie administratorów w zakresie obsługi systemu. 7. Bezpłatne szkolenie administratorów wykonane w trakcie instalacji sprzętu i oprogramowania, na sprzęcie posiadanym przez Zamawiającego, musi być wykonane przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje i wiedzę techniczną. 8. Szkolenie administratorów: Minimalny zakres szkolenia: instalacja, konfiguracja i zarządzanie systemem wirtualizacji VMware po aktualizacji, składowanie i odzyskiwanie (backup/restore) maszyn wirtualnych (Veeam Backup and Replication) z wykorzystaniem nowych, dostarczonych urządzeń NAS. zarządzanie macierzą dyskową SAN - instalacja, konfiguracja, konfiguracja środowiska, tworzenie nowych wolumenów dyskowych, przebudowa/rozszerzenie wolumenu dyskowego, obsługa sytuacji awaryjnych (w tym symulacja awarii i testowanie wraz z testowanie odtworzenia maszyn wirtualnych na inny wolumen) zarządzanie hostami VMware - instalacja, konfiguracja, wykorzystanie konsoli zdalnej ILO Zarządzanie pracą UPS na zainstalowanym oprogramowaniu do monitorowania pracy UPS, instalacja, konfiguracja, strojenie parametrów. Monitorowanie pracy środowiska wirtualnego (VeeamONE), diagnostyka systemu, interpretacja log-ów i raportów, optymalizacja, warunki eksploatacyjne urządzeń. Wymagana ilość szkoleń : min. 30 godzin, dla 2 osób, realizowane w siedzibie Zamawiającego przez instruktorów z odpowiednimi certyfikatami dla danych rozwiązań.Zamawiający dopuszcza szkolenia przeprowadzone w innym miejscu (np. specjalizowany ośrodek szkoleniowy) w odległości maksymalnie 50km od siedziby Zamawiającego ( Mikołów, ul.Żwirki i Wigury 4a) , przy czym wszelkie koszty dojazdu i pobytu pracowników Zamawiającego w miejscu szkolenia pokrywa Wykonawca. 9. Bezpłatna opieka po instalacyjna - realizowana przez zdalny dostęp, przez okres 12 miesięcy liczac od daty odbioru końcowego. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem sprzętu i oprogramowania do siedziby Zamawiającego.Dostarczony sprzęt musi być nowy i wyprodukowany nie wcześniej, niż 6 miesięcy licząc od dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych . Przełączniki muszą być wyposażone w legalne oprogramowanie umożliwiające realizację wszystkich założeń określonych w specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji u producenta sprzętu legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu. 1.6 Zakres przedmiotu zamówienia w Zadaniu II obejmuje następujące prace instalacyjne: 1. Konfiguracja macierzy backupu po instalacji upgrade´u. 2. Oprogramowanie do wirtualizacji po aktualizacji musi zostać zainstalowane i skonfigurowane przez Wykonawcę wg wskazań Zamawiającego. Powinny być uruchomione funkcjonalności: systemu zarządzania środowiskiem wirtualnym. 3. Konfiguracja po aktualizacji serwera backupu maszyn wirtualnych na nowym systemie. W przypadku oprogramowania do archiwizacji maszyn wirtualnych wymagana jest konfiguracja backupu umożliwiająca prawidłowe odtworzenie nowych maszyn wirtualnych na poziomie całej maszyny lub na poziomie plików (nie dotyczy systemów Linux). Przeprowadzenie testów diagnostycznych potwierdzających jego prawidłową prace. 4. Konfiguracja serwera po aktualizacji do monitorowania środowiska wirtualnego - alarmy , diagnostyka , powiadamianie, wizualizacja graficzna środowiska wirtualnego, oprogramowanie musi współpracować z oprogramowaniem do backupu celem raportowania statusu backupu. 5. Wymagane jest uruchomienie po aktualizacji centralnej konsoli do zarządzania oprogramowaniem do wirtualizacji, która pozwoli na konfigurowanie i monitorowanie poprawności pracy środowiska wirtualnego (backup zasobów środowiska wirtualnego, diagnostyka zasobów, aktualizacja). 6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej szczegółowy opis wykonanej instalacji. 7. Wszystkie urządzenia muszą być wyposażone w komplet akcesoriów umożliwiający instalację w istniejących urządzeniach Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego -Serwerownia oraz muszą zawierać komplet wyposażenia i niezbędnych urządzeń pozwalających na uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu całego przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia Zadania II wykona instruktaż stanowiskowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie jego siedziby, opisujący funkcjonalności zainstalowanych systemów dla dwóch osób, po 4 godzin dla każdej osoby. Wykonawca musi udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji na całość przedmiotu zamówienia opisanego w Zadaniu II wg następujących zasad: a) dyski twarde do macierzy na następny dzień roboczy (Next Bussines Day) b) przełączniki wraz z modułami rozszerzającymi: wieczysta gwarancja producenta na przełączniki z wymianą sprzętu na sprawne urządzenie w następnym dniu roboczym c) zasilacz awaryjny z naprawą w miejscu użytkowania (on-site) z reakcją na następny dzień roboczy (Next Bussines Day), d) pozostałe elementy sprzętowe: usunięcie awarii do 14 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania II zawiera załącznik nr 2 a do SIWZ. Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu określa projekt umowy dla Zadania II stanowiący załącznik nr 5a do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30232000-4, 30236000-2, 38520000-6,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 0001   NAZWA: Zadanie I: "Dostawa zestawów komputerowych i skanerów wraz z oprogramowaniem",
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zadanie I"Dostawa zestawów komputerowych i skanerów wraz z oprogramowaniem" zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4) ustawy Prawo Zamówień Publicznych. UZASADNIENIE W niniejszym postępowaniu złożono dwie oferty na Zadanie I. Zgodnie z zapisem art.86 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z brzmieniem art.86 ust.5 ustawy Prawo Zamówien Publicznych Zamawiający w opublikowanej na stronie internetowej informacji również podał wymagane informacje , w tym informację dotyczącą kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W ww. postępowaniu kwota ta wynosiła 264 450 złotych brutto.Złożone zostały oferty z następującymi cenami: 279 230 złotych brutto i 347 290,50 zł. Zarówno oferta z najniższą ceną jak i oferta najkorzystniejsza przekraczają wysokość kwoty jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zadania I.W chwili obecnej Zamawiajacy nie posiada wolnych środków własnych na zwiększenie kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 0002   NAZWA: Zadanie II: "Dostawa elementów infrastruktury sieciowo-serwerowej z oprogramowaniem".
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zadanie II "Dostawa elementów infrastruktury sieciowo - serwerowej z oprogramowaniem" zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4) ustawy Prawo Zamówień Publicznych. UZASADNIENIE W niniejszym postępowaniu złożono cztery oferty na Zadanie II. Zgodnie z zapisem art.86 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z brzmieniem art.86 ust.5 ustawy Prawo Zamówien Publicznych.Zamawiający w opublikowanej na stronie internetowej informacji również podał wymagane informacje , w tym informację dotyczącą kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W ww. postępowaniu kwota ta wynosiła 109 593 złotych brutto, na Zadanie II.Oferta z najniższą ceną wynoszącą 126 813 złotych i cena oferty najkorzystniejszej, która wynosiła 140 466 złotych przekraczają wysokość kwoty jaka Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zadania II.W chwili obecnej Zamawiajacy nie posiada wolnych środków własnych na zwiększenie kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.