eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › "Dostawa infrastruktury serwerowo - sieciowej w ramach projektu:"Cyfrowy Powiat Mikołowski" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa II "Cyfrowe Śląskie" działanie 2.1 "Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych" .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-16

Ogłoszenie nr 44521 - 2017 z dnia 2017-03-16 r.

Mikołów: "Dostawa infrastruktury serwerowo - sieciowej w ramach projektu:"Cyfrowy Powiat Mikołowski" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa II "Cyfrowe Śląskie" działanie 2.1 "Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych" .
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt "Cyfrowy Powiat Mikołowski" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa II "Cyfrowe Śląskie" działanie 2.1 "Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych" .

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mikołowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 27628477900000, ul. ul. Żwirki i Wigury  , 43190   Mikołów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, e-mail zampub@powiat.mikolow.pl, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.
Adres strony internetowej (URL): http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://powiat_mikolow.bip.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej
Adres:
Starostwo Powiatowe w Mikołowie,ul.Żwirki i Wigury 4a,43 - 190 Mikołów, wejście B,parter,kancelaria - pokój nr 127


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dostawa infrastruktury serwerowo - sieciowej w ramach projektu:"Cyfrowy Powiat Mikołowski" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa II "Cyfrowe Śląskie" działanie 2.1 "Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych" .
Numer referencyjny: MN.272.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: dostawa infrastruktury serwerowo - sieciowej w ramach projektu:"Cyfrowy Powiat Mikołowski" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa II "Cyfrowe Śląskie" działanie 2.1 "Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych" . Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie I: "Dostawa zestawów komputerowych i skanerów wraz z oprogramowaniem", który obejmuje swoim zakresem następujace elementy: 1.1. Dostawa zestawów komputerowych ( typ 1) składajacych sie z następujacych elementów:komputer typu PC, monitor, skaner płaski i pakiet biurowy. Ilość zestawów - 40 . 1.2 Dostawa zestawów komputerowych ( typ 2) składajacych sie z następujących elementów:komputer typu PC, monitor, skaner płaski i pakiet biurowy. Ilość zestawów - 15 . 1.3. Przedmiot zamówienia w zadaniu I obejmuje także wykonanie następującego zakresu: a) Instalacja dostarczonego sytemu oraz oprogramowania biurowego. b) Instalacja i konfiguracja urządzeń peryferyjnych na dostarczonych komputerach. c) Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie poprawności działania dostarczonego sprzętu. d) Szkolenie z obsługi i prawidłowej eksploatacji dostarczonych urządzeń peryferyjnych. Dostarczony przez Wykonawce sprzęt musi być nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji u producenta sprzętu legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu. Wykonawca musi udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji na całość przedmiotu zamówienia opisanego w Zadaniu I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu określa projekt umowy dla Zadania I stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.Zadanie II: "Dostawa elementów infrastruktury sieciowo-serwerowej z oprogramowaniem". 1.4 Przedmiotem i zakresem zamówienia w Zadaniu II jest dostawa elementów infrastruktury sieciowo-serwerowej z oprogramowaniem składających się z : macierzy dyskowej NAS - 2 sztuki, dysków do rozbudowy macierzy dyskowej SAN HP - 13 sztuk, pamięć do rozbudowy serwerów - minimum 2x 64GB, upgrade oprogramowania do wirtualizacji posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania WMwar - 1 sztuka, UPS - 1 sztuka,przełączników sieciowych warstwy 2 i 3 - 2 sztuki. 1.5 Przedmiot zamówienia w Zadaniu II obejmuje także: 1. Aktualizację oprogramowania firmware serwerów HPE DL 380 G9 do najnowszej wersji, instalacja dodatkowej pamięci operacyjnej serwerów po minimum 64 GB RAM w każdym serwerze. 2. Instalację dodatkowych dysków w macierzy MSA2040 , aktualizacja oprogramowania macierzy do najnowszej wersji V3 z zachowaniem ciągłości pracy, zamiana wolumenów na wirtualne, konfiguracja dwóch wolumenów z dyskami SAS 900 GB w RAID 6 i dodatkowo 1 dysk jako global hot-spare. 3. Instalację i konfigurację oprogramowania do wirtualizacji. Upgrade oprogramowania Vmware z wersji Essentials do Essentials Plus, uruchomione funkcjonalności: wysoka dostępność - HA, migracja maszyn wirtualnych pomiędzy hostami, redundantny dostęp do odpowiednich VLAN-ów w sieci LAN poprzez konfigurację wirtualnych przełączników, testy migracji maszyn wirtualnych, konfiguracja autentykacji użytkowników VMware w oparciu o usługi katalogowe Active Directory, rekonfiguracja maszyn wirtualnych do nowych parametrów środowiska wirtualnego wg ustaleń zleceniodawcy, konfiguracja usług backupu i replikacji maszyn wirtualnych w oparciu o oprogramowanie Veeam do najnowszej wersji wg ustaleń zleceniodawcy, konfiguracja oprogramowania Veeam ONE do monitoringu nowego klastra.Prace te mogą być realizowane w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego gotowości do aktualizacji systemów. Uaktualnianie systemów nie może zakłócić pracy systemów informatycznych Zamawiającego i musi być realizowane poza godzinami pracy Zamawiającego oraz pod nadzorem osób wskazanych przez Zamawiającego. 4. Instalację dwóch przełączników służących do budowy szkieletowej sieci LAN w szafie serwerowej; dostawa i instalacja odpowiednich patchcordów UTP; konfiguracja sieci LAN na dostarczonych przełącznikach do podłączenia środowiska wirtualnego (VLAN, RSTP, routing VLAN, połączenia trunkingowe). 5. Instalację i uruchomienie UPS wraz z konfiguracją oprogramowania do zarządzania UPS i zamykania klastra w przypadku dłuższego zaniku zasilania - maszyn wirtualnych typu Windows, Linux, hostów. 6. Przeprowadzenie testów symulujących awarię każdego z elementów infrastruktury i przeszkolenie administratorów w zakresie obsługi systemu. 7. Bezpłatne szkolenie administratorów wykonane w trakcie instalacji sprzętu i oprogramowania, na sprzęcie posiadanym przez Zamawiającego, musi być wykonane przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje i wiedzę techniczną. 8. Szkolenie administratorów: Minimalny zakres szkolenia: instalacja, konfiguracja i zarządzanie systemem wirtualizacji VMware po aktualizacji, składowanie i odzyskiwanie (backup/restore) maszyn wirtualnych (Veeam Backup and Replication) z wykorzystaniem nowych, dostarczonych urządzeń NAS. zarządzanie macierzą dyskową SAN - instalacja, konfiguracja, konfiguracja środowiska, tworzenie nowych wolumenów dyskowych, przebudowa/rozszerzenie wolumenu dyskowego, obsługa sytuacji awaryjnych (w tym symulacja awarii i testowanie wraz z testowanie odtworzenia maszyn wirtualnych na inny wolumen) zarządzanie hostami VMware - instalacja, konfiguracja, wykorzystanie konsoli zdalnej ILO Zarządzanie pracą UPS na zainstalowanym oprogramowaniu do monitorowania pracy UPS, instalacja, konfiguracja, strojenie parametrów. Monitorowanie pracy środowiska wirtualnego (VeeamONE), diagnostyka systemu, interpretacja log-ów i raportów, optymalizacja, warunki eksploatacyjne urządzeń. Wymagana ilość szkoleń : min. 30 godzin, dla 2 osób, realizowane w siedzibie Zamawiającego przez instruktorów z odpowiednimi certyfikatami dla danych rozwiązań.Zamawiający dopuszcza szkolenia przeprowadzone w innym miejscu (np. specjalizowany ośrodek szkoleniowy) w odległości maksymalnie 50km od siedziby Zamawiającego ( Mikołów, ul.Żwirki i Wigury 4a) , przy czym wszelkie koszty dojazdu i pobytu pracowników Zamawiającego w miejscu szkolenia pokrywa Wykonawca. 9. Bezpłatna opieka po instalacyjna - realizowana przez zdalny dostęp, przez okres 12 miesięcy liczac od daty odbioru końcowego. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem sprzętu i oprogramowania do siedziby Zamawiającego.Dostarczony sprzęt musi być nowy i wyprodukowany nie wcześniej, niż 6 miesięcy licząc od dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych . Przełączniki muszą być wyposażone w legalne oprogramowanie umożliwiające realizację wszystkich założeń określonych w specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji u producenta sprzętu legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu. 1.6 Zakres przedmiotu zamówienia w Zadaniu II obejmuje następujące prace instalacyjne: 1. Konfiguracja macierzy backupu po instalacji upgrade´u. 2. Oprogramowanie do wirtualizacji po aktualizacji musi zostać zainstalowane i skonfigurowane przez Wykonawcę wg wskazań Zamawiającego. Powinny być uruchomione funkcjonalności: systemu zarządzania środowiskiem wirtualnym. 3. Konfiguracja po aktualizacji serwera backupu maszyn wirtualnych na nowym systemie. W przypadku oprogramowania do archiwizacji maszyn wirtualnych wymagana jest konfiguracja backupu umożliwiająca prawidłowe odtworzenie nowych maszyn wirtualnych na poziomie całej maszyny lub na poziomie plików (nie dotyczy systemów Linux). Przeprowadzenie testów diagnostycznych potwierdzających jego prawidłową prace. 4. Konfiguracja serwera po aktualizacji do monitorowania środowiska wirtualnego - alarmy , diagnostyka , powiadamianie, wizualizacja graficzna środowiska wirtualnego, oprogramowanie musi współpracować z oprogramowaniem do backupu celem raportowania statusu backupu. 5. Wymagane jest uruchomienie po aktualizacji centralnej konsoli do zarządzania oprogramowaniem do wirtualizacji, która pozwoli na konfigurowanie i monitorowanie poprawności pracy środowiska wirtualnego (backup zasobów środowiska wirtualnego, diagnostyka zasobów, aktualizacja). 6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej szczegółowy opis wykonanej instalacji. 7. Wszystkie urządzenia muszą być wyposażone w komplet akcesoriów umożliwiający instalację w istniejących urządzeniach Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego -Serwerownia oraz muszą zawierać komplet wyposażenia i niezbędnych urządzeń pozwalających na uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu całego przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia Zadania II wykona instruktaż stanowiskowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie jego siedziby, opisujący funkcjonalności zainstalowanych systemów dla dwóch osób, po 4 godzin dla każdej osoby. Wykonawca musi udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji na całość przedmiotu zamówienia opisanego w Zadaniu II wg następujących zasad: a) dyski twarde do macierzy na następny dzień roboczy (Next Bussines Day) b) przełączniki wraz z modułami rozszerzającymi: wieczysta gwarancja producenta na przełączniki z wymianą sprzętu na sprawne urządzenie w następnym dniu roboczym c) zasilacz awaryjny z naprawą w miejscu użytkowania (on-site) z reakcją na następny dzień roboczy (Next Bussines Day), d) pozostałe elementy sprzętowe: usunięcie awarii do 14 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania II zawiera załącznik nr 2 a do SIWZ. Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu określa projekt umowy dla Zadania II stanowiący załącznik nr 5a do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe
Dodatkowe kody CPV:30232000-4, 30236000-2, 38520000-6, 32420000-3,
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 30


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

3.1 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w Zadaniu I do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 3.1.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ,ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji ,lub oświadczenie osoby,której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym i drugim, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 3.1.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.4. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Zadanie II3.1 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 3.1.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ,ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji ,lub oświadczenie osoby,której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym i drugim, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 3.1.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.4. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Zadanie I 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zadanie II 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1.Każda oferta składana na Zadanie I musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7000 zł (słownie: siedemtysięcyzłotych). 1a.Każda oferta składana na Zadanie II musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2000 zł (słownie: dwatysiącezłotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski, na rachunek: nr 03 1050 1214 1000 0022 9075 1375 Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 24.03.2017 r. do godz.9:30. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. 5.Pozostałe formy wadium należy złożyć ,w oryginale, do depozytu w kasie Starostwa Powiatowego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, pok. 146, najpóźniej do dnia 24.03.2017 r. do godz.930. W przypadku uchybienia ww. terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. 6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz wskazywać na które zadanie jest ono składane. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki opisane w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym, jako Beneficjenta/Zamawiającego należy wpisać : Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Mikołowskiego z siedzibą przy: ul. Żwirki i Wigury 4a 43-190 Mikołów 7.Zgodnie z art. 46 ust 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a art.46 ustawy. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.; 12.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1,oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3,co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
najniższa cena Zadanie I i II60.00
okres gwarancji Zadanie I40.00
okres gwarancji Zadanie II20.00
rozbudowa pamięci serwera Zadanie II20.00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą być sprzeczne z dyspozycją przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony umowy przewidują możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, w następujących okolicznościach: a) zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, b) zmiany personelu Wykonawcy lub Zamawiającego wskazanych w umowie na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo- personalnych, c) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji przedmiotu umowy z zastrzeżeniem § 12 ust. 3 - 6, d) innym, w następujących przypadkach, gdy: konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w przypadku wystąpienia "siły wyższej". Siła wyższa" oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu np. warunki atmosferyczne, wydłużenia terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia uzasadnionych okoliczności, których podstawą będą obiektywne przesłanki zaakceptowane przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że w związku z wydłużeniem terminu realizacji umowy Wykonawca nie będzie uprawniony do zwiększenia wynagrodzenia, wydłużenie terminu gwarancji w związku z przedłużeniem terminu realizacji zamówienia, poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu zamówienia lub zmiana technologii, musi zostać stwierdzona przez Zamawiającego, rezygnacja z części zamówienia w uzasadnionych i uzgodnionych przez strony przypadkach, w szczególności zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od umowy na okoliczność, o której mowa w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U z2015 r., poz. 2164 z późn. zmianami). zmiany w kolejności i terminach wykonania przedmiotu zamówienia, na skutek zdarzeń losowych, opóźnień w dostawie urządzeń lub innych okoliczności, uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla stron, zmiana stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia oraz nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia, zmian teleadresowych Stron umowy,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/03/2017, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 22/04/2017
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: I    Nazwa: Zadanie I: "Dostawa zestawów komputerowych i skanerów wraz z oprogramowaniem",

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie I: "Dostawa zestawów komputerowych i skanerów wraz z oprogramowaniem", który obejmuje swoim zakresem następujace elementy: 1.1. Dostawa zestawów komputerowych ( typ 1) składajacych sie z następujacych elementów:komputer typu PC, monitor, skaner płaski i pakiet biurowy. Ilość zestawów - 40 . 1.2 Dostawa zestawów komputerowych ( typ 2) składajacych sie z następujących elementów:komputer typu PC, monitor, skaner płaski i pakiet biurowy. Ilość zestawów - 15 . 1.3. Przedmiot zamówienia w zadaniu I obejmuje także wykonanie następującego zakresu: a) Instalacja dostarczonego sytemu oraz oprogramowania biurowego. b) Instalacja i konfiguracja urządzeń peryferyjnych na dostarczonych komputerach. c) Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie poprawności działania dostarczonego sprzętu. d) Szkolenie z obsługi i prawidłowej eksploatacji dostarczonych urządzeń peryferyjnych. Dostarczony przez Wykonawce sprzęt musi być nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji u producenta sprzętu legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu. Wykonawca musi udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji na całość przedmiotu zamówienia opisanego w Zadaniu I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu określa projekt umowy dla Zadania I stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1, 30232000-4, 30236000-2, 38520000-6,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
najniższa cena 60.00
okres gwarancji 40.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: II    Nazwa: Zadanie II: "Dostawa elementów infrastruktury sieciowo-serwerowej z oprogramowaniem".

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie II: "Dostawa elementów infrastruktury sieciowo-serwerowej z oprogramowaniem". 1.4 Przedmiotem i zakresem zamówienia w Zadaniu II jest dostawa elementów infrastruktury sieciowo-serwerowej z oprogramowaniem składających się z : macierzy dyskowej NAS - 2 sztuki, dysków do rozbudowy macierzy dyskowej SAN HP - 13 sztuk, pamięć do rozbudowy serwerów - minimum 2x 64GB, upgrade oprogramowania do wirtualizacji posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania WMwar - 1 sztuka, UPS - 1 sztuka,przełączników sieciowych warstwy 2 i 3 - 2 sztuki. 1.5 Przedmiot zamówienia w Zadaniu II obejmuje także: 1. Aktualizację oprogramowania firmware serwerów HPE DL 380 G9 do najnowszej wersji, instalacja dodatkowej pamięci operacyjnej serwerów po minimum 64 GB RAM w każdym serwerze. 2. Instalację dodatkowych dysków w macierzy MSA2040 , aktualizacja oprogramowania macierzy do najnowszej wersji V3 z zachowaniem ciągłości pracy, zamiana wolumenów na wirtualne, konfiguracja dwóch wolumenów z dyskami SAS 900 GB w RAID 6 i dodatkowo 1 dysk jako global hot-spare. 3. Instalację i konfigurację oprogramowania do wirtualizacji. Upgrade oprogramowania Vmware z wersji Essentials do Essentials Plus, uruchomione funkcjonalności: wysoka dostępność - HA, migracja maszyn wirtualnych pomiędzy hostami, redundantny dostęp do odpowiednich VLAN-ów w sieci LAN poprzez konfigurację wirtualnych przełączników, testy migracji maszyn wirtualnych, konfiguracja autentykacji użytkowników VMware w oparciu o usługi katalogowe Active Directory, rekonfiguracja maszyn wirtualnych do nowych parametrów środowiska wirtualnego wg ustaleń zleceniodawcy, konfiguracja usług backupu i replikacji maszyn wirtualnych w oparciu o oprogramowanie Veeam do najnowszej wersji wg ustaleń zleceniodawcy, konfiguracja oprogramowania Veeam ONE do monitoringu nowego klastra.Prace te mogą być realizowane w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, po uprzednim zgłoszeniu przez Zamawiającego gotowości do aktualizacji systemów. Uaktualnianie systemów nie może zakłócić pracy systemów informatycznych Zamawiającego i musi być realizowane poza godzinami pracy Zamawiającego oraz pod nadzorem osób wskazanych przez Zamawiającego. 4. Instalację dwóch przełączników służących do budowy szkieletowej sieci LAN w szafie serwerowej; dostawa i instalacja odpowiednich patchcordów UTP; konfiguracja sieci LAN na dostarczonych przełącznikach do podłączenia środowiska wirtualnego (VLAN, RSTP, routing VLAN, połączenia trunkingowe). 5. Instalację i uruchomienie UPS wraz z konfiguracją oprogramowania do zarządzania UPS i zamykania klastra w przypadku dłuższego zaniku zasilania - maszyn wirtualnych typu Windows, Linux, hostów. 6. Przeprowadzenie testów symulujących awarię każdego z elementów infrastruktury i przeszkolenie administratorów w zakresie obsługi systemu. 7. Bezpłatne szkolenie administratorów wykonane w trakcie instalacji sprzętu i oprogramowania, na sprzęcie posiadanym przez Zamawiającego, musi być wykonane przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje i wiedzę techniczną. 8. Szkolenie administratorów: Minimalny zakres szkolenia: instalacja, konfiguracja i zarządzanie systemem wirtualizacji VMware po aktualizacji, składowanie i odzyskiwanie (backup/restore) maszyn wirtualnych (Veeam Backup and Replication) z wykorzystaniem nowych, dostarczonych urządzeń NAS. zarządzanie macierzą dyskową SAN - instalacja, konfiguracja, konfiguracja środowiska, tworzenie nowych wolumenów dyskowych, przebudowa/rozszerzenie wolumenu dyskowego, obsługa sytuacji awaryjnych (w tym symulacja awarii i testowanie wraz z testowanie odtworzenia maszyn wirtualnych na inny wolumen) zarządzanie hostami VMware - instalacja, konfiguracja, wykorzystanie konsoli zdalnej ILO Zarządzanie pracą UPS na zainstalowanym oprogramowaniu do monitorowania pracy UPS, instalacja, konfiguracja, strojenie parametrów. Monitorowanie pracy środowiska wirtualnego (VeeamONE), diagnostyka systemu, interpretacja log-ów i raportów, optymalizacja, warunki eksploatacyjne urządzeń. Wymagana ilość szkoleń : min. 30 godzin, dla 2 osób, realizowane w siedzibie Zamawiającego przez instruktorów z odpowiednimi certyfikatami dla danych rozwiązań.Zamawiający dopuszcza szkolenia przeprowadzone w innym miejscu (np. specjalizowany ośrodek szkoleniowy) w odległości maksymalnie 50km od siedziby Zamawiającego ( Mikołów, ul.Żwirki i Wigury 4a) , przy czym wszelkie koszty dojazdu i pobytu pracowników Zamawiającego w miejscu szkolenia pokrywa Wykonawca. 9. Bezpłatna opieka po instalacyjna - realizowana przez zdalny dostęp, przez okres 12 miesięcy liczac od daty odbioru końcowego. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z dostarczeniem sprzętu i oprogramowania do siedziby Zamawiającego.Dostarczony sprzęt musi być nowy i wyprodukowany nie wcześniej, niż 6 miesięcy licząc od dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych . Przełączniki muszą być wyposażone w legalne oprogramowanie umożliwiające realizację wszystkich założeń określonych w specyfikacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji u producenta sprzętu legalności oprogramowania oraz żądanych trybów serwisu. 1.6 Zakres przedmiotu zamówienia w Zadaniu II obejmuje następujące prace instalacyjne: 1. Konfiguracja macierzy backupu po instalacji upgrade´u. 2. Oprogramowanie do wirtualizacji po aktualizacji musi zostać zainstalowane i skonfigurowane przez Wykonawcę wg wskazań Zamawiającego. Powinny być uruchomione funkcjonalności: systemu zarządzania środowiskiem wirtualnym. 3. Konfiguracja po aktualizacji serwera backupu maszyn wirtualnych na nowym systemie. W przypadku oprogramowania do archiwizacji maszyn wirtualnych wymagana jest konfiguracja backupu umożliwiająca prawidłowe odtworzenie nowych maszyn wirtualnych na poziomie całej maszyny lub na poziomie plików (nie dotyczy systemów Linux). Przeprowadzenie testów diagnostycznych potwierdzających jego prawidłową prace. 4. Konfiguracja serwera po aktualizacji do monitorowania środowiska wirtualnego - alarmy , diagnostyka , powiadamianie, wizualizacja graficzna środowiska wirtualnego, oprogramowanie musi współpracować z oprogramowaniem do backupu celem raportowania statusu backupu. 5. Wymagane jest uruchomienie po aktualizacji centralnej konsoli do zarządzania oprogramowaniem do wirtualizacji, która pozwoli na konfigurowanie i monitorowanie poprawności pracy środowiska wirtualnego (backup zasobów środowiska wirtualnego, diagnostyka zasobów, aktualizacja). 6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej szczegółowy opis wykonanej instalacji. 7. Wszystkie urządzenia muszą być wyposażone w komplet akcesoriów umożliwiający instalację w istniejących urządzeniach Zamawiającego, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego -Serwerownia oraz muszą zawierać komplet wyposażenia i niezbędnych urządzeń pozwalających na uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu całego przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia Zadania II wykona instruktaż stanowiskowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie jego siedziby, opisujący funkcjonalności zainstalowanych systemów dla dwóch osób, po 4 godzin dla każdej osoby. Wykonawca musi udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji na całość przedmiotu zamówienia opisanego w Zadaniu II wg następujących zasad: a) dyski twarde do macierzy na następny dzień roboczy (Next Bussines Day) b) przełączniki wraz z modułami rozszerzającymi: wieczysta gwarancja producenta na przełączniki z wymianą sprzętu na sprawne urządzenie w następnym dniu roboczym c) zasilacz awaryjny z naprawą w miejscu użytkowania (on-site) z reakcją na następny dzień roboczy (Next Bussines Day), d) pozostałe elementy sprzętowe: usunięcie awarii do 14 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania II zawiera załącznik nr 2 a do SIWZ. Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu określa projekt umowy dla Zadania II stanowiący załącznik nr 5a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32420000-3, 30200000-1, 30232000-4, 30236000-2,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
najniższa cena 60.00
okres gwarancji20.00
rozbudowa pamięci serwera20.00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.