eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Remont dróg gminnych na terenie Gminy Olsztyn1) droga w Biskupicach ul. Jodłowa, 2) droga w Biskupicach ul. Chorońska i pętla autobusowa, 3) droga w Bukownie-od pętli autobusowej do granic administracyjnych Gminy Olsztyn, 4) droga w Zrębicach Pierwszych -

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Olsztyn: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Olsztyn: 1) droga w Biskupicach ul. Jodłowa, 2) droga w Biskupicach ul. Chorońska i pętla autobusowa, 3) droga w Bukownie-od pętli autobusowej do granic administracyjnych Gminy Olsztyn, 4) droga w Zrębicach Pierwszych - skrzyżowanie ul. Strażackiej i ul. Cichej.
Numer ogłoszenia: 64043 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn , Plac Piłsudskiego 10, 42-256 Olsztyn, woj. śląskie, tel. 034 3285077, faks 023 3285057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Olsztyn: 1) droga w Biskupicach ul. Jodłowa, 2) droga w Biskupicach ul. Chorońska i pętla autobusowa, 3) droga w Bukownie-od pętli autobusowej do granic administracyjnych Gminy Olsztyn, 4) droga w Zrębicach Pierwszych - skrzyżowanie ul. Strażackiej i ul. Cichej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Olsztyn: 1) droga w Biskupicach ul. Jodłowa, 2) droga w Biskupicach ul. Chorońska i pętla autobusowa, 3) droga w Bukownie-od pętli autobusowej do granic administracyjnych Gminy Olsztyn, 4) droga w Zrębicach Pierwszych - skrzyżowanie ul. Strażackiej i ul. Cichej. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: drogi w Biskupicach ul. Jodłowa, drogi w Biskupicach ul. Chorońska i pętli autobusowej oraz drogi w Bukownie - od pętli autobusowej do granic administracyjnych Gminy Olsztyn obejmuje m.in.: - mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej, - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, - ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, - utwardzenie poboczy frezem. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: drogi w Zrębicach Pierwszych - skrzyżowanie ul. Strażackiej i ul. Cichej obejmuje m.in. : - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie, - ułożenie podbudowy z kruszywa naturalnego, - wykonanie robót ziemnych. 2.2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zamówienia zawiera: 2.2.1. Przedmiar robót, poglądowa mapa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Obioru robót - stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ , także w formie spakowanego pliku pn. Dokumentacja techniczna 2.2.2. Wzór umowy - załącznik nr 6 do SIWZ 2.3. Opracowana dokumentacja techniczna nie obejmuje projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót. Dokument ten powinien zostać opracowany oraz uzgodniony z Inspektorem Nadzoru i odpowiednimi instytucjami przez wybranego w procesie przetargowym - wykonawcę. Ewentualne koszty związane z powyższym, wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w swojej ofercie w ramach przetargu na wykonawstwo przedmiotowej inwestycji. Wykonawca, wprowadzając na czas prowadzenia robót zmienione organizacje ruchu oraz tymczasowe objazdy, zaopatrzy się na własny koszt w stosowne urządzenia i znaki drogowe, zgodnie z wymaganymi kodeksu ruchu drogowego. 2.4. Zaleca się wykonawcą dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do prawidłowego obliczenia ceny oferty. 2.5. Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane co najmniej 60 miesięcy gwarancji , natomiast na materiały - zgodnie z gwarancją ich producenta , liczonej w obydwu przypadkach począwszy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez usterek i wad..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 pzp, tj.: 6.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 6.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.2. Dodatkowe wymagania od wykonawców: 6.2.1. Wykonawcy powinni dysponować przynajmniej jedną osobą , która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Powyższe punktu 6.2.1 należy opisać w przedłożonym wykazie osób wg załącznika nr 4 SIWZ. 6.2.2. Wykonawcy, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, powinni wykonać przynajmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie dróg o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł brutto. Zadanie to musi być zakończone do dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia. Powyższe punktu 6.2.2 powinno wynikać z załączonego wykazu wykonanych robót budowlanych - wg załącznika nr 5 SIWZ, oraz powinno być potwierdzone dokumentami, że prace te zostały wykonane należycie. 6.2.3. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, 6.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia . W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odpowiednie pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarne odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. 6.5. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6.6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy obowiązani są załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 7.1.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp, oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 pzp, 7.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.1.3. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7.1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.1.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.1.6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 7.1.7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 7.1.8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. ważne uprawnienia budowlane zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i aktualne dokumenty stwierdzające przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, 7.2.Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 7.1.2 - 7.1.5 składają odpowiednie dokumenty określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.) 7.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, dokumenty o których mowa w punktach od 7.1.1 do 7.1.5 składają indywidualnie, to znaczy każdy osobno natomiast dokumenty o których mowa w punktach od 7.1.6 do 7.1.8 mogą być złożone wspólnie. 7.4. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzurą za zgodność z oryginałem i poświadczone przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. z imienną pieczątką). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla osoby podpisującej. 7.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.bip.jur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Olsztyn Pl. Piłsudskiego 10 42-256 Olsztyn woj. śląskie pokój nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Olsztyn Pl. Piłsudskiego 10 42-256 Olsztyn woj. śląskie pokój nr 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.