eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Dostawa aparatury medycznej w postaci ultrasonografu ogólnodiagnostycznego i aparatu do znieczulania dla Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich Numer ogłoszenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Strzelce Opolskie: Dostawa aparatury medycznej w postaci ultrasonografu ogólnodiagnostycznego i aparatu do znieczulania dla Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich Numer ogłoszenia
Numer ogłoszenia: 63991 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Opolska 36a, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4613291-5, faks 077 4612763.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.strzelce-op.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej w postaci ultrasonografu ogólnodiagnostycznego i aparatu do znieczulania dla Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich Numer ogłoszenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatury medycznej w postaci ultrasonografu ogólnodiagnostycznego i aparatu do znieczulania do Szpitala Powiatowego w Strzelcach Op. dla Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich Pakiet 1. Dostawa aparatu ultrasonograficznego ogólnodiagnostycznego Pakiet 2. Dostawa aparatu do znieczulania. Szczegółowa specyfikacja, określająca wymagania techniczne poszczególnych aparatów znajdują się w Zał. nr 3 i 4 do niniejszej SIWZ - Wymagane Parametry Techniczne. WARUNKI PRZEDMIOTOWE REALIZACJI ZAMÓWIENIA (dotyczy obu pakietów) 1. Wykonawca powinien zaoferować tylko taki sprzęt, który jest dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r., o Wyrobach Medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 z późniejszymi zmianami), oznakowany znakiem CE, przedkładając następujące dokumenty: 1)Deklarację Zgodności z dyrektywami zasadniczymi tj. dyrektywą UE 93/42 EEC, 2)Certyfikat CE, wystawiony przez jednostkę notyfikującą, 3)Zgłoszenie aparatu do Rejestru Wyrobów Medycznych. 1.1 Wpis do rejestru wyrobów medycznych dla wyrobów klasy IIa obowiązuje, zgodnie z art. 52 Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz.U. z 2004 r. Nr 93, poz.896), wytwórców, autoryzowanych przedstawicieli, importerów, podmioty odpowiedzialne za wprowadzenie do obrotu wyrobu medycznego, podmioty zestawiające wyroby medyczne lub podmioty dokonujące sterylizacji, o których mowa w art. 8 Ustawy o wyrobach medycznych, mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przed pierwszym wprowadzeniem wyrobu do obrotu lub do używania. Powyższe oznacza, że jeśli wyrób medyczny klasy IIa został wcześniej wprowadzony do obrotu lub używania na terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), taki wyrób nie podlega wpisowi do Rejestru i tym samym pkt 2.1. pkt 3) SIWZ nie dotyczy (w takim przypadku Wykonawca składa stosowne oświadczenie w Zał. 2 do SIWZ). Wykonawca winien przedłożyć materiały informacyjne dot. zaoferowanych urządzeń. 1.2 Zaoferowany sprzęt winien być fabrycznie nowy. 1.3 Zaoferowany sprzęt winien odpowiadać parametrom technicznym opisanym w Zał. Nr 3 do SIWZ. 1.4 Wykonawca powinien zagwarantować bezpłatne przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi aparatu. 1.5 Zamawiający w razie jakichkolwiek wątpliwości zastrzega sobie prawo wnioskowania o złożenie dodatkowych wyjaśnień i informacji odnośnie złożonej oferty urządzenia, celem weryfikacji jej zgodności z treścią SIWZ. 1.6 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do przedłożenia instrukcji obsługi w języku polskim. 1.7 Wymagany, minimalny termin gwarancji: 24 m-ce..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2)A. (dotyczy obu pakietów) O udzielenie zamówienia, zgodnie z Art. 22.1 ustawy, mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie polegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę wraz ofertą dokumentów i oświadczeń. Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia-niespełnia. Niespełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowaniu o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2)B. (dotyczy obu pakietów) W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.2)A. oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawca powinien przedłożyć: 1.Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis z właściwego rejestru, stwierdzający status prawny Wykonawcy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, w oryginale lub kopia potwierdzona notarialnie, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 1. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, składanych na Druku Oferty (Zał. Nr 2 do SIWZ). 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty, o których mowa w pkt. 1. składa każdy Wykonawców oddzielnie. 5.W przypadku wniesienia oferty wspólnej dodatkowo: a)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. b)jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP w miejsce dokumentu wymienionego w pkt 1. składają dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c)dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.strzelce-op.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowtnej ul. Opolska 36A 47-100 Strzelce Opolskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowtnej ul. Opolska 36A 47-100 Strzelce Opolskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dodatkowo Wykonawca powinien przedłożyć: 1.Wypełniony formularz Prezentacja oferenta (Zał. nr 1 do SIWZ) 2.Wypełniony Druk ofertowy ( Zał. nr 2 do SIWZ) 3.Wypełniony formularz Wymagane Parametry Techniczne ( odpowiednio: Zał. nr 3 lub 4 do SIWZ). 4.Materiały informacyjne dot. zaoferowanej aparatury. Przedmiot niniejszego ogłoszenia stanowi realizację Projektu -Zakup aparatury medycznej w postaci ultrasonografu ogólnodiagnostycznego i aparatu do znieczulania dla Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich-realizowanego w ramach ZPORR, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Działanie 1.3.Regionalna infrastruktura społeczna, Poddziałanie 1.3.2 Poprawa jakości usług medycznych świadczonych przez wysokospecjalistyczne zakłady opieki zdrowotnej (projekt na etapie aplikacji)..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatu ultrasonograficznego ogólnodiagnostycznego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-1, 33.11.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatu do znieczulania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-1, 33.17.21.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Parametry techniczne - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.