eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Dostawa aparatury medycznej w postaci ultrasonografu ogólnodiagnostycznego i aparatu do znieczulania dla Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich Numer ogłoszenia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-26

Strzelce Opolskie: Dostawa aparatury medycznej w postaci ultrasonografu ogólnodiagnostycznego i aparatu do znieczulania dla Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich
Numer ogłoszenia: 80023 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63991 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Opolska 36a, Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4613291-5, faks 077 4612763.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej w postaci ultrasonografu ogólnodiagnostycznego i aparatu do znieczulania dla Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa aparatury medycznej w postaci ultrasonografu ogólnodiagnostycznego i aparatu do znieczulania do Szpitala Powiatowego w Strzelcach Op. dla Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich Pakiet 1. Dostawa aparatu ultrasonograficznego ogólnodiagnostycznego Pakiet 2. Dostawa aparatu do znieczulania Szczegółowa specyfikacja, określająca wymagania techniczne poszczególnych aparatów znajdują się w Zał. nr 3 i 4 do niniejszej SIWZ - Wymagane Parametry Techniczne. WARUNKI PRZEDMIOTOWE REALIZACJI ZAMÓWIENIA (dotyczy obu pakietów) Wykonawca powinien zaoferować tylko taki sprzęt, który jest dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r., o Wyrobach Medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 z późniejszymi zmianami), oznakowany znakiem CE, przedkładając następujące dokumenty: 1)Deklarację Zgodności z dyrektywami zasadniczymi tj. dyrektywą UE 93/42 EEC, 2)Certyfikat CE, wystawiony przez jednostkę notyfikującą, 3)Zgłoszenie aparatu do Rejestru Wyrobów Medycznych. Wpis do rejestru wyrobów medycznych dla wyrobów klasy IIa obowiązuje, zgodnie z art. 52 Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz.U. z 2004 r. Nr 93, poz.896), wytwórców, autoryzowanych przedstawicieli, importerów, podmioty odpowiedzialne za wprowadzenie do obrotu wyrobu medycznego, podmioty zestawiające wyroby medyczne lub podmioty dokonujące sterylizacji, o których mowa w art. 8 Ustawy o wyrobach medycznych, mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przed pierwszym wprowadzeniem wyrobu do obrotu lub do używania. Powyższe oznacza, że jeśli wyrób medyczny klasy IIa został wcześniej wprowadzony do obrotu lub używania na terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), taki wyrób nie podlega wpisowi do Rejestru i tym samym pkt 2.1. pkt 3) SIWZ nie dotyczy (w takim przypadku Wykonawca składa stosowne oświadczenie w Zał. 2 do SIWZ). Wykonawca winien przedłożyć materiały informacyjne dot. zaoferowanych urządzeń. Zaoferowany sprzęt winien być fabrycznie nowy. Zaoferowany sprzęt winien odpowiadać parametrom technicznym opisanym w Zał. Nr 3 do SIWZ. Wykonawca powinien zagwarantować bezpłatne przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi aparatu. Zamawiający w razie jakichkolwiek wątpliwości zastrzega sobie prawo wnioskowania o złożenie dodatkowych wyjaśnień i informacji odnośnie złożonej oferty urządzenia, celem weryfikacji jej zgodności z treścią SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do przedłożenia instrukcji obsługi w języku polskim. Wymagany, minimalny termin gwarancji: Pakiet 1 -12 miesięcy, Pakiet 2 - 24 miesiące. Kryteria oceny ofert: Pakiet 1 - najniższa cena, Pakiet 2 - cena - 80%, parametry techniczne - 20%..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 252200.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacja Projektu -Zakup aparatury medycznej w postaci ultrasonografu ogólnodiagnostycznego i aparatu do znieczulania dla Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich- realizowanego w ramach ZPORR, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Działanie 1.3. Regionalna infrastruktura społeczna, Poddziałanie 1.3.2 Poprawa jakości usług medycznych świadczonych przez wysokospecjalistyczne zakłady opieki zdrowotnej..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PANAMED sp. z o. o., ul. Motycka 19/7, 03-566 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 168000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 168000.00 oferta z najwyższą ceną: 170000.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMED S.A., ul. Krajewskiego 1b, 01-520 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 84200.00
  • Oferta z najniższą ceną: 83600.00 oferta z najwyższą ceną: 84200.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.