Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-20
Ustroń: Dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych
Numer ogłoszenia: 63837 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im. gen. Jerzego Ziętka , ul. Szpitalna 11, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033/8542640 w. 213 033/8545493, faks (033) 854 35 99.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.reumatologiczny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych w 8 pakietach: Pakiet 1 - Środki czystości Pakiet 2 - Środki do pielęgnacji podłóg Pakiet 3 - Mopy, wózki sprzątacza Pakiet 4- Artykuły gospodarcze Pakiet 5- Worki foliowe na odpady Pakiet 6 - Neutralizator powietrza Pakiet 7 - Papier toaletowy Pakiet 8 - Proszek do dezynfekcji mopów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.22.40.00-8, 39.22.00.00-0, 44.17.40.00-9, 39.81.12.00-2, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony druk Oferta, będącym oświadczeniem woli zawarcia umowy(załącznik nr 1 załącznik asortymentowo - ilościowy (załącznik nr 2); oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy(załącznik nr 3); karty charakterystyki dla artykułów chemicznych; zaakceptowany wzór umowy(załącznik nr 5). Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kopii, muszą być potwierdzone za zgodność przez Wykonawcę, lub osobę posiadającą upoważnienie/pełnomocnictwo dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; zmiany stawki VAT (przy czym zmianie ulegnie tylko cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian); zmian w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany umowy (np. zakaz wprowadzania produktu/ materiału i konieczność zastąpienia go produktem/materiałem równoważnym); zmian danych identyfikujących strony - zgodnie z zapisami w aktualnym odpisie z właściwego rejestru; innych okoliczności których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do prawidłowej realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.reumatologiczny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im.gen.Jerzego Ziętka
ul.Szpitalna 11,43-450 Ustroń
Pokój 139.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Śląskiego Szpitala Reumatologiczno-Rehabilitacyjnego w Ustroniu Pokój 141.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1- Środki czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czystości wg załącznika nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 -Środki do pielęgnacji podłóg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do pielęgnacji podłóg wg załącznika nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.13.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Mopy ,wózki sprzątacza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mopy ,wózki sprzątacza wg załącznika nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Artykuły gospodarcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły gospodarcze wg załącznika nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Worki foliowe na odpady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foliowe na odpady wg załącznika nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Neutralizator powietrza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Neutralizator powietrza wg załącznika nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Papier toaletowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier toaletowy wg załącznika nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Proszek do dezynfekcji mopów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proszek do dezynfekcji mopów wg załącznika nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i delegatur
- Dostawa środków czystości wraz z rozładunkiem do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz środków do profesjonalnego utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitala
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- Dostawy środków czystości.
- Dostawa środków do dezynfekcji i utrzymania higieny szpitalnej z podziałem na pakiety
więcej: Papier toaletowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.