eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Pełnienie funkcji kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji w ramach projektu pn.: "Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Pstroszycach Drugich oraz utworzenie Centrum Promocji Obszarów Natura 2000".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-12-06



Ogłoszenie nr 633648-N-2019 z dnia 2019-12-06 r.

Urząd Gminy i Miasta w Miechowie: Pełnienie funkcji kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji w ramach projektu pn.: "Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Pstroszycach Drugich oraz utworzenie Centrum Promocji Obszarów Natura 2000".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie, krajowy numer identyfikacyjny 52394000000000, ul. ul. Sienkiewicza  25 , 32-200  Miechów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 041 3830040 w. 19, e-mail gminamiechow@interia.eu, faks 413 832 378.
Adres strony internetowej (URL): www.miechow.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.miechow.eu


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.miechow.eu


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemne oferty w zamkniętych kopertach w siedzibie Zamawiającego - Dziennik podawczy
Adres:
ul. H. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów Dziennik podawczy


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji w ramach projektu pn.: "Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Pstroszycach Drugich oraz utworzenie Centrum Promocji Obszarów Natura 2000".
Numer referencyjny: ZP.271.23.19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad robotami ogólnobudowlanymi i instalacyjnymi nad realizacją inwestycji w ramach projektu "Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Pstroszycach Drugich oraz utworzenie Centrum Promocji Obszarów Natura 2000" tj. robotach budowlanych polegających na przebudowie budynku świetlicy wiejskiej w Pstroszycach Drugich. W ramach przebudowy zostaną wykonane m.in. następujące prace: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie tynków wewnętrznych, posadzek, docieplenie stropodachu oraz ścian zewnętrznych, wymiana pokrycia dachowego, wykonanie zewnętrznego odcinka kanalizacji sanitarnej wraz z wbudowaniem zbiornika bezodpływowego plastikowego, wymiana instalacji i osprzętu wodno-kanalizacyjnego, wykonanie instalacji elektrycznej, montaż paneli fotowoltaicznych o łącznej mocy 5kW oraz przyłącza wodociągowego. Zakres postępowania obejmuje obejmuje nadzór nad: Zadaniem częściowym nr 1: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami ogólnobudowlanymi i instalacyjnymi dla zadania pn.: "Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Pstroszycach Drugich". W tym w szczególności: BRANŻA OGÓLNOBUDOWLANA: Wymiana stolarki okiennej z drewnianej na PCV, wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, przemurowanie uszkodzonych ścianek wewnętrznych, wykonanie nowych ścianek działowych, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, wykonanie nowych tynków wewnętrznych, wykonanie nowych posadzek z płytek i wykładziny zgrzewalnej, wykonanie robót malarskich, wymiana pokrycia dachowego, docieplenie stropodachu, docieplenie ścian zewnętrznych budynku. INSTALACJA SANITARNA ZEWNĘTRZNA: Wykonanie zewnętrznego odcinka kanalizacji sanitarnej (wykonanie robót ziemnych, montaż zbiornika bezodpływowego plastikowego na nieczystości ciekłe o pojemności 5000l, wykonanie przyłącza kanalizacyjnego z rur PCV d=160mm, podłączenie przyłącza do instalacji kanalizacyjnej wewnętrznej). INSTALACJE SANITARNE WEWNĘTRZNE: Wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnej (rurociągi z PCW, zawory), wymiana osprzętu wodno - kanalizacyjnego (zlewozmywaki, umywalki, baterie umywalkowe, urządzenia do podgrzewania wody), INSTALACJA ELEKTRYCZNA: Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej budynku świetlicy polegający na budowie rozdzielnicy RG, rozdzielnicy TR-1, instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych 230V ogólnego przeznaczenia, instalacji oświetleniowej oraz gniazd wtykowych 230V obwodów grzewczych, instalację ochrony przeciwporażeniowej, instalację odgromową. INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA: Budowla instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku o łącznej mocy zainstalowanej 5kW w postaci dwudziestu sztuk paneli fotowoltaicznych o mocy 265W każdy oraz 1 sztuki inwertera do wytwarzania energii elektrycznej niezbędnej do zasilania budynku w energię elektryczną, oprzewodowanie paneli fotowoltaicznych, osprzęt i rozdzielnice, instalacja wyrównawcza. Zadaniem częściowym nr 2: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami ogólnobudowlanymi i instalacyjnymi dla zadania pn.: "Przyłącz wodociągowy". W tym w szczególności: SIECI SANITARNE: Budowa przyłącza wodociągowego (przyłącz wodociągowy, instalacja wodociągowa poza budynkiem, włączenie do istniejącej sieci wodociągowej, wykonanie profilu przyłącza wodociągowego i instalacji wodociągowej). 2. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy: 1) pełnienie obowiązku inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zapewnienie i koordynacja prac inspektorów nadzoru poszczególnych branż. Inspektorzy nadzoru są odpowiedzialni w zakresie swoich uprawnień i obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2018 poz. 1202 z późn zm). 2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektami, warunkami pozwolenia na budowę, zgłoszenia, umową, przepisami prawa, obowiązującymi normami, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) akceptacja proponowanych do wbudowania materiałów, sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania, 4) sprawdzanie, odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych. 5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, 6) kontrola zgodności przebiegu robót oraz terminowości ich wykonania. 7) zapoznanie się z umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą nadzorowanych robót budowlanych oraz przestrzeganie jej zapisów. 3. Inspektor Nadzoru ma prawo: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych. 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektami, pozwoleniami na budowę i zgłoszeniami. 3) Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych. Wyznacza się Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie specjalności konstrukcyjno -budowlanej, jako koordynatora czynności na budowie. Szczegółowy zakres robót wynika z załączonej do SIWZ: dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wynika ze wzoru umowy.

II.5) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71247000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-07-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań - Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań - Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla zadania częściowego nr 1 "Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Pstroszycach Drugich". 1) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz z doświadczeniem w sprawowaniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji min. 1 zadania związanego z: budową /rozbudową /przebudową obiektu o wartości nadzorowanych prac nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto. - posiadającą wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 2) osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - posiadającą wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 3) osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodnych i kanalizacyjnych. - posiadającą wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; Dla zadania częściowego nr 2 "Przyłącz wodociągowy". 1) osobą posiadającą uprawnienia budowlane kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodnych i kanalizacyjnych oraz z doświadczeniem w sprawowaniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru przy realizacji min. 1 zadania związanego z budową przyłącza wodociągowego lub sieci wodociągowej o wartości nadzorowanych prac nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto. - posiadającą wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) oraz rozporządzenia rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278). Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

ntów tj.: 1. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi: a) w zadaniu częściowym nr 1: * w specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadającą wymagane w cz. IV SIWZ doświadczenie zawodowe oraz informację o podstawie do dysponowania tą osobą (załącznik 4 do SIWZ). * w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz informację o podstawie do dysponowania tą osobą (załącznik 4 do SIWZ). * w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz informację o podstawie do dysponowania tą osobą (załącznik 4 do SIWZ). b) w zadaniu częściowym nr 2: ? w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą wymagane w cz. IV SIWZ doświadczenie zawodowe oraz informację o podstawie do dysponowania tą osobą (załącznik 4 do SIWZ).

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA60,00
DOŚWIADCZENIE 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczone zmiany umowy i warunki ich wprowadzenia okresla wzór umowy - zał. nr 3 do SIWZ. Zmiany te dotyczą w szczególności . " Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności poprzez sporządzenie i podpisanie przez obie strony aneksu do umowy. 2. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w zakresie terminu wykonania umowy, sposobu wykonania umowy, zmiany osób oraz wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w razie zaistnienia jednej z poniższych okoliczności: a. nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 3571 kodeksu cywilnego, b. zaistnienia nieprzewidywalnych warunków fizycznych, c. zaistnienia nieprzewidywalnych okoliczności faktycznych, d. zaistnienia siły wyższej, e. zmiany przepisów prawa, f. trwających lub przedłużających się procedur związanych z prowadzonymi w związku z realizacją niniejszej umowy postępowaniami administracyjnymi i innymi postępowaniami przed organami administracji publicznej, g. konieczności rozszerzenia lub zawężenia zakresu zadania inwestycyjnego przy czym zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy, tj. zastąpienia zamawianych usług innym przedmiotem zamówienia lub całkowitej zmiany rodzaju zamówienia. h. skrócenia lub wydłużenia robót w ramach zadania inwestycyjnego nad którą pełniony jest nadzór inwestorski. i. w przypadku z przyczyn losowych (np. choroba) zachodzi konieczność zmiany osób pełniących funkcję inspektora głównego/ branżowego możliwa jest zmiana na inna osobę przy czym musi ona posiadać uprawnienia i doświadczenie nie gorsze niż osoba, którą Wykonawca dysponował w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu. j. Zmiana umowy jest również możliwa jeśli łącznie spełnione są następujące warunki: * nie prowadzi do zmiany charakteru umowy * łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209 000 euro * jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie."
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami ogólnobudowlanymi i instalacyjnymi dla zadania pn.: "Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Pstroszycach Drugich".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:BRANŻA OGÓLNOBUDOWLANA: Wymiana stolarki okiennej z drewnianej na PCV, wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, przemurowanie uszkodzonych ścianek wewnętrznych, wykonanie nowych ścianek działowych, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, wykonanie nowych tynków wewnętrznych, wykonanie nowych posadzek z płytek i wykładziny zgrzewalnej, wykonanie robót malarskich, wymiana pokrycia dachowego, docieplenie stropodachu, docieplenie ścian zewnętrznych budynku. INSTALACJA SANITARNA ZEWNĘTRZNA: Wykonanie zewnętrznego odcinka kanalizacji sanitarnej (wykonanie robót ziemnych, montaż zbiornika bezodpływowego plastikowego na nieczystości ciekłe o pojemności 5000l, wykonanie przyłącza kanalizacyjnego z rur PCV d=160mm, podłączenie przyłącza do instalacji kanalizacyjnej wewnętrznej). INSTALACJE SANITARNE WEWNĘTRZNE: Wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnej (rurociągi z PCW, zawory), wymiana osprzętu wodno - kanalizacyjnego (zlewozmywaki, umywalki, baterie umywalkowe, urządzenia do podgrzewania wody), INSTALACJA ELEKTRYCZNA: Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej budynku świetlicy polegający na budowie rozdzielnicy RG, rozdzielnicy TR-1, instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych 230V ogólnego przeznaczenia, instalacji oświetleniowej oraz gniazd wtykowych 230V obwodów grzewczych, instalację ochrony przeciwporażeniowej, instalację odgromową. INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA: Budowla instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku o łącznej mocy zainstalowanej 5kW w postaci dwudziestu sztuk paneli fotowoltaicznych o mocy 265W każdy oraz 1 sztuki inwertera do wytwarzania energii elektrycznej niezbędnej do zasilania budynku w energię elektryczną, oprzewodowanie paneli fotowoltaicznych, osprzęt i rozdzielnice, instalacja wyrównawcza.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
DOŚWIADCZENIE40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami ogólnobudowlanymi i instalacyjnymi dla zadania pn.: "Przyłącz wodociągowy".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:SIECI SANITARNE: Budowa przyłącza wodociągowego (przyłącz wodociągowy, instalacja wodociągowa poza budynkiem, włączenie do istniejącej sieci wodociągowej, wykonanie profilu przyłącza wodociągowego i instalacji wodociągowej).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71520000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
DOŚWIADCZENIE40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.