eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczki › Dostawa notebooków, oprogramowania, drukarek laserowych, zestawu interaktywnego, mobilnych multimedialnych projektorów interaktywnych, mikroskopów, aparatów fotograficznych, kamery i pracowni językowej w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-21

Wieliczki: Dostawa notebooków, oprogramowania, drukarek laserowych, zestawu interaktywnego, mobilnych multimedialnych projektorów interaktywnych, mikroskopów, aparatów fotograficznych, kamery i pracowni językowej w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 62610 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Szkół , ul. Lipowa 10, 19-404 Wieliczki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 521 42 36, faks 0-87 521 42 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczki.bipgmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa notebooków, oprogramowania, drukarek laserowych, zestawu interaktywnego, mobilnych multimedialnych projektorów interaktywnych, mikroskopów, aparatów fotograficznych, kamery i pracowni językowej w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa notebooków, oprogramowania, drukarek laserowych, zestawu interaktywnego, mobilnych multimedialnych projektorów interaktywnych, mikroskopów, aparatów fotograficznych, kamery i pracowni językowej w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego (art. 67 ust. 1 pkt 7).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 38.51.00.00-3, 39.00.00.00-2, 32.34.23.00-5, 38.65.34.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty 2. Opis parametrów oferowanego produktu (załącznik nr 2)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, których dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzemieniu. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie zmiany typu/modelu dostarczonego sprzętu - w przypadku wystąpienia okoliczności, które zmuszają wykonawcę do dostarczenia innego sprzętu i w przypadku gdy Wykonawca przedstawi pisemną informację odnośnie przyczyn, które spowodowały tę sytuację. Sprzęt ten musi posiadać parametry nie gorsze niż sprzęt zaoferowany oraz być w tej samej cenie. 2. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawarta umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczki.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Szkół ul. Lipowa 10, 19-404 Wieliczki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2014 godzina 14:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół ul. Lipowa 10, 19-404 Wieliczki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa notebooków, oprogramowania, drukarek laserowych w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 szt. notebooków służących do administracji systemu dziennika elektronicznego, 6 szt. notebooków służących m.in. do prowadzenia zajęć z projektorem interaktywnym lub tablicą, 9 szt. oprogramowania, 2 szt. drukarek laserowych (czarno - białych) w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 dotyczący części pierwszej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawu interaktywnego, mobilnych multimedialnych projektorów interaktywnych w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. zestawu interaktywnego (m.in. tablica z projektorem) oraz 3 szt. mobilnych multimedialnych projektorów interaktywnych w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 dotyczący części drugiej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mikroskopów w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 8 szt. mikroskopów z kamerą w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 dotyczący części trzeciej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa aparatów fotograficznych i kamery w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 szt. aparatów fotograficznych i 1 szt. kamery w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 dotyczący części czwartej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pracowni językowej w związku z realizacją projektu SZKOŁA RÓWNYCH SZANS - program rozwoju szkół w Gminie Wieliczki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 szt. specjalistycznej pracowni językowej z mikrofonami dynamicznymi dla 16 uczniów i nauczyciela, panelem sterującym, tablicą interaktywną, oprogramowaniem oraz kompletem przystosowanych mebli umożliwiających zamontowanie słuchawek i pulpitu ucznia. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 dotyczący części piątej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 39.00.00.00-2, 32.34.23.00-5, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.