eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-Zdrój › Sukcesywne dostawy artykułów spożywczychmrożonek, napojów alkoholowych, tłuszczów roślinnych, warzyw i owoców oraz ziemniaków, makreli wędzonej, wody mineralnej, pieczywa, jaj i produktów przemiału ziarna dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-24

Lądek-Zdrój: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych: mrożonek, napojów alkoholowych, tłuszczów roślinnych, warzyw i owoców oraz ziemniaków, makreli wędzonej, wody mineralnej, pieczywa, jaj i produktów przemiału ziarna dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
Numer ogłoszenia: 62447 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. , ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8 115 470, faks 74 8 115 470.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego - Podmiot Leczniczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych: mrożonek, napojów alkoholowych, tłuszczów roślinnych, warzyw i owoców oraz ziemniaków, makreli wędzonej, wody mineralnej, pieczywa, jaj i produktów przemiału ziarna dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych: mrożonek, napojów alkoholowych, tłuszczów roślinnych, warzyw i owoców oraz ziemniaków, makreli wędzonej, wody mineralnej, pieczywa, jaj i produktów przemiału ziarna dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. w podziale na 11 części: Część 1 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców mrożonych wg zał. nr 1a; Część 2 Sukcesywne dostawy napojów alkoholowych wg zał. nr 1b; Część 3 Sukcesywne dostawy tłuszczów roślinnych wg zał. nr 1c; Część 4 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców sezonowych wg zał. nr 1d; Część 5 Sukcesywne dostawy makreli wędzonej wg zał. nr 1e; Część 6 Sukcesywne dostawy ziemniaków wg zał. nr 1f; Część 7 Sukcesywne dostawy wody mineralnej wg zał. nr 1g; Część 8 Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów piekarskich wg zał. nr 1h; Część 9 Sukcesywne dostawy jaj wg zał. nr 1i; Część 10 Sukcesywne dostawy produktów przemiału ziarna wg zał. nr 1j; Część 11 Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych wg zał. nr 1k. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2,6,7,8 i 10 zawiera zał. nr A. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8, z uwzględnieniem art. 6a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., nr 113 poz.759 z późn. zm.) zwaną dalej Pzp..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.90.00.00 - Napoje, tytoń i produkty podobne 15.41.22.00 - Tłuszcze roślinne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.23.40.00 - Ryby wędzone 03.21.21.00 - Ziemniaki 15.98.10.00 - Wody mineralne 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 03.14.25.00 - Jaja 15.61.00.00 - Produkty przemiału ziarna 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla całego zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych): 1. dla części 1 - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych), 2. dla części 2 - nie wymagane 3. dla części 3 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych), 4. dla części 4 - nie wymagane, 5. dla części 5 - nie wymagane, 6. dla części 6 - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), 7. dla części 7 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych), 8. dla części 8 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), 9. dla części 9 - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych), 10. dla części 10 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), 11. dla części 11 - nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie aktualnego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych powyżej 4,5% do 18% alkoholu, z wyjątkiem piwa oraz zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych o zawartości powyżej 18% alkoholu - warunek dotyczy wyłącznie części 2 - zał. nr 1b.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw (minimalnie jednej, polegającej na dostawach produktów spożywczych) wg zał. nr 6 do SIWZ o wartości brutto co najmniej: 1. dla części 1 - 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych); 2. dla części 2 - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych); 3. dla części 3 - 24 000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych); 4. dla części 4 - 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych); 5. Nie jest wymagane; 6. dla części 6 - 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych); 7. dla części 7 - 26 000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych); 8. dla części 8 - 132 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści dwa tysiące złotych); 9. dla części 9 - 44 000,00 zł (słownie: czterdzieści cztery tysiące złotych); 10. dla części 10 - 81 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt jeden tysięcy złotych); 11. dla części 11 - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) w zakresie niezbędnym do oceny spełniania przez Wykonawcę warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego (minimalnie jednego), że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego pozwalającego na wykonanie zamówienia wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wg załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca wskaże w wykazie minimalnie jedną dostawę polegającą na dostawach produktów spożywczych o wartości brutto co najmniej: 1. dla części 1 - 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych); 2. dla części 2 - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych); 3. dla części 3 - 24 000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych); 4. dla części 4 - 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych); 5. dla części 5 - nie wymagane; 6. dla części 6 - 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych); 7. dla części 7 - 26 000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych); 8. dla części 8 - 132 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści dwa tysiące złotych); 9. dla części 9 - 44 000,00 zł (słownie: czterdzieści cztery tysiące złotych); 10. dla części 10 - 81 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt jeden tysięcy złotych); 11. dla części 11 - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) oraz złoży poświadczenia, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia składa wówczas oświadczenie. Zgodnie z §9 ust.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) Wykonawca może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw określone Rozporządzeniem Prezes Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane tj. dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje, protokoły odbioru).;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • inne dokumenty

    Oświadczenia Wykonawcy o stosowaniu lub wdrażaniu systemu HACCP w firmie oraz wdrożonym lub wdrażanym GMP (dobra praktyka produkcyjna) i GHP (dobra praktyka higieniczna) - dotyczy wszystkich części zamówienia od 1 do 11.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ; 2. Formularze cenowe - zał. nr od 1a do 1k do SIWZ; 3. Decyzja odpowiednich służb sanitarnych i/lub weterynaryjnych o posiadaniu specjalistycznego transportu chłodniczego artykułów spożywczych - dotyczy części 1,5 i 9 i /lub posiadaniu specjalistycznego transportu artykułów spożywczych - dotyczy części 2,3,4,6,7,8,10 i 11.; 4. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może zostać dokonana w formie aneksu w wypadku zaistnienia następujących okoliczności: - zmiana terminu realizacji umowy wynikać będzie z okoliczności, za które strony umowy nie ponoszą odpowiedzialności, - zmieniona zostanie stawka podatku VAT na produkty będące przedmiotem umowy, - zmiany cen przewyższających 40% w stosunku do cen obowiązujących w dniu podpisania umowy (nie dotyczy części 6 zamówienia wg zał. nr 1f do SIWZ) - niewykorzystaniu w pełnym zakresie zamówień umożliwiające przedłużenie czasu trwania umowy o następne okresy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A., ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój nr 4 - parter.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A., ul. Wolności 4, 57-540 Lądek Zdrój, Sekretariat, pokój nr 105, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.