eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmek › 1. Zakup wraz z dostawą środków dydaktycznych do czterech szkół podstawowych w Gminie Chełmek. 2. Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i sprzętu elektronicznego do czterech szkół podstawowych w Gminie Chełmek.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-01

Chełmek: 1. Zakup wraz z dostawą środków dydaktycznych do czterech szkół podstawowych w Gminie Chełmek. 2. Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i sprzętu elektronicznego do czterech szkół podstawowych w Gminie Chełmek.
Numer ogłoszenia: 62440 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmek , ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek, woj. małopolskie, tel. 033 8449040, 8449000, faks 033 8449019.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Zakup wraz z dostawą środków dydaktycznych do czterech szkół podstawowych w Gminie Chełmek. 2. Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i sprzętu elektronicznego do czterech szkół podstawowych w Gminie Chełmek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Zakup wraz z dostawą środków dydaktycznych do czterech szkół podstawowych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Chełmek Zakup wraz z dostawą środków dydaktycznych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I - III szkół podstawowych w Gminie Chełmek, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic, w jakości usług edukacyjnych do 4 szkół podstawowych: 1.Samorządowego Zespołu Szkół w Gorzowie, ul. Szkolna 3 Gorzów, 32-660 Chełmek 2.Samorządowego Zespołu Szkół w Bobrku, ul. Nadwiślańska 9, 32 - 661 Bobrek 3.Samorządowego Zespołu Szkół nr 1 w Chełmku, ul. Bolesława Chrobrego 9, 32 - 660 Chełmek 4.Samorządowego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 w Chełmku, ul. Brzozowa 7 - 9 , 32-660 Chełmek . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 4 do SIWZ. Wszystkie objęte przedmiotem zamówienia materiały muszą być fabrycznie nowe tzn., że żadna ich część lub całość nie może być wcześniej używana, oraz winny być dopuszczone do użytkowania przez dzieci. Zastosowane w niniejszej SIWZ wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Dostarczone pomoce dydaktyczne, winny być nowe, wykonane w ramach bezpiecznych technologii. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach. Wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole. Jeżeli w szczegółowym wykazie pomocy dydaktycznych, wskazano że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że dopuszcza się dostawy produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w wykazie. Warunki gwarancji: 12 miesięcy od daty dostawy. Uwaga! Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Płatnikiem za zakupione i dostarczone pomoce dydaktyczne dla Wykonawcy będzie szkoła, do której pomoce zostaną dostarczone. Część 2. Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i sprzętu elektronicznego do czterech szkół podstawowych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Chełmek. Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i sprzętu elektronicznego w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Chełmek, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic, w jakości usług edukacyjnych do 4 szkół podstawowych: 1.Samorządowego Zespołu Szkół w Gorzowie, ul. Szkolna 3 Gorzów, 32-660 Chełmek 2.Samorządowego Zespołu Szkół w Bobrku, ul. Nadwiślańska 9, 32-661 Bobrek 3.Samorządowego Zespołu Szkół nr 1 w Chełmku, ul. Bolesława Chrobrego 9, 32-660 Chełmek 4.Samorządowego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 w Chełmku, ul. Brzozowa 7 -9 , 32-660 Chełmek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ. Warunki gwarancji: 24 miesiące od daty dostawy komputera..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.41.00-8, 30.21.31.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz projektem umowy i przyjęciu warunków w nich zawartych, b) formularz ofertowy - uzupełniony, (oddzielnie dla każdej części zamówienia). c) w przypadku podmiotów występujących wspólnie, określenie zakresu robót poszczególnych podmiotów , d) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez uprawnione osoby. e) pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, podpisane przez uprawnione osoby.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią szczególne okoliczności, które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. 1) Wykonanie przez podwykonawcę innej części zamówienia, niż tą którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, w sytuacji kiedy będzie to korzystne w realizacji zamówienia. 2) Realizacja przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, w sytuacji kiedy będzie to korzystne w realizacji zamówienia. 3) Zmiana podwykonawców na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 4) W przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. zdarzeń niemożliwych do przewidzenia). 5) Cena oferty nie ulegnie zmianie z zastrzeżeniem urzędowej zmiany stawki podatku Vat i nie będzie podlegać waloryzacji w okresie obowiązywania umowy. 6) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 7) wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu/terminów wykonania umowy. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: mówienie jest współfinansowane w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Chełmek.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą środków dydaktycznych do czterech szkół podstawowych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Chełmek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Zakup wraz z dostawą środków dydaktycznych do czterech szkół podstawowych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Chełmek Zakup wraz z dostawą środków dydaktycznych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I - III szkół podstawowych w Gminie Chełmek, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic, w jakości usług edukacyjnych do 4 szkół podstawowych: 1.Samorządowego Zespołu Szkół w Gorzowie, ul. Szkolna 3 Gorzów, 32-660 Chełmek 2.Samorządowego Zespołu Szkół w Bobrku, ul. Nadwiślańska 9, 32 - 661 Bobrek 3.Samorządowego Zespołu Szkół nr 1 w Chełmku, ul. Bolesława Chrobrego 9, 32 - 660 Chełmek 4.Samorządowego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 w Chełmku, ul. Brzozowa 7 - 9 , 32-660 Chełmek . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 4 do SIWZ. Wszystkie objęte przedmiotem zamówienia materiały muszą być fabrycznie nowe tzn., że żadna ich część lub całość nie może być wcześniej używana, oraz winny być dopuszczone do użytkowania przez dzieci. Zastosowane w niniejszej SIWZ wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Dostarczone pomoce dydaktyczne, winny być nowe, wykonane w ramach bezpiecznych technologii. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach. Wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole. Jeżeli w szczegółowym wykazie pomocy dydaktycznych, wskazano że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że dopuszcza się dostawy produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w wykazie. Warunki gwarancji: 12 miesięcy od daty dostawy. Uwaga! Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Płatnikiem za zakupione i dostarczone pomoce dydaktyczne dla Wykonawcy będzie szkoła, do której pomoce zostaną dostarczone..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.41.00-8, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i sprzętu elektronicznego do czterech szkół podstawowych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Chełmek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2. Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i sprzętu elektronicznego do czterech szkół podstawowych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Chełmek. Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i sprzętu elektronicznego w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Chełmek, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic, w jakości usług edukacyjnych do 4 szkół podstawowych: 1.Samorządowego Zespołu Szkół w Gorzowie, ul. Szkolna 3 Gorzów, 32-660 Chełmek 2.Samorządowego Zespołu Szkół w Bobrku, ul. Nadwiślańska 9, 32-661 Bobrek 3.Samorządowego Zespołu Szkół nr 1 w Chełmku, ul. Bolesława Chrobrego 9, 32-660 Chełmek 4.Samorządowego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 w Chełmku, ul. Brzozowa 7 -9 , 32-660 Chełmek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ. Warunki gwarancji: 24 miesiące od daty dostawy komputera..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.41.00-8, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.