eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmek › 1. Zakup wraz z dostawą środków dydaktycznych do czterech szkół podstawowych w Gminie Chełmek. 2. Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i sprzętu elektronicznego do czterech szkół podstawowych w Gminie Chełmek.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-04

Chełmek: 1. Zakup wraz z dostawą środków dydaktycznych do czterech szkół podstawowych w Gminie Chełmek. 2. Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i sprzętu elektronicznego do czterech szkół podstawowych w Gminie Chełmek.
Numer ogłoszenia: 106444 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62440 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmek, ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek, woj. małopolskie, tel. 033 8449040, 8449000, faks 033 8449019.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Zakup wraz z dostawą środków dydaktycznych do czterech szkół podstawowych w Gminie Chełmek. 2. Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i sprzętu elektronicznego do czterech szkół podstawowych w Gminie Chełmek..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1. Zakup wraz z dostawą środków dydaktycznych do czterech szkół podstawowych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Chełmek Zakup wraz z dostawą środków dydaktycznych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I - III szkół podstawowych w Gminie Chełmek, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic, w jakości usług edukacyjnych do 4 szkół podstawowych: 1.Samorządowego Zespołu Szkół w Gorzowie, ul. Szkolna 3 Gorzów, 32-660 Chełmek 2.Samorządowego Zespołu Szkół w Bobrku, ul. Nadwiślańska 9, 32 - 661 Bobrek 3.Samorządowego Zespołu Szkół nr 1 w Chełmku, ul. Bolesława Chrobrego 9, 32 - 660 Chełmek 4.Samorządowego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 w Chełmku, ul. Brzozowa 7 - 9 , 32-660 Chełmek . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 4 do SIWZ. Wszystkie objęte przedmiotem zamówienia materiały muszą być fabrycznie nowe tzn., że żadna ich część lub całość nie może być wcześniej używana, oraz winny być dopuszczone do użytkowania przez dzieci. Zastosowane w niniejszej SIWZ wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Dostarczone pomoce dydaktyczne, winny być nowe, wykonane w ramach bezpiecznych technologii. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach. Wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole. Jeżeli w szczegółowym wykazie pomocy dydaktycznych, wskazano że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że dopuszcza się dostawy produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w wykazie. Warunki gwarancji: 12 miesięcy od daty dostawy. Uwaga! Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Płatnikiem za zakupione i dostarczone pomoce dydaktyczne dla Wykonawcy będzie szkoła, do której pomoce zostaną dostarczone. Część 2. Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i sprzętu elektronicznego do czterech szkół podstawowych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Chełmek. Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i sprzętu elektronicznego w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Chełmek, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic, w jakości usług edukacyjnych do 4 szkół podstawowych: 1.Samorządowego Zespołu Szkół w Gorzowie, ul. Szkolna 3 Gorzów, 32-660 Chełmek 2.Samorządowego Zespołu Szkół w Bobrku, ul. Nadwiślańska 9, 32-661 Bobrek 3.Samorządowego Zespołu Szkół nr 1 w Chełmku, ul. Bolesława Chrobrego 9, 32-660 Chełmek 4.Samorządowego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 w Chełmku, ul. Brzozowa 7 -9 , 32-660 Chełmek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ. Warunki gwarancji: 24 miesiące od daty dostawy komputera..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Chełmek.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup wraz z dostawą środków dydaktycznych do czterech szkół podstawowych w Gminie Chełmek.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o. o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53867,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55951,60

  • Oferta z najniższą ceną: 55951,60 / Oferta z najwyższą ceną: 83392,44

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i sprzętu elektronicznego do czterech szkół podstawowych w ramach projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w Gminie Chełmek.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W.H. Wip Małgorzata Szczepanik-Grzywocz, ul. Św. Jana 11, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12064,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12792,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12792,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21279,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.