eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Kisielin › Budowa nowego obiektu Archiwum Państwowego w Zielonej Górze wraz z zagospodarowaniem terenu i kompletnym wyposażeniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-01

Stary Kisielin: Budowa nowego obiektu Archiwum Państwowego w Zielonej Górze wraz z zagospodarowaniem terenu i kompletnym wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 62438 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Archiwum Państwowe w Zielonej Górze , ul. Pionierów Lubuskich 53, 66-002 Stary Kisielin, woj. lubuskie, tel. 68 329 98 01, faks 68 329 98 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nowego obiektu Archiwum Państwowego w Zielonej Górze wraz z zagospodarowaniem terenu i kompletnym wyposażeniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie obiektu Archiwum Państwowego w Zielonej Górze przy ul Wojska Polskiego wraz z zagospodarowaniem terenu, przyłączami sieci oraz wyposażeniem w niezbędne urządzenia, systemy, zabezpieczenia zgodnie z dokumentacją projektową przygotowaną przez firmę IDS Interior Design Studio, 70-035 Szczecin ul. Kolumba 88-89/113, a wymienioną w Spisie dokumentacji projektowej wyszczególnionej w załączniku nr 2 do umowy oraz pozwoleniem na budowę zawartym w Decyzji Prezydenta Miasta Zielona Góra nr 588/10 z 17 września 2010 r. ( nr rejestru P.B.iK.U. 7353-588/10 ) zmienionej Decyzją Prezydenta Miasta Zielona Góra z 29 listopada 2010 r. ( nr rejestru PB.I.KU.7353-820/10) . Przedmiot zamówienia opisuje Dokumentacja projektowa i inna stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ i obejmuje: 1. Obiekt kubaturowy. Jest to budynek wolnostojący III kondygnacyjny, z poddaszem nieużytkowym zlokalizowany na działce nr ewid. 162/31 przy ul. Wojska Polskiego w Zielonej Górze będzie pełnił funkcje obiektu użyteczności publicznej - Archiwum Państwowego w Zielonej Górze. Wydziela się dwie strefy użytkowania budynku ( patrz oznaczenia na rysunkach): segment A - część magazynowa i segment B - część biurowa. Powierzchnia zabudowy obiektu-834 m2. Segment A - część magazynowa o powierzchni użytkowej: 1224,84 m2. Segment B - część biurowa o powierzchni użytkowej: 923,94 m2. Suma pow. użytkowej segmentu A+B-2148,78 m2. Wysokość budynku-14,00 m. Długość budynku-25,46 m. Szerokość budynku-37,51 m. Wysokość w świetle kondygnacji segmentu A-3,27 m. Wysokość w świetle kondygnacji segmentu B-3,30 m. Kubatura netto~7126 m3. 2. Zakres ogólny robót budowalno- montażowych obejmuje: 2.1.) wykonanie obiektu kubaturowego części A stan surowy, w tym: płyta fundamentowa, kondygnacje nadziemno-żelbetowe i stropy 2.2.) wykonanie obiektu kubaturowego części B stan surowy, w tym: płyta fundamentowa, kondygnacje nadziemne żelbetowe, stropy, klatki schodowe, ściany murowane, dach. 2.3.) wykonanie obiektu kubaturowego części A stan wykończeniowy, w tym: stolarki, tynków, licowania ścian, malowania, posadzek, elewacji, instalacji wody zimnej, instalacja ppoż, instalacja kanalizacyjna, instalacja wentylacyjna, klimatyzacja, instalacje elektryczne siłowe, instalacje elektryczne oświetleniowe, instalacje elektryczne teletechnika. 2.4.) wykonanie obiektu kubaturowego części B stan wykończeniowy, w tym: stolarka, ścianki, elementy ślusarskie, tynki, licowanie ścian, malowanie, sufity podwieszane, posadzki, elewacja, instalacja odkurzacza centralnego , instalacja wody zimnej , instalacja p.poż, instalacja kanalizacyjna, instalacja c.o., instalacja wentylacyjna, klimatyzacja, węzeł cieplny, instalacje elektryczne-rozdzielnie, instalacje elektryczne-główne linie zasilające, instalacje elektryczne -WLZ, instalacja siłowa, oświetlenie ogólne, teletechnika, instalacja uziemienia, odgromowa, instalacja oświetlenia zewnętrznego, instalacja SAP i zabezpieczająca, instalacja systemu kodów kreskowych, instalacja kontroli warunków klimatycznych. Wykonanie instalacji sieci dosyłowych w tym: 3) przyłącze wodociągowe od W 3 do przyłącza W 7 włącznie. Wykonano sieć od studzienki W-1 do W-3 włącznie. W ramach obecnego Zamówienia pozostaje wykonanie części sieci od studzienki W 3 do przyłącza W-7 w obrębie obiektu kubaturowego, wraz z próbą szczelności. 4) kanalizacja sanitarna od studzienki S 2 do przyłącza S 5 włącznie. Wykonano sieć od studzienki S -1 do S - 2. W ramach obecnego Zamówienia pozostaje wykonanie części sieci od studzienki S-2 usytuowanej na działce Zamawiającego do przyłącza S-5 w obrębie obiektu kubaturowego. 5) kanalizacja deszczowa. Wykonanie kanalizacji deszczowej na działce, wokół budynku. Odprowadzenie do studni D - 1 znajdującej się na działce sąsiedniej należącej do Uniwersytetu Zielonogórskiego 6) Zagospodarowanie terenu. Zagospodarowanie terenu, w tym : wykonanie opaski żwirowej, nawierzchni, zieleni i małej architektury oraz dostawa, montaż i podłączenie agregatu prądotwórczego. Ponadto zakres robót obejmuje: 7) dostawę i montaż sprzętu i wyposażenia, Wykonawca powinien wyposażyć obiekt we wszystkie wymienione w dokumentacji projektowej urządzenia, sprzęt, osprzęt i oprogramowania niezbędne do wypełniania zakładanych funkcji poza wymienionym w zestawieniu urządzeń i sprzętu wymienionym załączniku nr 10 do umowy, który zakupi Zamawiający i przekaże Wykonawcy do zamontowania bądź też Wykonawca przygotuje instalacje niezbędne do jego uruchomienia. Wykonawca sporządzi instrukcje użytkowania budynku oraz instrukcje bezpieczeństwa pożarowego z planem ewakuacji, o którym mowa w § 6 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 80 poz. 563) i przekazania ich Zamawiającemu najpóźniej 14 dni przed przystąpieniem do odbioru końcowego, oraz działając w imieniu i na rzecz Zamawiającego Wykonawca uzyska ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie przedmiotu zamówienia, w rozumieniu art. 55 ustawy Prawo budowlane, a) przygotowanie dokumentów odbioru końcowego, które są ujęte w wykazie do projektu Protokołu Końcowego odbioru robót, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do umowy, oraz przekazania jej Zamawiającemu najpóźniej 14 dni przed przystąpieniem do odbioru końcowego, b) uzyskanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku (audyt energetyczny) i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej 14 dni przed przystąpieniem do odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania zgodności wykonanych robót z projektem wykonawczym i inną dokumentacją, w tym szczególnie: 1) wszystkie prace budowlane winny być wykonane zgodnie ze szczegółowym zakresem zamówienia, określają dołączone do SIWZ Projekty budowlane i wykonawcze oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót załączone do dokumentacji projektowej, przygotowanej przez firmę IDS Interior Design Studio, 70-035 Szczecin ul. Kolumba 88-89/113 i wymienionej w Spisie dokumentacji projektowej stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, 2) przedmiot umowy powinien być wykonany w oparciu o wszystkie obowiązujące przepisy prawa wynikające ze specyfiki przedmiotu zamówienia, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, Prawa budowlanego, Prawa zamówień publicznych. W przypadku przywołania w SIWZ lub w jakimkolwiek załączniku do SIWZ aktu prawnego lub przepisu prawa, który w dacie ogłoszenia o zamówieniu, w trakcie postępowania o niniejsze zamówienie lub w trakcie realizacji zamówienia jest lub stał się nieaktualny, Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym Zamawiającego i zaproponować zastąpienie tego aktu lub przepisu innym aktem lub przepisem prawnym aktualnym w danym momencie odpowiadającym swoim zakresem uregulowań przywołanym aktom lub przepisom .Zamawiający poinformuje Wykonawcę o dalszym sposobie postępowania, 3) przedmiot zamówienia został w niektórych elementach wskazany przez Zamawiającego poprzez podanie standardu (marki handlowej lub jej odpowiednika) dopuszcza się więc do zastosowania (zaproponowania w ofercie) wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych - nie gorszych niż wskazany. Wskazane parametry zastosowanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazanie marki lub nazwy producenta określa klasę produktu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 150 000 (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy) zł. 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 20 kwietnia 2011 r. do godz. 10.00 3. Wadium można wnieść w formie: 3.1) przelewu pieniężnego na rachunek bankowy Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Zielona Góra nr rachunku 09 1010 1704 0014 8513 9120 2000, z dopiskiem (wadium - przetarg nieograniczony na budowę nowego obiektu Archiwum Państwowego w Zielonej Górze) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego 3.2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3) gwarancji bankowych, 3.4) gwarancji ubezpieczeniowych, 3.5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w miejscu składania ofert, tj. sekretariat Archiwum Państwowego do terminu składania ofert. .4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 10. Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 12.1- odmówi zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 12.2 - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 12.3 - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadań inwestycyjnych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. budynku, o kubaturze nie mniejszej niż ~7 000 m3 i powierzchni netto nie mniejszej niż 2 000 m2 powierzchni użytkowej, wentylacją, klimatyzacją i instalacjami ochrony pożarowej występującymi w projektowanym budynku każdy, z podaniem powierzchni, kubatury i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, protokół bezusterkowego odbioru) Opis spełnienia tego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia lub nie spełnia; do dalszego etapu zakwlikfikują się wykonawcy spełniający ww. warunki na zasadzie spełnia lub nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane lub ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi objętymi przedmiotowym zamówieniem oraz minimum 10 letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy. 2. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje kierownikiem robót sanitarnych, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane lub ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami sanitarnymi objętymi przedmiotowym zamówieniem oraz minimum 10-letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót w tym zakresie. 3. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje kierownikiem robót elektrycznych, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane lub ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami elektrycznymi objętymi przedmiotowym zamówieniem oraz minimum 10-letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót w tym zakresie. 4. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje kierownikiem robót teletechnicznych, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, linie, instalacje i urządzenia dla telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą lub instalacji w zakresie sieci, linie, instalacje i urządzenia telekomunikacji, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane lub ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami teletechnicznymi objętymi przedmiotowym zamówieniem oraz minimum 10-letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót w tym zakresie, 5. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje kierownikiem robót sieci strukturalnej wykonującą roboty w zakresie sieci strukturalnej posiadającą kwalifikacje w zakresie projektowania oraz certyfikowania sieci strukturalnej, zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta okablowania, potwierdzone trzystopniowym certyfikatem wystawionym przez co najmniej jednego z producentów oferowanego przez wykonawcę systemu okablowania, Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wymienionych funkcji przez te same osoby, za wyjątkiem kierownika budowy. Opis spełnienia tego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia lub nie spełnia; do dalszego etapu zakwlikfikują się wykonawcy spełniający ww. warunki na zasadzie spełnia lub nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis spełnienia tego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia lub nie spełnia; do dalszego etapu zakwlikfikują się wykonawcy spełniający ww. warunki na zasadzie spełnia lub nie spełnia _ 1. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej a) Wykonawca robót powinien wykazać posiadaniem aktualnej w dniu otwarcia ofert, opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż kwota złożona w ofercie. b) Polisy wystawione przez zagranicznych ubezpieczycieli powinny swoim zakresem odpowiedzialności obejmować teren prowadzonej działalności ubezpieczonego, a także muszą być przetłumaczone na język polski wraz z zakresem odpowiedzialności. Do polisy powinna być dołączona nazwa osoby reprezentującej interesy zagranicznego ubezpieczyciela w Polsce wraz z podaniem dokładnego adresu i numeru telefonu. 2. Dostęp do środków finansowych Wykonawca robót powinien wykazać, że posiada dostęp do środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 5 000 000 (słownie: pięć milionów) złotych,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z SIWZ § 59. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania stosownego aneksu. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. W szczególności Zamawiający, dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., b) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn wskazanych w § 15 i 16 projektu umowy, co będzie miało swoje odwzorowanie w Tabelarycznym harmonogramie rzeczowo-finansowym rozliczeń miesięcznych, c) zmianę zastosowanej technologii wykonania zamówienia na lepszą (np. nowocześniejszą, mniej energochłonną), po zaakceptowaniu jej przez inspektorów nadzoru inwestorskiego i osoby pełniące nadzór autorski oraz osoby upoważnione przez Zamawiającego pod warunkiem, iż cena oferty nie ulegnie zmianie, d) wykonanie robót zamiennych, które nie wykraczają poza przedmiot zamówienia, zgodnie z procedurami i wymogami zawartymi w przepisie art. 36a ustawy Prawo budowlane, pod warunkiem, iż zarówno kwota ustalona § 34 jak i termin realizacji umowy nie ulegnie zmianie. Wykonawca złoży wówczas Wniosek o projekt zamienny -uzupełnienie projektu* Nr ............... którego wzór został określony w załączniku nr 12 e) zmiana parametrów urządzeń lub wyposażenia, wynikających z dostępności danych produktów na rynku, niegorszych niż zaprojektowanych, po zaakceptowaniu jej przez inspektorów nadzoru inwestorskiego i osoby pełniące nadzór autorski oraz osoby upoważnione przez Zamawiającego pod warunkiem, iż kwota ustalona § 34 jak i termin realizacji umowy nie ulegnie zmianie § 60. Jeżeli zmiany, o których mowa w § 59. niniejszej umowy wymagają zmiany elementu dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Strona inicjująca zmianę przedstawia: a) projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją o konieczności - lub braku - zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta, nadzoru autorskiego i inwestorskiego, oraz zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego; b) uzasadnienie zmiany; c) opis wpływu zmiany na (Tabelaryczny harmonogram rzeczowo-finansowy) i termin wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.archiwum.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.archiwum.zgora.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Archiwum Państwowego w Zielonej Górze ul. Pionierów Lubuskich 53 66-002 Stary Kisielin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.