Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-09-27
Og³oszenie nr 623114-N-2018 z dnia 2018-09-27 r.
Gmina Piaski: Przebudowa ulic przyleg³ych do Rynku w Piaskach - nawierzchnia bitumiczna
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Piaski, krajowy numer identyfikacyjny
41105056300000, ul.
ul. 6 Stycznia
1
,
63820
Piaski, woj.
wielkopolskie, pañstwo
Polska, tel.
655 719 030, e-mail
w.furmaniak@piaski-wlkp.pl, faks
655 719 049.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.piaski-wlkp.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
www.bip.piaski-wlkp.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.piaski-wlkp.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urz±d Gminy Piaski, ul. 6 Stycznia 1, 63-820 Piaski
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przebudowa ulic przyleg³ych do Rynku w Piaskach - nawierzchnia bitumiczna
Numer referencyjny:
IZP.271.06.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: A) Zakres robót obejmuje m.in. - roboty pomiarowe - 0,240 km - rozbiórka elementów dróg - 1 kpl. - frezowanie nawierzchni bitumicznej - 1 kpl. - profilowanie i zagêszczanie pod³o¿a chodnika i zjazdów - 1 kpl - grunt stabilizowany cementem o Rm=5,0MPa gr. 15 cm na zjazdach - 1 kpl. - nawierzchnia z kostki betonowej Nostalit gr. 8 cm na podsypce cem-piaskowej kolor szary i grafitowy na chodniku i zjazdach - 1kpl - krawê¿niki betonowe 15x30x100 cm na ³awie betonowej - 1 kpl - ¶cieki uliczne z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na ³awie betonowej - 1 kpl - skropienie emulsj± kationow± istniej±cej nawierzchni i warstwy wyrównawczej - 1 kpl. - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 11W w ilo¶ci ¶redni 100kg/m2 - 1 kpl - warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4cm - 1 kpl - regulacja pionowa dla w³azów kana³owych, zaworów wodoci±gowych i gazowych, kratek ulicznych - 1 kpl. Wszystkie materia³y musz± byæ zgodne ze Specyfikacj± Techniczn± Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Prace nale¿y wykonaæ zgodnie z dokumentacj± techniczn± ( projektem budowlanym, specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót, przedmiarem-kosztorysem ofertowym), stanowi±c± za³±cznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca bêdzie przeprowadza³ na w³asny koszt pomiary i badania materia³ów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jako¶ci materia³ów i robót okre¶lonych w Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wystêpuj±cym w dokumentacji projektowej towarzysz± wyrazy "lub równowa¿ny", co oznacza, ¿e dopuszcza siê zastosowanie urz±dzeñ i materia³ów nie gorszych ni¿ opisane w dokumentacji, t.j. spe³niaj±cych wymagania techniczne, funkcjonalne i jako¶ciowe co najmniej takie same, jak wskazane w dokumentacji projektowej, opisuj±cej przedmiot zamówienia - wymagane pisemne uzgodnienia z Zamawiaj±cym. W ofercie nale¿y uwzglêdniæ koszt opracowania organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, koszt zabezpieczenia i rozliczenia mediów we w³asnym zakresie. Ponadto zakres prac obejmuje sporz±dzenie operatu kolaudacyjnego, na który sk³ada siê: - dokumentacja powykonawcza - obs³uga geodezyjna wraz z inwentaryzacj± powykonawcz± - 3kpl. map - atesty na materia³y i prefabrykaty - protoko³y odbioru robót - wymagane dokumenty dotycz±ce przeprowadzonych przez Wykonawcê uzgodnieñ, badañ i sprawdzeñ Na przedmiotowe zadanie Zamawiaj±cy wymaga udzielenia co najmniej 3-letniego okresu gwarancji/rêkojmi B) Technologia wykonania prac: 1.Prace zwi±zane z wykonaniem inwestycji nale¿y prowadziæ zgodnie z obowi±zuj±cymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotycz±cymi wymagañ technicznych, ochrony ¶rodowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedz± techniczn±. 2.Wszystkie zastosowane materia³y musz± posiadaæ odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz byæ zgodne z Polskimi Normami. 3.Wykonawca, na w³asn± odpowiedzialno¶æ i na swój koszt, winien podj±æ wszelkie ¶rodki zapobiegawcze wymagane przez rzeteln± praktykê budowlan± oraz aktualne okoliczno¶ci, aby zabezpieczyæ prawa w³a¶cicieli posesji s±siaduj±cych z placem budowy/robót i unikaæ powodowania tam jakichkolwiek zak³óceñ czy szkód. 4.Wykonawca winien zabezpieczyæ Zamawiaj±cego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytu³u jakichkolwiek roszczeñ wniesionych przez w³a¶cicieli posesji czy budynków s±siaduj±cych z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zak³ócenia czy szkody. 5.Teren okoliczny oraz ruch pieszy i ko³owy nale¿y w sposób trwa³y zabezpieczyæ przed oddzia³ywaniem robót.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-11-30
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2018-11-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca musi wykazaæ, i¿:
- jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci min. 300 000,00 z³,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca musi wykazaæ, i¿:
- wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie 5 ostatnich lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty polegaj±ce na: budowie, przebudowie, remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej o d³ugo¶ci minimum 200 mb i warto¶ci minimum 200 000,00 z³ brutto ka¿da.
- dysponuje osob± skierowan± przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialn± za kierowanie robotami budowlanymi w specjalno¶ci: drogowej, uprawniaj±cej do kierowania robotami budowlanymi zwi±zanymi z obiektem budowlanym, takim jak droga w rozumieniu przepisów o drogach publicznych (przynale¿no¶æ do Izby In¿ynierów Budownictwa wymagana bêdzie na dzieñ podpisania umowy).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. O¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Powy¿sze o¶wiadczenie wykonawca sk³ada, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 2. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016, poz. 1126), sk³ada informacjê: a) z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy (dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert), b) ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci (dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert).
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci min. 300.000 z³ (potwierdzenie za zgodno¶æ z orygina³em).
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy
te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty (za³. nr 5 - orygina³, referencje - za zgodno¶æ z orygina³em).
3. O¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia posiadaj± wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci: drogowej (za³. nr 6 - orygina³).
4. Za¶wiadczenie o wpisie na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego osób wskazanych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt. 6. Za¶wiadczenie musi byæ wa¿ne na dzieñ podpisania umowy (potwierdzenie za zgodno¶æ z orygina³em).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Kosztorys ofertowy, 2. Dowód wniesienia wadium, 3. Pe³nomocnictwo do reprezentowania firmy, je¶li nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów (je¿eli dotyczy), 4. O¶wiadczenie o zatrudnieniu osób wykonuj±cych przedmiot zamówienia w warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 108, ze zm. ) na podstawie umowy o pracê, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, które bêd± bra³y czynny udzia³ przy realizacji zadania zwi±zanego z realizacj± przedmiotu zamówienia, co najmniej w zakresie u³o¿enia nawierzchni bitumicznej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Sk³adaj±cy ofertê musi wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 5.000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i mog± byæ dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w ni¿ej wymienionych przypadkach: a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, b) zmiany terminu wykonania zadania w przypadkach okre¶lonych w § 2 umowy, c)wprowadzenia robót zamiennych, d) zmiany formy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, e) zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych b±d¼ zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy, f) zmiany formy prawnej prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej przez Wykonawcê, g) zmiany podwykonawcy lub podwykonawców na etapie realizacji niniejszej umowy; (w tym wypadku, je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy lub podwykonawców dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b wymienionej ustawy, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia), h) uzgodnieñ dotycz±cych zmiany formy rozliczeñ finansowych za wykonane roboty przez podwykonawców.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-10-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont i budowa chodnika wzd³u¿ ul. Skrajnej, ul. Ogiñskiego oraz ul. Malczewskiego oraz dostosowanie chodnika wzd³u¿ ul. Skrajnej wraz z przebudow± przystanku tramwajowego"
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodoci±gowej na terenie Gminy Radków"
- Remont nawierzchni dróg na terenie gminy Pruchnik
- Budowa budynku sportowego ze schodami terenowymi, murami oporowymi w ramach zadania "Budowa zadaszenia o sta³ej konstrukcji istniej±cego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Szczere¿u"
- Budowa drogi gminnej relacji Ch±dzyny Kuski - Ch±dzyny Krusze
- Remont dwóch mostów w ci±gu drogi le¶nej nr inw. 242/419 w Woli Michowej
wiêcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.