eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Usługi dodatkowe (II) do usług objętych postępowaniem pnModernizacja i remont siłowni statku naukowo-badawczego s/y Oceania - nr postępowania IO/DT/2769A/2010

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-02-22

Sopot: Usługi dodatkowe (II) do usług objętych postępowaniem pn: Modernizacja i remont siłowni statku naukowo-badawczego s/y Oceania - nr postępowania IO/DT/2769A/2010
Numer ogłoszenia: 61421 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Oceanologii PAN, ul. Powstańców Warszawy 55, 81-712 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5517281, faks 058 5512130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi dodatkowe (II) do usług objętych postępowaniem pn: Modernizacja i remont siłowni statku naukowo-badawczego s/y Oceania - nr postępowania IO/DT/2769A/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres prac jest następujący: 1) dodatkowa instalacja rur spowodowana zmianą miejsca zamocowania agregatów hydraulicznych; 2) przebudowa rozdzielnicy R14 ze względu na zmienione przez Armatora w trakcie remontu pompy na agregatach hydraulicznych; 3) zmiany w umiejscowieniu aparatury sterowania żaglami, wykonanie dodatkowych skrzynek ze stali nierdzewnej w wykonaniu morskim oraz ich montaż; 4) zaślepienie i zabezpieczenie starych nieużywanych przejść i otworów w grodziach wodoszczelnych i chłodni; 5) przegląd maszyny sterowej: a) wymiana elektrozaworów 2 sztuki, b) wymiana uszczelnień na zespołach siłowych 2 szt, c) wymiana śrub M10x25 sztuk 64, d) wykonanie nowego zderzaka i wymiana na 1 zespole siłowym; 6) ze względu na nieprawidłowe działanie systemu zdalnego wyłączania urządzeń w razie pożaru wykonanie projektu nowej instalacji, położenie dodatkowych kabli do urządzeń, zmiany w systemie rozdzielnic i sterowania, uruchomienie i zdanie w działaniu; 7) demontaż i remont pompy pożarowej; 8) wykonanie nowego podłączenia zasilania hydraulicznego windy kotwicznej i kabestanu dziobowego (po wykonaniu demontaży instalacji sterowania żeglami zgodnie ze wskazaniami i poleceniami starszego mechanika i na podstawie dokumentacji statkowej usunięta została również część instalacji wspomnianych urządzeń pokładowych, która była podłączona niezgodnie ze wszystkimi dokumentami nam dostarczonymi. Wymiana oleju hydraulicznego steru strumieniowego, czyszczenie zbiornika (wcześniej zlecone badania wykazały zawartość wody w oleju); 9) zakup i montaż nowego dozębiacza chłodni prowiantowych; 10) regulacja i sprawdzenie regulacji obrotów agregatów prądotwórczych, regulacja i sprawdzenie rozdziału mocy agregatów prądotwórczych; 11) naprawa bloku elektroniki Logu DS70 (wymiana warystorów, filtra sieciowego); 12) wymiana pompy klimatu, przerobienie systemu rur doprowadzających czynnik, doprowadzenie i podłączenie zasilania; 13) zamontowanie i podłączenie echosondy papierowej na mostku, doprowadzenie nowych kabli; 14) zakup nowych akumulatorów 12V, 100 Ah, szt.4; 15) zakup nowych dzwonków sygnalizacyjnych; 16) pomiary wykonane przez CTO dotyczące hałasu w siłowni oraz pomiary mocy na wale; 17) przegląd i remont steru strumieniowego: a) zadokowanie i postój jednostki w doku 2 dni; b) demontaż steru strumieniowego: prace po-weryfikacyjne: - obróbka regeneracja powierzchni piasty śruby w miejscu uszczelnienia, - wymiana uszczelnień silnika i w korpusie, - wymiana śrub nierdzewnych z podkładkami 12 szt., - regeneracja pokrywy, wykonanie nowego otworu, - wykonanie nowej pokrywy z tarnamitu 18) doprowadzenie dodatkowego przewodu typu skrętka ze zbiorczej kabiny pomiarowej do kabin naukowców, lab mokrego, analitycznego i izotopowego; poprowadzenie balkonu pomiarowego na fokmaszcie przewodu (1 szt.) typu skrętka do pomieszczenia pomiarowego na dziobie; przewody ekranowe (3 szt.) należy poprowadzić do pomieszczenia pomiarowego na dziobie, 1 przewód ekranowy należy poprowadzić do lab mokrego; na balkonie pomiarowym doprowadzić zasilanie 220 V z uziemieniem oraz zamontować 5 gniazd bryzgoszczelnych; 19) poprzecinanie gniazd RJ-45 w kabinach załogowych; 20) przeróbka odcinków prefabrykowanych ze względu na decyzję armatora o pozostawieniu power packów w siłowni 21) przeróbka rur ze względu na decyzję armatora o pozostawieniu power packów w siłowni 22) przestawienie chłodnicy oleju przekładni na drugą burtę ze względu na decyzje armatora o pozostawieniu power packów w siłowni; 23) KZ11 i KZ12 - zmiana odcinków prefabrykowanych ze względu na decyzję armatora o pozostawieniu power packów w siłowni; 24) KZ13 - zmiana fundamentu pompy rezerwowej oleju przekładni ze względu na decyzje armatora o pozostawieniu power packów w siłowni; 25) KZ29 - obniżenie fundamentu chłodnicy ze względu na decyzje armatora o pozostawieniu power packów w siłowni; 26) KZ 90 - dodatkowe zamocowanie, upinanie torów kablowych i prowadzenie kabli w siłowni - decyzja głównego mechanika; 27) KZ92 - dodatkowe gniazda komputerowe i kable; 28) KZ125 - zmiana trasy prowadzenia kabli komputerowych; 29) KZ118 - dodatkowe ssanie zęzy przy kingstonie - wniosek głównego mechanika; 30) KZ154 - dodanie ścieków w chłodni - wniosek głównego mechanika; 31) KZ158 - zmiana zamocowania anten - decyzja kapitana; 32) 218 - przeniesienie skrzyni zasilacza automatyki; 33) 226 - dodatkowe węże instalacji oleju do chłodnicy oleju przekładni; 34) 227 - dodatkowe węże instalacji oleju do przekładni; 35) KZ256 - dodanie demontowanych ścianek wziernikowych w skrzyniach akumulatorowych; 36) 281- dodanie zasilania żyrokompasu z baterii; 37) zakup i montaż uziemienia na wale śrubowym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.50.00 - Usługi w zakresie modernizacji statków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane z projektu Zintegrowany System Przetwarzania Danych Oceanicznych (ZSPDO) - projekt nr POIG.02.03.00-00-002/08.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gdańska Stocznia Remontowa im. J. Piłsudskiego S.A., ul. Na Ostrowiu 1, 80-958 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 130000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 130000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Konieczność wykonania wszystkich dodatkowych prac wynikła po zakończeniu procedury przetargowej, w trakcie wykonywania głównego remontu. Wykonanie prac dodatkowych jest bezwzględnie konieczne aby móc zrealizować zamówienie podstawowe zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa technicznego. Brak spełnienia któregokolwiek zalecenia PRS spowodowałoby odebranie Karty Bezpieczeństwa jednostki, upoważniającej do żeglugi międzynarodowej. Wykonanie zakresu prac dodatkowych jest niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia podstawowego, nie jest bowiem możliwe uzyskanie zatwierdzenia zarówno wstępnego i wykonawczego projektu remontu i modernizacji Oceanii, bez uwzględnienia w projekcie zastrzeżeń zgłoszonych przez PRS. Wykonanie modernizacji statku bez zakresu wynikającego z robót dodatkowych oznacza, iż Oceania nie uzyska wystawianej przez Urząd Morski w Gdyni Karty bezpieczeństwa statku, dopuszczającej jednostkę do międzynarodowej żeglugi. Wykonanie tego zamówienia jest konieczne z uwagi na to, że Zamawiający nie mógł przewidzieć, że zakres prac koniecznych do wykonania będzie tak rozległy, z uwagi na to, iż cyklicznie dokonywał przeglądów i napraw, te zaś nie wskazywały na konieczność przeprowadzenia prac stanowiących przedmiot robót dodatkowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.