eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęka Opatowska › Wykonanie wymiany sieci wodociągowej o długości całkowitej 1499 mb w miejscowości Łęka Opatowska wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 5 lat

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-10

Łęka Opatowska: Wykonanie wymiany sieci wodociągowej o długości całkowitej 1499 mb w miejscowości Łęka Opatowska wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 5 lat
Numer ogłoszenia: 61417 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łęka Opatowska , ul. Akacjowa 4, 63-645 Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7814520, 7814536, faks 0-62 7814521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leka-opatowska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wymiany sieci wodociągowej o długości całkowitej 1499 mb w miejscowości Łęka Opatowska wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 5 lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany sieci wodociągowej o długości całkowitej 1499 mb w miejscowości Łęka Opatowska wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 5 lat. Zamówienie obejmuje następujące roboty budowlane: 1) ułożenie w miejscu istniejącego rurociągu nowej sieci wodociągowej o długości1081 mbz rur SDR 17 PE 100 PN 10 O 160 i O 90 mm - począwszy od budynku stacji uzdatniania wody, następnie częściowo w ul. Słonecznej oraz na całości ul. Akacjowej, 2) wykonanie na sieci głównej jednego przewiertu o długości 6 mb ( rura stalowa O 200), 3) wymiana 30 szt przyłączy wodociągowych z rur PE O 32 i 63 mm o długości całkowitej418 mb 4) wykonanie 10 szt przewiertów, celem wykonania przyłączy wodociągowych (rura stalowa O 80 mm) o łącznej długości 56 mb 5) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - 2 egz. Ponadto zamówienie obejmuje usługę bankową w zakresie wykupu wierzytelności pieniężnych polegającą na dokonaniu wykupu wierzytelności, jaką będzie wartość wykonanych robót budowlanych wraz z należnym podatkiem VAT. Wykonawca, jako Zbywca zapewni, że: 1) podpisze umowę o wykup wierzytelności z wybranym przez siebie bankiem nie później niż w ciągu 30dni od podpisania umowy o zamówienie publiczne z Zamawiającym, 2) wykupem wierzytelności objęta będzie jedna faktura obejmująca wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie całości zamówienia, 3) rozpoczęcie spłaty kapitału wynikającego z faktury nastąpi po roku karencji tj. od dnia31 marca 2010 r., 4) całkowity wykup wierzytelności będzie dokonany przez Bank działający na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2002r. Nr 72, poz. 665) w terminie nie przekraczającym 30 dni od odbioru końcowego wykonanych robót, 5) spłata wykupionych przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego przez okres 5 lat w następujących ratach kwartalnych tj. 31 marca, 31 maja, 30 września i 30 listopada, 6) odsetki pobierane przez Bank w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą niezmienną marżę podaną w ofercie wykonawcy, 7) zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji przez Bank,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Udzielić pisemnej co najmniej 3 letniej gwarancji jakości na wykonane roboty stanowiące przedmiot odbioru, co oznacza, że wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia wad w okresie trwania gwarancji jakości, 3)Udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia - robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przez co należy rozumieć wykonanie przynajmniej jednej inwestycji o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN polegającej na budowie sieci wodociągowej lub sieci kanalizacji sanitarnej. Wykazanie wykonania jednej inwestycji jest wystarczające dla potwierdzenia doświadczenia zawodowego, 4) Dysponować potencjałem kadrowym zdolnym do wykonania zamówienia. Kierownik budowy musi posiadać przynajmniej 5 letni staż w specjalności instalacyjno inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz musi aktualnie przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 5)Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie całości zamówienia w terminie dwóch miesięcy licząc od daty podpisania umowy przy przewidywanym rozliczeniu za wykonane roboty jedna fakturą płatną na zasadzie wykupionej wierzytelności przez wybrany przez siebie Bank. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia w wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie informujące, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 oraz, że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Dokument potwierdzający prawo wykupu wierzytelności tj. promesa Banku lub umowa pomiędzy Bankiem, a wykonawcą lub zaświadczenie Banku, świadczące o wykupie wierzytelności przez tren Bank. Dokument powyższy o wykupie wierzytelności nie może mieć charakteru intencyjnego. Dokument ten musi jednoznacznie wskazywać na zobowiązanie Banku do wykupu wierzytelności objętej niniejszym zamówieniem. 4) Sporządzić wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzony uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w tym przede wszystkim uprawnienia w zakresie sieci i instalacji sanitarnych). 5)Udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia - robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przez co rozumieć wykonanie przynajmniej jednej inwestycji o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN polegającej na budowie sieci wodociągowej lub sieci kanalizacji sanitarnej. Wykazanie wykonania jednej inwestycji jest wystarczające dla potwierdzenia doświadczenia zawodowego wykonawcy.Wykazanie wykonanych robót musi być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leka-opatowska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Łęce Opatowskiej, ul. Akacjowa nr 4, 64-645 Łęka Opatowska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Łęce Opatowskiej, ul. Akacjowa nr 4, 64-645 Łęka Opatowska, pok. nr 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ulica Akacjowa jest droga powiatową, przewidzianą przez Starostwo Powiatowe w Kępnie do wykonania przebudowy w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 z terminem realizacji (zakończenia) do dnia 15 września 2009r..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.