eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › "Wyposażenie szkolnych pracowni w narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych (5 części) na potrzeby realizacji projektu w ramach Działania 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020".



Ogłoszenie z dnia 2017-10-27



Ogłoszenie nr 608736-N-2017 z dnia 2017-10-27 r.

Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie: "Wyposażenie szkolnych pracowni w narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych (5 części) na potrzeby realizacji projektu w ramach Działania 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Działanie 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 69070548200000, ul. ul. Niedzielskiego  2 , 35036   Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 534 097, e-mail bzp@pcen.pl, faks 178 534 682.
Adres strony internetowej (URL): www.pcen.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://www.pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-30-tys.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://www.pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-30-tys.html


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Wyposażenie szkolnych pracowni w narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych (5 części) na potrzeby realizacji projektu w ramach Działania 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WP na lata 2014 - 2020".
Numer referencyjny: PU-3211/10/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie szkolnych pracowni w fabrycznie nowe narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych. Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany w ramach i w celu realizacji projektów "Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz eksperymentu w procesie nauczania oraz rozwijania kompetencji informatycznych i przyrodniczych" oraz "Czas na Technologie informacyjno - komunikacyjne i eksperyment" współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działania 9.2 Poprawa jakości i kształcenia ogólnego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Część 1 zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni chemicznej w Liceum Ogólnokształcącym w Przeworsku Część 2 zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni geograficznej w Liceum Ogólnokształcącym w Przeworsku Część 3 zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni fizycznej w Liceum Ogólnokształcącym w Przeworsku Część 4 zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni biologicznej w Liceum Ogólnokształcącym w Przeworsku Część 5 zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni biologicznej w II Liceum Ogólnokształcącym w Brzozowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1-5 do SIWZ i Ogólne warunki umowy.

II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38000000-5
38416000-4
38931000-0
33192210-7
33793000-5
38410000-2
38510000-3
38651000-3
39180000-7
42923110-6
33141623-3
38631000-7
38635000-5
38111100-7
31521100-5
22114300-5
22114200-4
22121000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
60

II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie do 60 dni od daty zawarcia umowy lub krótszym jeżeli Wykonawca zaoferuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp Wykonawcy mają złożyć stosownie do treści art. 24 ust. 11 Pzp: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru, który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert. Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale V.2 i V.10 SIWZ, pełnomocnictwa - jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Możliwości zmiany zawartej umowy oraz warunki takich zmian zostały określone w Ogólnych warunkach umowy, stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy złożyć w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni chemicznej w Liceum Ogólnokształcącym w Przeworsku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Apteczka pierwszej pomocy z wyposażeniem-1, Dygestorium - Wyciąg chemiczny-3, Dygestorium nastołowe wraz ze stołem demonstracyjnym do prac chemicznych- 1, Butla gazowa propan-butan 2kg-4, Szafa (metalowa z odciągiem) na odczynniki dla nauczyciela-1, Szafa na szkło laboratoryjne z szufladami-2, Pehametr-1, Waga laboratoryjna z dokładnością minimalną do 0, 1g (elektroniczna)-2, Fartuchy laboratoryjne-15, Okulary ochronne (z atestem )-15, Rękawiczki lateksowe i winylowe-6 opakowań, Tace laboratoryjne-10, Dydaktyczny zestaw szkła dla liceum-2, Palniki spirytusowe-2, Palnik gazowy Bunsena z zaworem odcinającym oraz zestawem podłączeniowym do butli gazowej propan-butan-4, Butelki do roztworów z doszlifowanym korkiem-10, Krystalizatory-10, Łyżki laboratoryjne-5, Podnośnik - statyw regulowany laboratoryjny-1, Czasza grzejna-1, Detektor przewodnictwa-1, Siatka z krążkiem ceramicznym-4, Pipety Pasteura-20, Rozdzielacz stożkowy skalowany-1, Trójnóg-2, Statyw do probówek okrągły-5, Tryskawki z PP-5, Papierek uniwersalny-100 pasków lub rolka 5 mb, Modele do budowania cząsteczek-2, Układ okresowy -plansza - 1, Tabela rozpuszczalności - 1, Wybrane odczynniki chemiczne - 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie do 60 dni od daty zawarcia umowy lub krótszym jeżeli Wykonawca zaoferuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert.


Część nr: 2Nazwa: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni geograficznej w Liceum Ogólnokształcącym w Przeworsku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Atlas geograficzny dla szkół ponadgimnazjalnych-30, Tablice geograficzne - książka-30, Rocznik statystyczny/Świat w liczbach-15, Skamieniałości - zestaw -5, Rodzaje gleb/Próbki gleb - zestaw-5, Minerały i skały - zestaw-5, Rocznik statystyczny/Świat w liczbach-2, Niezwykłe właściwości minerałów - zestaw-5, Kolekcja naturalnych kryształów-1, Minerały, kamienie szlachetne, skały - książka-1, Zestaw rud metali i surowców mineralnych-5, Gnomon-5, Lupa-30, Magnetyzm kuli ziemskiej - zestaw doświadczalny-1, Rodzaje ukształtowania powierzchni ziemi - zestaw modeli do ćwiczeń-1, Lodowiec alpejski -aktywny zestaw modeli-1, Powstanie uskoków, zrębu i rowu tektonicznego - model-1, Model płyt tektonicznych oraz wulkanów wraz z ukształtowaniem terenu w przekroju-1, Główne typy gleb Polski - gablota-1, Model Układu Słonecznego-1, Hydrografia świata - mapa-1, Zróżnicowanie gospodarcze i społeczne świata - mapa-1, Mapa gospodarcza świata - surowce i przemysł / demografia - mapa-1, Świat - geologia i tektonika - mapa-1, Świat rozmieszczenie ludności - ekumena, subekumena i anekumena - mapa-1, Świat. Budowa geologiczna/Wielkie formy ukształtowania powierzchni - mapa-1, Świat. Krajobrazy/Strefy klimatyczne - mapa-1, Świat. Górnictwo i energetyka/Handel międzynarodowy - mapa-1, Mapa gospodarcza świata - rolnictwo i użytkowanie gleby-1, Geomorfologia Polski - typy rzeźby i ich pochodzenie - mapa-1, Mapa administracyjna Polski / Polska fizyczna z elementami ekologii-1, Polska fizyczna z elementami ekologii / mapa konturowa -hipsometryczna - mapa-1, Geologia Polski - tektonika i stratygrafia - mapa-1, Mapa administracyjna Polski-1, Polska - przemysł i energetyka - mapa-1, Polska. Gleby - mapa-1, Polska. Gospodarka - przemysł i usługi / Gospodarka - rolnictwo - mapa-1, Mapa fizyczna Europy (z elementami ekologii)-1, Mapa gospodarcza Europy-1, Mapa - plansza: Polska. Składniki krajobrazu / Zmiany w krajobrazie-1, Mapa plastyczna dna oceanicznego-1, Wytłaczana mapa geofizyczna świata-1, Globus fizyczny-7, Globus nieba (podświetlany)-7, Filmy naukowe-1, Kompas/busola pryzmatyczny z wziernikiem-30, Taśma miernicza-15, Elektroniczne nośniki pamięci-30, Model jaskini krasowej w przekroju-1, Tellurium-1, Program interaktywny-1, Teleskop-1, Aparat fotograficzny-3, Lornetka-3.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie do 60 dni od daty zawarcia umowy lub krótszym jeżeli Wykonawca zaoferuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert.


Część nr: 3Nazwa: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni fizycznej w Liceum Ogólnokształcącym w Przeworsku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw - tor powietrzny 120 cm z dmuchawą i stoperem-1, Komplet - zestawy do badania II zasady dynamiki-1, Zestaw - równia pochyła-1, Zestaw - wahadło matematyczne-1, Zestaw - wahadła rezonansowe-1, Zestaw sprężyn o różnym współczynniku sprężystości ze wskazówkami-1, Przyrząd do demonstracji fal poprzecznych i podłużnych-1, Rura Kundta z sondą mikrofonową i skrzynką na baterie-1, Zestaw do ćwiczeń z akustyki-1, Zestaw do doświadczeń z elektrostatyki -1, Zestaw szkolny -elektryczność, obwody elektryczne-1, Zasilacz szkolny prądu stałego i przemiennego 0-13 V/6 A-1, Laboratoryjny zasilacz impulsowy 1-30 V / 0-5 A DC-1, Galwanometr szkolny-1, Woltomierz szkolny-1, Miliamperomierz szkolny-1, Szkolny miernik demonstracyjny prądu stałego A-V-G -1, Zestaw przewodów połączeniowych bananowych 50cm 3 czerwone 3 czarne-2, Komplet akumulatorów 1,2V AA-R6, 4 sztuki akumulatorów w 1 komplecie-3, Ładowarka akumulatorków-1, Kalorymetr ze spiralą grzewczą-2, Termometr z nietrującym wkładem-4, Waga elektroniczna 500g/ 0.1g-1, Zestaw do doświadczeń z elektromagnetyzmu (23 doświadczenia dotyczące elektromagnetyzmu)-1, Demonstrator pola magnetycznego-1, Zestaw do demonstracji linii pola magnetycznego w przestrzeni-1, Ława optyczna z akcesoriami-1, Zestaw do doświadczeń z optyki geometrycznej z laserem diodowym i metalową tablicą-1, Zestaw elementów ukazujących zjawisko ugięcia fal-1, Niebieski wskaźnik laserowy-1, Zielony wskaźnik laserowy-1, Stół demonstracyjny 2-szafkowy z zasilaczem DC pokryty laminatem HPL-1, Zestaw przyrządów kreślarskich-1, Zestaw -energia odnawialna-1. Suwmiarka analogowa-2, Suwmiarka cyfrowa-2, Suwmiarka zegarowa-1, Mikrometr-2, Zestaw brył do wyznaczania gęstości ciał-1, Zestaw kulek z różnych materiałów-1, Model silnika/prądnicy-1, Statyw demonstracyjny-1, Zestaw demonstracyjny prawa Boyle´a-Mariotte´a z pomiarem temperatury-1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie do 60 dni od daty zawarcia umowy lub krótszym jeżeli Wykonawca zaoferuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert.


Część nr: 4Nazwa: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni biologicznej w Liceum Ogólnokształcącym w Przeworsku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mikroskop optyczny dwuokularowy-15, Mikroskop optyczny trójokularowy do podłączenia kamery cyfrowej-1, Kamera mikroskopowa 5MP USB 3.0-1, Mikroskop stereoskopowy 20x/40x podświetlany (światło dolne i górne)-15, Szkiełka podstawkowe do mikroskopu-300, Szkiełka podstawkowe z łezką-100, Szkiełka nakrywkowe do mikroskopu-400, Zlewka szklana (wysoka)-20, Zlewka szklana (niska)-20, Kolba stożkowa-20, Cylinder miarowy-16, Szalki Petriego-100, Probówki szklane-120, Statyw do probówek-16, Drewniane uchwyty do probówek-16, Zestaw narzędzi do mikroskopowania-16, Metalowe palniki spirytusowe z trójnogiem i siatką ceramiczną (min. 15 cm)-7, Taca laboratoryjna-16, Parownice porcelanowe-16, Płytka porcelanowa z 6 wgłębieniami-16, Lampka biurowa LED-15, Szczotka do mycia probówek-8, Lejek plastikowy-16, Zakraplacz szklany-20, Moździeże porcelanowe + pistle (tłuczki)-16, Preparaty mikroskopowe (Komórka i tkanki zwierzęce)-16, Zestaw preparatów biologicznych-8, Zestaw odczynników chemicznych (minimalne ilości)-2, Zestaw barwników do wybarwiania preparatów mikroskopowych-2, Pakiet do badania zawartości azotanów w wodzie i glebie-1, Aparat do doświadczeń z fotosyntezy-8, Mikrotom ręczny-1, Waga laboratoryjna-3, Elektroniczny pH-metr-15.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie do 60 dni od daty zawarcia umowy lub krótszym jeżeli Wykonawca zaoferuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert.


Część nr: 5Nazwa: Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni biologicznej w II Liceum Ogólnokształcącym w Brzozowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mikroskop optyczny dwuokularowy-10, Mikroskop optyczny trójokularowy do podłączenia kamery cyfrowej-1, Kamera mikroskopowa 5MP USB 3.0-1, Mikroskop stereoskopowy 20x/40x podświetlany (światło dolne i górne)-12, Szkiełka podstawkowe do mikroskopu-200, Szkiełka podstawkowe z łezką-100, Szkiełka nakrywkowe do mikroskopu-400, Zlewka szklana (wysoka)-20, Zlewka szklana (niska)-20, Kolba stożkowa-20, Cylinder miarowy-8, Szalki Petriego-100, Probówki szklane-8, Statyw do probówek-16, Drewniane uchwyty do probówek-16, Zestaw narzędzi do mikroskopowania-16, Metalowe palniki spirytusowe z trójnogiem i siatką ceramiczną (min. 15 cm)-7, Taca laboratoryjna-16, Parownice porcelanowe-16, Płytka porcelanowa z 6 wgłębieniami-16, Lampka biurowa LED-15, Szczotka do mycia probówek-8, Lejek plastikowy-16, Zakraplacz szklany-21, Moździeże porcelanowe + pistle (tłuczki)-16, Preparaty mikroskopowe (Komórka i tkanki zwierzęce)-16, Zestaw preparatów biologicznych-8, Zestaw odczynników chemicznych (minimalne ilości)-2, Zestaw barwników do wybarwiania preparatów mikroskopowych-2, Pakiet do badania zawartości azotanów w wodzie i glebie-1, Aparat do doświadczeń z fotosyntezy-8, Mikrotom ręczny-1, Waga laboratoryjna-3, Elektroniczny pH-metr-15.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin wykonania zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie maksymalnie do 60 dni od daty zawarcia umowy lub krótszym jeżeli Wykonawca zaoferuje jego skrócenie w ramach kryterium oceny ofert.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.