eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia w ośrodku badania naukowego Substudy_01_INNOMED_Braster_2016_01 z wykorzystaniem wyrobu medycznego Braster TM oraz urządzenia INVENIA TMABUS oraz z wykorzystaniem urządzenia do mammografi spektralnej i tomosyntezy piersi w razie wskazań medycznych dla Uniwersytetu Jagiellońskiego -Collegium Medicum w Krakowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-07-13



Ogłoszenie nr 589245-N-2018 z dnia 2018-07-13 r.

Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia w ośrodku badania naukowego Substudy_01_INNOMED_Braster_2016_01 z wykorzystaniem wyrobu medycznego Braster TM oraz urządzenia INVENIA TMABUS oraz z wykorzystaniem urządzenia do mammografi spektralnej i tomosyntezy piersi w razie wskazań medycznych dla Uniwersytetu Jagiellońskiego -Collegium Medicum w Krakowie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, krajowy numer identyfikacyjny 127000040, ul. Św. Anny  12 , 31-008   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 433 27 29, e-mail dzp@cm-uj.krakow.pl, faks 12 398 37 01.
Adres strony internetowej (URL): www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków; pokój 244


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia w ośrodku badania naukowego Substudy_01_INNOMED_Braster_2016_01 z wykorzystaniem wyrobu medycznego Braster TM oraz urządzenia INVENIA TMABUS oraz z wykorzystaniem urządzenia do mammografi spektralnej i tomosyntezy piersi w razie wskazań medycznych dla Uniwersytetu Jagiellońskiego -Collegium Medicum w Krakowie.
Numer referencyjny: 141.2713.13.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia w ośrodku badania naukowego Substudy_01_INNOMED_BRASTER_2016_01 z wykorzystaniem wyrobu medycznego BRASTERTM oraz urządzenia INVENIATM ABUS oraz z wykorzystaniem urządzenia do mammografii spektralnej i tomosyntezy piersi w razie wskazań medycznych, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. 1.1Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania maksymalnie 150 badań z wykorzystaniem wyrobu medycznego BRASTERTM oraz urządzenia InveniaTM ABUS do automatycznej akwizycji ultrasonograficznej 3D gruczołów piersiowych oraz urządzeń do mammografii spektralnej i tomosyntezy piersi (w razie wskazań medycznych) w ramach badania naukowego SUBSTUDY_01_INNOMED_BRASTER_2016_01 pt. "Badanie skuteczności ciekłokrystalicznej termografii kontaktowej w wykrywaniu zmian patologicznych gruczołu piersiowego kobiet w porównaniu do wybranych metod diagnostyki obrazowej raka piersi" realizowanego w ramach projektu BRASTER_UJCM pt. "Opracowanie innowacyjnego w skali świata urządzenia Tester BRASTER przeznaczonego do cyfrowej rejestracji obrazów termograficznych patologii gruczołu piersiowego kobiet oraz badania porównujące skuteczność urządzenia względem standardowych metod diagnostycznych raka piersi", realizowanego w ramach programu "INNOMED" zgodnie z umową zawartą z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju, nr INNOMED/I/14/NCBR/2014 z dnia 16.10.2014. 1.2Wykonawca w ramach realizowanych badań zobowiązany będzie do : a)zaangażowania wyszkolonego personelu celem rekrutacji pacjentów i wykonywania badań za pomocą urządzenia BRASTERTM i urządzenia INVENIATM ABUS oraz urządzeń do mammografii spektralnej i tomosyntezy piersi (w razie wskazań medycznych); b)czuwania nad prawidłowością prowadzenia badań za pomocą wyżej wymienionych urządzeń w grupach rekrutowanych Pacjentów; c)zaangażowania osoby pełniącej funkcję Głównego badacza (1 osoba) oraz zaangażowania osób wchodzących w skład Zespołu Interpretatorów (minimum 2 osoby) składającego się z: Kierownika Zespołu Interpretatorów oraz Członka/ów Zespołu Interpretatorów, a następnie zapewnienia opisania wyników wykonanych badań obrazowych; przy czym wymaga się, aby w ramach umowy o pracę zatrudnione były co najmniej dwie z wyżej wymienionych osób zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia; d)zapewnienia należytego wprowadzenia przez Głównego Badacza i Zespół interpretatorów wyników badań na platformę eCRF oraz do systemu telemedycznego; e)przekazania Zamawiającemu kompletnych wyników badań za pomocą platformy eCRF. f)przekazywania Zamawiającemu raportów miesięcznych dotyczących liczby zrekrutowanych i przebadanych pacjentek, informowania Zamawiającego na piśmie o wszelkich czynnościach podejmowanych przez Wykonawcę, mających lub mogących mieć wpływ na terminową realizację przedmiotu zamówienia lub uzgodnione warunki wykonania przedmiotu umowy; g)Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu kopii wszystkich dokumentów, przygotowanych, wysłanych, złożonych lub otrzymanych w ramach wykonywania zobowiązań, w szczególności:wniosków składanych do właściwych komisji bioetycznych oraz odpowiednich organów, urzędów i organizacji.decyzji, opinii i innych dokumentów otrzymanych od właściwych komisji bioetycznych oraz odpowiednich organów, urzędów i organizacji. h)Wykonawca, na żądanie pisemne lub mailowe Zamawiającego, w każdym czasie w terminie 4 dni roboczych udzieli Zamawiającemu informacji o przebiegu realizacji zamówienia. W szczególności Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o przygotowanie sprawozdania z wykonanych czynności. W takim przypadku Wykonawca przedstawi przedmiotowe pisemne sprawozdanie w terminie nieprzekraczającym 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia żądania. 1.3Badanie musi być prowadzone w ośrodku dysponującym odpowiednim zapleczem sprzętowym, tj. z wykorzystaniem wyrobu medycznego BRASTERTM w liczbie 1 sztuka oraz urządzenia INVENIATM ABUS w liczbie 1 sztuka oraz urządzeń/a do wykonywania mammografii spektralnej i tomosyntezy piersi w ilości 1 sztuka (opisanych w Załączniku nr 1 do umowy - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) przy udziale lekarzy/personelu odpowiednio wyszkolonych i przygotowanych do interpretacji wybranych metod diagnostycznych schorzeń piersi wykorzystanych w niniejszym badaniu. 1.4Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot umowy w Ośrodku spełniającym poniższe warunki: a)ma dostęp do wybranej populacji pacjentów, również z innych ośrodków (minimum 1500 pacjentów rocznie kierowanych do diagnostyki piersi oraz minimum 150 nowotworów pierwotnych piersi rocznie); b)pomieszczenie w ośrodku, w którym będzie realizowane badanie, jest klimatyzowane; c)w ośrodku możliwa jest realizacja protokołu badania; d)ośrodek dysponuje odpowiednią infrastrukturą, tj. zapleczem lokalowym; e)ośrodek dysponuje odpowiednim sprzętem oraz aparaturą niezbędna do przeprowadzenia badania (wyrób medyczny BRASTERTM wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz aparat InveniaTM ABUS wraz z oprogramowaniem oraz urządzenie/a do mammografii spektralnej i tomosyntezy piersi); f)w pomieszczeniu jest dostęp do WiFi (minimalna prędkość 1 Mb/s); g)ośrodek dysponuje pomieszczeniem niezbędnym do przechowywania dokumentacji badania; h)ośrodek posiada własne Standardowe Procedury Postępowania dotyczące prowadzenia badań naukowych. 1.5Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot umowy za pomocą niżej wymienionych urządzeń: a)urządzenie BRASTER TM - (1 szt.): to wyrób medyczny klasy IIa, aktywny, nieinwazyjny i przeznaczony do wielokrotnego użytku termograficzny tester kontaktowy do wczesnego wykrywania patologii termicznych, a w szczególności raka piersi u kobiet, wykorzystujący technologię pasywnych matryc ciekłokrystalicznych, umieszczonych w głowicy rejestrującej obraz termograficzny gruczołów piersiowych po przyłożeniu tej matrycy do badanego narządu; urządzenie jest łatwe i intuicyjne w użyciu. Od strony metodologicznej BRASTERTM pozwala na wstępne różnicowanie ujawnionych anomalii termicznych ze względu na skojarzone z nimi procesy patofizjologiczne b)urządzenie INVENIA TM ABUS - (1 szt.): to urządzenie służące do automatycznej akwizycji ultrasonograficznej 3D gruczołów piersiowych. InveniaTM ABUS (Automated Breast Ultrasound System) to niewytwarzający promieniowania jonizacyjnego aparat uzupełniający diagnostykę przesiewową o trójwymiarowe obrazy ultrasonograficzne szczególnie przydatny u kobiet ze stwierdzoną wysoką gęstością tkanki piersi. Trójwymiarowe, wieloprzekrojowe obrazy pozwalają na dokładną, nieinwazyjną ocenę stadium nowotworu i zaplanowanie zabiegu interwencyjnego dzięki wizualizacji całej tkanki piersi. Obrazy uzyskane za pomocą stacji do obrazowania piersi InveniaTM ABUS są przesyłane do stacji roboczej InveniaTM ABUS do interpretacji, co pozwala na szybki odczyt, a następnie zapis na dysku, w systemie PACS lub na nośniku zewnętrznym. Aparat wyświetla objętości 3D w postaci 2-milimetrowych przekrojów w płaszczyźnie czołowej, w kierunku od tkanki skóry do klatki piersiowej. c)urządzenie/a do wykonywania mammografii spektralnej - (1 szt.)*: to urządzenie do wykonywania mammografii spektralnej opiera się na badaniu mammograficznym. W badaniu tym podaje się jodowe środki kontrastowe i wykorzystuje się zależność tłumienia promieniowania rentgenowskiego w zależności od rodzaju substancji zawartych w badanej piersi, szczególnie tkanek miękkich i jodu. Wykonywane są obrazy w akwizycji niskoenergetycznej i akwizycji wysokoenergetycznej. Przez połączenie obrazów niskoenergetycznych i wysokoenergetycznych utworzony zostaje pojedynczy obraz przedstawiający wrażenia rozmieszczenia środka kontrastowego w całej piersi z podkreśleniem unaczynienia zmiany chorobowej. W badaniu tym wykorzystane jest zjawisko subtrakcji, podobnie jak w przypadku rezonansu magnetycznego (MRI). W końcowym efekcie do uzyskania obrazu rozmieszczenia środka kontrastowego niezbędne jest cyfrowe przetwarzanie obrazów. Opisana procedura jest szybka, jednak całkowita dawka promieniowania rentgenowskiego jest wyższa niż dawka dla standardowego badania mammograficznego. Dużą zaletą badania jest możliwość potwierdzenia lub wykluczenia w stosunkowo krótkim czasie wieloogniskowości raka piersi. d)urządzenie do wykonywania tomosyntezy piersi - (1 szt.)*: to urządzenie do wykonywania tomosyntezy piersi również opiera się na badaniu mammograficznym. Podczas badania urządzenie prześwietla pierś milimetr po milimetrze, wykonywana jest seria zdjęć piersi pod różnymi kątami. Obrazy te są następnie użyte do wygenerowania serii cienkich (1-milimetrowych) warstw, przeglądanych jako zrekonstruowany obraz piersi. W obrazach z tomosyntezą, w porównaniu do obrazów tradycyjnych mammografów 2D, można identyfikować poszczególne struktury, eliminując problem nakładania się ich na siebie. Powstałe obrazy można dowolnie przetwarzać, uzyskując bardzo precyzyjny obraz struktury piersi. Można wykonywać zbliżenia, oddalać oraz powiększać wybrane fragmenty przez co dokładniej oceniać granicę ewentualnych zmian, a przede wszystkim ich lokalizację przestrzenną. Tomosynteza pozwala również na precyzyjne wyłapanie i ocenienie drobnych mikrozwapnień przy jednoczesnym zastosowaniu niskich dawek promieniowania. * Dopuszcza się w przypadku sprzętu wymienionego w pkt. c, d, aby Wykonawca dysponował 1 urządzeniem, pod warunkiem że będzie ono spełniać cel i funkcje urządzeń opisanych przez Zamawiającego w punktach c i d W przypadku braku realizacji przedmiotu umowy sprzętem, o którym mowa w pkt. 1.5, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną we wzorze umowy. 1.6Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotu umowy: Głównego badacza oraz osoby wchodzące w skład Zespołu interpretatorów, tj.: Kierownika Zespołu oraz minimum jednego Członka Zespołu do realizacji zamówienia posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie niezbędne do wykonywania przedmiotu umowy, a także zobowiązany będzie do zatrudnienia co najmniej dwóch z wyżej wymienionych osób w ramach umowy o pracę na czas trwania realizacji przedmiotu umowy. Wymagania dotyczące Zespołu zawarte zostały w pkt. 5) SIWZ natomiast zakres zadań za które odpowiadać będą osoby wyznaczone do pełnienia wyżej wymienionych funkcji zawarte są w pkt. 3)2 SIWZ. 1.7Liczba Uczestników Badania wynosi maksymalnie 150 pacjentek podzielonych na 3 kohorty. Szczegółowy opis zastosowanego podziału Uczestników Badania zawarty został w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). 1.8Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany liczebności Uczestników badania w poszczególnych grupach pod warunkiem, że liczba Uczestników Badania oraz łączna cena za wykonanie badania nie przekroczy maksymalnej kwoty brutto umowy. Zamawiający zobowiązany będzie do poinformowania Wykonawcy o zmianach liczebności grup w terminie 7 dni roboczych od momentu podjęcia decyzji przez Zamawiającego o takiej zmianie. 1.9Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy opisany w SOPZ, tj. w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz Streszczeniu protokołu badania stanowiącym integralną część SIWZ. 1.10Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.11Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2.Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 poz. 917): 2.1Zamawiający wymaga, aby Wykonawca z uwagi na zakres i rodzaj zamówienia zatrudnił na czas trwania realizacji przedmiotu umowy wystarczającą liczbę osób, tj. Głównego badacza i osoby (minimum 2 osoby) wchodzące w skład Zespołu Interpretatorów, tj.: Kierownika Zespołu oraz minimum jednego Członka Zespołu Interpretatorów, wykonujących ocenę radiologiczną każdego badania, przy czy Zamawiający wymaga aby co najmniej dwie z wyżej wymienionych osób zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym łączny wymiar czasu pracy rzeczonych pracowników ma odpowiadać dwóm etatom - lista osób zatrudnionych na umowę o pracę przy realizacji umowy stanowi Załącznik Nr 4 do umowy. 2.2Opis zadań osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji Kierownika Zespołu Interpretatorów: a)Kierowanie z Zespołem interpretatorów b)Stały nadzór nad wykonywanymi ocenami termograficznymi i ocenami badania USG 3D, a także w przypadku wykonania mammografii spektralnej i tomosyntezy piersi - w razie wskazań medycznych c)Stała współpraca z działem telemedycznym firmy BRASTER SA 2.3Opis zadań osób/y wyznaczonej/ych do pełnienia funkcji Członków zespołu interpretatorów: a)Dokonywanie ocen radiologicznych obrazów termograficznych i obrazów USG 3D, a także w przypadku wykonania mammografii spektralnej i tomosyntezy piersi - w razie wskazań medycznych b)Konsultowanie wszelkich wątpliwości w ocenie badań termograficznych i USG 3D z Kierownikiem Zespołu interpretatorów. 2.4 Opis zadań osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji Głównego badacza: a)kierowanie zespołem wykształconych i doświadczonych współbadaczy w zakresie realizowanego badania; b)rekrutowanie pacjentek do badania, c)czuwanie nad prawidłowością wykonywania badań aparaturą wykorzystywaną w badaniu; d)podejmowanie decyzji o wykonaniu u pacjentek dodatkowych badań, tj. mammografii spektralnej i tomosyntezay piersi w sytuacji wskazań medycznych; wprowadzanie danych na platformę eCRF 2.5Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych. 2.6Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie co najmniej dwóch osób wskazanych w pkt. 2.1 (np. oświadczenia, zaświadczenia, zanonimizowane umowy o pracę lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek lub dowody potwierdzające zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń). 2.7Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy będzie wykonywany przez co najmniej dwie osoby/ę będące/ą pracownikiem/ami, o którym/ch mowa w pkt. 2.1. 2.8 W przypadku niezatrudnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy co najmniej dwóch osób, o których mowa w pkt. 2.1 lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów poświadczających zatrudnienie co najmniej dwóch osób wskazanych w pkt. 2.1 na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną we wzorze umowy. 3.W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalne jest podzielenie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 4.Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 5.Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 85121000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
85148000-8
73000000-2
73300000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 357625,50
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: od dnia udzielenia zamówienia tj. zawarcia umowy do dnia 30.11.2018r. lub do czasu wyczerpania wartości umowy, jeśli nastąpi to przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta. W przypadku zaistnienia możliwości zapłaty przez Zamawiającego faktur wystawionych przez Wykonawcę z terminem płatności w styczniu 2019r., Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia okresu realizacji przedmiotu zamówienia do 31.12.2018r. w ramach wynagrodzenia umownego brutto. Wykonawca zaś w cenie ryczałtowej oferty uwzględni możliwość wydłużenia realizacji umowy o miesiąc, tj. do 31.12.2018r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej, na realizację zamówienia: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż: 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj.: nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w Załączniku B do formularza oferty oraz przedłożone na wezwanie Zamawiającego aktualne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną i zawodową pozwalającą na realizację zamówienia. 1.3.1dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia tj.: 1.3.1.1osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Głównego badacza - która posiada wykształcenie i doświadczenie minimum 5 lat w dziedzinie onkologii klinicznej, chirurgii onkologicznej lub ginekologii onkologicznej wykształcenie oraz doświadczenie potwierdzone stosownym dokumentem oraz oświadczeniem, tytuł naukowy co najmniej doktora - poświadczone stosowną dokumentacją; posiada doświadczenie w realizacji minimum dwóch projektów badawczych z wykorzystaniem urządzenia BRASTERTM - weryfikacja na podstawie oświadczenia; posiada certyfikat w zakresie GCP - poświadczone stosowną dokumentacją; 1.3.1.2 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika Zespołu Interpretatorów posiadającą specjalizację z zakresu radiologii i diagnostyki obrazowej (potwierdzone stosownym dokumentem), doświadczenie minimum 10 lat (poświadczenie na podstawie oświadczenia) w pracy w akredytowanym ośrodku typu Breast Unit (tzn. ośrodku dedykowanym leczeniu kobiet z rakiem piersi; w którym diagnozowanych i leczonych jest co najmniej 150 nowych przypadków raka w skali roku; dysponującym najnowszą aparaturą medyczną; zatrudniającym wielodyscyplinarny zespół specjalistów, w tym chirurgów piersi, radiologów, onkologów, specjalistów od radioterapii, patomorfologów, a także pielęgniarki, psychologów klinicznych, techników RTG oraz rehabilitantów, co umożliwia przeprowadzanie wielodyscyplinarnych konsyliów); oraz doświadczenie w pracy w akredytowanym ośrodku typu Breast Unit za granicą minimum 2 lata* warunek dodatkowo punktowany (poświadczenie na podstawie referencji/oświadczenia); 1.3.1.3 osobą/ami (minimum 1 osoba), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, pełniące funkcję Członków Zespołu Interpretatorów posiadające (lub mające rozpoczętą) specjalizację z zakresu radiologii i diagnostyki obrazowej. 1.3.2Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym: Wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu umowy musi posiadać odpowiedni sprzęt zapewniający należyte wykonanie przedmiotu umowy, tj.: a)urządzenie BRASTER TM - (1 szt.): to wyrób medyczny klasy IIa, aktywny, nieinwazyjny i przeznaczony do wielokrotnego użytku termograficzny tester kontaktowy do wczesnego wykrywania patologii termicznych, a w szczególności raka piersi u kobiet, wykorzystujący technologię pasywnych matryc ciekłokrystalicznych, umieszczonych w głowicy rejestrującej obraz termograficzny gruczołów piersiowych po przyłożeniu tej matrycy do badanego narządu; urządzenie jest łatwe i intuicyjne w użyciu. Od strony metodologicznej BRASTERTM pozwala na wstępne różnicowanie ujawnionych anomalii termicznych ze względu na skojarzone z nimi procesy patofizjologiczne b)urządzenie INVENIA TM ABUS - (1 szt.): to urządzenie służące do automatycznej akwizycji ultrasonograficznej 3D gruczołów piersiowych. InveniaTM ABUS (Automated Breast Ultrasound System) to niewytwarzający promieniowania jonizacyjnego aparat uzupełniający diagnostykę przesiewową o trójwymiarowe obrazy ultrasonograficzne szczególnie przydatny u kobiet ze stwierdzoną wysoką gęstością tkanki piersi. Trójwymiarowe, wieloprzekrojowe obrazy pozwalają na dokładną, nieinwazyjną ocenę stadium nowotworu i zaplanowanie zabiegu interwencyjnego dzięki wizualizacji całej tkanki piersi. Obrazy uzyskane za pomocą stacji do obrazowania piersi InveniaTM ABUS są przesyłane do stacji roboczej InveniaTM ABUS do interpretacji, co pozwala na szybki odczyt, a następnie zapis na dysku, w systemie PACS lub na nośniku zewnętrznym. Aparat wyświetla objętości 3D w postaci 2-milimetrowych przekrojów w płaszczyźnie czołowej, w kierunku od tkanki skóry do klatki piersiowej c)urządzenie/a do wykonywania mammografii spektralnej - (1 szt.) *: to urządzenie do wykonywania mammografii spektralnej opiera się na badaniu mammograficznym. W badaniu tym podaje się jodowe środki kontrastowe i wykorzystuje się zależność tłumienia promieniowania rentgenowskiego w zależności od rodzaju substancji zawartych w badanej piersi, szczególnie tkanek miękkich i jodu. Wykonywane są obrazy w akwizycji niskoenergetycznej i akwizycji wysokoenergetycznej. Przez połączenie obrazów niskoenergetycznych i wysokoenergetycznych utworzony zostaje pojedynczy obraz przedstawiający wrażenia rozmieszczenia środka kontrastowego w całej piersi z podkreśleniem unaczynienia zmiany chorobowej. W badaniu tym wykorzystane jest zjawisko subtrakcji, podobnie jak w przypadku rezonansu magnetycznego (MRI). W końcowym efekcie do uzyskania obrazu rozmieszczenia środka kontrastowego niezbędne jest cyfrowe przetwarzanie obrazów. Opisana procedura jest szybka, jednak całkowita dawka promieniowania rentgenowskiego jest wyższa niż dawka dla standardowego badania mammograficznego. Dużą zaletą badania jest możliwość potwierdzenia lub wykluczenia w stosunkowo krótkim czasie wieloogniskowości raka piersi d)urządzenie do wykonywania tomosyntezy piersi - (1 szt.) *: to urządzenie do wykonywania tomosyntezy piersi również opiera się na badaniu mammograficznym. Podczas badania urządzenie prześwietla pierś milimetr po milimetrze, wykonywana jest seria zdjęć piersi pod różnymi kątami. Obrazy te są następnie użyte do wygenerowania serii cienkich (1-milimetrowych) warstw, przeglądanych jako zrekonstruowany obraz piersi. W obrazach z tomosyntezą, w porównaniu do obrazów tradycyjnych mammografów 2D, można identyfikować poszczególne struktury, eliminując problem nakładania się ich na siebie. Powstałe obrazy można dowolnie przetwarzać, uzyskując bardzo precyzyjny obraz struktury piersi. Można wykonywać zbliżenia, oddalać oraz powiększać wybrane fragmenty przez co dokładniej oceniać granicę ewentualnych zmian, a przede wszystkim ich lokalizację przestrzenną. Tomosynteza pozwala również na precyzyjne wyłapanie i ocenienie drobnych mikrozwapnień przy jednoczesnym zastosowaniu niskich dawek promieniowania * w przypadku urządzeń wymienionych w lit. c i d Zamawiający dopuszcza dysponowanie 1 urządzeniem pod warunkiem że urządzenie to będzie spełniało cel i funkcję sprzętu opisanego w lit. c i d Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w Załączniku B do Formularza oferty oraz przedłożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenie Wykonawcy w postaci Wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia - Załącznik 4 do umowy oraz Wykaz narzędzi - Załącznik 5 do umowy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca z uwagi na zakres i rodzaj zamówienia zatrudnił na czas trwania realizacji przedmiotu umowy wystarczającą liczbę osób, tj. Głównego badacza i osoby (minimum 2 osoby) wchodzące w skład Zespołu Interpretatorów, tj.: Kierownika Zespołu oraz minimum jednego Członka Zespołu Interpretatorów, wykonujących ocenę radiologiczną każdego badania, przy czy Zamawiający wymaga aby co najmniej dwie z wyżej wymienionych osób zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym łączny wymiar czasu pracy rzeczonych pracowników ma odpowiadać dwóm etatom - lista osób zatrudnionych na umowę o pracę przy realizacji umowy stanowi Załącznik Nr 4 do umowy.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1.2.1W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP, oraz w celu potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.2.1.1dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, 1.2.1.2wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji Głównego badacza oraz osoby odpowiedzialnej za kierowanie zespołem interpretatorów oraz osób wchodzących w skład zespołu interpretatorów wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wypełniony i uzupełniony według wzoru przedstawionego w Załączniku 4 do umowy - Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia). Jeżeli Wykonawca do pełnienia funkcji Członka/ów Zespołu interpretatorów wyznaczy osoby/ę będącą/e w trakcie specjalizacji to w stosunku do tych osób zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie kierownika specjalizacji o trwającej specjalizacji 1.2.1.3 wykaz narzędzi (sprzętu) dostępnych Wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania sprzętem (wypełniony i uzupełniony według wzoru przedstawionego w Załączniku 5 do umowy - Wykaz narzędzi;

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu do wglądu dyplomy, zaświadczenia na potwierdzenie wykształcenia, kwalifikacji ukończonych szkoleń/kursów szkoleń osób uczestniczących przy realizacji zamówienia, a wymienionych przez Wykonawcę w złożonej ofercie w załączniku 4 do umowy - "Wykaz osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia" wraz z oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi ich zatrudnienia na umowę o pracę odpowiednio do wymagań opisanych w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena40,00
Doświadczenie Kierownika Zespołu Interpretatorów60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Istotne zmiany do postanowień niniejszej Umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, są możliwe jedynie w przypadku spełnienia przynajmniej jednej z poniższych przesłanek: a)istotnej zmiany treści umowy nr INNOMED/I/14/NCBR/2014 zawartej pomiędzy Zamawiającym a NCBR; b)zmiany obowiązującego prawa, w zakresie zasad prowadzenia eksperymentów medycznych lub w innym zakresie, w jakim modyfikacji ulegną obowiązki związane z prowadzeniem Badań. c)zmiany liczebności poszczególnych grup badanych A/B/C, przy czym łączna liczba Uczestników Badania i cena za wykonanie Badania nie przekroczy kwoty brutto, wskazanej w ofercie na warunkach opisanych w pkt. 4 SOPZ. d)zmiany, postanowień umowy w tym zmian istotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego tj. zmiany terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 6 ust 1 wywołanej wystąpieniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość usługi. Siła wyższa, o której mowa to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy albo mającej bezpośredni wpływ na terminowość usługi. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: ogłoszone stany klęski żywiołowej, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny, e)zmian korzystnych dla Zamawiającego. 2.Zmiany postanowień umowy związane ze: a)zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony (w szczególności z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych); b)zmianą numerów rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w niniejszej umowie, c)wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści niniejszej umowy, d)zmianą w KRS, wpisie do CEIDG w trakcie realizacji zamówienia dotyczące Wykonawcy, e)zmianą postanowień umowy wskutek zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, f)zmianą terminu wykonania zamówienia wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności wstrzymanie realizacji umowy, 3.Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień niniejszej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-23, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.