eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie w formule zaprojektuj i zbuduj aranżacji wystawy stałej rzemiosła artystycznego i sztuki zdobniczej pn. "OCCIDENT ET ORIENT" w przestrzeni poddasza gmachu głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-09-08



Ogłoszenie nr 585920-N-2017 z dnia 2017-09-08 r.

Muzeum Narodowe we Wrocławiu: Wykonanie w formule zaprojektuj i zbuduj aranżacji wystawy stałej rzemiosła artystycznego i sztuki zdobniczej pn. "OCCIDENT ET ORIENT" w przestrzeni poddasza gmachu głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 27846800000, ul. Pl. Powstańców Warszawy  5 , 50-153   Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3435643, 3433308, e-mail administracja@mnwr.art.pl, faks 713 725 159.
Adres strony internetowej (URL): www.mnwr.art.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytucja kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.mnwr.art.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy sporządzić w oryginale w jezyku polskim z zachowaniem formy pisemnej
Adres:
Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w formule zaprojektuj i zbuduj aranżacji wystawy stałej rzemiosła artystycznego i sztuki zdobniczej pn. "OCCIDENT ET ORIENT" w przestrzeni poddasza gmachu głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu.
Numer referencyjny: 12/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Nazwa nadana przez Zamawiającego: Wykonanie w formule zaprojektuj i zbuduj aranżacji wystawy stałej rzemiosła artystycznego i sztuki zdobniczej pn. "OCCIDENT ET ORIENT" w przestrzeni poddasza gmachu głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu. 2. "Zaprojektuj - zbuduj" - należy przez to rozumieć ogół prac i czynności związanych z projektowaniem, zbudowaniem, wyposażeniem i oddaniem do użytku wystawy stałej rzemiosła artystycznego i sztuki zdobniczej pn. "OCCIDENT ET ORIENT" w przestrzeni poddasza gmachu głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu, wraz z przeniesieniem praw autorskich. 3. Celem inwestycji jest aranżacja nowej, pierwszej w historii Muzeum Narodowego we Wrocławiu stałej wystawy rzemiosła artystycznego i sztuki zdobniczej, polegająca na odpowiednim zaadaptowaniu przestrzeni poddasza Muzeum Narodowego we Wrocławiu na potrzeby prezentacji kolekcji rzemiosła artystycznego i wyposażeniu w odpowiedni, specjalistyczny sprzętu wystawienniczy i multimedialny. Indywidualny styl poddasza - pełen elementów konstrukcyjnych więźby dachowej, belek, krokwi i dźwigarów jak i specyfika prezentowanych zabytków - ich nietypowe rozmiary, w tym duża ilość niewielkich eksponatów, wymagają przystosowania pomieszczeń oraz zaprojektowania i wykonania właściwych elementów wystawienniczych, aby stworzyć optymalne możliwości i warunki ekspozycyjne, odpowiednie do prezentacji zabytków sztuki rzemieślniczej, którymi MNWr we Wrocławiu nie dysponuje. 4. Inwestycja będzie polegała będzie na zaprojektowaniu i wykonaniu ekspozycji stałej rzemiosła artystycznego i sztuki zdobniczej pn. "Occident et Orient", oraz , w jej obrębie zaprojektowaniu i wykonaniu wystawy"Sztuka Chin", jako ekspozycji testowej, weryfikującej założenia projektowe wystawy stałej rzemiosła i sztuki zdobniczej, w których skład wchodzą następujące elementy realizacji wystawy: 1) Zabudowa scenograficzna ekspozycji: a) system ekspozycyjny, b) specjalistyczny sprzęt ekspozycyjny. 2) System multimedialny: a) sprzęt multimedialny, b) kontent multimedialny. 3) Oprawa graficzna. 4) Udostępnienie przestrzeni wystawienniczej osobom dysfunkcyjnym. 5) System identyfikacji wizualnej. 5. Zakres prac do wykonania: 1) Zaprojektowanie, wykonanie i montaż zabudowy ekspozycji stałej na trwale związanej z budynkiem 2) Zaprojektowanie ,wykonanie i montaż elementów zabudowy ekspozycji " nie związanej na trwale z budynkiem 3) Dostarczenie i montaż systemu multimedialnego (urządzeń multimedialnych), 4) Zaprojektowanie, wykonanie i montaż elementów na trwale związanych z budynkiem, takich jak: oprawa plastyczna ekspozycji, tj: a) zestaw elementów plastycznych sztafażu wystawy, b) zestaw elementów graficznych wystawy, c) pomoce dydaktyczne dla zajęć edukacyjnych. 5) Wyposażenie ekspozycyjne w system informacji wizualnej wystaw: a) zestaw mobilnych elementów informacji kierunkowej, b) zestaw wymiennych elementów informacji metryk muzealnych, c) zestaw druków akcydensowych obsługujących wystawę. 6) Montaż in situ eksponatów i elementów scenograficznych wystawy. 7) Wykonanie kontentu multimedialnego dla dostarczonego sprzętu. 8) Dostosowanie Muzeum do potrzeb osób dysfunkcyjnych: a) poziome oznaczenia liniowe i punktowe - linie oznaczenia poziomego, guzy oznaczenia poziomego punktów informacyjnych- należy zaadoptować i przebudować istniejący system oznaczeń poziomych b) wypukłe reliefowe plany - plany tyflologiczne sal ekspozycyjnych Muzeum, kopie wypukłoreliefowe eksponatów, wypukłe mapy w holu wejściowym oraz przy wejściach na każdej galerii c) system sygnalizacji i nawigacji - piloty naprowadzające, d) opisy audiodeskrypcyjne. 9) Przeprowadzenie rozruchu urządzeń technicznych, multimedialnych i zainstalowanych systemów - w salach ekspozycyjnych bez obiektów muzealnych. 10) Wgranie kontentu multimedialnego do zainstalowanych urządzeń ,przeprowadzenie prób i uzyskanie ostatecznej akceptacji Zamawiającego 11) Przeprowadzenie rozruchu ostatecznego urządzeń technicznych, multimedialnych i zainstalowanych systemów w salach wyposażonych w obiekty muzealne. 12) Szkolenie pracowników (5 osób) w zakresie urządzeń technicznych, multimedialnych, zainstalowanych systemów, oraz z obsługi sprzętów elektronicznych przeznaczonych dla osób dysfunkcyjnych, wyposażenia budynku. 13) Szkolenie pracowników (5 osób) nt. obsługi klientów z niepełnosprawnością i wrażliwości na występujące dysfunkcje. 14) Odbiór końcowy inwestycji, przekazanie Zamawiającemu Dokumentacji powykonawczej, certyfikatów, zaświadczeń, instrukcji obsługi poszczególnych części instalacji, urządzeń i wyposażenia Aranżacji wystawy. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ - Program funkcjonalno-użytkowy, zwany dalej PFU. 7. Etapowanie inwestycji: 1) Etap A - Opracowanie koncepcji szczegółowej oraz projektu wykonawczego aranżacji wystawy stałej oraz wystawy "Sztuka Chin" w dziale "Sztuka bliskiego i Dalekiego Wschodu" jako wystawy "testowej", pełniącej rolę pierwowzoru do weryfikacji rozwiązań projektowych aranżacji wystawy stałej. 2) Etap B a) Demontaż istniejących elementów zabudowy ekspozycyjnej w salach. b) Wykonanie robót niezbędnych do wykonania aranżacji wraz z realizacją elementów zabudowy, zakupem i montażem sprzętu i urządzeń wystawienniczych i multimedialnych. c) Realizacja kompletnej aranżacji wystawy "Sztuka Chin". 3) Etap C a) Prace wykończeniowe projektu aranżacji: aranżacja zabytków, oprawa graficzna, opracowanie i wdrożenie kontentu multimedialnego, udostepnienie galerii osobom z dysfunkcja wzroku. b) Demontaż wystawy testowej "Sztuka Chin" i aranżacja w jej miejscu wystawy stałej "Sztuka Bliskiego i Dalekiego Wschodu". c) Uruchomienie ekspozycji. d) Szkolenia pracowników. 8. Wykonawca, z którym w wyniku przedmiotowego postępowania zostanie zawarta umowa, będzie zobowiązany zawrzeć umowę lub umowy ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacją Umowy, na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN oraz do terminowego opłacania należnych składek ubezpieczeniowych od odpowiedzialności cywilnej (OC). 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia - wymóg dotyczy w szczególności czynności osób takich jak: a) Kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych, b) Kierownik robót elektrycznych, c) Pracownicy fizyczni wykonujący czynności przy wykonaniu zamówienia. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Wykonawcy. Inne umowy niż umowy o pracę, mogą mieć jedynie osoby, które nie wykonują pracy w rozumieniu art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). Obowiązki Wykonawcy w tymże zakresie oraz odpowiadające im uprawnienia Zamawiającego, określa - załącznik nr 1 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 11. Informacja dotycząca powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 1) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia za pośrednictwem podwykonawcy lub podwykonawców. W takim przypadku, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (art. 36b ust. 1 ustawy Pzp). 2) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie usługi. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Po zakończeniu Projektu Wykonawca zobowiąże się udzielić na 60 m-cy gwarancji jakości, w ramach której będzie min. uczestniczył w przeglądach technicznych wystawy stałej rzemiosła artystycznego i sztuki zdobniczej pn. "OCCIDENT ET ORIENT" w przestrzeni poddasza gmachu głównego Muzeum Narodowego we Wrocławiu. Szczegóły gwarancji i rękojmi określają Istotne postanowienia umowy - załącznik nr 1 do SIWZ 12. Pozostałe warunki podano w Istotnych postanowieniach umowy załączonych do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jako załącznik nr 1 SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45212310-2
45310000-3
39154000-6
32323000-6
32321300-2
31500000-1
31611100-0
32417000-9
48780000-9
72212783-1
79930000-2
92110000-5
92312000-1
71200000-0
71220000-6
71242000-6
71245000-7
71248000-8
71320000-7
71321000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-07-12

II.9) Informacje dodatkowe: Terminy pośrednie realizacji zamówienia będzie określał harmonogram rzeczowo-finansowy opracowany na podstawie SIWZ oraz PFU przez Wykonawcę i przekazany Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy, przy czym Wykonawca jest zobowiązany do określenia w harmonogramie rzeczowo-finansowym i dochowania następujących terminów: 1) wykonanie aranżacji i udostępnienie publiczności wystawy "Sztuka Chin", jako wystawy testowej, weryfikującej założenia projektowe wystawy stałej rzemiosła i sztuki zdobniczej - do 11 grudnia 2017, 2) wykonanie i przekazanie całości dokumentacji projektowej - do 20 grudnia 2017. Harmonogram będzie stanowił integralną część umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 800.000 zł (słownie złotych: osiemset tysięcy złotych);
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznej i zawodowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył przynajmniej 3 (trzy) zadania, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: A. wykonał jedno zadanie, polegające na wykonaniu projektu i realizacji aranżacji ekspozycji lub wystawy (np. muzealnej) w zakresie obejmującym co najmniej wykonanie robót budowlanych wykończeniowych i instalacyjnych, ścian i stałych zabudów ekspozycyjnych, obejmujące powierzchnię nie mniejszą niż 300 m2 o wartości zadania nie mniejszej niż 1 000.000 (słownie: jeden milion) zł. netto. B. wykonał jedno zadanie polegające na wykonaniu systemów multimedialnych do ekspozycji lub wystawy (np. muzealnej) w zakresie obejmującym co najmniej wykonanie prac instalacyjnych (instalacje elektryczne, dostawę wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu multimedialnego i aplikacji interaktywnych), obejmujące powierzchnię nie mniejszą niż 250 m2, o wartości zadania nie mniejszej niż 700.000 (słownie: siedemset tysięcy) zł. netto. C. wykonał jedno zadanie polegające na opracowaniu projektu wykonawczego aranżacji ekspozycji lub wystawy (np. muzealnej) obejmującej powierzchnię nie mniejszą niż 1000 m2, zawierającego szczegółowe rysunki techniczne stałych zabudów ekspozycyjnych, stanowisk dla eksponatów, ich rozmieszczenie w przestrzeni wystawienniczej, oświetlenie, schematy instalacji elektrycznych i informatycznych interaktywnych stanowisk multimedialnych, a także opisy systemów sterowania, monitorowania i zarządzania treścią, o wartości prac projektowych nie mniejszej niż 150 000 (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy) zł. netto i wykonaniu aranżacji ekspozycji lub wystawy (np. muzealnej) w oparciu o ten projekt wykonawczy. 2) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do prawidłowej realizacji zamówienia i posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: A. Kierownik Projektu (koordynator) - osoba posiadająca wykształcenie wyższe, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zdobyła doświadczenie i była odpowiedzialna w charakterze kierownika/zastępcy kierownika projektu w przynajmniej 2 (dwóch) projektach, dotyczących aranżacji stałych multimedialnych ekspozycji lub wystaw - łączna wartość projektów nie może być nie mniejsza niż 1,5 mln złotych netto. B. Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - osoba pełniąca ze strony Wykonawcy funkcję Kierownika budowy, która: a) posiada wykształcenie wyższe, b) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U.2016 r. poz. 290 z późn. zmianami) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, c) spełnia wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków, i opiece nad zabytkami, tj. posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. C. Kierownik robót elektrycznych - osoba, która: a) posiada wykształcenie techniczne, b) posiada aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami w branży elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U.2016 r. poz. 290 z późn. zmianami) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, D. Główny Projektant - osoba, która: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zdobyła doświadczenie w zaprojektowaniu co najmniej 2 (dwóch) aranżacji wystaw, przy czym co najmniej jedna aranżacja dotyczyła aranżacji wystawy muzealnej, a powierzchnia użytkowa co najmniej jednej aranżacji wynosiła nie mniej niż 1000 m2. E. Projektant - osoba, która: a) posiada uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. (prawo budowlane) (tj. Dz.U.2016 r. poz. 290 z późn. zm) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) w okresie ostatnich 5 lat zdobyła doświadczenie przy projektowaniu i pełnieniu nadzoru przy realizacji co najmniej 2 (dwóch) projektów aranżacji wystaw, dostosowujących każdą z wystaw do potrzeb osób niepełnosprawnych z dysfunkcją wzroku i słuchu; każdy z projektów aranżacji wystawy został wykonany i dotyczył innej ekspozycji i obejmował system złożony z zespołu uzupełniających się elementów min.: oznaczeń poziomych, planów tyflolograficznych, audioprzewodników, oznaczeń w języku Braille`a, w tym jeden projekt obejmował wystawę o powierzchni minimum 1000 m2. F. Specjalista ds. sprzętu multimedialnego - osoba, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zdobyła doświadczenie i uczestniczyła w montażu i uruchomieniu lub nadzorze nad montażem i uruchomieniem sprzętu multimedialnego w co najmniej 2 (dwóch) ekspozycjach, przy czym powierzchnia co najmniej jednej z nich wynosiła nie mniej niż 400 m2 oraz wartość dostarczonego i uruchomionego sprzętu w co najmniej jednej ekspozycji była nie mniejsza niż 200 tys. zł. netto. (UWAGA). Gdy wskazane roboty obejmują zadanie o większym zakresie prac, należy wymienić i określić wartość robót w zakresie wymaganym przez Zamawiającego - takie prace należy wyodrębnić, wymienić i określić ich wartość. W tym przypadku specjalisty ds. sprzętu multimedialnego należy wyodrębnić i określić wartość dostarczonego i uruchomionego sprzętu multimedialnego w co najmniej jednej ekspozycji). UWAGA! Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w j ekspozycji innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. Wyżej wymienione funkcje (w ust. 1 pkt. 3 lit. b) mogą być łączone przez jedną osobę z zastrzeżeniem, że jedna osoba nie może pełnić więcej niż dwóch ról w zespole specjalistów. Osoba pełniąca rolę kierownika projektu nie może pełnić w zespole żadnej innej roli. Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U., poz. 1278 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65). W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) -stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2014 r., poz. 1946 z późn. zm.), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli: - nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz - posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w Dziale VII SIWZ, wg formuły: spełnia-nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Dane dot. osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia powinny jasno wynikać z przedstawionych dokumentów, dlatego wymaga się podania min. dokładnych dat rozpoczęcia i zakończenia prac, którymi kierował i/lub nadzorował i/lub wykonywał dany specjalista oraz innych informacji wg wzoru Wykaz osób - załącznika nr 5.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający zażąda następujących dokumentów: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. Dokument musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Dokument składa się w formie oryginału lub kopii "poświadczonej za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę. Dla potwierdzenia okoliczności Zamawiający skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. b) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru załącznika nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą ubiegającym się o udzielenie przedmiotowego zamówienia nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument składa się w formie oryginału. UWAGA! Oświadczenie (wg załącznika nr 7 SIWZ) Wykonawca składa po otwarciu ofert i po zamieszczeniu informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej przez Zamawiającego - Wykonawca nie załącza oświadczenia do oferty. W przypadku nie złożenia w/w oświadczenia przez Wykonawcę, w ustawowym terminie 3 dni, Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia w trybie art. 26 ust. 3 ustawy PZP. Jeżeli dokument nie zostanie uzupełniony - Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie warunków określonych przez Zamawiającego w Dziale V ust. 1 SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Wykazu robót budowlanych (wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz składa się w formie oryginału. Dowody w formie oryginału lub "kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę. W razie konieczności, w szczególności, gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej budzić będą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. b) Wykazu osób (wzór "wykazu osób" stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz składa się w formie oryginału. c) Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzających wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 m-c przed upływem terminu składania ofert, na kwotę nie mniejszą niż 800.000 zł (słownie złotych: osiemset tysięcy). Dokument składa się w formie oryginału lub kopii "poświadczonej za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę. UWAGA: dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

INNE DOKUMENTY: 1. Załącznik "Wstępna koncepcja aranżacji wystawy", (SKŁADANY DO OFERTY - DO OCENY W KRYTERIUM OCENY OFERT - JAKOŚĆ - WSTĘPNA KONCEPCJA ARANŻACJI WYSTAWY). "Wstępna koncepcja aranżacji wystawy", rozumiana jest jako opracowanie, które powinno zawierać: 1) poglądową wstępną koncepcję plastyczną aranżacji wystawy sztuki chińskiej pn. "Sztuka Chin" (wystawa zbiorów Muzeum Narodowego w Pekinie), jako ekspozycji weryfikującej założenia projektowe wystawy stałej rzemiosła i sztuki zdobniczej. Rozwiązania projektowe przyjęte do realizacji wystawy "Sztuka Chin" mają stanowić bazę aranżacyjną wystawy stałej rzemiosła (w dziale tematycznym Sztuka Bliskiego i Dalekiego Wschodu), muszą wpisywać się w ogólną koncepcję wystawy stałej tj. mają stanowić odniesienie do przygotowania projektów aranżacji wystawy stałej rzemiosła i sztuki zdobniczej. Wstępną koncepcję plastyczną aranżacji wystawy "Sztuki Chin" należy przygotować w oparciu o założenia merytoryczne oraz istniejące uwarunkowania przestrzenne pomieszczeń przeznaczonych do aranżacji tj. na podstawie planu architektonicznego sal wystawowych, opisane w PFU, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. W skład opracowania powinno wchodzić: a) rzut sali wystawienniczej wskazanej jako pomieszczenie do ekspozycji wystawy "Sztuka Chin", która będzie stanowić w przyszłości miejsce ekspozycji wystawy stałej w dziale tematycznym Sztuka Bliskiego i Dalekiego Wschodu, z oznaczeniem typów zabudowy, lokalizacja stanowisk multimedialnych, b) minimum 3 (trzy) wizualizacje sali wystawienniczej wskazanej jako pomieszczenie do ekspozycji wystawy "Sztuka Chin", c) rzuty i przekroje co najmniej 2 (dwóch) charakterystycznych elementów aranżacyjnych i wystawienniczych (np. gablot, postumentów, zabudów) przygotowane, w taki sposób, aby przedstawiły autorską propozycję aranżacji wystawy "Sztuka Chin" jako atrakcyjną estetycznie oraz spójną z samą ideą ekspozycji i warunkami przestrzennymi, określonymi dla wystawy "Sztuka Chin" i wystawy stałej rzemiosła i sztuki zdobniczej, w tym opis gabloty typ WP (gablota pulpitowa ), d) ogólny opis przyjętych, stałych rozwiązań aranżacyjnych, multimedialnych, konstrukcyjnych, użytych materiałów, e) wstępny projekt graficzny wybranych, co najmniej 2 (dwóch) charakterystycznych elementów systemu informacji wizualnej na wystawie "Sztuka Chin". 2) opracowanie winno być przygotowane w czytelnej formie na arkuszach nie większych niż format A2 - dołączone do oferty w formie papierowej i elektronicznej. 3) w związku z tym, że wstępna koncepcja aranżacji wystawy, stanowiąca załącznik do oferty, będzie podstawą do wykonania koncepcji, a następnie projektu aranżacji wystawy "Sztuka Chin" i wystawy stałej rzemiosła i sztuki zdobniczej, musi być ona opracowana przez osobę wskazaną w ofercie, w Wykazie osób, jako Główny Projektant. UWAGA! Nie dołączenie do oferty opracowania pn. "Wstępna koncepcja aranżacji wystawy" będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 2. Załącznik pn. "Projekt wykonawczo-warsztatowy gabloty typ WP 1" (SKŁADANY DO OFERTY - DO OCENY W KRYTERIUM OCENY OFERT - JAKOŚĆ - PROJEKT WYKONAWCZO-WARSZTATOWY GABLOTY TYP WP 1). Projekt wykonawczo-warsztatowy gabloty typ WP1 ma składać się z części opisowej i rysunkowej i stanowi propozycję gabloty, która będzie zastosowana w projekcie aranżacji wystawy "Sztuka Chin" i wystawy stałej, jako jedno z rozwiązań projektowych. Projekt wykonawczo-warsztatowy musi uwzględniać wskazówki i dyspozycje przyjęte w PFU. UWAGA! Nie dołączenie do oferty opracowania pn. "Projekt wykonawczo-warsztatowy gabloty typu WP 1" będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 3. Pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika bezpośrednio z aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument składa się w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca przy wykazaniu spełniania warunków postępowania w okolicznościach, o których mowa w dziale V ust. 2 SIWZ. Dokument składa się w formie oryginału. (SKŁADANE DO OFERTY)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium na czas związania ofertą, w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Muzeum Narodowego we Wrocławiu: ING BANK ŚLĄSKI Nr konta: 92 1050 1575 1000 0005 0269 5836 z adnotacją "Wpłata wadium - zamówienie nr sprawy: 12/2017. Wykonanie w formule zaprojektuj i zbuduj aranżacji wystawy stałej rzemiosła artystycznego i sztuki zdobniczej". 2) poręczeniach bankowy lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 j.t. oraz Dz.U. z 2016 poz. 2260). 3. Gwarancję i poręczenia należy wystawić na Muzeum Narodowe we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5 , 50-153 Wrocław. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (bankowej/ubezpieczeniowej) lub poręczenia, z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego - zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień publicznych (Dz.U. z 2016r. poz. 2164 ze zm.) w ich literalnym brzmieniu. 5. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną i bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 2 powyżej przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Zaleca się, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą, załączając do oferty w oddzielnej kopercie, a kopię dokumentu spiąć trwale z ofertą. 8. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich wykonawców, pod warunkiem iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku, składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zabezpieczającego ofertę, do wyznaczonego terminu zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczalnych form jego wniesienia), Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1 , oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA40,00
JAKOŚĆ - WSTĘPNA KONCEPCJA ARANŻACJI WYSTAWY40,00
JAKOŚĆ - PROJEKT WYKONAWCZO-WARSZTATOWY GABLOTY TYP WP 120,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, o ile niniejsza Umowa nie stanowi inaczej. 2. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w następujących okolicznościach: 1) z powodu zmiany scenariusza wystawy i innych zmian merytorycznych Zamawiającego, wnioskowanych przez Zamawiającego, wnioskowanych przez Zamawiającego, jeżeli te zmiany spowodują obniżenie kosztów eksploatacji lub okażą się niezbędne do poniesienia atrakcyjności i walorów artystycznych wystawy lub okażą się konieczne do zwiększenia wyrazistości przekazu założeń ideowych ekspozycji; w przypadku, gdy proponowane zmiany przez Wykonawcę będą wymagały zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, Zamawiający po dokonaniu analizy korzyści może odmówić dokonania proponowanej zmiany; 2) z powodu błędów w dokumentacji Zamawiającego polegających na jej niezgodności z przepisami prawa lub zasadami wiedzy technicznej, które mają wpływ na należyte wykonanie lub niewykonanie Umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania tej dokumentacji do zasad wiedzy technicznej. Uprawnienie do zmiany Wynagrodzenia dotyczy tylko tych błędów, których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie mógł wykryć na etapie sporządzania oferty; 3) z powodu zmiany przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy, w szczególności zmianie może ulec zakres lub termin wykonania przedmiotu Umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania warunków Umowy do nowych przepisów; 4) z powodu pozyskania zewnętrznych źródeł finansowania (np. sponsoring), w celu dostosowania PFU, w tym scenariusza wystawy i innych materiałów merytorycznych Zamawiającego i jeżeli już została wykonana - dokumentacji projektowej do warunków wynikających z przyznanego dofinansowania np. darowizny; 5) z powodu wyjątkowych okoliczności uzasadnionych względami finansowymi lub zmianą ekspozycji w pomieszczeniach poddasza Muzeum Narodowego we Wrocławiu, Zamawiający może rezygnować lub zmienić część zakresu merytorycznego PFU na takie elementy tj. prace i produkty, które okażą się niezbędne do prawidłowego funkcjonowania wystawy lub spójności ekspozycji; 6) w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przez władzę ustawodawczą w okresie trwania Umowy i wynikającej z tego tytułu zmiany kwoty podatku VAT przyjętej do wyliczenia ceny oferty Wykonawcy, bez zmiany wysokości wynagrodzenia netto dostosowując kwotę podatku VAT i należne od dnia zmiany przepisów wynagrodzenie do obowiązujących przepisów; szczegóły opisane w § 6 Umowy. 3. W okolicznościach określonych powyżej w ust. 2 pkt 1 - 5 Zamawiający, jeżeli będą one miały wpływ na pierwotny zakres zobowiązania Wykonawcy, dopuszcza możliwość zmiany zakresu oraz sposobu wykonania robót, terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Zamawiający przewiduje także możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadkach zmiany zakresu robót, prac lub produktów, wykonanie wynikających ze zmian Umowy robót, prac lub produktów musi być stwierdzone w protokole konieczności zawierającym szczegółowe uzasadnienie zmiany podpisanym przez Kierowników branżowych, Kierownika projektu, projektantów i Zamawiającego. 6. W przypadku, gdy w wyniku dokonania zmian, o których mowa w ust. 5 niezbędne będzie wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych do protokołu konieczności Wykonawca załączy ich rozliczenie w oparciu o ceny zawarte w harmonogramie rzeczowo-finansowym. W przypadku robót, prac lub produktów, dla których ceny nie zostały określone w harmonogramie rzeczowo-finansowym - Wykonawca obliczy ceny jednostkowe na podstawie własnej wyceny według cen średnich SEKOCENBUD, a gdy ich tam nie ma na podstawie udokumentowanych cen rynkowych w kwartale, w którym będą wykonywane roboty, z zastrzeżeniem, o którym mowa w ust. 7. Przedstawione wraz z protokołem konieczności rozliczenie wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. Rozliczenie tych robót, prac lub produktów zostanie dokonane z zachowaniem powyższych zasad na podstawie obmiaru robót. 7. Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy z powodu zmiany materiałów lub urządzeń, zwanych dalej: "produktami" zaoferowanych w ofercie Wykonawcy w przypadku: 1) zaprzestania produkcji danego materiału, wyrobu budowlanego lub urządzenia; 2) zmiany numeru katalogowego (modelu, typu) danego produktu; 3) wycofania z obrotu danego produktu; 4) wprowadzenia do sprzedaży produktu zmodyfikowanego (udoskonalonego); 5) braku możliwości pozyskania produktu wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności; 6) wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta; 7) innych obiektywnych okoliczności i zdarzeń, których nie można było przewidzieć na dzień składania ofert. 8. W przypadku określonym powyżej w ust. 8 dopuszcza się możliwość zastąpienia produktu materiałem lub urządzeniem innym o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie przez Wykonawcę bez zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 9. Zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego w zakresie terminów pośrednich, kolejności wykonywania robót, prac lub produktów nie stanowi zmiany umowy, z zastrzeżeniem terminów, o których mowa w § 4 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1 i pkt. 2.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-25, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.