eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Rezerwacja, zakup i dostawa biletów lotniczych do Korei Południowej i Portugalii



Ogłoszenie z dnia 2024-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Rezerwacja, zakup i dostawa biletów lotniczych do Korei Południowej i Portugalii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKI TEATR TAŃCA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278907

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: STANISŁAWA TACZAKA 8

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-818

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: teatr@ptt-poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ptt-poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rezerwacja, zakup i dostawa biletów lotniczych do Korei Południowej i Portugalii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39fa4769-144f-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00516060/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Rezerwacja, zakup i dostawa biletów lotniczych do Korei Południowej i Portugalii

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-39fa4769-144f-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu portalu e-Zamówienia, który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Pani Adriana Mikołajczak, tel. 784 489 801 email: a.mikolajczak@ptt-poznan.pl
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w zakładce Centrum pomocy na platformie e-Zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt B), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na Platformie e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej jako „RODO”), informuję, że:
administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Polski Teatr Tańca z siedzibą: 61-818 Poznań, ul. Stanisława Taczaka 8;
kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Polskim Teatrze Tańca , 
mail: iod@ptt-poznan.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa; Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PTT – ZP/2620/03/05/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

bilety lotnicze do Korei Południowej na trasie Poznań - Seul (INCHEON) - Poznań - dla 20 osób

4.2.5.) Wartość części: 90000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę - w każdej z części oddzielnie - najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
cena (C) - waga 60 %,
łączny czas podróży, z przerwami na przesiadkę (P) – waga 40 %
Kryterium Cena (C) zostanie ocenione w oparciu o wzór:
C = (Cmin / Ci ) x 100 x 60%
gdzie:
C - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta „i" za kryterium (C)
Cmin - najniższa cena oferowana brutto spośród wszystkich badanych ofert Ci - cena oferowana brutto badanej oferty „i"
100 x 60% - maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta „i" za kryterium (C) z uwzględnieniem wagi kryterium.
Obliczona liczba punktów dla oferty złożonej przez danego wykonawcę wynikająca ze wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, na zadach ogólnych.
Kryterium Łączny czas podróży, z przerwami na przesiadkę (P) zostanie ocenione w oparciu o wzór:
P = (Pmin / Pi ) x 100 x 40%
gdzie:
P - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta „i" za kryterium (P)
Pmin – najkrótszy łączny czas podróży spośród wszystkich badanych ofert
Pi – łączny czas podróży badanej oferty „i"
40% - maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta „i" za kryterium
(P) z uwzględnieniem wagi kryterium.
Łączny czas podróży należy podać w minutach zagarowych.
Obliczona liczba punktów dla oferty złożonej przez danego wykonawcę wynikająca ze
wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, na zadach ogólnych.
Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według Wzoru:
K = C + P gdzie:
K - łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę,
C - punkty uzyskane w kryterium cena brutto (C),
P - punkty uzyskane w kryterium łączny czas podróży, z przerwami na przesiadkę (P).
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: łączny czas podróży, z przerwami na przesiadkę

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

bilety lotnicze do Korei Południowej na trasie Poznań - Seul (INCHEON) - Poznań - dla 2 osób

4.2.5.) Wartość części: 85000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
cena (C) - waga 60 %,
łączny czas podróży, z przerwami na przesiadkę (P) – waga 40 %
Kryterium Cena (C) zostanie ocenione w oparciu o wzór:
C = (Cmin / Ci ) x 100 x 60%
gdzie:
C - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta „i" za kryterium (C)
Cmin - najniższa cena oferowana brutto spośród wszystkich badanych ofert Ci - cena oferowana brutto badanej oferty „i"
100 x 60% - maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta „i" za kryterium (C) z uwzględnieniem wagi kryterium.
Obliczona liczba punktów dla oferty złożonej przez danego wykonawcę wynikająca ze wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, na zadach ogólnych.
Kryterium Łączny czas podróży, z przerwami na przesiadkę (P) zostanie ocenione w oparciu o wzór:
P = (Pmin / Pi ) x 100 x 40%
gdzie:
P - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta „i" za kryterium (P)
Pmin – najkrótszy łączny czas podróży spośród wszystkich badanych ofert
Pi – łączny czas podróży badanej oferty „i"
40% - maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta „i" za kryterium
(P) z uwzględnieniem wagi kryterium.
Łączny czas podróży należy podać w minutach zagarowych.
Obliczona liczba punktów dla oferty złożonej przez danego wykonawcę wynikająca ze
wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, na zadach ogólnych.
Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według Wzoru:
K = C + P gdzie:
K - łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę,
C - punkty uzyskane w kryterium cena brutto (C),
P - punkty uzyskane w kryterium łączny czas podróży, z przerwami na przesiadkę (P).
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: łączny czas podróży, z przerwami na przesiadkę

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

bilety lotnicze do Portugalii na trasie Poznań - Lizbona - Poznań - dla 19 osób

4.2.5.) Wartość części: 35000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
cena (C) - waga 60 %,
łączny czas podróży, z przerwami na przesiadkę (P) – waga 40 %
Kryterium Cena (C) zostanie ocenione w oparciu o wzór:
C = (Cmin / Ci ) x 100 x 60%
gdzie:
C - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta „i" za kryterium (C)
Cmin - najniższa cena oferowana brutto spośród wszystkich badanych ofert Ci - cena oferowana brutto badanej oferty „i"
100 x 60% - maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta „i" za kryterium (C) z uwzględnieniem wagi kryterium.
Obliczona liczba punktów dla oferty złożonej przez danego wykonawcę wynikająca ze wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, na zadach ogólnych.
Kryterium Łączny czas podróży, z przerwami na przesiadkę (P) zostanie ocenione w oparciu o wzór:
P = (Pmin / Pi ) x 100 x 40%
gdzie:
P - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta „i" za kryterium (P)
Pmin – najkrótszy łączny czas podróży spośród wszystkich badanych ofert
Pi – łączny czas podróży badanej oferty „i"
40% - maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta „i" za kryterium
(P) z uwzględnieniem wagi kryterium.
Łączny czas podróży należy podać w minutach zagarowych.
Obliczona liczba punktów dla oferty złożonej przez danego wykonawcę wynikająca ze
wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, na zadach ogólnych.
Łączna ilość punktów uzyskanych przez ofertę zostanie obliczona według Wzoru:
K = C + P gdzie:
K - łączna ilość punktów uzyskana przez ofertę,
C - punkty uzyskane w kryterium cena brutto (C),
P - punkty uzyskane w kryterium łączny czas podróży, z przerwami na przesiadkę (P).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: łączny czas podróży, z przerwami na przesiadkę

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu;
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

Dla części I
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 70.000,00 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) lub równowartość tej kwoty 
w przypadku walut innych niż złoty polski, obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia).
zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej cztery zadania, każde polegające na sprzedaży biletów lotniczych dla co najmniej 15 osób z Polski do jednego z krajów Azji Wschodniej (tj. Chiny, Hongkong, Japonia, Makau, Mongolia, Korea Północna, Korea Południowa) lub Azji Południowo - Wschodniej (tj. Mjanma, Tajlandia, Kambodża, Laos, Wietnam, Malezja, Singapur, Indonezja, Timor Wschodni, Brunei, Filipiny).

Dla części II - nie przewiduje się warunków udziału w postępowaniu

Dla części III
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 25.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) lub równowartość tej kwoty 
w przypadku walut innych niż złoty polski, obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia).
zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej cztery zadania, każde polegające na sprzedaży biletów lotniczych dla co najmniej 15 osób z Poznania do jednego z miast europejskich oddalonego od granicy Polski co najmniej 1.500 km ;


Wykonawca, zgodnie z art. 118 ustawy Pzp może w celu potwierdzenia spełniana warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w SWZ. W przypadku, gdy o zamówienie wspólnie ubiega się dwa lub więcej podmiotów oświadczenia te powinny być złożone przez każdego z nich. Ponadto oświadczenie takie musi być złożone przez podmiot, na zasoby którego powołuje się wykonawca. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Powyższe oświadczenie wykonawca składa według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych (oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowania), tj. takie dokumenty jak:
odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji 
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego;
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosi 5% (pięć procent) ceny brutto podanej w ofercie.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Wykonawca wnosi przed zawarciem umowy w jednej lub w kilku z następujących form:
w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego, numer rachunku 37 12 40 65 95 1111 0010 31 35 6636; w tytule przelewu należy umieścić informację: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy – PTT–ZP/2620/03/04/2024
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. t.j. z 2016 r., poz. 359 ze zm.).
Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach wskazanych w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej.
Treść dokumentu zabezpieczenia należytego wykonania umowy przedstawiona przez wykonawcę, w innej formie niż w pieniądzu, podlega akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
Zabezpieczenia należytego wykonania umowy będą zawierały klauzulę, że gwarant/poręczyciel zobowiązuje się dokonać wypłaty do wysokości sumy gwarancyjnej na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego – nieodwołalnie, bezwarunkowo i bezzwłocznie w terminie maksymalnie 30 dni, bez konieczności jego uzasadnienia.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w innej formie niż w pieniądzu, musi zawierać klauzulę, że wszelkie spory dotyczące realizacji zabezpieczenia rozstrzygane będą w oparciu o przepisy prawa polskiego, przez sądy powszechne właściwe dla siedziby Zamawiającego (beneficjenta zabezpieczenia).
Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz koszt prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w ust 3.
Zamawiający zwraca zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
Zamawiający zaznacza, że treść projektu umowy (stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ) przedstawia również regulacje związane z zabezpieczeniem należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
Zmiany, o których mowa powyżej w ust. 1, mogą dotyczyć terminu realizacji przedmiotu Umowy, w przypadku wystąpienia opóźnień niezawinionych przez Wykonawcę.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obydwu Stron i stosownie uzasadnione, w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę w oparciu o edytowalny wzór „Formularza ofertowego” ( załącznik nr 1 do SWZ) udostępniony przez Zamawiającego na Platformie eZamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-28 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.