eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › roboty remontowo-budowlane polegające na wykonaniu remontu i przebudowy po-mieszczeń dydaktycznych przez podział, likwidacji istniejącej wentylacji grawitacyjnej w części budynku warsztatów szkolnych z usunięciem otworów dachowych pozostałych po wentylacji grawitacyjnej, położeniu izolacji cieplnej i wodochronnej na powierzchni czę-ści dachu warsztatów szkolnych i montażu klimatyzacji w pomieszczeniach dydaktycz-nych w Zespole Szkół Samochodowych i Licealnych Nr 2 w Warszawie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-08-27



Ogłoszenie nr 578210-N-2017 z dnia 2017-08-27 r.

Zespół Szkół Samochodowych i Licealnych Nr 2: roboty remontowo-budowlane polegające na wykonaniu remontu i przebudowy po-mieszczeń dydaktycznych przez podział, likwidacji istniejącej wentylacji grawitacyjnej w części budynku warsztatów szkolnych z usunięciem otworów dachowych pozostałych po wentylacji grawitacyjnej, położeniu izolacji cieplnej i wodochronnej na powierzchni czę-ści dachu warsztatów szkolnych i montażu klimatyzacji w pomieszczeniach dydaktycz-nych w Zespole Szkół Samochodowych i Licealnych Nr 2 w Warszawie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Samochodowych i Licealnych Nr 2, krajowy numer identyfikacyjny 19314000000, ul. ul. Jana Pawła II  69 , 01038   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 228 380 461, e-mail r.szelmanowska@chello.pl, faks 228 380 461.
Adres strony internetowej (URL): www.zssam2.edupage.org
Adres profilu nabywcy: nie
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.zssam2.edupage.org


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.zssam2.edupage.org


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
nie


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
w formie pisemnej
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Zespół Szkół Samochodowych i Licealnych Nr 2 w Warszawie al. Jana Pawła II 69 01-038 Warszawa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty remontowo-budowlane polegające na wykonaniu remontu i przebudowy po-mieszczeń dydaktycznych przez podział, likwidacji istniejącej wentylacji grawitacyjnej w części budynku warsztatów szkolnych z usunięciem otworów dachowych pozostałych po wentylacji grawitacyjnej, położeniu izolacji cieplnej i wodochronnej na powierzchni czę-ści dachu warsztatów szkolnych i montażu klimatyzacji w pomieszczeniach dydaktycz-nych w Zespole Szkół Samochodowych i Licealnych Nr 2 w Warszawie.
Numer referencyjny: ZP-1/17/1/9/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: A. Podział sali nr 24 na dwie o powierzchni 218,0 m2 - podział sali nr 24 na dwie mniejsze o powierzchni jednej 69,97 i drugiej o powierzchni 147,09 m2 - wzniesienie między salami ścianę o gr=12,0 cm z płyty g-k i izolacją akustyczną z wełny mineralnej. - położyć na ścianie płytki ceramiczne do wysokości 200 cm lub pomalować farbą olejną lamperie. - pozostałą część ściany pomalować farbą emulsyjną, - zamontować bramę segmentową w ścianie gipsowej. Otwór pod bramę szczególnie wzmocnić. Brama segmentowa o wymiarach 350 cm i wysokości 250 cm. - Na styku nowo wzniesionej ściany i posadzki ułożyć cokół z płytek ceramicznych. B. Przygotowanie dwóch pomieszczeń zaplecza sal dydaktycznych na centrale klimatyzacyjne tj. salę 1.7 i 1.12 wg rysunku przyziemie pomieszczenie 1.12 i 1.7 przystosować na pomieszczenia central klimatyzacyjnych, o powierzchni następującej: - Sala 1.7-20,88m2 - Sala 1.12-25,65m2 - zamurowanie w pom. 1.17 dwóch otworów drzwiowych łączących przystosowywane pomieszczenie centrali klimatyzacyjnej od sal dydaktycznych, - wykucie w ścianie między salą 1.17 i 1.13 (umywalni) otworu drzwiowego o wym. 1,4x2,02 cm, - demontaż dwóch umywalek, - demontaż armatury i podłączenia wody i kanalizacji, z odcięciem ze strefy wykucia otworu na drzwi, - uzupełnienie posadzki pod rozebranym fragmentem ściany pod drzwi, - montaż drzwi dwuskrzydłowych o wymiarach ościeżnicy 140x202 cm. - obróbka ściany po wykuciu drzwi przez montaż narożników, ogipsowaniu i pomalowaniu po obu stronach ściany C. Montaż instalacji klimatyzacyjnej - powierzchnia ogólna 1030,0 m2 - montaż central klimatyzacyjnych w pomieszczeniu 1.12 i 1.7. , - montaż na dwóch kanałach o średnicy około 50 cm czerpni dla obu central klimatyzacyjnych, - montaż na dwóch kanałach o średnicy o 50 cm wyrzutni dla obu central klimatyzacyjnych, - montaż przewodów klimatyzacyjnych od czerpni i wyrzutni zużytego powietrza do centrali klimatyzacyjnej, - montaż instalacji klimatyzacyjnej od central po wszystkie pomieszczenia podwieszając je do sufitu, - montaż na dachu chłodnic freonowych, - montaż nagrzewnic wodnych, - doprowadzenia instalacji c.w. do nagrzewnic wodnych, - modernizacja tablicy głównej TG celem podłączenia central klimatyzacyjnych oraz oprzyrządowania między innymi chłodnic freonowych czy nagrzewnic dla łatwego sterowania, - rozprowadzenie instalacji elektrycznej do w/w urządzeń, - montaż na rurociągach wentylacyjnych anemostatów, - wykuwanie w ścianach otworów celem poprowadzenia rurociągu wentylacyjnego, - izolacja cieplna kanałów wentylacyjnych, D. Montaż instalacji klimatyzacyjnej - demontaż pozostałych rur wentylacji grawitacyjnej zamontowanej na stropodachu, - naprawa dachu przez usunięcie otworów w płytach stropodachu powstałych po demontażu rur Wentylacyjnych. Otwory będą uzupełniane betonem i zbrojone stalą łącząc uzupełnienie z płytą żelbetową prefabrykowanych płyt panwiowych, dachowych. - wypełnione otwory przykryte będą papą asfaltową na lepiku, - ułożenie ocieplenia w postaci płyt styropapa o grubości 10 cm składającej się z warstwy styropianu EPS100 z obu stron wyłożoną papą asfaltową na welonie z włókien szklanych. Warstwa będzie układana na istniejącym pokryciu mimo złego stanu pokrycia. Płyta będzie przyklejana lepikiem asfaltowym do istniejącej papy. - na tak ułożoną warstwę ocieplenia układana będzie papa termozgrzewalna wykładana na wysokość do 30 cm na pochyłe ścianki świetlików. Papa termozgrzewalna będzie przyklejana do papy asfaltowej płyt styropapy. E. Stan Istniejący o Budynek Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 jest budynkiem szkolnym wybudowanym w 1970 roku F. Parter i przyziemie o W budynku warsztatowym znajduje się sala dydaktyczna z 4 podnośnikami do nauki zawodu monter samochodowy o powierzchni 217,6 m2, o W środkowej części budynku warsztatowego znajduje się wiele sal dydaktycznych o różnym przeznaczeniu. Są sale komputerowe i sale nauki zawodu, oraz sale zapleczowe tych sal. o Znajduje się też pomieszczenie sanitarne - umywalnia dla utrzymania czystości osobistej, higieny. o W stropodachu znajdują się kanały rurowe wentylacji grawitacyjnej, Niektóre zaopatrzone są w wentylator nawiewny lub wywiewny. o Przy niektórych kanałach uszkodzone są płyty dachowe o W sali dużej o nr 24 znajduje się tablica główna do której podłączone są nowe zmodernizowane, wyremontowane sale dydaktyczne. o Część ścian zewnętrznych graniczących z korytarzami (około 40%) jest już wymieniona na nowe aluminiowe ze ścianką murowaną do wysokości 119 cm. Od 119 cm do sufitu ścianka jest aluminiowa oszklona. o W pozostałej części ścianki są w konstrukcji stalowej , oszklone od posadzki do wysokości ponad 450 cm, aż do sufitu. Niektóre nie dochodzą do sufitu. o malowanie ścian (do 200 cm lamperie - lakierem bezbarwnych ) pozostałe emulsją i sufitów, (po likwidacji otworów w stropodachu) kolorystyka jak pozostała powierzchnia sufitów - biały.

II.5) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45320000-6
45260000-7
45111300-1
45232460-4
45331000-6
45310000-3
45110000-1
45453000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 333334,00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: zamówienie uzupełniajace przewidywane do udzielenie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  2   lub dniach: 50
lub
data rozpoczęcia: 2017-10-02   lub zakończenia: 2017-11-23

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca, który złoży wraz z ofertą oświadczenie, że w składzie zespołu realizującego przedmiotowe zamówienie będzie przez cały okres jego realizacji, co najmniej jedna osoba posiadająca, od co najmniej 5 lat, uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2000r. Nr 106 poz. 1126 ze zm), w zakresie kierowania robotami budowlanymi. Osoba wyznaczona przez Wykonawcę do składu zespołu realizującego zamówienie musi być wpisana na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), oraz posiadać doświadczenie w nadzorowaniu po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy (minimum 3 (trzech) robót budowlanych w okresie 5 lat poprzedzających termin składania ofert), których przedmiot każdorazowo dotyczył przebudowy lub remontu w budynkach a wartość robót budowlanych była każdorazowo nie mniejsza niż 300.000,00 zł. Wykonawca, który złoży oświadczenie, że w składzie zespołu realizującego przedmiotowe zamówienie będzie przez cały okres jego realizacji, co najmniej 9 osób posiadających, w każdym przypadku co najmniej 3 letnie doświadczenie, w realizacji robót budowlanych dotyczących przebudowy lub remontu w budynkach
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: sytuacji ekonomicznej lub finansowej: wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 300.000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca, który złoży wraz z ofertą oświadczenie, że w składzie zespołu realizującego przedmiotowe zamówienie będzie przez cały okres jego realizacji, co najmniej jedna osoba posiadająca, od co najmniej 5 lat, uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2000r. Nr 106 poz. 1126 ze zm), w zakresie kierowania robotami budowlanymi. Osoba wyznaczona przez Wykonawcę do składu zespołu realizującego zamówienie musi być wpisana na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), oraz posiadać doświadczenie w nadzorowaniu po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy (minimum 3 (trzech) robót budowlanych w okresie 5 lat poprzedzających termin składania ofert), których przedmiot każdorazowo dotyczył przebudowy lub remontu w budynkach a wartość robót budowlanych była każdorazowo nie mniejsza niż 300.000,00 zł. Wykonawca, który złoży oświadczenie, że w składzie zespołu realizującego przedmiotowe zamówienie będzie przez cały okres jego realizacji, co najmniej 9 osób posiadających, w każdym przypadku co najmniej 3 letnie doświadczenie, w realizacji robót budowlanych dotyczących przebudowy lub remontu w budynkach
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, który złoży wraz z ofertą oświadczenie, że w składzie zespołu realizującego przedmiotowe zamówienie będzie przez cały okres jego realizacji, co najmniej jedna osoba posiadająca, od co najmniej 5 lat, uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2000r. Nr 106 poz. 1126 ze zm), w zakresie kierowania robotami budowlanymi. Osoba wyznaczona przez Wykonawcę do składu zespołu realizującego zamówienie musi być wpisana na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), oraz posiadać doświadczenie w nadzorowaniu po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy (minimum 3 (trzech) robót budowlanych w okresie 5 lat poprzedzających termin składania ofert), których przedmiot każdorazowo dotyczył przebudowy lub remontu w budynkach a wartość robót budowlanych była każdorazowo nie mniejsza niż 300.000,00 zł. Wykonawca, który złoży oświadczenie, że w składzie zespołu realizującego przedmiotowe zamówienie będzie przez cały okres jego realizacji, co najmniej 9 osób posiadających, w każdym przypadku co najmniej 3 letnie doświadczenie, w realizacji robót budowlanych dotyczących przebudowy lub remontu w budynkach
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
wartość vadium przetargowego - 10 000 PLN


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
oferty zlozone beda w formie pisemnej z załaczeniem katalogow elektronicznych


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
brak danych


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
brak danych
Informacje dodatkowe:
brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
brak danych
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: brak danych
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: brak danych
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: brak danych
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): brak danych
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: brak danych
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: brak danych
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
brak danych


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji20,00
kwalifikacje zawodowe15,00
termin realizacji5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
brak danych
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
brak danych
Informacje dodatkowe
brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
brak danych
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
brak danych
Wstępny harmonogram postępowania:
brak danych
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
brak danych

Informacje dodatkowe:
brak danych
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
brak danych
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
brak danych
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

brak danych

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

brak danych

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

brak danych

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

brak danych

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

brak danych

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

brak danych


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

brak danych


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

brak danych


Informacje dodatkowe:

brak danych

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
brak danych
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
brak danych
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
brak danych

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.