Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2019-07-11
Ogłoszenie nr 572775-N-2019 z dnia 2019-07-11 r.
Gmina Podegrodzie: Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz w stołówce w Gminnym Żłobku w Podegrodziu na rok szkolny 2019/2020.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Podegrodzie, krajowy numer identyfikacyjny
00000000000000, ul.
Podegrodzie
248
,
33-386
Podegrodzie, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
184 459 033, e-mail
gmina@podegrodzie.sacz.pl., faks
.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.podegrodzie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.podegrodzie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Gmina Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz w stołówce w Gminnym Żłobku w Podegrodziu na rok szkolny 2019/2020.
Numer referencyjny:
DIN-ZA.271.1.10.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Zamówienie obejmuje 48 części: I Szkoła Podstawowa w Brzeznej, Brzezna 447 zakup i dostawa: Część 1: Woda mineralna Część 2: Przyprawy Część 3: Produkty przemiału ziarna Część 4: Różne artykuły Część 5: Dodatki deserowe Część 6: Mięso, wędliny, drób i jego przetwory Część 7: Ryby, mrożonki Część 8: Warzywa, owoce, kiszonki Część 9: Jaja Część 10: Wyroby ciastkarskie i ciasta Część 11: Pieczywo Część 12: Nabiał i jego przetwory II Szkoła Podstawowa w Podegrodziu, Podegrodzie 6 zakup i dostawa: Część 13: Woda mineralna Część 14: Przyprawy Część 15: Produkty przemiału ziarna Część 16: Różne artykuły Część 17: Dodatki deserowe Część 18: Mięso, wędliny, drób i jego przetwory Część 19: Ryby, mrożonki Część 20: Warzywa, owoce, kiszonki Część 21: Jaja Część 22: Wyroby ciastkarskie i ciasta Część 23: Pieczywo Część 24: Nabiał i jego przetwory III Szkoła Podstawowa w Olszanie, Olszana 127 zakup i dostawa: Część 25: Woda mineralna Część 26: Przyprawy Część 27: Produkty przemiału ziarna Część 28: Różne artykuły Część 29: Dodatki deserowe Część 30: Mięso, wędliny, drób i jego przetwory Część 31: Ryby, mrożonki Część 32: Warzywa, owoce, kiszonki Część 33: Jaja Część 34: Wyroby ciastkarskie i ciasta Część 35: Pieczywo Część 36: Nabiał i jego przetwory IV Gminny Żłobek w Podegrodziu, Podegrodzie 525 zakup i dostawa: Część 37: Woda mineralna Część 38: Przyprawy Część 39: Produkty przemiału ziarna Część 40: Różne artykuły Część 41: Dodatki deserowe Część 42: Mięso, wędliny, drób i jego przetwory Część 43: Ryby, mrożonki Część 44: Warzywa, owoce, kiszonki Część 45: Jaja Część 46: Wyroby ciastkarskie i ciasta Część 47: Pieczywo Część 48: Nabiał i jego przetwory Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3.4. Dostawy zamawianych towarów odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, z tym że: a) warzywa i owoce świeże, pieczywo oraz mięso i jego przetwory -codziennie, b) artykuły różne, przyprawy, produkty przemiału ziarna, ryby i mrożonki, jaja, wyroby ciastkarskie i ciasta, dodatki deserowe, nabiał i jego przetwory - dwa razy w tygodniu, c) woda mineralna - dwa razy w miesiącu, d) w szczególnych przypadkach wykonawca zobowiązany będzie wykonać dostawę na żądanie. 3.5. Informacje na temat asortymentu kolejnych dostaw przekazywana będzie przez Zamawiającego telefonicznie lub mailem na co najmniej dwa dni przed terminem jej realizacji. W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie -Wykonawca wykona je w ciągu 24 godzin. 3.6. Dostawy muszą być zrealizowane w dni powszednie, w godzinach 6:00 -7:00 rano lub w godzinach uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego. Miejscem dostawy są: a) Szkoła Podstawowa w Brzeznej, Brzezna 245, 33-386 Podegrodzie, b) Szkoła Podstawowa w Olszanie, Olszana 127, 33-386 Podegrodzie, c) Szkoła Podstawowa w Poegrodziu, 33-386 Podegrodzie 6, d) Gminny Żłobek w Podegrodziu, 33-386 Podegrodzie 525. 3.7. Wykonawca odpowiada za jakość dostarczonych artykułów. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty spożywcze objęte dostawą muszą spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, w szczególności: a) posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty; b) posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia; c) posiadać odpowiedni system przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu; d) posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne; e) muszą odpowiadać normom jakościowym a w przypadku warzyw i owoców świeżych muszą być klasą I, którą określa Rozporządzenie Wykonawcze Komisji (UE) NR 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011 r. ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady Europy (WE) nr 123/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzyw. 3.8. Pojemność, gramatura produktu nie może znacząco odbiegać od pojemności, gramatury sugerowanej przez Zamawiającego. Dopuszczalna tolerancja wynosi +/-20%-. W przypadku zaoferowania produktu o innej niż wskazana przez Zamawiającego pojemności/gramaturze, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania takiej ilości sztuk zamawianego produktu, która po przemnożeniu daje ilość jakiej żąda Zamawiający. 3.9. Dostarczone artykuły muszą być oznakowane w sposób zrozumiały, napisy w języku polskim muszą być wyraźne, czytelne i nieusuwalne, data spożycia winna być: a) nie krótsza niż 1/2 okresu przydatności podanego na opakowaniu produktu: dotyczy części: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 31, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 43, 48, b) najwyższej jakości: dotyczy części: 8, 9, 20, 21, 32, 33, 44, 45. c) z bieżącej produkcji: dotyczy części: 6, 18, 30, 42 d) maks.12 godz. od momentu wypieku, świeże z bieżącej produkcji z wył. bułki tartej: dotyczy części: 10, 11, 22, 23, 34, 35, 46, 47. 3.10. Stosownie do art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych, do tych, które zostały wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ. 3.11. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3.12. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w ilości do 30% wartości zamówienia podstawowego. 3.13. Miejsce realizacji zamówienia - Gmina Podegrodzie, miejscowość: Brzezna, Podegrodzie, Olszana, powiat nowosądecki, województwo małopolskie.
II.5) Główny kod CPV: 15981000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
15870000-7 |
15871100-5 |
15871200-6 |
15871230-5 |
15871250-1 |
15871260-4 |
15871270-7 |
15871273-8 |
15820000-1 |
15872100-2 |
15872200-3 |
15872300-4 |
15872400-5 |
15831000-2 |
15331425-2 |
15614100-6 |
15890000-3 |
15612000-1 |
15613311-1 |
15332400-8 |
15332290-3 |
15864100-3 |
15841000-5 |
15840000-8 |
15320000-7 |
15321000-4 |
15100000-9 |
15110000-2 |
15112000-6 |
15112130-6 |
15112120-3 |
15112100-7 |
15211000-0 |
15331000-7 |
15331170-9 |
15331100-8 |
15300000-0 |
03212100-1 |
03221000-6 |
03221100-7 |
03221300-9 |
03221400-0 |
03222110-7 |
03222320-2 |
03142500-3 |
15812000-3 |
15811000-6 |
15811100-7 |
15811400-0 |
15500000-3 |
15510000-6 |
15530000-2 |
15551000-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 23.3. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w ilości do 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach tożsamych z warunkami zamówienia podstawowego (w szczególności w oparciu o ceny jednostkowe).
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-12-31
II.9) Informacje dodatkowe: 4. Wymagany termin realizacji zamówienia: a) od 01.08.2019 r. do 31.12.2019 r. dot. części nr 37-48, b) od 01.09.2019 r. do 31.12.2019 r. dot. części nr 1-36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
a) Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
a) Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) Zamawiający nie stawia warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
6.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć na żądanie Zamawiającego - dotyczy Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 6.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.16. przedkłada odpowiednio: a) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dot. pkt 6.2. lit) a) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w punkcie 6.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawione w terminach określonych w pkt 6.3 powyżej. 6.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 6.6. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6.7. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
6.8. Ponadto do oferty należy dołączyć: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), b) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, c) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
17. Istotne postanowienia umowy 17.1. Szczegółowe informacje dotyczące umowy zawarte zostały w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 17.2. Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy oraz warunki takich zmian określają szczegółowo projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
21. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Podegrodzie z siedzibą w Urzędzie Gminy, adres 33-386 Podegrodzie 248, tel. 18 445-90-33, e-mail: gmina@podegrodzie.pl , strona internetowa: www.podegrodzie.pl BIP: www.bip.podegrodzie.pl ? inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Podegrodzie dostępny pod adresem e-mail: iodo@podegrodzie.pl ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: "Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz w stołówce w Gminnym Żłobku w Podegrodziu na rok szkolny 2019/2020." prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej "ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15981000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15870000-7, 15871110-0, 15871200-6, 15871230-5, 15871250-1, 15871260-4, 15871270-7, 15871273-8, 15820000-1, 15872100-2, 15872200-3, 15872300-4, 15872400-5, 15831000-2, 15331425-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15614100-6, 15890000-3, 15612000-1, 15613311-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15332400-8, 15332290-3, 15864100-3, 15841000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 17,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15840000-8, 15320000-7, 15321000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15110000-2, 15112000-6, 15112130-6, 15112120-3, 15112100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15211000-0, 15331000-7, 15331170-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331100-8, 15300000-0, 03212100-1, 03221000-6, 03221100-7, 03221300-9, 03221400-0, 03222110-7, 03222320-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15812000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6, 15811100-7, 15811400-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3, 15510000-6, 15530000-2, 15551000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15981000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15870000-7, 15871110-0, 15871200-6, 15871230-5, 15871250-1, 15871260-4, 15871270-7, 15871273-8, 15820000-1, 15872100-2, 15872200-3, 15872300-4, 15872400-5, 15831000-2, 15331425-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15614100-6, 15890000-3, 15612000-1, 15613311-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 16 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15332400-8, 15332290-3, 15864100-3, 15841000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 17 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15840000-8, 15320000-7, 15321000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 18 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15110000-2, 15112000-6, 15112130-6, 15112120-3, 15112100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 19 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15211000-0, 15331000-7, 15331170-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 20 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331100-8, 15300000-0, 03212100-1, 03221000-6, 03221100-7, 03221300-9, 03221400-0, 03222110-7, 03222320-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 21 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 22 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15812000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 23 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6, 15811100-7, 15811400-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 24 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3, 15510000-6, 15530000-2, 15551000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 25 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15981000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 26 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15870000-7, 15871110-0, 15871200-6, 15871230-5, 15871250-1, 15871260-4, 15871270-7, 15871273-8, 15820000-1, 15872100-2, 15872200-3, 15872300-4, 15872400-5, 15831000-2, 15331425-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 27 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15614100-6, 15890000-3, 15612000-1, 15613311-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 28 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15332400-8, 15332290-3, 15864100-3, 15841000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 29 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15840000-8, 15320000-7, 15321000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 30 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15110000-2, 15112000-6, 15112130-6, 15112120-3, 15112100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 31 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15211000-0, 15331000-7, 15331170-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 32 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331100-8, 15300000-0, 03212100-1, 03221000-6, 03221100-7, 03221300-9, 03221400-0, 03222110-7, 03222320-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 33 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 34 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15812000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 35 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6, 15811100-7, 15811400-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 36 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3, 15510000-6, 15530000-2, 15551000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 37 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15981000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 38 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15870000-7, 15871110-0, 15871200-6, 15871230-5, 15871250-1, 15871260-4, 15871270-7, 15871273-8, 15820000-1, 15872100-2, 15872200-3, 15872300-4, 15872400-5, 15831000-2, 15331425-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 39 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15841000-5, 15841300-8, 15851110-2, 15614100-6, 15890000-3, 15891000-0, 15613311-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 40 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15332400-8, 15332290-3, 15864100-3, 15841000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 41 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15840000-8, 15320000-7, 15321000-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 42 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15110000-2, 15112000-6, 15112130-6, 15112120-3, 15112100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 43 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15211000-0, 15331000-7, 15331170-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 44 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15331100-8, 15300000-0, 03212100-1, 03221000-6, 03221100-7, 03221300-9, 03221400-0, 03222110-7, 03222320-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 45 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 46 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15812000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 47 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6, 15811100-7, 15811400-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 48 | Nazwa: | Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych dla Szkoły Podstawowej w Brzeznej, Szkoły Podstawowej w Olszanie, Szkoły Podstawowej w Podegrodziu oraz do stołówki w Gminnym Żłobku w Podegrodziu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3, 15510000-6, 15530000-2, 15551000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
a) Cena - w złotych | 60,00 |
b) Termin płatności faktur - w dniach | 20,00 |
c) Czas reakcji na reklamację - w godzinach | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI PODEGRODZIE
- Część 1: Dostawa serwerów i oprogramowania w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczeństwo w Gminie Podegrodzie" Część 2: System do zarządzania infrastrukturą IT i ochrony danych dla Urzędu Gminy Po
- Budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Podegrodzie
- "Wdrożenie modelu dostępnej szkoły w obiektach szkół podstawowych w Gminie Podegrodzie" nr FEMP.05.01-IP.01-1479/24
- "Budowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z technologią kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej w Brzeznej" cz. I "Budowa wewnętrznej instalacji gazu wraz z technologią kotłowni w użytko....." cz. II
- Zakup i montaż 2 lamp na istniejących słupach koło P. Smolik, Jurkowski (Brzezna - Litacz) w miejscowości Brzezna cz. I Dokończenie budowy oświetlenia (kontynuacja) w miejscowości Chochorowice cz. II
więcej: przetargi PODEGRODZIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie w roku szkolnym 2025/2026
- "Sukcesywna dostawa pieczywa w 2025 r. dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na pięć części, z czego części od I do III w ramach projektu "RaP STEAM (...)
- "Sukcesywne dostawy wyrobów mleczarskich w 2025 r. dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na sześć części (...)
- Sukcesywne dostawy mięsa i wyrobów mięsnych w 2025 r. dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na sześć części (...)
- Dostawy różnych produktów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska w Toruniu
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łączniku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.