eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Usługi przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-14

Brzeg: Usługi przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 57036 - 2016; data zamieszczenia: 14.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu , ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4441390 do 2, faks 077 4441390 do 2.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.brzeg.sisco.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 Szkolenie pn. Spawacz metodami MIG-MAG-TIG z podstawami ślusarstwa dla 15 osób, finansowane ze środków PO WER; Zadanie Nr 2 Szkolenie pn. Operator koparko-ładowarki dla 12 osób. Finansowane z RPO WO; Zadanie Nr 3 Szkolenie pn. Operator wózków jezdniowych dla 20 osób, w tym 10 osób finansowanych z PO WER i 10 osób finansowanych z RPO WO Zadanie Nr 4 Szkolenie pn. Świadectwa kwalifikacyjne kierowców dla 20 osób, finansowane z Funduszu pracy lub RPO WO; Zadanie Nr 5 Szkolenie pn. Monter klimatyzacji dla 11 osób, w tym 10 osób finansowane ze środków RPO WO i 1 osoba finansowana ze środków PO WER; Zadanie Nr 6 Szkolenie pn. Kasjer walutowy dla 15 osób, finansowane ze środków FP; Zadanie Nr 7 Szkolenie pn. Spawacz MIG-MAG-TIG dla 10 osób, finansowane ze środków RPO WO; Zadanie Nr 8 Szkolenie pn. Monter systemów fotowoltaicznych dla 10 osób, finansowane ze środków RPO WO..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp do wysokości 10% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.41.10.00-8, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 1 do oferty, Oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów, metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Plan nauczania z zakresem wykonywanych przez nie czynności (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do programu szkolenia, stanowiącego załącznik Nr 3 do OFERTY),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie dotyczące warunków lokalowych i sprzętowych wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do programu szkolenia, stanowiącego załącznik Nr 3 do OFERTY). Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów, metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, które są niezbędne do wykonania zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do programu szkolenia, stanowiącego załącznik Nr 3 do OFERTY). Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów, metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 1 do oferty. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów, metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Program szkolenia wraz z załącznikami (wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do oferty),

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, Certyfikat Jakości Usług, jeśli Wykonawca posiada taki certyfikat (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem), akredytacje na prowadzenie szkoleń o tematyce pokrywającej się w całości lub części ze szkoleniem będącym przedmiotem postępowania lub opinie wydane przez poprzednio zamawiających albo protokoły instytucji wdrażających, w przypadku szkoleń realizowanych ze środków unijnych, Oświadczenie o podwykonawstwie, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do oferty, jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Brak oświadczenia będzie równoznaczne z wykonaniem przedmiotu zamówienia bez udziału podwykonawców, oświadczenie o powiązaniach osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (załącznik Nr 4 do oferty), Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadający dokument udzielonego zakresu pełnomocnictwa,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian w postanowieniach załączonej umowy dotyczącej treści złożonej oferty, w zakresie: a)dopuszczenie możliwości zmiany personalnej wykładowców, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, jednak przy zachowaniu identycznych albo zbliżonych kwalifikacji podanych w ofercie pod warunkiem uzyskania zgody wyrażonej na piśmie przez Zleceniodawcę, b)dopuszczenia możliwości zmiany adresu prowadzenia szkoleń, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, jednakże przy zachowaniu takich samych albo zbliżonych warunków, które zostały przedstawione w ofercie pod warunkiem uzyskania zgody wyrażonej na piśmie przez Zleceniodawcę, c)konieczności przesunięcia terminu realizacji szkolenia z powodu braku odpowiednich kandydatów, d)liczby osób do przeszkolenia - w przypadku, gdy liczba zakwalifikowanych uczestników szkolenia ulegnie zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od Zleceniodawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.brzeg.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, pok. Nr 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, pok. Nr 16 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia będą finansowane ze środków unijnych o wartości powyżej 70%..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie pn. Spawacz metodami MIG-MAG-TIG z podstawami ślusarstwa, finansowane ze środków PO WER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Spawacz metodami MIG-MAG-TIG z podstawami ślusarstwa, finansowane ze środków PO WER 1)Ilość osób do przeszkolenia - 15 osób; 2)Ilość godzin szkolenia (jednej osoby): nie mniej niż 412 godzin zegarowych, w tym spawacz 362 godz. zajęcia praktyczne i teoretyczne, ślusarz 50 godzin zajęć praktyczno-teoretycznych 3) Zakres szkolenia powinien obejmować, co najmniej następujące zagadnienia: a) Podstawowe przepisy BHP i ppoż. związane z wykonywaną pracą; b) Technologia robót; c) Maszyny i sprzęt; d) Materiały; e) Dokumentacja; f) Zasady organizacji pracy i obmiaru robót; g) Zajęcia praktyczne. 4) Termin przeprowadzenia szkolenia: do 31 sierpnia 2016r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Posiadane kwalifikacje kadry dydaktycznej max do 5 wykładowców - 19
    • 3. Warunki lokalowe i sprzęt jakimi dysponuje Wykonawca - 19
    • 4. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu Jakości Usług - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie pn. Operator koparko-ładowarki, finansowane z RPO WO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Operator koparko-ładowarki, finansowane z RPO WO 1)Ilość osób do przeszkolenia - 12 osób; 2)Ilość godzin szkolenia (jednej osoby): nie mniej niż 200 godzin zegarowych, w tym zajęcia praktyczne min. 86 godzin zegarowych, zajęcia teoretyczne min. 114 godzin zegarowych; 3)Zakres szkolenia powinien obejmować, co najmniej następujące zagadnienia: a)Użytkowanie eksploatacyjne; b)Dokumentacja techniczna; c)Bezpieczeństwo i higiena pracy i p.poż.; d)Podstawy elektrotechniki; e)Silniki spalinowe; f)Elementy hydrauliki; g)Budowa koparko-ładowarek; h)Technologia robót - zajęcia praktyczne. Należy wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowy program szkolenia dla zawodu Operator koparko-ładowarki dostępny w bazie danych MR, P i PS www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Posiadane kwalifikacje kadry dydaktycznej max do 5 wykładowców - 19
    • 3. Warunki lokalowe i sprzęt jakimi dysponuje Wykonawca - 19
    • 4. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu Jakości Usług - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie pn. Operator wózków jezdniowych zad. A 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Operator wózków jezdniowych zad. A 10 osób finansowanych z PO WER 1)Ilość osób do przeszkolenia - 10 osób 2)Ilość godzin zegarowych szkolenia (jednej osoby) - 84 godz. 3)Zakres szkolenia powinien obejmować, co najmniej następujące zagadnienia: a)Przepisy bhp i p.poż; b)Budowa wózka i jego wyposażenie; c)Wykonanie manewrów z ładunkiem i bez ładunku; d)Organizacja stanowiska pracy; e)Zasady ruchu wózkiem widłowym. Program kursu winien być oparty na programach zalecanych i rekomendowanych przez MR, P i PS min. opublikowanych i dostępnych na stronie internetowej: www.kwalifikacje.praca.gov.pl posiadać potwierdzoną aktualizacje akredytacji programu szkolenia Urzędu Dozoru Technicznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie pn. Operator wózków jezdniowych w tym zad. B 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Operator wózków jezdniowych w tym zad. B 10 osób finansowanych z RPO WO 1)Ilość osób do przeszkolenia - 10 osób 2)Ilość godzin zegarowych szkolenia (jednej osoby) - 84 godz. 3)Zakres szkolenia powinien obejmować, co najmniej następujące zagadnienia: a)Przepisy bhp i p.poż; b)Budowa wózka i jego wyposażenie; c)Wykonanie manewrów z ładunkiem i bez ładunku; d)Organizacja stanowiska pracy; e)Zasady ruchu wózkiem widłowym. Program kursu winien być oparty na programach zalecanych i rekomendowanych przez MR, P i PS min. opublikowanych i dostępnych na stronie internetowej: www.kwalifikacje.praca.gov.pl posiadać potwierdzoną aktualizacje akredytacji programu szkolenia Urzędu Dozoru Technicznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie A: Świadectwo kwalifikacji wstępnej kat. C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia w zakresie zadania A świadectwa kwalifikacji wstępnej kat C powinien 280 godzin zegarowych bez testu kwalifikacyjnego, z tego:część podstawowa - teoretyczna - 195 godzin zegarowych,część specjalistyczna - teoretyczna - 65 godzin zegarowych,część specjalistyczna - praktyczna jazda indywidualna w ruchu drogowym - 16 godzin zegarowych, zajęcia praktyczne - jazda indywidualna w warunkach specjalnych - 4 godziny zegarowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Posiadane kwalifikacje kadry dydaktycznej - 19
    • 3. Warunki lokalowe i sprzęt jakimi dysponuje Wykonawca - 19
    • 4. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu Jakości Usług - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zad. B Świadectwo kwalifikacji wstępnej kat. D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zad. B Świadectwo kwalifikacji wstępnej kat. D - 1 os. Program szkolenia w zakresie zadania B świadectwa kwalifikacji wstępnej kat. D obejmować powinien 280 godzin zegarowych (bez testu kwalifikacyjnego), z tego: część podstawowa - teoretyczna - 195 godzin zegarowych, część specjalistyczna - teoretyczna - 65 godzin zegarowych, część specjalistyczna - praktyczna (jazda indywidualna w ruchu drogowym) - 16 godzin zegarowych, zajęcia praktyczne (jazda indywidualna w warunkach specjalnych) - 4 godziny zegarowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie C: Świadectwo kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej kat. C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadectwo kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej kat. C - 11 os. Program szkolenia w zakresie zadania C świadectwa kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej kat. C i zadania D świadectwa kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej kat. D powinien obejmować 140 godzin zegarowych (bez testu kwalifikacyjnego) z tego: część podstawowa - teoretyczna - 97 godzin zegarowych, część specjalistyczna - teoretyczna - 33 godziny zegarowe, część specjalistyczna - praktyczne (jazda indywidualna w ruchu drogowym) - 8 godzin zegarowych, zajęcia praktyczne (jazda indywidualna w warunkach specjalnych) - 2 godziny zegarowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie D: Szkolenie pn. Świadectwo kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej kat. D - 2 os..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie D: Świadectwo kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej kat. D - 2 os. Program szkolenia w zakresie zadania D świadectwa kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej kat. D powinien obejmować 140 godzin zegarowych bez testu kwalifikacyjnego z tego:część podstawowa - teoretyczna - 97 godzin zegarowych, część specjalistyczna - teoretyczna - 33 godziny zegarowe, część specjalistyczna - praktyczne - jazda indywidualna w ruchu drogowym - 8 godzin zegarowych, zajęcia praktyczne - jazda indywidualna w warunkach specjalnych - 2 godziny zegarowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie E: Szkolenie okresowe kat. C lub D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie E: Szkolenie okresowe kat. C lub D - 5 os. Program szkolenia w zakresie zadania E, dotyczącego szkolenia okresowego na przewóz rzeczy/osób powinien obejmować 35 godzin zegarowych teorii. Zleceniodawca skieruje osoby, które:mają 21 lat i prawo jazdy kat. C lub C+E (wydane przed 10.09.2009 r.), mają 23 lata i prawo jazdy kat. D lub D+E (wydane przed 10.09.2008 r.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Posiadane kwalifikacje kadry dydaktycznej - 19
    • 3. Warunki lokalowe i sprzęt jakimi dysponuje Wykonawca - 19
    • 4. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu Jakości Usług - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 A Szkolenie pn. Monter klimatyzacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 5 A Szkolenie pn. Monter klimatyzacji dla 10 osób finansowane ze środków RPO WO. Ilość osób do przeszkolenia -10 os.Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 206 godz. zegarowych. Zakres szkolenia powinien obejmować, co najmniej następujące zagadnienia:a)Moduł Specjalistyczne szkolenie umożliwiające uzyskanie państwowych uprawnień do eksploatacji E urządzeń, sieci i instalacji cieplnych G2, minimum 24 godziny b) Moduł montera wentylacji i klimatyzacji, minimum 150 godzin c)Moduł uprawnienia elektryczne do 1 Kv,minimum 32 godziny. Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowy program szkolenia. Dla zawodu monter wentylacji i klimatyzacji, dostępny w bazie danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Celem szkolenia monter klimatyzacji jest uzyskanie kwalifikacji w zawodzie monter wentylacji i klimatyzacji z uprawnieniami do eksploatacji E i G2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Posiadane kwalifikacje kadry dydaktycznej max do 3 wykładowców - 19
    • 3. Warunki lokalowe i sprzęt jakimi dysponuje Wykonawca - 19
    • 4. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu Jakości Usług - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 B Szkolenie pn. Monter klimatyzacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 5 B Szkolenie pn. Monter klimatyzacji dla 1 osoby finansowana ze środków PO WER. Ilość osób do przeszkolenia -1 os.Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 206 godz. zegarowych. Zakres szkolenia powinien obejmować, co najmniej następujące zagadnienia:a)Moduł Specjalistyczne szkolenie umożliwiające uzyskanie państwowych uprawnień do eksploatacji E urządzeń, sieci i instalacji cieplnych G2, minimum 24 godziny b) Moduł montera wentylacji i klimatyzacji, minimum 150 godzin c)Moduł uprawnienia elektryczne do 1 Kv,minimum 32 godziny. Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowy program szkolenia. Dla zawodu monter wentylacji i klimatyzacji, dostępny w bazie danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Celem szkolenia monter klimatyzacji jest uzyskanie kwalifikacji w zawodzie monter wentylacji i klimatyzacji z uprawnieniami do eksploatacji E i G2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2016.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 Szkolenie pn. Kasjer walutowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 6 Szkolenie pn. Kasjer walutowy dla 15 osób, finansowane ze środków FP 1)Ilość osób do przeszkolenia -15 os. 2)Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 132 godz. zegarowe, w tym 32 godziny zegarowe dot. kasjera walutowego, 100 godzin zegarowych zajęć z jęz. angielskiego 3)Zakres szkolenia powinien obejmować, co najmniej następujące zagadnienia: a)przepisy bhp i p.poż; b)obsługa i wyposażenie stanowiska kasowego; c)znaki pieniężne i identyfikacja ich autentyczności, waluty zagraniczne, metody identyfikacji falsyfikatów, rodzaje falsyfikatów, postępowanie z falsyfikatami, technika wpłat i wypłat, reklamacje kasowe, przykłady problemów dewizowych i bankowych, zabezpieczenia bilonu, operacje wykonywane przez kasjera - wpłaty, wypłaty, różnice kasowe, raport końcowy, etyka zawodu kasjera, czynniki wpływające na pracę oraz zagrożenia z nich wynikające na stanowisku kasjera; d)program szkolenia powinien uwzględniać zdobycie zarówno wiedzy jak i umiejętności dotyczących obsługi kas fiskalnych, terminala płatniczego; e)program szkolenia powinien uwzględniać ćwiczenia praktyczne; f)program kursu winien być oparty na programach zalecanych i rekomendowanych przez MR, P i PS min. opublikowanych i dostępnych na stronie internetowej: www.kwalifikacje.praca.gov.pl; g)program kursu winien być oparty na module branżowego języka angielskiego w stopniu komunikatywnym na stanowisku pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7 Szkolenie pn. Spawacz metodami MIG-MAG-TIG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 7 Szkolenie pn. Spawacz metodami MIG-MAG-TIG dla 10 osób, finansowane ze środków RPO WO 1)Ilość osób do przeszkolenia - 10 os. 2)Ilość godzin zegarowych szkolenia (jednej osoby) - 362 godz. 3)Zakres szkolenia powinien obejmować, co najmniej następujące zagadnienia: a)Przepisy bhp i p.poż; b)Program winien być oparty na standardach kwalifikacji zawodowych i modułowy program szkolenia dla zawodu spawacz, dostępny w bazie danych MR, P i PS www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Posiadane kwalifikacje kadry dydaktycznej max do 3 wykładowców - 19
    • 3. Warunki lokalowe i sprzęt jakimi dysponuje Wykonawca - 19
    • 4. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu Jakości Usług - 2

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8 Szkolenie pn. Monter systemów fotowoltaicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 8 Szkolenie pn. Monter systemów fotowoltaicznych dla 10 osób, finansowane ze środków RPO WO. Ilość osób do przeszkolenia - 10 os. Ilość godzin zegarowych szkolenia (jednej soby) - 128 godzin. Zakres szkolenia powinien obejmować, co najmniej następujące zagadnienia: a)Monter instalacji fotowoltaicznych b)Moduł techniki sprzedaży systemów fotowoltaicznych c)Moduł uprawnienia elektryczne do 1 kV. Program szkolenia powinien wykorzystywać zakres programowy w części teoretycznej i praktycznej wg. Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2014r. w sprawie warunków i trybu wydawania certyfikatów oraz akredytowania organizatorów szkoleń w zakresie odnawialnych źródeł energii zgodnie z Ustawą z dnia 26 lipca 2013r. o zmianie ustawy - Prawo energetyczne (Dz.U. z 2013r. poz. 984) i inne szczegółowe przepisy dotyczące szkolenia autoryzowanego montera instalacji fotowoltaicznych z możliwością uzyskania certyfikatu UDT. Szkolenie z zakresu autoryzowanego montera instalacji fotowoltaicznych z możliwością uzyskania certyfikatu UDT..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Posiadane kwalifikacje kadry dydaktycznej max do 3 wykładowców - 19
    • 3. Warunki lokalowe i sprzęt jakimi dysponuje Wykonawca - 19
    • 4. Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu Jakości Usług - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.