eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu › Dostosowanie systemów ochrony technicznej do wymogów Norm Obronnych w kompleksie w Elblągu przy ul. Łęczyckiej 10-12.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-04-30

Ogłoszenie nr 570074565-N-2020 z dnia 30-04-2020 r.

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu: Dostosowanie systemów ochrony technicznej do wymogów Norm Obronnych w kompleksie w Elblągu przy ul. Łęczyckiej 10-12.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O PODWYKONAWSTWIE - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, Krajowy numer identyfikacyjny 28138539600000, ul. ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 261 313 015, e-mail 21wog@ron.mil.pl, faks 261 313 304.
Adres strony internetowej (url): www.21wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu

I.4) KOMUNIKACJA:



Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Pisemnie



21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg


Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem(URL):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo:

Dostosowanie systemów ochrony technicznej do wymogów Norm Obronnych w kompleksie w Elblągu przy ul. Łęczyckiej 10-12.

Numer referencyjny:

19/SZP/OiB/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):

Przedmiotem zamówienia jest "Dostosowanie systemów ochrony technicznej do wymogów Norm Obronnych w kompleksie w Elblągu przy ul. Łęczyckiej 10-12" poprzez wykonanie prac budowlanych dostosowujących pomieszczenia magazynowe w budynkach nr 1, 3 i 5 oraz pomieszczenie LCN w budynku nr 2 do wymagań Norm Obronnych NO-04-A004-(od 1 do 9):2016 i NO-04-A009:2017 w zakresie systemów ochrony technicznej (zabezpieczenia mechaniczne, system alarmowy oraz telewizyjny system nadzoru TSN). CHARAKTERYSTYKA BUDYNKÓW Budynki sztabowo-biurowe murowane, podpiwniczone, wyposażone w instalacje elektryczne, wod-kan, c.o. i instalacje odgromowe. W części pomieszczeń znajdują się instalacje teleinformatyczne, telewizyjnego systemu nadzoru i alarmowe. ZAKRES RZECZOWY ZADANIA W zakresie zabezpieczeń mechanicznych: - wymiana drzwi oraz zamków i wkładek; - wymiana krat i siatek w otworach okiennych (w każdym pomieszczeniu jedna krata okienna otwierana z zamknięciem na kłódkę); W zakresie systemu alarmowego: - zamontowanie czujek; - zamontowanie manipulatorów szyfrowych i sygnalizatorów optyczno-akustycznych; - zamontowanie pilotów napadowych przewodowych; - wyposażenie w piloty napadowe bezprzewodowe; - zamontowanie central alarmowych i modułów rozszerzeń; - wykonanie okablowania zamontowanych elementów; - montaż stanowiska nadzoru i monitorowania; W zakresie Telewizyjnego Systemu Nadzoru: - zamontowanie kamer; - wykonanie okablowania transmisyjnego; - montaż rejestratorów i stanowiska nadzoru WARUNKI OGÓLNE ZAMÓWIENIA 1) Prace należy wykonać w oparciu o obowiązujące przepisy prawa budowlanego, o ochronie przeciwpożarowej oraz postanowienia PN. 2) W wykonaniu zabezpieczeń mechanicznych uwzględnić wykonanie obróbki budowlanej i odnowienie powłok malarskich. 3) Dokumentację powykonawczą opracować w formie papierowej w 2 egzemplarzach dla pełnego zakresu robót - dodatkowo na płytach CD/DVD w formacie pdf i w wersji edytowalnej w 2 egzemplarzach. 4) Zaproponowana przez wykonawcę cena ryczałtowa (netto i brutto) musi obejmować wykonanie całości zadania i zawierać wszystkie niezbędne koszty konieczne do jego wykonania. 5) Wszystkie osoby biorące udział w realizacji zadania, w tym osoby upoważnione do bieżących kontaktów roboczych w imieniu Wykonawcy związanych z dostępem do informacji niejawnych obowiązani są do posiadania aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pisemnego upoważnienia uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Zastrzeżone", wydanego przez kierownika jednostki organizacyjnej wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 742 t. j.). Rozpoczęcie robót będzie możliwe po pisemnym zgłoszeniu pracowników Wykonawcy do 21 WOG. W zgłoszeniu należy podać nazwisko i imię tych osób, numer dowodu osobistego i numer poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pisemnego upoważnienia uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Zastrzeżone". Poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienia wraz zaświadczeniem o odbyciu przeszkolenia należy posiadać do wglądu w czasie realizacji umowy. 6) Dokumentację powykonawczą rysunkową wytworzoną w wyniku realizacji umowy należy oznaczyć klauzulą "Zastrzeżone". Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, natomiast maksymalny punktowany okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy.

Krótki opis przedmiotu umowy o podwykonawstwo (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):

II.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp w związku z art. 131h ust. 6 pkt 5) ustawy Pzp. Polegać one będą na powtórzeniu podobnych robót z zakresu robót budowlanych zamówienia podstawowego, w zakresie do 50% wartości zamówienia podstawowego. Będą udzielone na warunkach ustalonych w zamówieniu podstawowym (warunkach umowy), z uwzględnieniem dodatkowych negocjacji przeprowadzonych w zakresie realizacji tego zamówienia(m.in. cen, terminu realizacji) na warunkach przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcą w celu ustalenia istotnych postanowień dotyczących realizacji zamówienia.


II.6) Główny Kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten


II.8) Dopuszcza się złożenia oferty wariantowej:

nie


II.9) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


II.10) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Okres w dniach: 60


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy mający siedzibę albo miejsce zamieszkania w innych państwach niż jedno z państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi Unia Europejska lub Rzeczpospolita Polska zawarła umowę międzynarodową dotyczącą tych zamówień


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:

I. Wykonawca musi spełniać wymagania związane z wykonaniem zamówienia publicznego dotyczące zapewnienia bezpieczeństwa informacji, tj. warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada akredytowany system teleinformatyczny o klauzuli, co najmniej "ZASTRZEŻONE". II. 1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, jakie uzyska w związku z wykonywaniem niniejszej umowy związanej z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli "ZASTRZEŻONE", a także do zapewnienia przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych zgodnie z ustawą z 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. 2019.742 t.j.), innymi obowiązującymi przepisami oraz do bezwzględnego stosowania się do poleceń wydawanych w tym zakresie. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać części przedmiotu umowy związane z dostępem do informacji niejawnych przez osoby posiadające poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli, co najmniej "ZASTRZEŻONE", które odbyły przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych na podstawie ustawy z 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania warunków do przechowywania i przetwarzania dokumentów niejawnych o klauzuli, co najmniej "ZASTRZEŻONE" zgodnie z art. 45 i art. 48 ustawy o ochronie informacji niejawnych. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu na każde żądanie w ciągu trzech dni dokumenty potwierdzające posiadanie akredytowanego systemu teleinformatycznego o klauzuli, co najmniej "ZASTRZEŻONE". 4. Dostęp do części dokumentacji przedmiotu umowy, tj. części graficznej opisu przedmiotu zamówienia "Dostosowanie systemów ochrony technicznej do wymogów Norm Obronnych w kompleksie w Elblągu przy ul. Łęczyckiej 10-12" o klauzuli "ZASTRZEŻONE" odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę wniosku w formie pisemnej, który zawierał będzie termin (dzień i godzinę) oraz wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do dokonania wglądu do dokumentacji. Osoby te muszą spełniać wymagania określone w ust. 2. 5. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przez swoich pracowników przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych, 6. Podwykonawca zobowiązany jest spełniać takie same wymogi w zakresie ochrony informacji niejawnych jak Wykonawca, jeżeli realizacja powierzonej podwykonawcy części zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych. III. Wszystkie osoby biorące udział w realizacji zadania, w tym osoby upoważnione do bieżących kontaktów roboczych w imieniu Wykonawcy związanych z dostępem do informacji niejawnych obowiązani są do posiadania aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pisemnego upoważnienia uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Zastrzeżone", wydanego przez kierownika jednostki organizacyjnej wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 742 t. j.). Rozpoczęcie robót będzie możliwe po pisemnym zgłoszeniu pracowników Wykonawcy do 21 WOG. W zgłoszeniu należy podać nazwisko i imię tych osób, numer dowodu osobistego i numer poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pisemnego upoważnienia uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Zastrzeżone". Poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie wraz zaświadczeniem o odbyciu przeszkolenia należy posiadać do wglądu w czasie realizacji umowy.


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące bezpieczeństwa dostaw związane z realizacja zamówienia::


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia:


III.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.2.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeśli Wykonawca wykaże: 1) Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej niezbędnej do należytego wykonania zamówienia, tj. warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, wykonał w sposób należyty: o co najmniej dwie roboty budowlane (umowy), w skład których wchodziło wykonanie, modernizacja lub remont systemów ochrony technicznej, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 350 000,00 zł dla całej roboty (każdej), w tym wartość każdej z tych robót dotyczących wartości robót systemów ochrony technicznej musi wynosić nie mniej niż 200 000,00 zł brutto. 2) Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej niezbędnej do należytego wykonania zamówienia, tj. warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.: o co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujących kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadającą dostęp do informacji niejawnych o klauzuli, co najmniej "ZASTRZEŻONE". UWAGA: Uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie muszą spełniać wymagania zawarte w art. 12 ust. 7 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), a dostęp do informacji niejawnych ustawy z 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych(tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 742.).
Zamawiający wymaga podania imion i nazwisk pracowników wykonawcy, osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:

tak


Informacje dodatkowe: Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeśli Wykonawca wykaże: Spełnienie wymagań związanych z wykonaniem zamówienia publicznego dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa informacji, tj. warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada akredytowany system teleinformatyczny o klauzuli, co najmniej "ZASTRZEŻONE".


III.3) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.3.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 131e ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 131e ust. 1b pkt 1-3 ustawy Pzp:

tak


Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia (należy wypełnić w przypadku zaznaczenia odpowiedzi "tak"):

(podstawa wykluczenia określona w art. 131e ust. 1b pkt 1 lit. c ustawy Pzp) w tym:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


III.3.3) Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od obowiązku wykluczenia z postępowania wykonawców:

nie


III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji


III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP

III.5.1) Wykaz dokumentów i oświadczeń:

1.1)a)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 131e ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 1.1)b)odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp; 1.1)c) oświadczenia o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 131e ust. 1 pkt 4)-6) (załącznik nr 5 do Opisu sposobu przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ). 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) lit. a) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja, albo dokument, w zakresie określonym w art. 131e ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust.1 pkt 1) lit b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Dokumenty, o których mowa w pkt 1) i 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3) stosuje się odpowiednio. 5) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 1 pkt 1) lit. a), składa dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 1), w zakresie określonym w art. 131e ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3) stosuje się odpowiednio. 6)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia, inne podmioty: 1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w ust. 1 pkt 1) lit a), b), c) składa każdy z tych Wykonawców; 2) w przypadku innych podmiotów na zdolnościach, których polega Wykonawca, dokumenty określone w ust. 1 pkt 1) lit a), b), c) składane są dla każdego z tych podmiotów; 3) w przypadku podwykonawców, którzy nie są jednocześnie innymi podmiotami udostępniającymi zasoby dokumenty określone w ust. 1 pkt 1) lit a), b), c) składane są dla każdego z tych podwykonawców.


III.5.2) W zakresie wykazania spełniania przez podwykonawcę, o którym mowa w art. 131n ust. 2 ustawy Pzp, wymagań dotyczących realizacji części zamówienia należy przedłożyć:


III.5.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy Pzp, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy przedłożyć:




III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.6.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

W zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego zgodnie ze wzorem - załącznik nr 2 do Opisu sposobu przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Rozdział I oświadczenia) oraz następujących dokumentów: a) dokumentów potwierdzających posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a. co najmniej dwie roboty budowlane (umowy) w skład, których wchodziło wykonanie, modernizacja lub remont systemów ochrony technicznej, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 350 000,00 zł dla całej roboty (każdej), w tym wartość każdej z tych robót dotyczących wartości robót systemów ochrony technicznej musi wynosić nie mniej niż 200 000,00 zł brutto. wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 3 do Opisu sposobu przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) dokumentu potwierdzającego posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujących kierowanie robotami budowlanymi, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadających dostęp do informacji niejawnych o klauzuli, co najmniej "ZASTRZEŻONE", z podaniem imion i nazwisk tych osób, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz informacjami o: a. uprawnieniach tych osób, zakresie wykonywanych przez nie czynności, przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (numer, rodzaj i zakres); b. terminie ważności i numerze dokumentu uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych; c. klauzuli dokumentu uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych; d.dacie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych na podstawie Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji(t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 742); Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 4 do Opisu sposobu przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. c) oświadczenia o spełnieniu wymagań związanych z wykonaniem zamówienia publicznego dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa informacji, tj. a. Oświadczenia o posiadaniu akredytowanego systemu teleinformatycznego o klauzuli, co najmniej "ZASTRZEŻONE" sporządzonego zgodnie ze wzorem - załącznik nr 2 do Opisu sposobu przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Rozdział I oświadczenia).


III.6.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:


III.7) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP


III.9) Ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla zakładów pracy chronionej oraz wykonawców, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, u których % (nie mniej niż 30%) pracowników stanowią osoby o których mowa w art. 22 ust. 2a ustawy Pzp:

% (nie mniej niż 30%) pracowników stanowią osoby o których mowa w art. 22 ust. 2a ustawy Pzp:

nie


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg ograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak
Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Zaproszeni do składania ofert Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości: 6 900,00 PLN. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą oraz w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostaną zawarte w SIWZ, która zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.


IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni odpowiednio do składania ofert, do składania ofert wstępnych lub do udziału w dialogu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców 3
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu:
Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby Wykonawców: 1. Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu w liczbie nie mniejszej niż 3. 2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu nie przekroczy 3, Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców do złożenia ofert. 3. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu, będzie większa niż 3, Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców do złożenia ofert.

IV.1.5 Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek odrzucenia ofert, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp

nie


IV.1.6 Przewidziane jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek unieważnienia postępowania, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 i 1a ustawy Pzp


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria

Kryteria Znaczenie
Cena brutto oferty 60
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi 40


IV.2.2) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej

nie


IV.3) NEGOCJACJE Z OGŁOSZENIEM I DIALOG KONKURENCYJNY
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w szczególności: 1) zmiany terminu realizacji umowy w sytuacji, gdy nw. okoliczności uniemożliwią realizację przedmiotu umowy: a) panujące warunki atmosferyczne np. opady deszczu, śniegu lub gradu, silne wiatry, ekstremalne upały lub mrozy trwające, co najmniej 10% dni przewidzianych na realizację zamówienia wynikającego z § 2 umowy. Wystąpienie powyższego musi być przez Wykonawcę udokumentowane (np. dołączenie do wniosku potwierdzenia przez odpowiedni instytut meteorologiczny a w przypadku niemożliwości uzyskania takiego dokumentu, odpowiednie zapisy w dzienniku budowy lub innym dokumencie potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego), b) wystąpienie klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację robót, c) uwarunkowań technologicznych zależnych od warunków rzeczywistych stwierdzonych w trakcie wykonywania robót, d) zwiększenia lub zmiany zakresu robót potwierdzonego protokołem konieczności na roboty dodatkowe lub zamienne, jeżeli roboty te mają wpływ na termin wykonania niniejszej umowy, e) wykrycia na terenie budowy broni, bomb, niewybuchów lub innych materiałów wybuchowych, szczątków ludzkich oraz przedmiotów o znaczeniu archeologicznym lub/i historycznym. f) odmienne od przyjętych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy warunki wykonania przedmioty umowy, w szczególności wykrycie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych elementów budowlanych, instalacji lub urządzeń wymagających przebudowy w związku z wykonaniem umowy, g) nastąpi wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub uprawniony organ z przyczyn niewynikających z winy Wykonawcy, h) organ administracji lub inne podmioty odmówią wydania wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 lit a) - h), termin wykonania umowy może ulec przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Zmiana terminu wymaga wystąpienia Wykonawcy ze stosownym wnioskiem w formie pisemnej nie później niż na 7 dni przed upływem pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy. Powinien on zawierać prośbę o zmianę postanowień umowy wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym oraz określenie zakresu tej zmiany (ilość dni, termin), która ma nastąpić. Wnioski złożone po tym terminie nie zostaną rozpatrzone. 2) zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień § 8 umowy: a)zmiana lub wprowadzenie albo rezygnacja z podwykonawcy, który nie występuje jednocześnie, jako inny podmiot w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu; b)jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. c)jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 3) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT; 4) zmiany sposobu spełniania świadczenia w sytuacji, gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy.


Przedział wartości obejmujących minimalny i maksymalny procent wartości umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, który ma być przedmiotem umowy o podwykonawstwo


IV.7) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.7.1) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
11/05/2020 godzina: 09:30,
Obowiązek przekazywania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.7.2) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.7.3) Informacje dodatkowe:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.