eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy › 4WOG-1200.2712.32.2020 Wynajem cywilnego statku powietrznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-04-06

Ogłoszenie nr 570060225-N-2020 z dnia 06-04-2020 r.

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy: 4WOG-1200.2712.32.2020 Wynajem cywilnego statku powietrznego

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O PODWYKONAWSTWIE - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 24076379800000, ul. ul. Gen. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 261111371, e-mail 4wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl, faks 261111232.
Adres strony internetowej (url): https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny:

I.4) KOMUNIKACJA:

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/



Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

W formie pisemnej za posrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r Prawo Pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca



4 Wojskowy oddział gospodarczy , 44 121- Gliwice , ul. Gen Andersa 47 ,( kancelaria jawna), budynek nr 7


Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem(URL):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo:

4WOG-1200.2712.32.2020 Wynajem cywilnego statku powietrznego

Numer referencyjny:

4WOG-1200.2712.32.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

tak


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

wszystkich części


Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dotyczy

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):

Zadanie nr 1 - Wynajem statku powietrznego w celu zabezpieczenia : Szkolenia spadochronowego - praktycznego, wykonywanie skoków wg wykazu zadań i norm dla żołnierzy JW 3940 z wykorzystaniem statków powietrznych cywilnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 2 do ogłoszenia. Zadanie nr 2 - Wynajem statku powietrznego wraz z załogą w celu zabezpieczenia szkolenia spadochronowego w zakresie skoków z wolnym systemem otwarcia umożliwiającego wykonanie skoków z wysokości do 5000 metrów w ramach szkolenia specjalistycznego dla instruktorów spadochronowych i żołnierzy JW 3940.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 2 do ogłoszenia. Zadanie nr 3 - Wynajem statku powietrznego w celu zabezpieczenia : Szkolenia spadochronowego - praktycznego, wykonywanie skoków wg wykazu zadań i norm dla żołnierzy JW 4115 z wykorzystaniem statków powietrznych cywilnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 2 do ogłoszenia. Zadanie nr 4 - Wynajem statku powietrznego An-2 wraz z załogą celem zabezpieczenia specjalistycznego szkolenia spadochronowego dla żołnierzy JW 1328.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 2 do ogłoszenia.

Krótki opis przedmiotu umowy o podwykonawstwo (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):

II.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

nie


II.6) Główny Kod CPV: 60.42.41.00 - Wynajem statków powietrznych wraz z załogą


II.8) Dopuszcza się złożenia oferty wariantowej:

nie


II.9) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


II.10) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

data zakończenia: 30/11/2020


W przypadku zawierania umowy ramowej na okres dłuższy niż 7 lat należy podać uzasadnienie dla konieczności zawarcia na taki okres umowy ze względu na wystąpienie nadzwyczajnych okoliczności:
Termin realizacji zamówienia: Dla zadań nr 1-2: od dnia zawarcia umowy do dnia 20 listopada 2020 r. Dla zadania nr 3: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2020 r. Dla zadania nr 4: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 października 2020 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy mający siedzibę albo miejsce zamieszkania w innych państwach niż jedno z państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi Unia Europejska lub Rzeczpospolita Polska zawarła umowę międzynarodową dotyczącą tych zamówień


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:

Zgodnie z zapisami niniejszego ogłoszenia oraz z zapisami SIPZ


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące bezpieczeństwa dostaw związane z realizacja zamówienia::


Przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia:

Zgodnie z zapisami niniejszego ogłoszenia oraz z zapisami SIPZ


III.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.2.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że posiada dokument uprawniający Wykonawcę do przeprowadzania usług lotniczych w zakresie zrzutu skoczków spadochronowych z wykorzystaniem statku powietrznego dla zadania nr 1,3 i 4 wykonywanych w dzień i noc dla zadania nr 2 tylko w dzień (określający model, typ oraz znaki statku powietrznego) wydany przez, Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego lub inny równorzędny organ; Niniejszy warunek dotyczy także podwykonawcy który będzie realizował zamówienie wraz z wykonawcą.
III.2.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji wskazanej w niniejszym ogłoszeniu, zamawiający żąda: - wykazu wykonanych usług (załącznik nr 3 do ogłoszenia. Wykonawca zobligowany jest przedłożyć wykaz usług wraz z dowodami.), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną usługę polegającą na wynajmie cywilnego statku powietrznego w celu zabezpieczenia szkolenia spadochronowego żołnierzy tj. wykonywania skoków dla wojska. Wykonawca nie może polegać na potencjale trzecim w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca zobligowany jest przedłożyć wykaz usług wraz z dowodami.) wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywa.
Zamawiający wymaga podania imion i nazwisk pracowników wykonawcy, osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:

nie



III.3) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.3.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 131e ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 131e ust. 1b pkt 1-3 ustawy Pzp:

nie

III.3.3) Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od obowiązku wykluczenia z postępowania wykonawców:

nie


III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji


III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP

III.5.1) Wykaz dokumentów i oświadczeń:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 131e ust. 1 pkt. 1 i ust. 1 pkt 4-6 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 b w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 2 uPzp. - W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile to wynika z odrębnych przepisów Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał: - informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i ustawy,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawca na potwierdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu winien przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunku oraz wskazany w warunku dokument tj. informację z KRK w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 13 i 14, dokument uprawniający Wykonawcę do przeprowadzania usług lotniczych w zakresie zrzutu skoczków spadochronowych z wykorzystaniem statku powietrznego (określający model, typ oraz znaki statku powietrznego) wydany przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego lub inny równorzędny organ. Zamawiający żąda przedłożenie przez wykonawcę w/w oświadczenia i dokumentów wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w trybie art. 131e ust.2 oraz art. 26 ust.2f ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą załączyć do wniosku wszystkie ww dokumenty,oświadczenia osobno dla każdego członka konsorcjum, spółki cywilnej.


III.5.2) W zakresie wykazania spełniania przez podwykonawcę, o którym mowa w art. 131n ust. 2 ustawy Pzp, wymagań dotyczących realizacji części zamówienia należy przedłożyć:


III.5.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy Pzp, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy przedłożyć:




III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.6.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji wskazanej w niniejszym ogłoszeniu, zamawiający żąda: - wykazu wykonanych usług (załącznik nr 3 do ogłoszenia. Wykonawca zobligowany jest przedłożyć wykaz usług wraz z dowodami.), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jedną usługę polegającą na wynajmie cywilnego statku powietrznego w celu zabezpieczenia szkolenia spadochronowego żołnierzy tj. wykonywania skoków dla wojska. Wykonawca nie może polegać na potencjale trzecim w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca zobligowany jest przedłożyć wykaz usług wraz z dowodami.) wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywa.


III.6.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:


III.7) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.8) INNE DOKUMENTY

Wykonawcy zobowiązani są załączyć do wniosku następujące dokumenty a) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia b) wykaz usług wraz z dowodami należytego wykonania usługi stanowiący załącznik nr 3 do ogłoszenia c) oświadczenie wstępne stanowiące załącznik nr 4 do ogłoszenia d) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (o ile takowe jest potrzebne), konsorcjum firm. W przypadku składania wniosku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do wniosku należy załączyć pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo musi być załączone w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). e) umowy spółki cywilnej w przypadku składania wniosku przez spółkę cywilną f) inne dokumenty i oświadczenia wymienione w niniejszym ogłoszeniu zwłaszcza wymienione w sekcji III 6.1, III. 5.1 oraz III 2.1 1.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.6.1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 2. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w punkcie III.6.1 , składa dokument, o którym mowa w punkcie Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.


III.9) Ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla zakładów pracy chronionej oraz wykonawców, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, u których % (nie mniej niż 30%) pracowników stanowią osoby o których mowa w art. 22 ust. 2a ustawy Pzp:

% (nie mniej niż 30%) pracowników stanowią osoby o których mowa w art. 22 ust. 2a ustawy Pzp:

nie


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg ograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni odpowiednio do składania ofert, do składania ofert wstępnych lub do udziału w dialogu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu:
1) Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełnią warunku udziału w postępowaniu. 2) Wraz z zaproszeniem do składania ofert Wykonawcy otrzymają Specyfikację Istotnych Postanowień Zamówienia w którym będzie wskazany opis przedmiotu zamówienia wraz z sposobem złożenia oferty.

IV.1.4 Przewidziane jest prowadzenie postępowania w następujących po sobie etapach
(dotyczy negocjacji z ogłoszeniem oraz dialogu konkurencyjnego)

nie


IV.1.5 Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek odrzucenia ofert, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp

nie


IV.1.6 Przewidziane jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek unieważnienia postępowania, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 i 1a ustawy Pzp


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria

Kryteria Znaczenie
Cena 100


IV.2.2) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej

nie


IV.3) NEGOCJACJE Z OGŁOSZENIEM I DIALOG KONKURENCYJNY
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z projektem umowy stanowiący załącznik do SPECYFIKACJA ISTOTNYCH POSTANOWIEŃ ZAMÓWIENIA.


Przedział wartości obejmujących minimalny i maksymalny procent wartości umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, który ma być przedmiotem umowy o podwykonawstwo


IV.7) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.7.1) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
17/04/2020 godzina: 11:00,
Obowiązek przekazywania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 1. Wniosek w zamkniętej kopercie, oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz nazwą, adresem Zamawiającego i oznaczeniem: WNIOSEK DOTYCZĄCA POSTĘPOWANIA POD NAZWĄ Wynajem cywilnego statku powietrznego ZNAK SPRAWY 4WOG.1200.2712.32.2020 z dopiskiem "Nie otwierać przed dniem ...... r. do godz. 10:00" opisane w punkcie IV.7.1 POUCZENIE: W przypadku braku powyższego oznaczenia opakowania wniosku, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia mogące wyniknąć z tego powodu, np. przypadkowe otwarcie wniosku przed wyznaczonym terminem lub nie otwarcie wniosku podczas sesji otwarcia wniosków. Wniosek należy złożyć lub przesłać pocztą do siedziby Zamawiającego: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44 -121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, (kancelaria jawna), budynek nr 7. w terminie określonym w punkcie IV.7.1. 2. Zarówno w przypadku wniosków składanych listownie jak i składanych bezpośrednio do siedziby Zamawiającego decyduje data i godzina wpływu do Kancelarii Jawnej Zamawiającego. 3. W 4 Wojskowym Oddziale Gospodarczym obowiązuje system przepustkowy, należy uwzględnić czas dojścia z Biura Przepustek do Kancelarii Jawnej.

IV.7.2) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.7.3) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca składa - sporządza wniosek/zmianę/wycofanie wniosku, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 oraz z 2019 r. poz. 1051 i 1495), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 2. Wniosek sporządza się w języku polskim, pod rygorem nieważności. 3. Wymaga się, by wniosek była zszyta lub spięta, przygotowana pismem ręcznym drukowanym, na maszynie do pisania lub komputerze, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści, strony wniosku winny być kolejno ponumerowane, zaparafowane, a wniosek podpisana przez Wykonawcę lub osobę na piśmie upoważnioną do reprezentowania firmy w zakresie jej praw majątkowych (zgodnie z wpisem do krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); 4. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania wniosku, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 4. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, musi zostać załączone w osobnej kopercie do wniosku odpowiednio opisanej tj. "Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów, o których mowa powyżej, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania wniosku zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Dotyczy to także czynność po otwarciu wniosku. Po otwarci wniosku dokumenty stanowiącą tajemnicę przedsiębiorstwa należy opisać zgodnie z powyższą zasadą. 5. Treść wniosku musi odpowiadać treści niniejszego ogłoszenia. Zaleca się przy sporządzaniu wniosku o skorzystanie ze wzorów formularzy przygotowanych przez zamawiającego. Wykonawca może złożyć wniosek przygotowany samodzielnie z zastrzeżeniem, że będzie one zawierać wszystkie niezbędne oświadczenia oraz informacje określone przez zamawiającego w treści wzorów załączonych do ogłoszenia. 6. Wszystkie dokumenty w złożonym wniosku oraz uzupełnione na żądanie zamawiającego oraz przedkładane na żądanie Zamawiającego tj. oświadczenie, wyjaśnienia rażąco niskiej ceny itp. muszą być opieczętowane pieczątką imienną i podpisane, w przypadku braku pieczątki imiennej osoby, podpis powinien zostać złożony w taki sposób, aby umożliwił identyfikację osoby uprawnionej i opieczętowany pieczęciami firmowymi lub sporządzone na papierze firmowym. Nie dotyczy załączników składanych jako oryginały wystawione i podpisane przez uprawnione organy np. KRS, KRK, ZUS, US. Dokumenty wielostronicowe mogą być opieczętowane pieczątką imienną i podpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione i opieczętowane pieczęciami firmowymi lub sporządzone na papierze firmowym i podpisane czytelnie przez osoby uprawnione na pierwszej lub ostatniej jego stronie. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku składania dokumentów wydanych w języku innym niż język polski, dokumenty te są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów które, każdego z nich dotyczą. 7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, mający siedzibę albo miejsce zamieszkania w jednym z państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państwie, z którym Unia Europejska lub Rzeczpospolita Polska zawarła umowę międzynarodową dotyczącą tych zamówień. 8. Wszelkie oświadczenia wnioski (za wyjątkiem wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu),zawiadomienia oraz informacje Zamawiający I Wykonawcy przekazują, pisemnie lub drogą elektroniczną za wyjątkiem wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w Sekcji III niniejszej ogłoszenia (również w przypadku ich złożenia w wyniku wezwania o którym mowa w art. 26 ust. 2 oraz 3 i 3a ustawy Pzp) dla których Ustawodawca przewidział wyłącznie formę pisemną. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty lub informacje, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę Zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na n adres e-mail podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy treścią pisma. 9. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail Zamawiającego tj. 4wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl 10. Wyjaśnienia dotyczące ogłoszenia udzielane są zgodnie z wymogami art. 38 ustawy Pzp, na wniosek Wykonawcy z podaniem nazwy przetargu, którego dotyczy znakiem spraw i zamieszczane na stronie internetowej Zamawiającego http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl. 14. Zamawiający może udzieli wyjaśnień niezwłocznie. 11. W celu ułatwienia identyfikacji proszę posługiwać się w korespondencji adresowanej do Zamawiającego znakiem sprawy: 4WOG.1200.2712.31.2020. 12. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym ogłoszeniu zastosowanie mają przepisy ustawy Pzp oraz Kodeksu cywilnego. 13. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, tel. 261 111 227 b. pełniący obowiązki inspektorem ochrony danych osobowych w 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy jest Pan ppłk Wojciech GĘBKA, kontakt: 261111600 *; c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, ZNAK SPRAWY 4WOG.1200.2712.31.2020 prowadzonym w trybie przetargu ograniczonego do którego nie stosuje się ustawy Pzp; d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej "ustawa Pzp"; e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania O udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h. posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. o Na podstawie art. 11 ust. 6a ustawy Pzp W przypadku danych osobowych zamieszczonych w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa o którym mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679 (RODO), są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. o zgodnie z art. 8 ust. 5 ustawy Pzp tj. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016, str. 1, z późn. zm.53)), zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679", w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI, do upływu terminu do ich wniesienia. o W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; o Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. i. nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 14. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności ochrony fizycznej osób i mienia w zakresie realizacji zamówienia,

ZAŁĄCZNIK I

INFORMACJE DOYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 Wynajem statku powietrznego w celu zabezpieczenia

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 1 - Wynajem statku powietrznego w celu zabezpieczenia : Szkolenia spadochronowego - praktycznego, wykonywanie skoków wg wykazu zadań i norm dla żołnierzy JW 3940 z wykorzystaniem statków powietrznych cywilnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 2 do ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60424100-7


3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:

data zakończenia: 20/11/2020


5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie

6) INFORMACJE DODATKOWE:

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 - Wynajem statku powietrznego wraz z załogą w celu zabezpieczenia szkolenia spadochronowego w zakresie skoków z wolnym systemem otwarcia umożliwiającego wykonanie skoków z wysokości do 5000 metrów w ramach szkolenia specjalistycznego dla instruktorów spadochronowych i żołnierzy JW 3940

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 2 - Wynajem statku powietrznego wraz z załogą w celu zabezpieczenia szkolenia spadochronowego w zakresie skoków z wolnym systemem otwarcia umożliwiającego wykonanie skoków z wysokości do 5000 metrów w ramach szkolenia specjalistycznego dla instruktorów spadochronowych i żołnierzy JW 3940.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 2 do ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60424100-7


3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:

data zakończenia: 20/11/2020


5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie

6) INFORMACJE DODATKOWE:

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3 - Wynajem statku powietrznego w celu zabezpieczenia : Szkolenia spadochronowego - praktycznego, wykonywanie skoków wg wykazu zadań i norm dla żołnierzy JW 4115 z wykorzystaniem statków powietrznych cywilnych.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 3 - Wynajem statku powietrznego w celu zabezpieczenia : Szkolenia spadochronowego - praktycznego, wykonywanie skoków wg wykazu zadań i norm dla żołnierzy JW 4115 z wykorzystaniem statków powietrznych cywilnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 2 do ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60424100-7


3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:

data zakończenia: 30/11/2020


5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie

6) INFORMACJE DODATKOWE:

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Wynajem statku powietrznego An-2 wraz z załogą celem zabezpieczenia specjalistycznego szkolenia spadochronowego dla żołnierzy JW 1328

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 4 - Wynajem statku powietrznego An-2 wraz z załogą celem zabezpieczenia specjalistycznego szkolenia spadochronowego dla żołnierzy JW 1328.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 2 do ogłoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60424100-7


3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:

data zakończenia: 30/10/2020


5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.