eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › ochrona osób i mienia, transport i konwojowanie wartości pieniężnych oraz materiałów niebezpiecznych dla Południowego Koncernu Węglowego S.A.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2005-10-27

POZYCJA 56998

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Jaworzno: ochrona osób i mienia, transport i konwojowanie wartości pieniężnych oraz materiałów niebezpiecznych dla Południowego Koncernu Węglowego S.A. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Południowy Koncern Węglowy S.A., do kontaktów: Andrzej Pająk, ul. Grunwaldzka 37, 43-600 Jaworzno, tel. 032 618 52 02, 618 54 31, 618 53 02, fax 032 615 08 62, e-mail: andrzej.pajak@pkwsa.pl, www.pkwsa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 23. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona osób i mienia, transport i konwojowanie wartości pieniężnych oraz materiałów niebezpiecznych dla Południowego Koncernu Węglowego S.A. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Ochrona osób i mienia 1.) Zakres usługi ochrony osób imienia uregulowany jest ustawą o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z 1999 z późn. zm.). 2.) Do dyspozycji pracowników ochrony Wykonawca musi posiadać przynajmniej wyposażenie w postaci: opatrunków osobistych w ilości minimum 78 sztuk, kamizelek kuloodpornych minimum 4 sztuki, hełmów kuloodpornych minimum 4 sztuki, latarek minimum 20 sztuk, kajdanków minimum 27 sztuk, ręcznych miotaczy gazu (RMG) minimum 27 sztuk, pałek typu TONFA minimum 27 sztuk. 3.) Zamawiający zastrzega sobie (w trakcie realizacji zamówienia) możliwość zmiany ilości obsady , tj. zmniejszenie lub zwiększenie o 20 osób w stosunku do wymaganej ilości zatrudnionych do realizacji zamówienia, a także zmiany ilości oraz obsady posterunków. 4.) Wykonawcy zaproszeni do negocjacji będą mogli zapoznać się z Planami Ochrony po wcześniejszym uzgodnieniu miejsca i terminu z Panem Zdzisławem Dudkiem tel. (32) 6270605 oraz z Panem Kazimierzem Plakiem tel. (32) 6185606. Osoba zapoznająca się Planem Ochrony musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa. Transport i konwojowanie wartości pieniężnych 5.) Transport i konwojowanie wartości pieniężnych musi być wykonywany przez licencjonowanych pracowników ochrony oraz przy pomocy specjalistycznych samochodów (przystosowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 r. - Dz. U. Nr 129 poz. 858 z późn. zm.) oraz wyposażonych w środek łączności satelitarnej GPS. Transport i konwojowanie materiałów niebezpiecznych 6.) Transport i konwojowanie materiałów niebezpiecznych musi być wykonywany przez osoby posiadające świadectwa ukończenia kursów ADR na kierowców i konwojentów materiałów niebezpiecznych, a wykonawca musi zatrudniać osobę posiadającą świadectwo doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu materiałów niebezpiecznych. Transport musi być realizowany przy pomocy specjalistycznych samochodów (przystosowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 15.06.1999r. - Dz.U. Nr 57 poz.608 z późn.zm.) oraz wyposażonych w środek łączności satelitarnej GPS i spełniające wymogi ADR. A) Opis dotyczący Siedziby Zamawiającego w Jaworznie , ul. Grunwaldzka 37: - W zakresie ochrony osób i mienia - wymagana jest obsługa 2 posterunków całodobowych, z obsadą 1-osobową każdego z posterunków, wymagani pracownicy z licencją na każdym posterunku, obsady 3-zmianowe. Wymagane jest utworzenie Grupy Interwencyjnej 2-osobowej, chroniącej obiekty w Jaworznie (dotyczy punktów A i B), obsada całodobowa, 3-zmianowa. - W zakresie transportu i konwojowania wartości pieniężnych - przewidywana trasa około 1,5 km, częstotliwość kursów około 2 razy na tydzień, (usługa wykonywana przez pracowników grupy interwencyjnej), B) Opis dotyczący Zakładu Górniczego SOBIESKI w Jaworznie: ul. Sulińskiego 2 (Sobieski): - W zakresie ochrony osób i mienia -- wymagana jest obsługa 2 posterunków całodobowych, z obsadą 2-osobową na każdym posterunku, wymagani pracownicy z licencją na każdym posterunku, obsady 3-zmianowe. - W zakresie transportu i konwojowania wartości pieniężnych - przewidywana trasa około 3,5 km, częstotliwość kursów - codziennie w dni robocze, (usługa wykonywana przez pracowników Grupy Interwencyjnej). - W zakresie transportu i konwojowania materiałów niebezpiecznych: przewidywane trasy to około 42 km z częstotliwością kursów około 3 razy w miesiącu, trasa około 122 km z częstotliwością około 1 raz w miesiącu, trasa około 36 km z częstotliwością około 4 razy w roku, trasa około 60 km z częstotliwością około 4 razy w roku, trasa około 94 km z częstotliwością około 4 razy w roku. ul. Krakowska (Piłsudski) - W zakresie ochrony osób i mienia - wymagana jest obsługa 2 posterunków całodobowych, z obsadą 2-osobową na każdym posterunku, wymagani pracownicy z licencją na każdym posterunku, obsady 3-zmianowe. ul. Grunwaldzka (Leopold) - W zakresie ochrony osób i mienia - wymagana obsługa 1 posterunku całodobowego, z obsadą 1-osobową na każdym posterunku, obsada 3-zmianowa, nie wymagany pracownik z licencją. Osadnik "Biały Brzeg" - W zakresie ochrony osób i mienia - wymagane patrolowanie obiektu raz na dobę - obiekt oddalony od ZG Sobieski w Jaworznie pryz ul. Sulińskiego 2 o około 7,5 km. C) Opis dotyczący Zakładu Górniczego JANINA w Libiążu: ul. Górnicza 23: - W zakresie ochrony osób i mienia: Wykonawca musi zapewnić w zakładzie zabezpieczenie techniczne w postaci systemu monitorującego chronione obiekty i tereny. Wymagane minimum 12 kamer, 1 urządzenie rejestrujące na 14 dni (multiplekser) oraz: - wymagana jest obsługa: 3 posterunków całodobowych, z obsadą 2-osobową na każdym posterunku, obsada 3-zmianowa, wymagani pracownicy z licencją; a także 1 posternku całodobowego, z obsadą 3-zmianową, 1-osobową, nie wymagany pracownik z licencją. - Na każdej zmianie musi być obecny 1 dowódca zmiany (z licencją II stopnia); - Wymagane jest utworzenie Grupy Interwencyjnej 2-osobowej, chroniącej obiekty przy ul.Górniczej, ul.Gromieckiej oraz ul.Paprociej, z obsadą całodobową, 3-zmianową. - W zakresie transportu i konwojowania wartości pieniężnych - przewidywana trasa około 3,5 km, częstotliwość kursów - codziennie w dni robocze, (usługa wykonywana przez pracowników grupy interwencyjnej). - W zakresie transportu i konwojowania materiałów niebezpiecznych: przewidywane trasy to trasa około 20 km z częstotliwością kursów około 6 razy w miesiącu, trasa około 95 km z częstotliwością około 1 raz w miesiącu, trasa około 35 km z częstotliwością około 4 razy w roku, trasa około 40 km z częstotliwością około 4 razy w roku, trasa około 75 km z częstotliwością około 4 razy w roku, trasa około 25 km z częstotliwością około 12 razy w roku. ul. Gromiecka (Szyb Zachodni) - W zakresie ochrony osób i mienia - wymagana obsługa 1 posterunku całodobowego, z obsadą 1-osobową, 3-zmianowa, wymagany pracownik z licencją. ul. Paprocia 35 (dawny Ruch II) - W zakresie ochrony osób i mienia - wymagana obsługa 1 posterunku całodobowego, z obsadą 1-osobową, 3-zmianową, wymagany pracownik z licencją. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: A. Siedziba Zamawiającego w Jaworznie przy ul.Grunwaldzkiej 37 - ochrona osób i mienia, transport i konwojowanie wartości pieniężnych. B. Zakład Górniczy SOBIESKI w Jaworznie: ul.Sulińskiego 2 (Sobieski); ul.Krakowska (Piłsudski); ul.Grunwaldzka (Leopold); Osadnik "Biały Brzeg" - ochrona osób i mienia, transport i konwojowanie wartości pieniężnych oraz materiałów niebezpiecznych. C. Zakład Górniczy JANINA w Libiążu przy ulicach: ul.Górnicza 23; ul.Gromiecka (Szyb Zachodni); ul.Paprocia 36 (dawny Ruch II) - ochrona osób i mienia, transport i konwojowanie wartości pieniężnych oraz materiałów niebezpiecznych. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 60.12.21.60 - Usługi transportu chronionego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): CPC 87301-87309; 873. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowita wartość zamówienia powyżej 400 000 euro Zakres zamówienia jak w punkcie II.1.6) "Opis/ przedmiot zamówienia" niniejszego ogłoszenia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.03.2006; data zakończenia: 28.02.2009;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 273 700,00 PLN wnoszone przed upływem terminu składania oferty ostatecznej. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny brutto oferty. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności faktur z tytułu realizacji zamówienia wynosi minimum 60 dni od daty otrzymania faktury przez zamawiającego. Faktury będą wystawiane za okresy miesięczne "z dołu" (tj. po zakończeniu danego miesiąca.). 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Grupa wykonawców ubiegająca się o udzielenie zamówienia, musi przyjąć formę określoną w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Status prawny - wymagania: 1. Spełniają warunki art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz.177 z dnia 9.02.2004r.); 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 pkt 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie art.24 ust.2 ustawy Pzp. 3. Posiadają prawo do prowadzenia działalności gospodarczej. 4. Posiadają prawo do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp 7. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagania: 1. Osiągnęli w ciągu ostatnich 3 lat średni przychód roczny w wysokości minimum 3 000 000,00 PLN 2. Posiadają środki finansowe (na podstawowym rachunku bankowym) lub zdolność kredytową w wysokości minimum 300 000,00 PLN. 3. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość minimum 700 000,00 PLN. Zdolność techniczna - wymagania: 1. W ostatnich 3 latach (2002-2004) zatrudniali pracowników posiadających licencję ochrony w ilości minimum 100 osób rocznie, w tym 80 osób z licencją I stopnia i 20 osób z licencją II stopnia. 2. Wymagane jest posiadanie przynajmniej następujących narzędzi i urządzeń: a. Środki łączności radiowej: minimum 20 radiotelefonów i 5 radiotelefonów bazowych o zasięgu przynajmniej 25 km; b. Środki przymusu bezpośredniego: przynajmniej 4 psy obronne posiadające książeczki zdrowia oraz certyfikaty szkoleniowe psa obronnego wystawione przez uprawnionego tresera; c. Broń palna: krótka w ilości minimum 8 sztuk oraz długa w ilości minimum 1 sztuka; d. Samochody: - przynajmniej 1 samochód terenowy; - przynajmniej 2 samochody przystosowane do transportu wartości pieniężnych (zgodnie z Rozporz.Min.Spraw Wewn.i Admin. z dnia 14.10.1998r - Dz.U. Nr 129 poz.858 z późn.zm.) oraz wyposażone w środek łączności satelitarnej GPS; - przynajmniej 2 samochody przystosowane do transportu materiałów niebezpiecznych (zgodnie z Rozporz. Min. Transp.i Gosp.Morskiej z dnia 15.06.1999r. - Dz.U. Nr 57 poz.608 z późn.zm.) oraz wyposażone w środek łączności satelitarnej GPS i spełniające wymogi ADR. 3. W celu realizacji zamówienia w zakresie ochrony osób i mienia oraz transportu i konwojowania wartości pieniężnych wymagane jest zatrudnianie minimum 104 osób, w tym: 80 osób posiadających licencję I stopnia i legitymację dopuszczenia do posiadania broni, 20 osób z licencją II stopnia i legitymacją dopuszczenia do posiadania broni oraz 4 osoby nie posiadające licencji. Natomiast w celu realizacji zamówienia w zakresie transportu i konwojowania materiałów niebezpiecznych wymagane jest zatrudnianie minimum 8 osób posiadających świadectwa ukończenia kursów ADR na kierowców i konwojentów materiałów niebezpiecznych i minimum 1 osobę posiadającą świadectwo doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu materiałów niebezpiecznych. 4. Wymagane jest, aby wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3 lat minimum dwa zamówienia na usługi podobne (porównywalne) z zakresem przedmiotu zamówienia w zakładach podlegających obowiązkowej ochronie, których średnia roczna wartość brutto wynosi minimum 3 000 000,00 PLN. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień Publicznych, tj.: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Natomiast Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.2 ustawy Pzp będzie wymagane przy składaniu oferty ostatecznej. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Koncesja, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Wymagana jest koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. (Wymagany minimalny średni przychód roczny zgodnie z punktem III.2.1. niniejszego ogłoszenia). 2. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. (Wymagana minimalna wartość zgodnie z punktem III.2.1. niniejszego ogłoszenia). 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. (Wymagane minimalne ubezpieczenie na wartość zgodnie z punktem III.2.1. niniejszego ogłoszenia). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. (wymagane minimum 100 licencjonowanych pracowników ochrony rocznie, w tym 80 osób z licencją I stopnia i 20 osób z licencją II stopnia). 2. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. (zgodnie z warunkami zawartymi w punkcie III.2.1. niniejszego ogłoszenia wymagane są: zezwolenie na używanie częstotliwości w obszarze terenu chronionego Południowego Koncernu Węglowego SA; książeczki zdrowia psów oraz stosowne certyfikaty; stosowne pozwolenia na posiadanie broni; dowody rejestracyjne samochodów oraz dopuszczenia samochodów do transportu wartości pieniężnych, do transportu materiałów niebezpiecznych); 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (zgodnie z warunkami zawartymi w punkcie III.2.1. niniejszego ogłoszenia wymagane jest dołączenie do wykazu stosownych licencji, legitymacji, świadectw ukończenia wymaganych kursów, poświadczeń bezpieczeństwa oraz świadectw broni). 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (podobnych/porównywalnych do przedmiotu zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. (wymagane minimum dwa zamówienia zrealizowane w zakładach podlegających obowiązkowej ochronie na średnią roczną wartość minimalną podaną w punkcie III.2.1. Ponadto zastrzega się, iż przedłożone referencje muszą dotyczyć: ochrony osób i mienia, transportu i konwojowania wartości pieniężnych, transportu i konwojowania materiałów niebezpiecznych, a także powinny zawierać: nazwę i adres Odbiory usługi, nazwę i adres Wykonawcy, okres realizacji zamówienia, wartość zamówienia, ocenę zrealizowanego zamówienia). 2.1.4) Inne informacje: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie III.2.1.1. niniejszego ogłoszenia, tj: ust.3 (Aktualny odpis z właściwego rejestru ); ust.7 (Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy) oraz ust.8 (Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS..) - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.2.1. niniejszego ogłoszenia, tj. ust.6 (Aktualna informacja z KRK") - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Jeżeli uprawnienie do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie wynika wprost z dokumentów złożonych wraz z Wnioskiem, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do Wniosku oryginalnego dokumentu stosownego pełnomocnictwa. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą złożyć wymagane dokumenty zgodnie z art.23 ustawy Pzp. 5. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą załączyć dodatkowo: a. dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b. umowę regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 6. W Wydziale Zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego w Jaworznie należy pobrać wzór "Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu". Istnieje możliwość przesłania wzoru Wniosku faxem lub pocztą elektroniczną, po wcześniejszym uzgodnieniu. 7. O udział w postępowaniu mogą ubiegać się tylko ci wykonawcy, którzy złożą w wymaganym terminie stosowny "Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu" wraz z wymaganymi dokumentami, zgodnie ze wzorem wniosku wydanym przez Zamawiającego. 8. Załączone do Wniosku dokumenty sporządzone w języku innym niż polski muszą być zaopatrzone w tłumaczenie na język polski przez tłumacza przysięgłego, pod rygorem uznania dokumentów jako niewiarygodnych i nieważnych. 9. Kserokopie dokumentów dołączonych do Wniosku muszą być potwierdzone "za zgodność z oryginałem" przez osobę(-y) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, pod rygorem uznania kserokopii jako niewiarygodnej i nieważnej. 10. Jeśli liczba Wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż pięć, Zamawiający zaprosi do negocjacji maksymalnie pięciu Wykonawców, którzy wykażą się największą wartością łączną zrealizowanych należycie zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia i zrealizowanych w zakładach podlegających obowiązkowej ochronie. 11. Ocena spełnienia warunków wymaganych będzie dokonywana na podstawie dokumentów wymaganych przy składaniu "Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu" metodą: spełnia/nie spełnia 12. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli chociaż jeden z warunków uczestnictwa w postępowaniu nie zostanie spełniony. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: minimum: 1; maximum: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3/2005/RZP. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.11.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 28.11.2005 godzina 15:00; 37 dni od daty wysłania ogłoszenia. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 04.01.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.01.2006, godzina 15:00, siedziba Zamawiającego w Jaworznie, ul.Grunwaldzka 37 (budynek zarządu - I piętro - sala konferencyjna nr 8).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.