eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goniądz › Utrzymanie ekosystemów nieleśnych poprzez usuwanie krzewów i koszenie ręczne wraz ze zbiorem i wywozem biomasy w ramach projektu LIFE13 NAT/PL/000050

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-08-10



Ogłoszenie nr 568148-N-2017 z dnia 2017-08-10 r.

Biebrzański Park Narodowy: Utrzymanie ekosystemów nieleśnych poprzez usuwanie krzewów i koszenie ręczne wraz ze zbiorem i wywozem biomasy w ramach projektu LIFE13 NAT/PL/000050
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie udzielane w ramach realizacji zadania C.6 w projekcie LIFE13 NAT/PL/000050 "Renaturyzacja sieci hydrograficznej w Basenie Środkowym doliny Biebrzy. Etap II", współfinansowanego przez instrument finansowy LIFE+ Komisji Europejskiej, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz beneficjenta projektu - Biebrzański Park Narodowy

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Biebrzański Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 20066798500000, ul. Osowiec-Twierdza  8 , 19110   Goniądz, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 380 620, , e-mail tomasz.powalko@biebrza.org.pl, , faks 85 738 30 21.
Adres strony internetowej (URL): www.biebrza.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
http://www.bip.biebrza.org.pl/redir.przetargi


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://www.bip.biebrza.org.pl/redir.przetargi


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
siedziba Biebrzańskiego Parku Narodowego, Osowiec-Twierdza 8,19-110 Goniądz


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie ekosystemów nieleśnych poprzez usuwanie krzewów i koszenie ręczne wraz ze zbiorem i wywozem biomasy w ramach projektu LIFE13 NAT/PL/000050
Numer referencyjny: NP-REN2/ZP-JZ/C6-3
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Cześć I - Odkrzaczanie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabiegów ochrony czynnej na nieruchomościach gruntowych będących własnością Biebrzańskiego Parku Narodowego (BbPN) o łącznej powierzchni 28,27 ha, zlokalizowanych na działkach w gminie Grajewo, w obrębie geodezyjnym Sojczyn Grądowy i Kapice oraz w gminie Goniądz, w obrębie geodezyjnym Wólka Piaseczna, Wólka Piaseczna-Ł/K Wólki Piasecznej, Wólka Piaseczna-Szpakowo, Wólka Piaseczna-Klewianka. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: 1) Wstępne przygotowanie terenu pod użytkowanie kośne poprzez selektywne odkrzaczenie z nalotu roślinności drzewiastej i krzewów wraz z wywozem uzyskanej biomasy. 2) Ostateczne przygotowanie terenu pod użytkowanie kośne rozumiane jako usunięcie przypowierzchniowej biomasy w sposób ręczny lub mechanicznie wraz z wywozem uzyskanej biomasy. Szczegółowy opis działek, typ wykonania zabiegu wraz z powierzchnią wskazaną do zabiegu (w hektarach) znajduje się poniżej - w Tabeli nr 1. Lokalizację obszaru wyznaczonego do zabiegów przedstawiono na mapach w Załączniku nr 9 do SIWZ. 3. Należy wziąć pod uwagę, że obszar objęty pracami jest terenem trudno dostępnym, podmokłym, o podłożu torfowym/ o nierównym podłożu z licznymi dołami potorfowymi, wyrwami powodowanymi przez bobry itp. 4. Okazanie działek podlegających zabiegom na gruncie i wskazanie miejsca lokalizacji zabiegów zainteresowanym Wykonawcom nastąpi w terminie na 2 dni przed terminem składania ofert. Wykonawcy planujący przystąpić do przetargu zobowiązani są poinformować Zamawiającego telefonicznie pod numer 85 738 30 43 lub 85 738 30 39 o potrzebie okazania na gruncie działek podlegających zabiegom. Okazanie zostanie potwierdzone "Protokołem okazania". 5. Do przeprowadzenia zabiegów Wykonawca użyje własnych zasobów. 6. Pierwszy etap zabiegów (zabiegi polegające na wstępnym przygotowaniu terenu pod użytkowanie kośne poprzez selektywne usunięcie nalotu roślinności drzewiastej i krzewów wraz z wywozem uzyskanej biomasy) należy prowadzić przy uwzględnieniu następujących zasad: 1) Jako zabiegi ręczne (R) należy rozumieć wykonanie odkrzaczania z nalotu roślinności drzewiastej i krzewów za pomocą sekatora, maczety, piły spalinowej/piły na wysięgniku lub siekier i tasaków. Jako zabiegi mechaniczne (M) należy rozumieć wykonanie odkrzaczania z użyciem pojazdu mechanicznego zaopatrzonego w urządzenia do usuwania nalotu roślinności drzewiastej i krzewów. 2) Należy wziąć pod uwagę, że nalot roślinności drzewiastej oraz krzewy są z reguły rozmieszczone nierównomiernie na każdej powierzchni przeznaczonej do zabiegów. 3) Ponadto nie należy wycinać zwartych kęp zadrzewień lub pojedynczych drzew, wskazanych przez Zamawiającego. Wysokość cięcia nalotu i podrostu roślinności drzewiastej i zakrzaczeń - do 5 cm nad powierzchnią gruntu lub na wysokości szyi korzeniowej. Zabieg nie może powodować uszkodzeń struktury kępowej bagiennego siedliska (np. turzycowisk kępowych), trwale niszczyć roślinności, ani uszkadzać struktury torfu. 4) W przypadku utrzymywania się aury pogodowej uniemożliwiającej prawidłowe wykonanie zabiegów dłużej niż tydzień, o wszelkich utrudnieniach w realizacji działań należy niezwłocznie, na piśmie, powiadomić dyrektora BbPN. Może to stanowić podstawę do przedłużenia/zmiany warunków umowy. 5) Granice powierzchni wyznaczonych pod zabiegi zostaną przekazane Wykonawcy w formacie shp lub gpx, po podpisaniu umowy. Wykonawca jest zobowiązany dopilnować podczas realizacji prac, wykorzystując własny sprzęt GPS, aby wykonać zabiegi nie przekraczając granicy działek ewidencyjnych należących do BbPN. 6) Ścięta biomasa musi być zebrana w stosy w ciągu 2 tygodni po wycięciu. Wywóz biomasy może odbywać się tylko przy uwilgotnieniu gruntu umożliwiającym wywóz bez uszkadzania podłoża. W innych przypadkach biomasa musi pozostać na powierzchni do czasu poprawy warunków, tj. zamarznięcia gruntu w stopniu umożliwiającym wywóz biomasy bez powodowania uszkodzeń jego powierzchni. Prace muszą odbywać się poza sezonem lęgowym ptaków, tj. poza okresem od 20 lutego do 15 sierpnia. Ten etap ma zostać wykonany w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 lutego 2018 r. 7) Dojazd do powierzchni w celu usunięcia i wywozu biomasy musi odbywać się po uprzednio uzgodnionych z Zamawiającym drogach wywozowych oraz po istniejących drogach publicznych, ewidencyjnych lub terenowych. W przypadku powierzchni, do których dojazd odbywa się po gruncie prywatnym lub gruncie innej własności, Wykonawca musi ustalić to z właścicielem gruntu. 8) Niedozwolone jest palenie pozyskanej biomasy na terenie zabiegów jak i zatopienie biomasy w rowach i ciekach wodnych, pod rygorem zastosowania kary umownej przez Zamawiającego dla Wykonawcy (szczegóły we wzorze umowy - Załącznik 8). Zagospodarowanie biomasy będzie obowiązkiem Wykonawcy zabiegów. Miejsce zrąbkowania pozyskanej biomasy zostanie ustalone z Zamawiającym. Pozyskana biomasa stanowi własność Wykonawcy. 7. Drugi etap zabiegów czyli ostateczne przygotowanie terenu pod użytkowanie kośne, rozumiane jako usunięcie przypowierzchniowej biomasy w sposób ręczny lub mechanicznie wraz z wywozem uzyskanej biomasy, mający m. in. na celu zahamowanie sukcesji po uprzednim odkrzaczeniu terenu (po I etapie prac), należy prowadzić przy uwzględnieniu następujących zasad: 1) zabieg należy wykonać w terminie od 16 sierpnia 2018 r. do 16 października 2018 r. Aby usunąć rozwijające się odrośla przy gruncie, zabieg na działkach, na których wykonano I etap prac przed sezonem wegetacyjnym 2018 r., powinien się odbyć po okresie wegetacyjnym 2018 r. Zbioru biomasy należy dokonać w czasie do 4 tygodni od wykonania zabiegu. Nie dopuszcza się skoszenia i wywozu biomasy w tym samym dniu. Wywóz całej biomasy, powstałej w wyniku zabiegu musi nastąpić w nieprzekraczalnym terminie do 16 października 2018 r. W przypadku utrzymywania się aury pogodowej uniemożliwiającej prawidłowe wykonanie zabiegów, dłużej niż przez tydzień w ww. okresie, należy niezwłocznie poinformować na piśmie Zamawiającego o trudnościach w realizacji działań. W zależności od lokalizacji powierzchni i aktualnych warunków pogodowych zabiegi można prowadzić mechanicznie lub ręcznie (zależne od struktury podłoża oraz uwilgotnienia gruntu). Rodzaj zabiegu został wskazany w Tabeli nr 1. 2) Jako zabiegi mechaniczne (M) należy rozumieć usunięcie przypowierzchniowej biomasy za pomocą kosiarki rotacyjnej lub bijakowej lub użycie ratraka dostosowanego do warunków biebrzańskich bagien, zaopatrzonego w zestaw urządzeń koszących. Jako zabiegi ręczne należy rozumieć usunięcie przypowierzchniowej biomasy za pomocą kosy ręcznej lub spalinowej (R). Typ zabiegu do wykonania na danej działce został wskazany w Tabeli nr 1. Może on jednak ulec zmianie w zależności od warunków pogodowych i decyzji Zamawiającego, w uzgodnieniu z Wykonawcą. 3) Wysokość usuwania przypowierzchniowej biomasy to 5 cm nad poziomem gruntu. W przypadku siedlisk o strukturze kępowej, wysokość wykonywania zabiegu ustala się na 5 cm od wierzchołka kępy. Zabieg nie może powodować uszkodzeń struktury kęp, trwale niszczyć roślinności, ani uszkadzać struktury torfu. W tym przypadku zabieg musi być bezwzględnie wykonany ręcznie. 4) W przypadku ręcznego usuwania, biomasa musi być zebrana w stogi lub w kopy w ciągu 4 tygodni po usunięciu przypowierzchniowej biomasy. W przypadku mechanicznego, ścięta biomasa musi być zebrana w stogi lub w kopy, bele bądź w kostki w ciągu 4 tygodni po skoszeniu. W uzasadnionych przypadkach po pisemnym uzgodnieniu z dyrektorem BbPN dopuszcza się przedłużenie tego terminu. Pozyskana biomasa stanowi własność Wykonawcy. 5) Dojazd do powierzchni w celu usunięcia i wywozu biomasy musi odbywać się po uprzednio uzgodnionych z Zamawiającym drogach wywozowych oraz po istniejących drogach publicznych, ewidencyjnych lub terenowych. W przypadku powierzchni, do których dojazd odbywa się po gruncie prywatnym lub gruncie innej własności, Wykonawca musi ustalić to z właścicielem gruntu. 8. Zamawiający informuje, że podana powierzchnia działek, na których wykonywane będą zabiegi objęte przedmiotem zamówienia może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 10% - w odniesieniu do każdego etapu zamówienia, w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych, okoliczności wywołanych przez klęski żywiołowe i katastrofy naturalne - uniemożliwiających wykonanie prac objętych umową. W takim przypadku zmniejszeniu ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy, które obliczone będzie według rzeczywiście wykonanych zabiegów, przy przyjęciu stawek jednostkowych za 1 ha, określonych w ofercie Wykonawcy. Ograniczenie przedmiotu umowy na zasadach wyżej określonych nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania i nie jest w związku z tym podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego (prawo opcji). 9. Niedozwolone jest zgłaszanie działek objętych zabiegami do dopłat bezpośrednich, pod program rolno-środowiskowo-klimatyczny lub program rolnośrodowiskowy, pod rygorem kary umownej (szczegóły we wzorze umowy - Załącznik 8). 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spowodowanie wszelkich uszkodzeń dróg dojazdowych do powierzchni i jest zobowiązany do ich naprawy, pod rygorem kary umownej (szczegóły we wzorze umowy - Załącznik 8). Część II - Koszenie ręczne Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabiegów ochrony czynnej poprzez koszenie nieruchomości gruntowych, położonych na terenie gminy Grajewo i Goniądz. Zabiegi koszenia zostały podzielone na 3 podczęści: - podczęść I zamówienia "Sojczyn Grądowy i Kapice"- Prace odbywać będą się na nieruchomościach gruntowych stanowiących własność Biebrzańskiego Parku Narodowego o łącznej powierzchni 33,90 ha zlokalizowanych na działkach w obrębie ewidencyjnym Sojczyn Grądowy i Kapice, gmina Grajewo, oznaczonych na załączonej mapie jako powierzchnia "Sojczyn Grądowy i Kapice" ( Załącznik nr 9). - podczęść II zamówienia "Wólka Piaseczna I" - Prace odbywać będą się na nieruchomościach gruntowych stanowiących własność Biebrzańskiego Parku Narodowego o łącznej powierzchni 57,29 ha zlokalizowanych na działkach w obrębach ewidencyjnych: Wólka Piaseczna-Bobrówka I, Wólka Piaseczna-Bagno I, Wólka Piaseczna-Szpakowo, Wólka Piaseczna-Piwowary, Wólka Piaseczna, Wólka Piaseczna-Ł/K Wólki Piasecznej, Wólka Piaseczna-Jaświły, Wólka Piaseczna-Klewianka, Wólka Piaseczna-Bobrówka II, gmina Goniądz, oznaczonych na załączonej mapie jako powierzchnia "Wólka Piaseczna I" (Załącznik nr 9). - podczęść III zamówienia "Wólka Piaseczna II"- Prace odbywać będą się na nieruchomościach gruntowych stanowiących własność Biebrzańskiego Parku Narodowego o łącznej powierzchni 63,35 ha zlokalizowanych na działkach w obrębach geodezyjnych Wólka Piaseczna, Wólka Piaseczna-Kalinówka Królewska, Wólka Piaseczna-Szaciły, Dawidowizna w gminie Goniądz oraz gminie miasto Goniądz, oznaczonych na załączonej mapie jako powierzchnia "Wólka Piaseczna II" ( Załącznik nr 9). 1. Zabiegi mają polegać na jednorazowym, ręcznym skoszeniu powierzchni wraz ze zbiorem i wywozem powstałej biomasy. Jako zabiegi ręczne należy rozumieć wykonanie zabiegu koszenia za pomocą kosy ręcznej lub spalinowej. 2. Należy wziąć pod uwagę, że obszar objęty pracami jest terenem trudno dostępnym, podmokłym, o podłożu torfowym, w obrębie którego występują starorzecza. 3. Do przeprowadzenia zabiegów Wykonawca użyje własnych zasobów. 4. Granice powierzchni wyznaczonych pod zabiegi zostaną przekazane Wykonawcy w formacie shp lub gpx, po podpisaniu umowy. Wykonawca jest zobowiązany dopilnować podczas realizacji prac, wykorzystując własny sprzęt GPS, aby wykonać zabiegi nie przekraczając granicy działek ewidencyjnych należących do BbPN. 5. Zabiegi należy prowadzić przy uwzględnieniu następujących zasad: 1) Zabieg należy wykonać w terminie od 16 sierpnia do 27 listopada 2017 r. 2) Wysokość koszenia 5-15 cm nad poziomem gruntu. W przypadku siedlisk o strukturze kępowej, wysokość koszenia ustala się na 5 cm od wierzchołka kępy. Zabieg nie może powodować uszkodzeń struktury kęp, trwale niszczyć roślinności, ani uszkadzać struktury torfu. 3) Biomasa musi być zebrana w stogi lub w kopy w ciągu 4 tygodni po skoszeniu. 4) Nie dopuszcza się skoszenia i wywozu biomasy w tym samym dniu. Wywóz biomasy jest dopuszczalny przy uwilgotnieniu gruntu umożliwiającym wywóz bez uszkadzania podłoża. W innych przypadkach biomasa musi pozostać na powierzchni do czasu poprawy warunków, jednak nie później niż do 27 listopada 2017 r. Po tym terminie, w przypadku braku warunków sprzyjających wywiezieniu biomasy z łąk, co musi zostać stwierdzone przez komisję powołaną przez BbPN na wniosek Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza pozostawienie zebranej w stogi lub kopy do momentu poprawy warunków umożliwiających wywóz biomasy. Może to stanowić podstawę do przedłużenia/zmiany warunków umowy. 5) Dojazd do powierzchni w celu usunięcia i wywozu biomasy musi odbywać się po uprzednio uzgodnionych z Zamawiającym drogach wywozowych oraz po istniejących drogach publicznych, ewidencyjnych lub terenowych. W przypadku powierzchni, do których dojazd odbywa się po gruncie prywatnym lub gruncie innej własności, Wykonawca musi ustalić to z właścicielem gruntu. 6. Niedozwolone jest palenie pozyskanej biomasy na terenie zabiegów jak i zatopienie biomasy w rowach i ciekach wodnych, pod rygorem zastosowania kary umownej przez Zamawiającego dla Wykonawcy (szczegóły we wzorze umowy - Załącznik nr 8a). Zagospodarowanie biomasy będzie obowiązkiem Wykonawcy zabiegów. Niedozwolone jest pozostawienie pozyskanej biomasy na terenie BbPN i jego otuliny. Pozyskana biomasa stanowi własność Wykonawcy. 7. W przypadku niewykonania całości lub części zamówienia zmniejszeniu ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy, które obliczone będzie według rzeczywiście wykonanych zabiegów, proporcjonalnie do wysokości ceny podanej w ofercie Wykonawcy. W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie prac w umownym zakresie i terminie, zmniejszeniu ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy, które obliczone będzie według rzeczywiście wykonanych zabiegów, proporcjonalnie do wysokości ceny określonej w ofercie Wykonawcy za dane wydzielenie. Ograniczenie przedmiotu umowy na zasadach wyżej określonych nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania i nie jest w związku z tym podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego (prawo opcji). 8. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę, przed przystąpieniem do zabiegu w ramach niniejszego zamówienia, że powierzchnia przeznaczona do zabiegu została skoszona przez osoby trzecie, zmniejszeniu ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy, które obliczone będzie według rzeczywiście wykonanych zabiegów, proporcjonalnie do wysokości ceny podanej w ofercie Wykonawcy. O zaistnieniu takiego faktu należy niezwłocznie pisemnie powiadomić Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dana powierzchnia przeznaczona do zabiegów została skoszona przez osoby trzecie, poinformuje o tym fakcie Wykonawcę. Tym samym powierzchnia przeznaczona do zabiegów ulegnie zmniejszeniu oraz zmniejszeniu ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy, które obliczone będzie według rzeczywiście wykonanych zabiegów, proporcjonalnie do wysokości ceny podanej w ofercie Wykonawcy. Ograniczenie przedmiotu umowy na zasadach wyżej określonych nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania i nie jest w związku z tym podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego (prawo opcji). 9. Niedozwolone jest zgłaszanie działek objętych zabiegami do dopłat bezpośrednich, pod program rolno-środowiskowo-klimatyczny lub program rolnośrodowiskowy, pod rygorem kary umownej (szczegóły we wzorze umowy - Załącznik nr 8a). 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spowodowanie wszelkich uszkodzeń dróg dojazdowych do powierzchni i jest zobowiązany do ich naprawy pod rygorem kary umownej (szczegóły we wzorze umowy - Załącznik 8a).

II.5) Główny kod CPV: 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług - zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych będzie dotyczyło przedmiotu zamówienia podstawowego zarówno w I jak i II części i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego nie przekraczając łącznie 20 % wartości realizowanego zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: w części I 16 sierpnia 2017-19 lutego 2018 r. I etap zabiegów 20 lutego 2018 r.-15 sierpnia 2018 r.(sezon lęgowy ptaków i sezon wegetacyjny) 16 sierpnia 2018 r.-16 października 2018 r. II etap zabiegów

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki dotyczące zdolności technicznej tj. ? w zakresie części I: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - był Wykonawcą co najmniej dwóch usług, obejmującej zabiegi odkrzaczania/usuwania nalotu roślinności drzewiastej i krzewów na terenach bagiennych lub obszarach chronionych o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto/każda. ? w zakresie części II: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - był Wykonawcą co najmniej dwóch usług z zakresu wykonywania zabiegów ochronnych (koszenia ręcznego, odkrzaczania) na terenach chronionych (obszarach Natura 2000, parkach narodowych, rezerwatach) o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto/każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt1 ustawy, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana wraz z dowodami, że usługa została wykonana należycie według wzoru stanowiącego Załącznika nr 7 SIWZ. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Wykonawca polegający na zdolności technicznej lub zawodowej, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w Części VI ust. 5 lit. a-c niniejszej specyfikacji składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w części VI ust. 6 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony w terminie, jak w Części VI ust. 6 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium wynosi: 1) dla zamówienia w Cześć I - 1600 zł 2) dla zamówienia w Części II : a) podczęść I - 2 000 zł b) podczęść II - 3 400 zł c) podczęść III - 3 800zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: 37 1130 1059 0017 3397 2620 0005 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które znajdzie się na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych stosowny dokument wadialny (oryginał) należy załączyć do oferty. Okres ważności dokumentów wadialnych nie może być krótszy niż okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych musi wyraźnie określać, iż wniesione w takiej formie wadium podlega zatrzymaniu na rzecz Zamawiającego w okolicznościach podanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, jeżeli zostaną spełnione warunki określone w art. 46 ust. l i ust. 2 ustawy, z zastrzeżeniem ust 4a . 7. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin wywozu biomasy40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, którą stanowi Załącznik nr 8 i 8a do SIWZ. 1. Umowę może podpisać w imieniu Wykonawcy osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub pełnomocnik, który przedstawi pełnomocnictwo od osoby wymienionej w ww. dokumencie w oryginale lub uwierzytelnioną przez notariusza kserokopię pełnomocnictwa. 2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta z wybranym wykonawcą w terminie określonym w art. 94 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-22, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> j.polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Odkrzaczanie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabiegów ochrony czynnej na nieruchomościach gruntowych będących własnością Biebrzańskiego Parku Narodowego (BbPN) o łącznej powierzchni 28,27 ha, zlokalizowanych na działkach w gminie Grajewo, w obrębie geodezyjnym Sojczyn Grądowy i Kapice oraz w gminie Goniądz, w obrębie geodezyjnym Wólka Piaseczna, Wólka Piaseczna-Ł/K Wólki Piasecznej, Wólka Piaseczna-Szpakowo, Wólka Piaseczna-Klewianka. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: 1) Wstępne przygotowanie terenu pod użytkowanie kośne poprzez selektywne odkrzaczenie z nalotu roślinności drzewiastej i krzewów wraz z wywozem uzyskanej biomasy. 2) Ostateczne przygotowanie terenu pod użytkowanie kośne rozumiane jako usunięcie przypowierzchniowej biomasy w sposób ręczny lub mechanicznie wraz z wywozem uzyskanej biomasy. Szczegółowy opis działek, typ wykonania zabiegu wraz z powierzchnią wskazaną do zabiegu (w hektarach) znajduje się poniżej - w Tabeli nr 1. Lokalizację obszaru wyznaczonego do zabiegów przedstawiono na mapach w Załączniku nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-16
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin wywozu biomasy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Koszenie ręczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabiegów ochrony czynnej poprzez koszenie nieruchomości gruntowych, położonych na terenie gminy Grajewo i Goniądz. Zabiegi koszenia zostały podzielone na 3 podczęści: - podczęść I zamówienia "Sojczyn Grądowy i Kapice"- Prace odbywać będą się na nieruchomościach gruntowych stanowiących własność Biebrzańskiego Parku Narodowego o łącznej powierzchni 33,90 ha zlokalizowanych na działkach w obrębie ewidencyjnym Sojczyn Grądowy i Kapice, gmina Grajewo, oznaczonych na załączonej mapie jako powierzchnia "Sojczyn Grądowy i Kapice" ( Załącznik nr 9). podczęść II zamówienia "Wólka Piaseczna I" - Prace odbywać będą się na nieruchomościach gruntowych stanowiących własność Biebrzańskiego Parku Narodowego o łącznej powierzchni 57,29 ha zlokalizowanych na działkach w obrębach ewidencyjnych: Wólka Piaseczna-Bobrówka I, Wólka Piaseczna-Bagno I, Wólka Piaseczna-Szpakowo, Wólka Piaseczna-Piwowary, Wólka Piaseczna, Wólka Piaseczna-Ł/K Wólki Piasecznej, Wólka Piaseczna-Jaświły, Wólka Piaseczna-Klewianka, Wólka Piaseczna-Bobrówka II, gmina Goniądz, oznaczonych na załączonej mapie jako powierzchnia "Wólka Piaseczna I" (Załącznik nr 9). podczęść III zamówienia "Wólka Piaseczna II"- Prace odbywać będą się na nieruchomościach gruntowych stanowiących własność Biebrzańskiego Parku Narodowego o łącznej powierzchni 63,35 ha zlokalizowanych na działkach w obrębach geodezyjnych Wólka Piaseczna, Wólka Piaseczna-Kalinówka Królewska, Wólka Piaseczna-Szaciły, Dawidowizna w gminie Goniądz oraz gminie miasto Goniądz, oznaczonych na załączonej mapie jako powierzchnia "Wólka Piaseczna II" ( Załącznik nr 9).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77000000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-11-27
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin wywozu biomasy40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.