eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni szkolnych i biura projektu w ramach realizacji projektu "Zdobywam wiedzę - zdobywam świat" w Zespole Szkół Przemysłu Spożywczego w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-02

Ogłoszenie nr 56707 - 2017 z dnia 2017-04-02 r.

Łódź: Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni szkolnych i biura projektu w ramach realizacji projektu "Zdobywam wiedzę - zdobywam świat" w Zespole Szkół Przemysłu Spożywczego w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Zdobywam wiedzę - zdobywam świat", nr umowy: RPLD.11.01.02-10-B078/16-00 Projekt realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Biuro projektu: Zespół Szkół Przemysłu Spożywczego w Łodzi, ul. Franciszkańska 137

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 41742-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 49322-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Przemysłu Spożywczego im. Powstańców Wielkopolskich, krajowy numer identyfikacyjny 18613400000, ul. ul. Franciszkańska  137, 91845   Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 42 655 10 40, faks 42 655 10 40, e-mail joanna.koska@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.zspslodz.wikom.pl/?url=przetargi/25,zamowienia-publiczne.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni szkolnych i biura projektu w ramach realizacji projektu "Zdobywam wiedzę - zdobywam świat" w Zespole Szkół Przemysłu Spożywczego w Łodzi

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

220.2.2017.JG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

[przywołana w treści niniejszego ogłoszenia numeracja odpowiada numeracji w SIWZ] 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do pracowni szkolnych i biura projektu w ramach realizacji projektu "Zdobywam wiedzę - zdobywam świat" w Zespole Szkół Przemysłu Spożywczego w Łodzi w podziale na 2 Części. 3.2 Wraz z urządzeniami dostawca winien dostarczyć pełną dokumentację (w języku polskim) dotyczącą obsługi, działania i utrzymania urządzeń oraz kartę gwarancji i certyfikaty bezpieczeństwa (CE), a także nośniki instalacyjne sterowników / oprogramowania / systemu operacyjnego. 3.3 Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany oraz oryginalnie zapakowany. W cenę wliczony koszt dostawy, transportu, montaż sprzętu w tym wykonanie niezbędnych do podłączenia instalacji, instruktaż użytkowników (3 osoby) w zakresie obsługi oraz wszelkie inne koszt związane z realizacją zamówienia zgodnie z opisanymi wymaganiami oraz przepisami powszechnie obowiązującego prawa. 3.4 UWAGA! Zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. 3.5 Prawo opcji (dotyczy Części I) - Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji i powiększenia ilość zamawianych dostaw o nie więcej niż do 20 % ogólnej wartości umowy. 3.5.1 Zamawiający o realizacji opcji i zakresie zamawianego asortymentu poinformuje nie później niż w terminie 1 dnia roboczego od dnia zawarcia umowy. 3.5.2 Realizacja opcji nastąpi z uwzględnieniem cen danego asortymentu w zaproponowanej ofercie. 3.5.3 Realizacja opcji nastąpi na podstawie jednostronnego oświadczenia woli złożonego Wykonawcy przez Zamawiającego. W przypadku nie złożenia przez Zamawiającego takiego oświadczenia, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia objętego prawem opcji. 3.6 Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrana przez siebie cześć lub części zamówienia. 3.7 Część I - Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni szkolnych: 3.7.1 Dostawa i montaż 10 zestawów komputerowych (LAPTOP 1, GŁOŚNIKI, RZUTNIK MULTIMEDIALNY, URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE, EKRAN) 3.7.2 Dostawa 28 sztuk laptopów dla Uczniów (LAPTOP 3) i 2 szt. laptopów (LAPTOP 2) i 2 szt. URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH dla Nauczycieli. 3.7.3 Dostawa 30 sztuk tabletów dla uczniów. 3.7.4 CPV: 3.7.4.1 30200000-1 Urządzenia komputerowe 3.7.4.2 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami 3.7.4.3 30231000-7 Ekrany i konsole komputerowe 3.7.4.4 51600000-8 Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych 3.8 Część II - Dostawa sprzętu komputerowego dla biura projektu: (LAPTOP, DESKTOP, URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE)3.8.1 CPV: 3.8.1.1 30200000-1 Urządzenia komputerowe 3.8.1.2 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami 3.8.1.3 51600000-8 Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych 3.9 Szczegółowy opis parametrów zamawianego sprzętu znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ - Zestawienie asortymentowo-ilościowe, a zasady realizacji w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni szkolnych
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp. Uzasadnienie faktyczne: Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT147845.26
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 142081,70
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 193393,80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego dla biura projektu
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp. Uzasadnienie faktyczne: Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4566.42
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7454,95
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7454,95
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.