eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-04-01

Ogłoszenie nr 56691 - 2017 z dnia 2017-04-01 r.

Opole Lubelskie: PNO 1/Ż/2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Opolu Lubelskim, krajowy numer identyfikacyjny 6039716600000, ul. ul. Owocowa  7, 24300   Opole Lubelskie, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 827 69 00, e-mail dkw_opole_lubelskie@sw.gov.pl, faks 81 827 35 50.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Służby Więziennej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.zp.sw.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
psemnie w zaklejonej i opisanej kopercie pod adres: Zakład Karny w Opolu Lubelskim ul. Owocowa 7 , 24 - 300 Opole Lubelskie
Adres:
Zakład Karny w Opolu Lubelskim ul. Owocowa 7 , 24 - 300 Opole Lubelskie


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PNO 1/Ż/2017
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są dostawy nabiału i przypraw. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części. Część I. gat. I - Nabiał: 1.Śmietana 18 % w kubku (opakowanie o pojemności do 1kg)/trwałość min. 14 dni,6000kg, 2.Mleko w proszku pełne o zawartości tłuszczu nie mniej niż 26 % bez domieszki tłuszczy roślinnych (opakowanie do 25 kg)1200kg,3.Ser twaróg chudy, ofoliowany (opakowanie kostka 250 g) /trwałość min. 14 dni, 4600kg, 4.Serek homogenizowany smaki (opakowanie 150 g)/trwałość min. 14 dni, 160kg. 5.Serek typu "Fromage" (opakowanie 100 g)/trwałość min. 14 dni 1600kg,6. Serek topiony (opakowanie 100 g) trwałość min. 14 dni,1800kg, 7. Serek ziarnisty czysty /opakowanie 150g//trwałość min. 14 dni, 3000kg, 8.Kefir naturalny o zawartości tłuszczu do 2% opakowanie 250g. trwałość min. 14dni,5500kg. 9 Jogurt owocowy /opakowanie 150g/ trwałość min. 14 dni, zawartość tłuszczu 1,5%, 2200kg, 10.Ser żółty podpuszczkowy dojrzewający o zawartości tłuszczu nie mniej niż 25%, zawartość wody - nie więcej niż 45%, trwałość min. 14 dni.1650kg. CZĘŚĆ II. gat. I: 1.Przyprawa do zup w płynie 1700kg 2.Ocet spirytusowy 10% 550l 3.Musztarda (typu sarepska, masa gęsta jednolita bez obecności drobnych cząstek, smak piekący) 1400kg, 4.Ketchup pikantny - gęstej konsystencji, barwa ciemnoczerwona, 1400kg 5. Sos tatarski - (do mięs, wędlin, jaj i ryb, na bazie majonezu, konsystencja gęsta z widocznymi cząstkami warzyw) 1300kg, 6.Groszek konserwowy - opakowanie od 400g. Cena jednostkowa netto dotyczy produktu netto po odcieku /bez zalewy/ 500kg 7. Kukurydza konserwowa - opakowanie od 400g. Cena jednostkowa netto dotyczy produktu netto po odcieku /bez zalewy/ 1100kg 8.Majonez (masa gęsta jednolita o barwie jasnożółtej) 1100kg 9. Sól kuchenna warzona jodowana 2200kg 10. Herbata czarna granulowana 600kg 11.Liść laurowy 5kg, 12. Majeranek otarty 70kg,13.Papryka chili mielona (kolor jasno czerwony, zapach intensywny bez zapachów obcych, smak mocno piekący bez posmaków obcych. 50kg, 14.Papryka słodka mielona (kolor ciemno czerwony, zapach intensywny bez zapachów obcych)50kg, 15.Pieprz ziołowy (smak piekący)70kg,16.Pieprz czarny mielony (zapach i smak intensywny piekący, bez zawartości substancji obcych)150kg,17. Ziele angielskie 5kg, 18. Czosnek granulowany (zapach i smak intensywny dla czosnku, bez zawartości substancji obcych) 110kg, 19.Koperek suszony 40kg,20.Kwasek cytrynowy 45kg 21. Uniwersalna przyprawa do potraw w proszku typu "jarzynka" (barwa intensywnie żółta) 1000kg, 22.Sos meksykański (do kanapek na bazie sosu pomidorowego z papryką, konsystencja gęstego sosu, barwa ciemnoczerwona) 1000kg 23.Fasola biała "Jaś" 4000kg 24. Chrzan tarty (o zawartości min. 43% chrzanu na 100g produktu) 2000kg, 25. Groch łuskany 1500kg 26. Koncentrat pomidorowy 30% (masa jednolita gęsta o barwie ciemno-czerwonej) 5500k 27. Przyprawa oregano suszone 30kg, 28.Przyprawa zioła prowansalskie suszone 25kg, 29. Przyprawa cynamon mielony 10kg. 30.Ogórek konserwowy - słój. Produkt spożywczy otrzymany ze świeżych ogórków, przypraw aromatyczno - smakowych, zalanych zalewą octową z dodatkiem soli i cukru, utrwalony przez pasteryzację w opakowaniu hermetycznie zamkniętym. Struktura-dość luźno ułożone całe ogórki, jędrne, chrupkie, powierzchnia ogórków wolna od uszkodzeń mechanicznych i plam chorobowych, na przekroju poprzecznym widoczne słabo wykształcone nasiona, ogórki powinny być proste w kształcie foremnym zbliżonym do walca o smaku i zapachu charakterystycznym dla ogórków konserwowych słodko - kwaśny z wyczuwalnym smakiem i aromatem przypraw Cena jednostkowa netto dotyczy produktu netto po odcieku /bez zalewy/ 1800kg, 31. Papryka marynowana- produkt spożywczy otrzymany z papryki świeżej półsłodkiej, słodkiej, pozbawionej gniazd nasiennych i innych części niejadalnych w zalewie octowej z dodatkiem soli, cukru oraz roślinnych przypraw aromatyczno - smakowych i poddany procesowi pasteryzacji. Cena jednostkowa netto dotyczy produktu netto po odcieku /bez zalewy/ 1600kg. 32. Sałatka obiadowa na bazie ogórka - m.in.: ogórek kwaszony, marchew, papryka czerwona, cebula) kl. I - Produkt spożywczy otrzymany z szatkowanych świeżych warzyw, w zalewie, z dodatkiem kwasów spożywczych, soli, cukru, przypraw aromatyczno smakowych i poddany procesowi pasteryzacji. wygląd poszatkowane warzywa zanurzone w lekko żółtawej, klarownej, opalizującej zalewie z osadem pochodzącym od użytych dodatków, przypraw i warzyw, konsystencja warzywa lekko miękkie, nie rozpadające się, konsystencja wyrównana,. Cena jednostkowa netto dotyczy produktu netto po odcieku /bez zalewy/ 800kg.33. Sałatka obiadowa z papryką (sałatka obiadowa o składzie: m.in.: kapusta biała, marchew, papryka czerwona, cebula) kl. I - Produkt spożywczy otrzymany z szatkowanych świeżych warzyw, w zalewie, z dodatkiem kwasów spożywczych, soli, cukru, przypraw aromatyczno smakowych i poddany procesowi pasteryzacji. wygląd poszatkowane warzywa zanurzone w lekko żółtawej, klarownej, opalizującej zalewie z osadem pochodzącym od użytych dodatków, przypraw i warzyw, konsystencja warzywa lekko miękkie, nie rozpadające się, konsystencja wyrównana,Cena jednostkowa netto dotyczy produktu netto po odcieku /bez zalewy/ 800kg, 34. Rosół w proszku o smaku wędzonki 400kg, 35.Sos boloński w proszku 300kg, 36.Sos do surówek typu sałatkowy w proszku 300kg, 37.Bulion - rosół z kury w proszku 1000kg. 38.Żurek w proszku 400kg, 39.Barszcz czerwony w proszku 400kg, 40. Zupa grzybowa w proszku 300kg

II.5) Główny kod CPV: 15.87.10.00 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda
Dodatkowe kody CPV:15331400-1, 15500000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/05/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie o baku podstaw do wykluczenia, aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający e zamierza wzywć Wykonawców do składania oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ, pełnomocnictwo jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cea60
Temin realizacj reklamacji40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku VAT,Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej lub pomniejszonej o obowiązująca stawkę podatku od towarów i usług a dzień wystawienia faktury VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 27/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: I    Nazwa: NABIAŁ

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I. gat. I - Nabiał: 1.Śmietana 18 % w kubku (opakowanie o pojemności do 1kg)/trwałość min. 14 dni,6000kg, 2.Mleko w proszku pełne o zawartości tłuszczu nie mniej niż 26 % bez domieszki tłuszczy roślinnych (opakowanie do 25 kg)1200kg,3.Ser twaróg chudy, ofoliowany (opakowanie kostka 250 g) /trwałość min. 14 dni, 4600kg, 4.Serek homogenizowany smaki (opakowanie 150 g)/trwałość min. 14 dni, 160kg. 5.Serek typu "Fromage" (opakowanie 100 g)/trwałość min. 14 dni 1600kg,6. Serek topiony (opakowanie 100 g) trwałość min. 14 dni,1800kg, 7. Serek ziarnisty czysty /opakowanie 150g//trwałość min. 14 dni, 3000kg, 8.Kefir naturalny o zawartości tłuszczu do 2% opakowanie 250g. trwałość min. 14dni,5500kg. 9 Jogurt owocowy /opakowanie 150g/ trwałość min. 14 dni, zawartość tłuszczu 1,5%, 2200kg, 10.Ser żółty podpuszczkowy dojrzewający o zawartości tłuszczu nie mniej niż 25%, zawartość wody - nie więcej niż 45%, trwałość min. 14 dni.1650kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/05/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: II    Nazwa: Przyprawy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ II. gat. I: 1.Przyprawa do zup w płynie 1700kg 2.Ocet spirytusowy 10% 550l 3.Musztarda (typu sarepska, masa gęsta jednolita bez obecności drobnych cząstek, smak piekący) 1400kg, 4.Ketchup pikantny - gęstej konsystencji, barwa ciemnoczerwona, 1400kg 5. Sos tatarski - (do mięs, wędlin, jaj i ryb, na bazie majonezu, konsystencja gęsta z widocznymi cząstkami warzyw) 1300kg, 6.Groszek konserwowy - opakowanie od 400g. Cena jednostkowa netto dotyczy produktu netto po odcieku /bez zalewy/ 500kg 7. Kukurydza konserwowa - opakowanie od 400g. Cena jednostkowa netto dotyczy produktu netto po odcieku /bez zalewy/ 1100kg 8.Majonez (masa gęsta jednolita o barwie jasnożółtej) 1100kg 9. Sól kuchenna warzona jodowana 2200kg 10. Herbata czarna granulowana 600kg 11.Liść laurowy 5kg, 12. Majeranek otarty 70kg,13.Papryka chili mielona (kolor jasno czerwony, zapach intensywny bez zapachów obcych, smak mocno piekący bez posmaków obcych. 50kg, 14.Papryka słodka mielona (kolor ciemno czerwony, zapach intensywny bez zapachów obcych)50kg, 15.Pieprz ziołowy (smak piekący)70kg,16.Pieprz czarny mielony (zapach i smak intensywny piekący, bez zawartości substancji obcych)150kg,17. Ziele angielskie 5kg, 18. Czosnek granulowany (zapach i smak intensywny dla czosnku, bez zawartości substancji obcych) 110kg, 19.Koperek suszony 40kg,20.Kwasek cytrynowy 45kg 21. Uniwersalna przyprawa do potraw w proszku typu "jarzynka" (barwa intensywnie żółta) 1000kg, 22.Sos meksykański (do kanapek na bazie sosu pomidorowego z papryką, konsystencja gęstego sosu, barwa ciemnoczerwona) 1000kg 23.Fasola biała "Jaś" 4000kg 24. Chrzan tarty (o zawartości min. 43% chrzanu na 100g produktu) 2000kg, 25. Groch łuskany 1500kg 26. Koncentrat pomidorowy 30% (masa jednolita gęsta o barwie ciemno-czerwonej) 5500k 27. Przyprawa oregano suszone 30kg, 28.Przyprawa zioła prowansalskie suszone 25kg, 29. Przyprawa cynamon mielony 10kg. 30.Ogórek konserwowy - słój. Produkt spożywczy otrzymany ze świeżych ogórków, przypraw aromatyczno - smakowych, zalanych zalewą octową z dodatkiem soli i cukru, utrwalony przez pasteryzację w opakowaniu hermetycznie zamkniętym. Struktura-dość luźno ułożone całe ogórki, jędrne, chrupkie, powierzchnia ogórków wolna od uszkodzeń mechanicznych i plam chorobowych, na przekroju poprzecznym widoczne słabo wykształcone nasiona, ogórki powinny być proste w kształcie foremnym zbliżonym do walca o smaku i zapachu charakterystycznym dla ogórków konserwowych słodko - kwaśny z wyczuwalnym smakiem i aromatem przypraw Cena jednostkowa netto dotyczy produktu netto po odcieku /bez zalewy/ 1800kg, 31. Papryka marynowana- produkt spożywczy otrzymany z papryki świeżej półsłodkiej, słodkiej, pozbawionej gniazd nasiennych i innych części niejadalnych w zalewie octowej z dodatkiem soli, cukru oraz roślinnych przypraw aromatyczno - smakowych i poddany procesowi pasteryzacji. Cena jednostkowa netto dotyczy produktu netto po odcieku /bez zalewy/ 1600kg. 32. Sałatka obiadowa na bazie ogórka - m.in.: ogórek kwaszony, marchew, papryka czerwona, cebula) kl. I - Produkt spożywczy otrzymany z szatkowanych świeżych warzyw, w zalewie, z dodatkiem kwasów spożywczych, soli, cukru, przypraw aromatyczno smakowych i poddany procesowi pasteryzacji. wygląd poszatkowane warzywa zanurzone w lekko żółtawej, klarownej, opalizującej zalewie z osadem pochodzącym od użytych dodatków, przypraw i warzyw, konsystencja warzywa lekko miękkie, nie rozpadające się, konsystencja wyrównana,. Cena jednostkowa netto dotyczy produktu netto po odcieku /bez zalewy/ 800kg.33. Sałatka obiadowa z papryką (sałatka obiadowa o składzie: m.in.: kapusta biała, marchew, papryka czerwona, cebula) kl. I - Produkt spożywczy otrzymany z szatkowanych świeżych warzyw, w zalewie, z dodatkiem kwasów spożywczych, soli, cukru, przypraw aromatyczno smakowych i poddany procesowi pasteryzacji. wygląd poszatkowane warzywa zanurzone w lekko żółtawej, klarownej, opalizującej zalewie z osadem pochodzącym od użytych dodatków, przypraw i warzyw, konsystencja warzywa lekko miękkie, nie rozpadające się, konsystencja wyrównana,Cena jednostkowa netto dotyczy produktu netto po odcieku /bez zalewy/ 800kg, 34. Rosół w proszku o smaku wędzonki 400kg, 35.Sos boloński w proszku 300kg, 36.Sos do surówek typu sałatkowy w proszku 300kg, 37.Bulion - rosół z kury w proszku 1000kg. 38.Żurek w proszku 400kg, 39.Barszcz czerwony w proszku 400kg, 40. Zupa grzybowa w proszku 300kg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15871000-4, 15331400-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/05/2018
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin realizacji reklamacji40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.