eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Roboty budowlane polegające na budowie miejsc odpoczynku rowerzystów (MOR) na terenie Gminy Nowosolna.



Ogłoszenie z dnia 2019-10-12

Ogłoszenie nr 560217711-N-2019 z dnia 12-10-2019 r.

Łódź: Roboty budowlane polegające na budowie miejsc odpoczynku rowerzystów (MOR) na terenie Gminy Nowosolna.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Europejski Fundusz Rolny w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na mocy podpisanej w dniu 07.01.2019r. umowy o przyznaniu pomocy Nr 00621-6935-UM0510812/18.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564057-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540136879-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510215315-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowosolna, Krajowy numer identyfikacyjny 47205778000000, ul. Rynek Nowosolna 1, 92-703 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48426484108, e-mail s.rudzinski@ugnowosolna.pl, faks +48426484119.
Adres strony internetowej (url): www.gminanowosolna.pl
Adres profilu nabywcy: www.gminanowosolna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane polegające na budowie miejsc odpoczynku rowerzystów (MOR) na terenie Gminy Nowosolna.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RI.271.1.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na budowie miejsc odpoczynku rowerzystów (MOR) na terenie Gminy Nowosolna w ramach zadania inwestycyjnego "Ekologiczna Nowosolna - Park&Ride" współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na mocy podpisanej w dniu 07.01.2019r. umowy o przyznaniu pomocy Nr 00621-6935-UM0510812/18. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: a) część nr 1 - MOR Plichtów. Zakres inwestycji obejmuje utwardzenie terenu pod parking rowerowy, wiatę - altanę oraz stoły i ławki, palenisko. Przeniesienie istniejącego placu zabaw poza strefę oddziaływania linii średniego napięcia 15 KV. Montaż autonomicznego oświetlenia hybrydowego. b) część nr 2 - MOR Byszewy. Zakres inwestycji obejmuje utwardzenie terenu pod parking rowerowy, wiatę - altanę oraz stoły i ławki, palenisko. Montaż autonomicznego oświetlenia hybrydowego. Budowę alejki z naw. mineralnej oraz zatokę postojową wzdłuż drogi ul. Byszewskiej. c) część nr 3 - MOR Stare Skoszewy. Zakres inwestycji obejmuje niwelacja terenu na skraju wąwozu celem uzyskania platformy, na której można ustawić ławkę oraz stół do odpoczynku. Roboty ziemne oraz montaż elementów małej architektury. Inwestycja zlokalizowana jest na następujących działkach należących do Gminy Nowosolna: Plichtów - działka 116/9. Byszewy - działka 49/2, 145. Stare Skoszewy - działka 104 i 105. 3.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w: 3.2.1 Dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 7 do SIWZ. 3.2.2 Przedmiarach robót stanowiącymi zał. nr 8 i 8.1 i 8.2 do SIWZ. 3.3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 3.4 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 3.5 Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. 3.6 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Ofertę można złożyć na jedną, dwie, trzy bądź cztery części przedmiotu zamówienia. 3.7 Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 3.8 Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 3.9 Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.10 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności realizowane przez zatrudnione przez niego osoby, tj.: 3.10.1 Roboty przygotowawcze. 3.10.2 Roboty ziemne. 3.10.4 Wykonanie nawierzchni MOR. 3.10.6 Wykonanie i montaż urządzeń małej architektury MOR. 3.10.7 Wykonanie robót wykończeniowych i oznakowania MOR. Wymagania określają w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45111200-0,

45212100-7,

45233200-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania zamówienia: do dnia 12 września 2019r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: MOR Plichtów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/09/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PPHU Stefa Grzegorz Czerwiec, grzegorzczerwiec@o2.pl, ul. Gajcego 104, 92-610, Łódź, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 98676.85 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: MOR Byszewy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 12/09/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Usługi Budowlane Kal-Bruk Skratek Zbigniew, biuro@kal-bruk.pl, Gałkówek Parcela 38, 95-041, Gałków Duży, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 251153.70 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: MOR Stare Skoszewy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/09/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PPHU Stefa Grzegorz Czerwiec, grzegorzczerwiec@o2.pl, ul. Gajcego 104, 92-610, Łódź, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 19987.50 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/09/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
Strony ustalają następujący termin realizacji robót dla każdej z części określonej w § 1, tj. 29 listopada 2019r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W dniu 24.06.br. Zamawiający wszczął po raz trzeci postępowanie mające na celu wyłonienie wykonawcy dla realizacji przedmiotu zamówienia polegającego na budowie miejsc odpoczynku rowerzystów (MOR). Wcześniejsze postępowania zostały unieważnione z uwagi na brak złożonych ofert. Wobec powyższego - równolegle - Zamawiający działając na podstawie podpisanej umowy o dofinansowanie Nr 000621-6935-UM 05108112/18 wystąpił w dniu 24.06.br do Rady Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania STER o wyrażenie opinii w zakresie możliwości wydłużenia terminu realizacji zadania. W dniu 9 lipca br. Rada ww. stowarzyszenia wydała pozytywną opinię w zakresie przedłużenia terminu realizacji zadania określając go datą graniczną do 30.12.br. Posiadając pozytywną opinię LGD STER - Zamawiający - wystąpił w dniu 30.07.br do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego Departamentu Funduszu Rozwoju Obszarów Wiejskich o zawarcie aneksu do ww. umowy o dofinansowanie w zakresie zmiany terminu realizacji przedsięwzięcia z 30.09.br na 30.12.br. W dniu 12 września br. Zamawiający zawarł stosowny aneks przedłużający realizację zadania objętego niniejszą umową. Biorąc pod uwagę fakt, że w omawianym postępowaniu wystąpiły zdarzenia powodujące konieczność dokonania zmiany terminu realizacji umowy na skutek niezawinionych przez Zamawiającego okoliczności, uzasadnionym jest zawarcie stosownego aneksu. Zmiana objęta niniejszym aneksem nie jest zmianą istotną, gdyż nie czyni uprzywilejowanym żadnego z uczestników przeprowadzonego postępowania. Zgodnie z wyrokiem Wojewódzkie Sądu Administracyjnego we Wrocławiu z dnia 24 stycznia 2018r. (sygn. akt WSA III SA Wr 680/17) zmiany umowy, których przyczyny w takim samym stopniu są uzasadnione w stosunku do każdego wykonawcy, który zostałby wybrany nie oznaczają preferencji żadnego z nich, nie sprzeciwiają się przepisom ustawy Pzp. Przedłużające się postępowanie przetargowe uzasadnia zmianę terminu realizacji zadania niezależnie do tego, który wykonawca zostałby wybrany w wyniku przetargu, podczas gdy o samym wyborze decydowały inne kryteria niż termin jego realizacji. Zgodnie ze stanowiskiem WSA, gdy termin realizacji zamówienia nie stanowi jednego z kryteriów oceny ofert, zmiana tego terminu nie powinna ograniczać kręgu podmiotów ubiegających się o zamówienie. Ponadto należy wskazać, że działanie Zamawiającego, w całym toku trwania postępowania było ukierunkowane na dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcie niniejszej umowy. Wystąpienie powyższych okoliczności było niezawinione przez Zamawiającego. Wobec powyższego strony umowy postanowiły zawrzeć niniejszy aneks.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.