Ogłoszenie z dnia 2020-06-10
Ogłoszenie nr 560102798-N-2020 z dnia 10-06-2020 r.
Wrocław: "Wycinka drzew oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew rosnących przy drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na części. Część I".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514413-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540033401-N-2020
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510073036-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 93193481600000,
ul. ul. Kościuszki
131,
50-440
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
+48 71 72 21 700, e-mail
starostwo@powiatwroclawski.pl, faks
+48 71 72 21 706.
Adres strony internetowej (url): https://powiatwroclawski.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wycinka drzew oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew rosnących przy drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na części. Część I".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SP.ZP.272.6.2020.II.DT
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wycinka drzew oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew rosnących przy drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na zadania: ZADANIE 1 - "Wykonanie usługi polegającej na usunięciu drzew w ilości do 73 sztuk rosnących w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego." ZADANIE 2 - "Wykonanie usługi polegającej na dokonaniu zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew w ilości do 1370 sztuk, rosnących w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego."
II.4) Główny kod CPV: 77211400-6
Dodatkowe kody CPV:
77211500-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia zawarcia umowy, tj. od dnia 16.04.2020 r. do dnia 30.09.2020 r. - dotyczy umowy na Zadanie 2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: ZADANIE 2 - "Wykonanie usługi polegającej na dokonaniu zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew w ilości do 1370 sztuk, rosnących w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego." |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
16/04/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
FHU "KUBA" PIOTR PĘCHĘRSKI,
,
UL. KRÓTKA 1, IMBRAMOWICE,
58-130,
ŻARÓW, kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
jest to zamówienie z podziałem na zadania, a wartość Zadania 2 wynosi - 229.310,60 PLN (brutto) - 212.324,63 PLN (netto), co stanowi równowartość 49.732,89 EURO;
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/06/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana dotyczy wprowadzenia realizacji przedmiotu zamówienia w etapach, tj.: z jenorazowego na częściowe: 1) Etap I - dokonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych na 250 szt. koron drzew, 2) Etap II - dokonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych na 250 szt. koron drzew, 3) Etap III - dokonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych na 370 szt. koron drzew, 4) Etap IV - dokonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych na 500 szt. koron drzew." Dodatkowo Zamawiający wprowadził zmiany w zapisach umowy w okresie stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii ogłoszonego z powodu COVID-19 i innych chorób zakaźnych. dotyczących
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W dniu 28.04.2020 r. wpłynął wniosek Wykonawcy w sprawie wyrażenia zgody na wprowadzenie do umowy płatności częściowych/zaliczkowych z uwagi na stan epidemii oraz wprowadzenie Podwykonawcy. Po ustaleniu z Wydziałem Zamówień Publicznych w zakresie spełnienia wymogów co do możliwości wprowadzenia do umowy Podwykonawcy, przesłano w dniu 08.05.2020 r., informację do Wykonawcy o warunkach wprowadzenia w umowie płatności częściowych /zaliczkowych w formie czterech transz w zależności od ilości wyciętych drzew
w związku z obowiązującym stanem epidemii, zgodnie z art. 15 r - ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 z późn. zm.).
W dniu 20.05.2020 r. wpłynął ponownie wniosek Wykonawcy z dnia 18.05.2020r.,
w którym poinformował Zamawiającego zgodnie z ustawą o COVID-19 o możliwości wystąpienia okoliczności, które mogą mieć wpływ na należyte wykonanie umowy.
Wykonawca wskazał, że mając na względzie obecną sytuację epidemiologiczną
w kraju należy liczyć się z sytuacją nieobecności pracowników. Kwarantanna jednego pociąga za sobą nieobecność pozostałych, co z kolei wiąże się z paraliżem Firmy.
Podczas nieobecności pracowników Firma cały czas pokrywa koszty stałe tj. leasingi koszty utrzymania "bazy", ZUS i wiele innych. Wykonawca pragnąc zachować najwyższą jakość świadczonych usług oraz terminowość wykonania usługi, zgodnie
z art. 15 r pkt 4 ppkt 3 ww. ustawy zwrócił się z prośbą o zmianę sposobu rozliczania Wykonawcy z podzieleniem płatności za zadanie na 4 części, płatne po wykonaniu każdej z nich z zachowaniem 14-dniowego terminu płatności.
Zaproponowane rozwiązanie zapewni stronom umowy bezpieczeństwo w realizacji jej postanowień, dodatkowo wprowadzenie płatności częściowych, umożliwi utrzymanie wszystkich miejsc pracy bez konieczności redukcji etatów.
Prawne:
Zgodnie z zapisem § 18 ust. 1 i ust. 2 pkt 2) umowy nr ZP.273.11.2020.II.DT, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy
w sytuacji tj.:
" 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
2) Zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy."
Ponadto wprowadzono nieuwzględnione wcześniej w podpisanej umowie
z Wykonawcą zapisy odnoszące się do praw i obowiązków stron umowy, wprowadzonych po zawarciu umowy, wywołujących niezbędną potrzebę zmiany sposobu realizacji umowy, wynikających z ogłoszonych regulacji prawnych lub decyzji indywidualnych wynikających
z ograniczeń, obowiązków lub nakazów wprowadzanych zgodnie z ustawą z dnia
05.12.2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1239 z późn.zm.) lub ustawy z dnia 02.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 374 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do ww. ustaw.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego (zmiana systemu ogrzewania) przy ul. Jeździeckiej 18 we Wrocławiu.
- USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU -POWTÓRKA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu oraz wykonanie ekspertyzy ppoż. w budynku B8 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Smoluchowskiego 48
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla Działu Sterylizacji
- Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na drodze wojewódzkiej nr 382 na odcinku od skrzyżowania z DW 297 k m. Bolesławiec do skrzyżowania z DW 364 k m. Złotoryja z podziałem na zadania.
- Dostawa benzyny bezołowiowej 95-oktanowej E95 dla zabezpieczenia potrzeb transportowych i sprzętowych Obwodu Drogowego w Mirosławicach poprzez tankowanie na stacji/-ach paliw
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż drogi powiatowej na odcinku od miejscowości Popielów do miejscowości Karłowice, w ramach projektu "Bezpieczny transport w Aglomeracji Opolskiej"
- PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 3467D W KM 11+557 - 13+000 W M. PISARZOWICE
- "Pielęgnacja drzew, usunięcie wiatrołomów, wycinka drzew wraz z frezowaniem pni i korzeni, rosnących w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubińskiego".
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4772P w miejscowości Lasocice
- Utrzymanie zieleni wysokiej w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego w roku 2025
- Usługa wykonania cięć sanitarnych, prac pielęgnacyjnych oraz wycinki i nasadzeń zastępczych drzew, na terenach będących w administracji POSIR
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.