eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › "Wycinka drzew oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew rosnących przy drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na części. Część I".



Ogłoszenie z dnia 2020-06-10

Ogłoszenie nr 560102798-N-2020 z dnia 10-06-2020 r.

Wrocław: "Wycinka drzew oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew rosnących przy drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na części. Część I".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514413-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540033401-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510073036-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 93193481600000, ul. ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48 71 72 21 700, e-mail starostwo@powiatwroclawski.pl, faks +48 71 72 21 706.
Adres strony internetowej (url): https://powiatwroclawski.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wycinka drzew oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew rosnących przy drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na części. Część I".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SP.ZP.272.6.2020.II.DT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wycinka drzew oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew rosnących przy drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na zadania: ZADANIE 1 - "Wykonanie usługi polegającej na usunięciu drzew w ilości do 73 sztuk rosnących w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego." ZADANIE 2 - "Wykonanie usługi polegającej na dokonaniu zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew w ilości do 1370 sztuk, rosnących w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego."


II.4) Główny kod CPV: 77211400-6
Dodatkowe kody CPV:

77211500-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia zawarcia umowy, tj. od dnia 16.04.2020 r. do dnia 30.09.2020 r. - dotyczy umowy na Zadanie 2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - "Wykonanie usługi polegającej na dokonaniu zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych koron drzew w ilości do 1370 sztuk, rosnących w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego."
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/04/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

FHU "KUBA" PIOTR PĘCHĘRSKI, , UL. KRÓTKA 1, IMBRAMOWICE, 58-130, ŻARÓW, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 238321.42 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

jest to zamówienie z podziałem na zadania, a wartość Zadania 2 wynosi - 229.310,60 PLN (brutto) - 212.324,63 PLN (netto), co stanowi równowartość 49.732,89 EURO;



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/06/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana dotyczy wprowadzenia realizacji przedmiotu zamówienia w etapach, tj.: z jenorazowego na częściowe: 1) Etap I - dokonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych na 250 szt. koron drzew, 2) Etap II - dokonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych na 250 szt. koron drzew, 3) Etap III - dokonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych na 370 szt. koron drzew, 4) Etap IV - dokonanie zabiegów cięć pielęgnacyjno - technicznych na 500 szt. koron drzew." Dodatkowo Zamawiający wprowadził zmiany w zapisach umowy w okresie stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii ogłoszonego z powodu COVID-19 i innych chorób zakaźnych. dotyczących

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W dniu 28.04.2020 r. wpłynął wniosek Wykonawcy w sprawie wyrażenia zgody na wprowadzenie do umowy płatności częściowych/zaliczkowych z uwagi na stan epidemii oraz wprowadzenie Podwykonawcy. Po ustaleniu z Wydziałem Zamówień Publicznych w zakresie spełnienia wymogów co do możliwości wprowadzenia do umowy Podwykonawcy, przesłano w dniu 08.05.2020 r., informację do Wykonawcy o warunkach wprowadzenia w umowie płatności częściowych /zaliczkowych w formie czterech transz w zależności od ilości wyciętych drzew w związku z obowiązującym stanem epidemii, zgodnie z art. 15 r - ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 z późn. zm.). W dniu 20.05.2020 r. wpłynął ponownie wniosek Wykonawcy z dnia 18.05.2020r., w którym poinformował Zamawiającego zgodnie z ustawą o COVID-19 o możliwości wystąpienia okoliczności, które mogą mieć wpływ na należyte wykonanie umowy. Wykonawca wskazał, że mając na względzie obecną sytuację epidemiologiczną w kraju należy liczyć się z sytuacją nieobecności pracowników. Kwarantanna jednego pociąga za sobą nieobecność pozostałych, co z kolei wiąże się z paraliżem Firmy. Podczas nieobecności pracowników Firma cały czas pokrywa koszty stałe tj. leasingi koszty utrzymania "bazy", ZUS i wiele innych. Wykonawca pragnąc zachować najwyższą jakość świadczonych usług oraz terminowość wykonania usługi, zgodnie z art. 15 r pkt 4 ppkt 3 ww. ustawy zwrócił się z prośbą o zmianę sposobu rozliczania Wykonawcy z podzieleniem płatności za zadanie na 4 części, płatne po wykonaniu każdej z nich z zachowaniem 14-dniowego terminu płatności. Zaproponowane rozwiązanie zapewni stronom umowy bezpieczeństwo w realizacji jej postanowień, dodatkowo wprowadzenie płatności częściowych, umożliwi utrzymanie wszystkich miejsc pracy bez konieczności redukcji etatów. Prawne: Zgodnie z zapisem § 18 ust. 1 i ust. 2 pkt 2) umowy nr ZP.273.11.2020.II.DT, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji tj.: " 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 2) Zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy." Ponadto wprowadzono nieuwzględnione wcześniej w podpisanej umowie z Wykonawcą zapisy odnoszące się do praw i obowiązków stron umowy, wprowadzonych po zawarciu umowy, wywołujących niezbędną potrzebę zmiany sposobu realizacji umowy, wynikających z ogłoszonych regulacji prawnych lub decyzji indywidualnych wynikających z ograniczeń, obowiązków lub nakazów wprowadzanych zgodnie z ustawą z dnia 05.12.2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1239 z późn.zm.) lub ustawy z dnia 02.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 374 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do ww. ustaw.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.