eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klembów › Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów



Ogłoszenie z dnia 2019-05-22

Ogłoszenie nr 560101087-N-2019 z dnia 22-05-2019 r.

Klembów: Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 660595-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510014017-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Klembów, Krajowy numer identyfikacyjny 55066815000000, ul. ul. Gen. F. Żymirskiego 38 , 05-205 Klembów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 799-93-90, e-mail urzad@klembow.pl, faks 0-22 777-90-85.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.klembow.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.17.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: "Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów". 2. Zamawiający podzielił zamówienie na sześć części: A) CZĘŚĆ I - "Dostawa produktów spożywczych" B) CZĘŚĆ II - "Dostawa pieczywa i innych produktów pszennych" C) CZĘŚĆ III - "Dostawa owoców i warzyw" D) CZĘŚĆ IV - "Dostawa słodyczy i napojów" E) CZĘŚĆ V - "Dostawa produktów mącznych i różnych" F) CZĘŚĆ VI - "Dostawa mięsa i produktów mięsnych" 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisujący produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawierają formularze cenowe stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego SIWZ. 4. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki: - produkty muszą mieć ważny termin spożycia; - bezpośrednio po odbiorze towaru nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem; - w przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji; - częstotliwość dostaw codziennie w dni robocze, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; b) Dostawa produktów odbywać się będzie w porozumieniu z osobą upoważnioną przez Dyrektorów placówek bądź osób przez nich upoważnionych w terminie ustalonym w porozumieniu z Dostawcą, nie później jednak niż 24 godziny od daty zgłoszenia Dostawcy zapotrzebowania (telefonicznie, drogą faksową lub elektroniczną - e-mail) określającego rodzaj oraz ilość produktów. W celu ułatwienia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia pomiędzy stronami harmonogramu dostaw, określającego szczegółowy termin dostaw poszczególnych produktów podanych w pomocniczym formularzu cenowym. c) Miejscami dostaw zamówionych produktów będą: - Zespół Szkół w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek; - Szkoła Podstawowa w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów; - Szkoła Podstawowa w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn; - Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew; d) Produkty dostarczane będą przez Wykonawcę własnym staraniem, na jego koszt oraz ryzyko. e) Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez pracowników upoważnionych przez Dyrektorów poszczególnych placówek. f) Dostawy produktów zostaną zawieszone w okresie obowiązywania umowy, tj. w okresie ferii, wakacji - z wyjątkiem organizowania przez szkołę dyżurów, przerw świątecznych wynikających z organizacji roku szkolnego zgodnie z przepisami prawa oraz w przypadku odwołania zajęć przez Dyrektora placówki, z powodu klęsk żywiołowych lub decyzji administracyjnych dotyczących zamknięcia kuchni wydanych przez uprawnione do tego organy administracyjne. g) Zamawiający zastrzega, że ilość poszczególnych artykułów wymienionych w formularzu cenowym może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania na etapie ogłoszenia niniejszego postępowania dokładnej ilości osób żywionych. h) Niewykorzystane ilości produktów danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych umożliwią Zamawiającemu zakup innych produktów zawartych w pomocniczym formularzu cenowym lub pozwoli skorzystać z asortymentu produktów dostępnych Wykonawcy do wysokości posiadanych środków. i) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych, tj. produktów o cechach, parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ. Produkt równoważny oznacza produkt odpowiadający wymaganiom Zamawiającego, określonym w niniejszej SIWZ, tzn. produkt posiadający cechy, parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od cech, parametrów technicznych i jakościowych wskazanych przez Zamawiającego w pomocniczym formularzu cenowym dołączonym do wzoru oferty. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w pomocniczym formularzu cenowym. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w pomocniczym formularzu cenowym do oferty, należy uznać na minimalne. Dostawa produktów żywnościowych będzie prowadzona do następujących placówek oświatowych - odbiorców usług (płatników): 1/ Gmina Klembów - Zespół Szkół im. POW w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek 2/ Gmina Klembów - Szkoła Podstawowa im. M. Gotowca w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów, NIP: 1251333656 3/ Szkoła Podstawowa im. J. Korczaka w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn 4/ Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew


II.4) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:

15000000-8,

15400000-2,

15600000-4,

15500000-3,

15300000-1,

15800000-6,

15851000-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Umowa zostaje zawarta na czas określony: 1) Początek realizacji zamówienia: od dnia udzielenia zamówienia. 2) Zakończenie realizacji zamówienia: do 31 grudnia 2019r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/05/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana cen jednostkowych produktów na skutek waloryzacji tychże cen, dopuszczona zapisami ustawy Pzp, w sytuacji gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana cen na większość produktów w tej części zamówienia, podyktowana jest znaczącym wzrostem cen w branży spożywczej na mięso i produkty mięsne. Ustawa prawo zamówień publicznych dopuszcza zmianę umowy związaną ze zmanią wynagrodzenia na skutek przeprowadzenia waloryzacji cen. Zamawiający sporządził aneks wprowadzający zaktualizowane ceny na większą część produktów w tej części postępowania. Konieczność zmiany umowy w zakresie cen jednostkowych spowodowana była okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, ani wykonawca nie mogli przewidzieć.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.